ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
malap | 6 Μαρτίου 2012 στις 6:13 μμ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ο/Η εκπαιδευτικός δημιουργεί ένα φύλλο εργασίας στον κειμενογράφο, όπου τα παιδιά καλούνται να καταγράφουν κάθε μέρα τη θερμοκρασία του τόπου τους.
ΔΕΥΤΕΡΑ | 6 ο |
ΤΡΙΤΗ | 4 |
ΤΕΤΑΡΤΗ | 6 |
ΠΕΜΠΤΗ | 3 |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ | 4 |
ΣΑΒΒΑΤΟ | – 1 |
ΚΥΡΙΑΚΗ | 0 |
Κατηγορία Χωρίς κατηγορία
ΓΛΩΣΣΑ
malap | 6 Μαρτίου 2012 στις 5:27 μμ
Καιρικά φαινόμενα
Ανοίγουμε τοφυλλομετρητή και αφήνουμε τα παιδιά να περιηγηθούν, να αναζητήσουν εικόνες με ακραία καιρικά φαινόμενα και να τις παρατηρήσουν. Αποθηκεύουμε τις εικόνες σε ένα φάκελο ο οποίος βρίσκεται στην επιφάνεια εργασίας. Ακολουθεί συζήτηση με τα παιδιά για τους κινδύνους των φαινομένων αυτών και τον τρόπο αντιμετώπισής τους.
Κατηγορία Χωρίς κατηγορία