Κανονικά Πολύγωνα

Το θέμα

Οι μαθητές της Β’ Γυμνασίου καλούνται να διερευνήσουν τα κανονικά πολύγωνα και τις βασικές ιδιότητες χρησιμοποιώντας τα διαδρασικά βιβλία και το διαδραστικό πίνακα.

 

Πλαίσιο εφαρμογής

Σε ποιους απευθύνεται: Το σενάριο απευθύνεται στους μαθητές της Β’ Γυμνασίου.

Χρόνος υλοποίησης

Για την εφαρμογή του σεναρίου  απαιτούνται  2 διδακτικές ώρες

 

Προαπαιτούμενες γνώσεις

Οι μαθητές που θα εμπλακούν με το προτεινόμενο σενάριο πρέπει να γνωρίζουν:

Τα βασικά γεωμετρικά σχήματα, τετράγωνο, ισόπλευρο τρίγωνο, κύκλος, τόξο, γωνία και τις ιδιότητες τους.

 

Στόχοι που εξυπηρετούνται

Να κατανοήσουν την έννοια των κανονικών πολυγώνων

Να κατανοήσουν την σχέση μεταξύ του πλήθους των πλευρών ενός κανονικού πολυγώνου και του μεγέθους της γωνίας του

Βήματα σεναρίου

1ο Ο εκπαιδευτικός  καλεί τους μαθητές μέσω φύλλου εργασίας να απαντήσουν στα παρακάτω ερωτήματα:

  • Ποια η σχέση των πλευρών του κανονικού πολυγώνου;
  • Ποια σχέση των γωνιών του;

 

2ο Ένας μαθητής σηκώνεται στον διαδραστικό πίνακα

Μεταβαίνει στην ιστοσελίδα:

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-B105/386/2552,9989/

απ’ όπου επιλέγει το «μικροπείραμα 2»

και εφαρμόζει τις παρακάτω οδηγίες όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα1.

Εικόνα 1

 

Στην εικόνα 2 βλέπουμε το αποτέλεσμα των οδηγιών.

 

 

Εικόνα 2

 

 

Από τα παραπάνω βήματα διαπιστώνουμε την επίτευξη των στόχων.

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κανονικά Πολύγωνα

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο