2018_Έτος Μαθηματικών VΙ- Ακολουθία Φιμπονάτσι -Fibonacci Numbers

0 σχόλια

2018_Έτος Μαθηματικών V- Συμμετρία -Symmetry

Αφού ασχοληθήκαμε με τη συμμετρία στο μάθημα των Μαθηματικών, οι μαθητές δοκίμασαν να δημιουργήσουν συμμετρικά ως προς άξονα εικαστικά έργα με τη βοήθεια και της κας Μαγδαληνής Καφετζοπούλου της δασκάλας των Τεχνικών. Να το αποτέλεσμα.

0 σχόλια

2018_Έτος Μαθηματικών ΙV- Φράκταλ δέντρο- Fractal Tree

Ένα ακόμη από τα πολύ γνωστά φράκταλς είναι το λεγόμενο «δέντρο», όπου δύο «κλαδιά» διακλαδίζονται στα δύο σε ολοένα και μικρότερη κλίμακα. Το σχήμα που προκύπτει μοιάζει με δέντρο, εξ ου και το όνομα.

0 σχόλια

Πειράματα στο ΕΚΦΕ Σερρών – Science experiments

Για να διερευνήσουμε σε βάθος το κεφάλαιο της Μελέτης Περιβάλλοντος «Μελετώ τον Φυσικό Κόσμο», επισκεφθήκαμε, τα δύο τμήματα της Δ΄τάξης μαζί, το εργαστήριο πειραμάτων του Εργαστηριακού Κέντρου Φυσικών Επιστημών (ΕΚΦΕ) της πόλης μας, που στεγάζεται στο Α΄Γυμνάσιο Σερρών. Τα πειράματα, τα οποία παρουσιάστηκαν από την κ. Ελένη Γιαννογλούδη, τον κ. Σωτήρη Μανδηλιώτη και τον κ. Κων/νο Καμπουρίδη, αφορούσαν τον αέρα, το νερό, το έδαφος σε σχέση με τη ρύπανση, τη μόλυνση, το φαινόμενο του θερμοκηπίου, την κλιματική αλλαγή και την αειφορία.

Στο τέλος είχαμε την ευκαιρία να δούμε μια σειρά οργάνων και συσκευών για πειράματα, στο υπόγειο του κτιρίου, όπου λειτουργεί Μουσείο Οργάνων για Πειράματα. Τα εκθέματα του Μουσείου είναι ηλικίας μέχρι και εκατό ετών!

 

0 σχόλια

Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος – World Environment Day

Φέτος γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος εστιάζοντας στη σχέση Ανακύκλωσης και Κλιματικής Αλλαγής. Αξιοποιήσαμε το υλικό που είχαμε παρουσιάσει στο EcoFestival δίνοντας την ευκαιρία σε όλους τους μαθητές του σχολείου να ενημερωθούν για τη συμβολή των σκουπιδιών σε αέρια του φαινομένου του θερμοκηπίου και τη σημασία της ανακύκλωσης.

Όλες οι τάξεις μετά την σύντομη ενημέρωση στην αυλή του σχολείου, είχαν την ευκαιρία να απασχοληθούν στους εξής Σταθμούς Παιχνιδιού:
«μπόουλινγκ του διοξειδίου του άνθρακα», με κορίνες-διοξείδιο του άνθρακα
«φιδάκι της ανακύκλωσης», με σκουπίδια και κάδους
«πυραμίδα αερίων», με τενεκεδάκια-στόχους από αέρια του φαινομένου του θερμοκηπίου
«τρίλιζα του περιβάλλοντος»
«τάνγκραμ και τζένγκα»
«σκάλες της γνώσης», παιχνίδι γνώσεων για την ανακύκλωση
«απαντώ και συνεχίζω», παιχνίδι γνώσεων για την κλιματική αλλαγή

Όλα τα παιχνίδια φτιάχτηκαν με ανακυκλώσιμα υλικά, από τους μαθητές των Δ1 και Δ2. Εύγε σε όλους τους μαθητές για τη συμμετοχή τους!

0 σχόλια

Επίσκεψη στους Φιλίππους – Excursion to Ancient Philippi

Η φετινή ημερήσια εκδρομή μας στην παραλία Οφρυνίου περιελάμβανε και επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων. Για περίπου μία ώρα περιηγηθήκαμε στον αρχαιολογικό χώρο, παρατηρώντας και παρακολουθώντας την καταπληκτική ξενάγηση της κας Αγγελικής Κόμσιου σχετικά  με τη ζωή στους Φιλίππους στα αρχαία και τα ρωμαϊκά χρόνια. Ναοί, αγορά, λουτρά, ψηφιδωτά, η φυλακή του Αποστόλου Παύλου και φυσικά το αρχαίο θέατρο των Φιλίππων θα μείνουν εντυπωμένα στη μνήμη μας.

