ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Η παραπάνω δραστηριότητα στηρίζεται στο κεφ.47 των μαθηματικών  της Στ΄ τάξης, που μελετά τους τύπους γραφημάτων και τη χρησιμότητά τους. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία καταγίνεται με τις διατροφικές συνήθειες των μαθητών του 13ου Δημοτικού Σχολείου Κομοτηνής και με τη γραφική αναπαράσταση αυτών.

Στόχοι της εργασίας είναι:

  • Να γνωρίσουν οι μαθητές  τα διάφορα είδη γραφήματος και την επιμέρους εφαρμογή  τους.
  • Να μάθουν να κατασκευάζουν γραφικές παραστάσεις.
  • Να γίνουν μικροί ερευνητές ενός θέματος ( συλλογή- επεξεργασία- αναπαράσταση- παρουσίαση δεδομένων).

Παρακάτω, θα χρησιμοποιηθεί  το πρόγραμμα των υπολογιστικών φύλλων  (excel).

Ο συνολικός πληθυσμός του δείγματος  είναι 100. Η επιλογή του είναι τυχαία και αντιπροσωπευτική.

Θα καταγραφούν οι διατροφικές συνήθειες των μαθητών κατά τη διάρκεια του διαλείμματος τη σχολική χρονιά 2016- 2017.

Θα ακολουθήσει  γραφική αναπαράσταση των αποτελεσμάτων.

Το γράφημα που θα επιλεγεί είναι η πίτα 3-Δ. Η επιλογή αυτού του γραφήματος έγινε, διότι γίνεται πιο εύκολα κατανοητό από τους μαθητές. Επίσης το γράφημα της πίτας δείχνει τη σχέση του μέρους προς το σύνολο. Ο κάθε μαθητής λοιπόν θα δει τη σχέση των διατροφικών συνηθειών του προς το όλο.

Το υπολογιστικό φύλλο με τα δεδομένα της έρευνας βρίσκονται στο φύλλο εργασίας με το όνομα: ΓΡΑΦΗΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΣΥΝΗΘΕΙΩΝ

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο