Ιστορία Ε΄ τάξης: Εικονομαχία

 ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ

Eikonomax 1

  • Στο διαδραστικό χρονολόγιο που ακολουθεί αποτυπώνονται τα σημαντικά γεγονότα και τα πρόσωπα της εικονομαχίας (726-843 μ.Χ.).

       Επιλέξτε στοιχεία του χρονολογίου και μελετήστε το ιστορικό υλικό.

 

  •    Στη συνέχεια παρακολουθήστε το βίντεο που ακολουθεί. Η ιστορικός Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ μιλά για την εικονομαχία στο Βυζάντιο. 

 

 

 

Πρόγραμμα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Πρώτο εργαστήριο της Α΄ τάξης : “Χαμόγελα λαμπερά, τρώγοντας υγιεινά”

Στο έγγραφο που ακολουθεί περιλαμβάνονται οι επιμέρους θεματικές ενότητες και οι στόχοι του εργαστηρίου.

stoxoi/enotites

Με την δραστηριότητα: ” Το χαρούμενο και το λυπημένο δοντάκι” έμαθαν  να διακρίνουν τις υγιεινές και μη υγιεινές τροφές για τα δόντια .

IMG 20221118 111150

“Χαρούμενο και λυπημένο δοντάκι”

 

 

 

 

 

 

Στις εικόνες που ακολουθούν παρουσιάζεται το “Πείραμα των δοντιών”

Άσκηση για τις καταλήξεις των ρημάτων

  1. Συμπληρώνω τις καταλήξεις των ρημάτων στις παρακάτω προτάσεις :

Συμπληρώνω τις καταλήξεις των ρημάτων στις παρακάτω προτάσεις :

α. Κάθε πρωί σηκώνομ….. νωρίς και ετοιμάζομ…. για το σχολείο.   Πολλές φορές έρχετ…. από το σπίτι μας και ο φίλος μου, ο Γιώργος και πηγαίνουμ…. μαζί. Όταν φτάνουμ… στην αυλή , συναντάμ… πολλούς συμμαθητές μας και συζητάμ….. , ώσπου να χτυπήσ… το κουδούνι και να περάσουμ…. στις τάξεις για μάθημα. Εγώ κάθομ…. στο ίδιο θρανίο με το Γιώργο.

β. Χαίρομ…. να παίζω μπάλα με τους φίλους μου. Παίζουμ…σε μια αλάνα κοντά στο σπίτι μου. Μερικές φορές μαλώνουμ… ,αλλά στο τέλος φεύγουμ…. πάντα μονιασμένοι. Μου αρέσ…  επίσης να παραολουθ…. ποδοσφαιρικούς αγώνες στην τηλεόραση.

γ. Εσείς μου φαίνετ…. ότι δεν θα έρθετ…. στην εκδρομή , γιατί    είστ…. άτακτοι ! Θα καθίσετ… ,λοιπόν, στην τάξη και θα γράψετ…τις ασκήσεις της Γλώσσας.