ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2008-2009 Εκπονήθηκε κατά το διδακτικό έτος 2008 – 2009, στα εργαστήρια πληροφορικής του 1ου Γενικού Λυκείου Κορωπίου, από τους μαθητές του Α2 τμήματος και δημιουργό – συντονίστρια την […]

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Οι δημιουργικές εργασίες, για τις οποίες γίνεται αναφορά στο παρόν άρθρο, υλοποιήθηκαν από την εκπαιδευτικό Γαϊτάνη Μαριάνθη, ΠΕ02 Φιλόλογο, MSc, MA στο 3ο Γενικό Λύκειο Ν. Φιλαδέλφειας κατά […]

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

Η κ. Γαϊτάνη Μαριάνθη, Εκπαιδευτικός ΠΕ02 Φιλόλογος, μέλος της Ομάδας Δράσεων Πρόβλεψης και Αντιμετώπισης σχολικής Βίας (Ο.Δ.Π.) στο 3ο Γενικό Λύκειο Νέας Φιλαδέλφειας “Μ. Κουντουράς” (Πράξη Συλλόγου Διδασκόντων 2/8-9-2025) από το […]

A. Φύλλα Εργασίας με δραστηριότητες αφόρμησης στο πλαίσιο διδασκαλίας της Παραλογής “Του νεκρού αδελφού” (Κ.Ν.Λ. Α΄ Λυκείου). Από την εισήγηση της Γαϊτάνη Μαριάνθης, ΠΕ02 Φιλολόγου, στο 19ο Διεθνές Συνέδριο «Εκπαίδευση […]

Η διαθεματική διδακτική πρόταση της κας Γαϊτάνη Μαριάνθης, ΠΕ02 Φιλολόγου, με τίτλο “Ευρώπη. Από το μύθο στη σύγχρονη οικονομική – πολιτική πραγματικότητα». Όταν οι μαθητές της Α΄ Λυκείου εμπλέκονται σε […]

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

1η  ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘEMATIKH ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ – ΕΠΙΣΤΗΜΗ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ Η διαθεματική διδακτική πρόταση της κας Γαϊτάνη Μαριάνθης, ΠΕ02 Φιλολόγου, με τίτλο “Φιλοσοφία – Επιστήμη – Κοινωνία. Όταν ο […]

Ένας  από  τους  ειδικούς  σκοπούς  του  μαθήματος  της  Ιστορίας  είναι  να  κατανοήσουν  οι  μαθητές  ότι  η  Ιστορία  είναι  ανακατασκευή  του  παρελθόντος,  ότι  βασίζεται  σε  πηγές  και  ότι  συνιστά  επιλεκτική  διαδικασία. […]

Η η-τάξη αποτελεί ένα αυθεντικό περιβάλλον μάθησης στο οποίο μπορεί να αναπτυχθούν κοινωνικές δεξιότητες και δεξιότητες επικοινωνίας στους μαθητές.  Δίνεται η ευκαιρία της διαμοίρασης υλικού, της ανταλλαγής απόψεων, της συνεργασίας […]