 

0 σχόλια

EcoFestival_2018

Στα πλαίσια του προγράμματος του Σχολείου μας για τον 13ο Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης της Unesco, που αφορά την κλιματική αλλαγή, οι μαθητές της Δ΄τάξης ασχολήθηκαν με την ανακύκλωση, τα σχετικά προβλήματα, τα οφέλη καθώς και την σύνδεσή της με το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής. Έτσι, με εργασίες που αφορούν την ανακύκλωση και την κλιματική αλλαγή, οι μαθητές πήραν μέρος στο EcoFestival που διοργανώνεται κάθε χρόνο από τον Δήμο Σερρών. Στις φωτογραφίες βλέπετε τις αφίσες που δημιούργησαν, καθώς και μια σειρά παιχνιδιών από ανακυκλώσιμα υλικά, σχετικά με την κλιματική αλλαγή και την ανακύκλωση.

0 σχόλια

Γνωριμία με τα αρχαία νομίσματα – Getting to know the ancient coins

Τις προηγούμενες μέρες ασχοληθήκαμε με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Νομισματικής Συλλογής της Alpha Bank “Νόμος-Νομίζω-Νόμισμα”. Το πρόγραμμα ταξιδεύει από σχολείο σε σχολείο, μέσα σε μία ειδικά σχεδιασμένη βαλίτσα.

Σκοπός του προγράμματος είναι να γνωρίσουν οι μαθητές την ιστορία του νομίσματος, που ξεκίνησε από την αρχαία Ελλάδα, να εξοικειωθούν με την εικονογραφία του, την κυκλοφορία και τη χρήση του ως μέσου συναλλαγής. Έτσι, ως επέκταση στο μάθημα της Ιστορίας, οι μαθητές παρακολούθησαν σχετική παρουσίαση, περιεργάστηκαν αντίγραφα αρχαίων νομισμάτων, κατασκεύασαν νομίσματα με πλαστελίνη, έπαιξαν παιχνίδια, σχεδίασαν τα δικά τους νομίσματα.

 

Μπορείτε  να δείτε σχετικό βιντεο εδώ.

0 σχόλια

Μαθητόκοσμος 2018 – Songs for the Students’ Festival

Αλλαγή κλιματική, προσοχή, προσοχή!

Η γη μας, ο πλανήτης μας

Εμένα με νοιάζει!

Νανοχηνομανούλα

Στα πλαίσια του προγράμματος του Σχολείου μας για την κλιματική αλλαγή, οι μαθητές της Δ΄τάξης δημιούργησαν τέσσερα τραγούδια τα οποία παρουσιάστηκαν στον φετινό Μαθητόκοσμο. Οι στίχοι των τραγουδιών γράφτηκαν στην τάξη, στο μάθημα της Γλώσσας. Η μουσική στο δεύτερο και στο τέταρτο τραγούδι γράφτηκε από την κ. Χαρά Ηλία, δασκάλα Αγγλικών στο σχολείο μας και στα άλλα δύο από τον κ. Φάνη Ασβεστά, δάσκαλο Μουσικής στο σχολείο μας, ο οποίος επιμελήθηκε και την παρουσίαση των τραγουδιών. Μουσικές ιδέες και συμβολή στα βίντεο που συνόδευαν τα τραγούδια είχαμε και από τον μαθητή της Στ2, Δημήτρη Μονόχειρ και τους μαθητές  Ηλία και Νικόλα Σαφούρη. Κρουστά έπαιξε ο Νικόλας Χατζηγρηγορίου.

Στα αρχεία ήχου που βρίσκονται πιο πάνω μπορείτε να ακούσετε τις δημιουργίες των μαθητών!

0 σχόλια

Μαθητών Επιχειρείν – SerrXtreme – Our virtual enterprise


                                            serrXtreme – power point

serrXtreme – δείτε τη διαφήμιση

Η Δ1 τάξη του σχολείου μας  πήρε μέρος στον Διαγωνισμό «Μαθητών Επιχειρείν»  στον οποίο γίνεται παρουσίαση εικονικών επιχειρηματικών δράσεων. Οι παρουσιάσεις των μαθητικών επιχειρήσεων έγιναν στο Επιμελητήριο Σερρών. Συνολικά πήραν μέρος 7 δημοτικά Σχολεία από τον νομό μας. Το σχολείο μας συμμετείχε με την αθλητοτουριστική επιχείρηση SerrXtreme, που όπως δείχνει και το όνομά της προωθεί τα ασυνήθιστα σπορ στον νομό Σερρών. Για να πάρετε μια γεύση από τη δουλειά των μαθητών μπορείτε να δείτε την παρουσίαση για την SerrXtreme.  Επίσης μπορείτε να δείτε την διαφήμιση της επιχείρησης.

0 σχόλια