Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2019!!!
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δίκτυα Υπολογιστών Β΄Γυμνασίου – σχέδιο μαθήματος
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΡΥΠΤΟΛΕΞΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ
Η ακόλουθη δραστηριότητα, απευθύνεται σε μαθητές δημοτικού (Γ΄-ΣΤ΄). Καλούνται να δημιουργήσουν ένα κρυπτόλεξο συναισθημάτων και δύο στήλες όπου θα διαχωρίζουν τα αρνητικά από τα θετικά. Μαθαίνουν να κάνουν εισαγωγή πίνακα, καθώς και να διαχειρίζονται τα κελιά του (εισαγωγή, διαγραφή, συγχώνευση κτλ.) Με την βοήθεια του διαδραστικού πίνακα, μπορούν να το παρουσιάσουν μέσα στην τάξη και να το λύσουν ομαδικά.
https://blogs.sch.gr/mariaant/files/2018/12/Φύλλο-Εργασίας-Συναισθήματα.docx
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η χρήση του Διαδραστικού Πίνακα -εργασία 3ης Συνεδρίας
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ιστορία της επικοινωνίας για παιδιά του Δημοτικού στο Φωτόδεντρο
Παρακάτω παραθέτω μία δραστηριότητα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δείξουμε την ιστορία της επικοινωνίας στα παιδιά
http://ts.sch.gr/repo/online-packages/dim-meleti-perivallontos-a-d/data/d07-web/MELETH/www/2/
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η κοινή μας εργασία
Η έννοια της μεταβλητής στο Δημοτικό Σχολείο.
Να μπει ή να μην μπει;
ιδού η απορία…
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Προτεινόμενη Εργασία για Γ’ Δημοτικού
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργασία 3ης Συνεδρίας
Ένα σχέδιο μαθήματος για τη θεματική ενότητα “Γνωριμία με τον Υπολογιστή” της Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού.
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!