malap's blog

Just another Blogs.sch.gr site

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια »

malap | 6 Μαρτίου 2012 στις 6:13 μμ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Ο/Η εκπαιδευτικός δημιουργεί ένα φύλλο εργασίας στον κειμενογράφο, όπου τα παιδιά καλούνται να καταγράφουν κάθε μέρα τη θερμοκρασία του τόπου τους.

ΔΕΥΤΕΡΑ 6 ο
ΤΡΙΤΗ 4
ΤΕΤΑΡΤΗ 6
ΠΕΜΠΤΗ 3
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4
ΣΑΒΒΑΤΟ – 1
ΚΥΡΙΑΚΗ 0

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία

ΓΛΩΣΣΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια »

malap | 6 Μαρτίου 2012 στις 5:27 μμ

Φυσάει και σαρώνει

Καιρικά φαινόμενα

Ανοίγουμε  τοφυλλομετρητή και αφήνουμε τα παιδιά να περιηγηθούν, να αναζητήσουν εικόνες με ακραία καιρικά φαινόμενα και να τις παρατηρήσουν. Αποθηκεύουμε τις εικόνες σε ένα φάκελο ο οποίος βρίσκεται στην επιφάνεια  εργασίας. Ακολουθεί συζήτηση με τα παιδιά για τους κινδύνους των φαινομένων αυτών και τον τρόπο αντιμετώπισής τους.

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση