Γιορτή Χριστουγέννων

Για άλλη μια φορά μαζί με το Δ2, συμμετείχαμε στην χριστουγεννιάτικη γιορτή του Σχολείου μας με το τροπάριο «Η Παρθένος σήμερον».  Με αφορμή τον σημερινό εορτασμό, ευχόμαστε από καρδιάς σε όλους: χαρούμενες γιορτές κι ευτυχισμένο το νέο έτος!!!

0 σχόλια

Μπες… στο κλίμα!

Μετά την έρευνα που πραγματοποίησαν οι μαθητές της τάξης μας για το αν γνωρίζουν ή όχι οι μαθητές του σχολείου μας για την κλιματική αλλαγή, και επειδή τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μικρότεροι μαθητές δεν γνωρίζουν τίποτε σχετικά με το θέμα, προτάθηκε να πραγματοποιηθεί μια θεατρική δράση ενημέρωσης.

Έτσι σήμερα έγινε δραματοποίηση του φαινομένου του θερμοκηπίου για τις μικρές τάξεις, ενώ για τις μεγαλύτερες τάξεις δημιουργήθηκε μια εφημερίδα τοίχου που θα φιλοξενεί άρθρα των μαθητών σχετικά με την κλιματική αλλαγή.

 

0 σχόλια

Χριστουγεννιάτικος στολισμός στην πόλη

Η τάξη μας συμμετείχε στο πρόγραμμα του Δήμου Σερρών για τον στολισμό της πόλης. Ο Δήμος μας διέθεσε ένα έλατο στην οδό Μεραρχίας το οποίο διακοσμήσαμε με χειροποίητα στολίδια. Μαζί με το Δ2 αναζητήσαμε ιδέες για στολίδια που να αντέχουν σε συνθήκες εξωτερικού χώρου, μαζέψαμε ανακυκλώσιμα υλικά και κατασκευάσαμε τα χριστουγεννιάτικα στολίδια με τα οποία στολίσαμε το δεντράκι.  Στον στολισμό παραβρέθηκε και ο Διευθυντής του σχολείου μας κ. Στεφανίδης. Θερμά ευχαριστούμε επίσης την κ. Μαγδαληνή Καφετζοπούλου, τη δασκάλα των εικαστικών, για την πολύτιμη βοήθειά της.

0 σχόλια

Παράσταση στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Σερρών


Το τμήμα μας, μαζί με το Δ2, παρακολουθήσαμε την παράσταση του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Σερρών «Σέρλοκ Χόλμς, ο φύλακας των αρχαίων σπόρων». Ο διάσημος ντετέκτιβ, μαζί με τον βοηθό του Δόκτορα Τζον Γουάτσον,  προσπάθησαν  να λύσουν το μυστήριο της κλοπής των αρχαίων σπόρων και να προβάλλουν τις αξίες της υγιεινής διατροφής, των αγνών υλικών και της προστασίας του περιβάλλοντος. Μια παράσταση γεμάτη μαγεία, με ωραία μουσική, μυστήριο, εναλλαγές, μαύρο θέατρο και συμμετοχή των μαθητών.

0 σχόλια

Η Ώρα του Κώδικα – Hour of Code

  

Κατά την εβδομάδα 4-10 Δεκεμβρίου δεκάδες εκατομμύρια μαθητές απ’ όλον τον κόσμο συμμετέχουν στην «Ώρα του Κώδικα», που είναι μια ωριαία εισαγωγή στη δημιουργία κώδικα. Ο κώδικας είναι η γλώσσα των υπολογιστών. Η άσκηση στη δημιουργία κώδικα θεωρείται ότι καλλιεργεί τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων,  ενισχύει την ψηφιακή αυτοπεποίθηση και την κριτική σκέψη, προάγει τη συνεργατικότητα και τη δημιουργικότητα. Κάθε μαθητής θα πρέπει να έχει την ευκαιρία να ασχοληθεί με τον προγραμματισμό και να αισθανθεί  δημιουργός ψηφιακού περιεχομένου, όχι μόνο καταναλωτής.

Στα πλαίσια των Βιωματικών Δράσεων και του προγράμματος «Δρόμοι επικοινωνίας και ενημέρωσης», οι μαθητές της τάξης μας κατά την Ώρα του Κώδικα έκαναν τα πρώτα τους βήματα σε ένα περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού χρησιμοποιώντας τις απλές εντολές της κίνησης και της επανάληψης. Η ενασχόληση με τον προγραμματισμό θέτει ένα θεμέλιο για επιτυχία σε οποιαδήποτε σταδιοδρομία του 21ου αιώνα.

 

0 σχόλια

Κυκλοφοριακή Αγωγή – Traffic Education

201120173177[1] 201120173173[1]

Στα πλαίσια του κεφαλαίου της Γλώσσας «Ασφαλώς κυκλοφορώ» και της Κυκλοφοριακής Αγωγής, επ’ ευκαιρίακαι της Παγκόσμιας Ημέρας Μνήμης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων -19 Νοεμβρίου, οι μαθητές/τριες της τάξης μας ασχολήθηκαν με σημαντικούς κανόνες οδικής συμπεριφοράς που θα μπορούσαν να μειώσουν τον αριθμό των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα. Έγραψαν τους κανόνες που προτείνονται στο βιβλίο τους με μεγάλα γράμματα και τους ανάρτησαν στον κεντρικό διάδρομο του σχολείου για να ευαισθητοποιήσουν και τους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου μας.

201120173174[1] 201120173175[1] 201120173176[1]

0 σχόλια

Παγκόσμια Ημέρα Φιλοσοφίας – World Philosophy Day

271120173185[1] 271120173186[1] 271120173187[1] 271120173184[1]

Με αφορμή, την καθιερωμένη από τα Ηνωμένα Έθνη, Παγκόσμια Ημέρα Φιλοσοφίας που γιορτάζεται στις 16 Νοεμβρίου, οι μαθητές/τριες της τάξης μας ασχολήθηκαν με τους προσωκρατικούς φιλοσόφους. Το ερέθισμα δόθηκε από το μάθημα της Ιστορίας, όπου αναφέρεται η πρώτη προσπάθεια των ανθρώπων κατά την αρχαϊκή περίοδο να καταλάβουν πώς έγινε ο κόσμος και να ερμηνεύσουν τα φαινόμενα γύρω τους. Αφού αντλήθηκαν στοιχεία για τους φιλοσόφους από το διαδίκτυο,  οι μαθητές ζωγράφισαν τους πιο γνωστούς φιλοσόφους, έγραψαν λίγα λόγια για τη ζωή και το έργο τους και δημιούργησαν ένα παιχνίδι αντιστοίχισης το οποίο αναρτήθηκε στον κεντρικό διάδρομο για τους μαθητές όλου του σχολείου.

161120173170[1] 161120173169[2] 161120173167[1] 161120173168[1]

0 σχόλια

Επίσκεψη στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή – American Farm School

101120173135[1] 101120173141[1] 101120173150[1]

Οι Γ΄και Δ΄τάξεις μαζί πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή όπου η μεν Γ΄τάξη παρακολούθησε πρόγραμμα για τη διαδικασία παραγωγής του ψωμιού, η δε Δ΄τάξη για την παραγωγή και επεξεργασία του γάλακτος. Οι μαθητές της Γ΄τάξης περιηγήθηκαν στους χώρους που σχετίζονται με την παραγωγή του ψωμιού, έσπειραν σιτάρι και ζύμωσαν ζυμάρι για ψωμί.

Οι μαθητές της Δ΄τάξης επισκέφθηκαν το βουστάσιο,​​ και τους χώρους επεξεργασίας του γάλακτος. Τέλος γεύτηκαν τη γλυκιά κρέμα με γάλα, που παρασκεύασε η ξεναγός της επίσκεψης.

0 σχόλια

Αρχαία ελληνικά αγγεία ΙΙ- Αncient Greek pottery ΙΙ

061120173122[1] 061120173123[1]061120173126[1]

Συνεχίζοντας την ενασχόλησή μας με τα αγγεία της αρχαίας εποχής οι μαθητές/τριες  δοκίμασαν να ζωγραφίσουν γεωμετρικά σχέδια πάνω σε αγγεία διαφόρων ειδών: υδρίες, ληκύθους, κανθάρους, κρατήρες, αμφορείς κλπ. Ενδεικτικά έργα βλέπετε στις φωτογραφίες. Η εργασία αυτή έγινε σε συνεργασία με την κ. Μαγδαληνή Καφετζοπούλου, δασκάλα των Εικαστικών στο σχολείο μας.

061120173124[1] 061120173125[1] 061120173130[1] 061120173127[1] 061120173128[1] 061120173129[1] 061120173131[1]

0 σχόλια

Βιβλία σε ρόδες – Books on wheels

231020173061[1] 021120173112[1]

Στην τάξη μας έχουμε αυτό το διάστημα μια βαλίτσα γεμάτη… βιβλία. Είναι από το πρόγραμμα «ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ». Τα βιβλία έχουν θέμα τα δέντρα και τα δάση και οι πληροφορίες που αντλούν οι μαθητές από αυτά θα αξιοποιηθούν στα πλαίσια της Μελέτης Περιβάλλοντος και του προγράμματος των Βιωματικών Δράσεων για την Κλιματική Αλλαγή. Τα «βιβλία σε ρόδες» είναι ένας πολύ ιδιαίτερος τύπος κινητής βιβλιοθήκης και προσφέρουν έναν ξεχωριστό τόνο φιλαναγνωστικής διάθεσης στην τάξη μας.

241020173080[1] 231020173064[1] 241020173084[1] 241020173070[1]

0 σχόλια