Εικονογραφημένο λεξικό
Α΄ τάξη Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εικονογραφημένο λεξικόΣτην Α΄ τάξη εικονογραφήσαμε την αλφαβήτα και την κάναμε ψηφιακό βιβλίο. Μπορείτε να το δείτε εδώ.
Στην Α΄ τάξη εικονογραφήσαμε την αλφαβήτα και την κάναμε ψηφιακό βιβλίο. Μπορείτε να το δείτε εδώ.
Το βρήκα στην κα Σαπουνόφουσκα, μου άρεσε και το αναμεταδίδω:
Παρακάτω θα βρείτε μερικά διασκεδαστικά και έξυπνα παιχνίδια από συναδέλφους εκπαιδευτικούς, για τα πρώτα γραμματάκια της Α΄ τάξης:
Η εφαρμογή android “Μάθετε μαθηματικά 123“, είναι μια εξαιρετική εφαρμογή για τα παιδιά της Πρώτης τάξης, διασκεδαστική, εκπαιδευτική και παιδαγωγική που μαθαίνει με ευχάριστο τρόπο τη φορά γραφής των αριθμών, τη μέτρηση, την αναγνώριση των αριθμών και τη σειρά των αριθμών μέχρι το 20. Είναι δωρεάν και χωρίς διαφημίσεις. Έχει ελληνικό μενού.
Για να την κατεβάσετε στο κινητό σας ή στην ταμπλέτα, πατήστε εδώ.
Στη νέα σειρά βίντεο με θέμα “Η τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευση” παρουσιάζω διάφορα χρήσιμα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, από το https://app.magicschool.ai/, που μπορούν να αξιοποιηθούν με επιτυχία στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία.
Στο πλαίσιο ενός εργαστηρίου δεξιοτήτων για τα σύγχρονα επαγγέλματα καλέσαμε στην τάξη μας την λογοθεραπεύτρια Δήμητρα Χαλδή και της πήραμε συνέντευξη. Από τις απαντήσεις της δημιουργήσαμε την παρακάτω ενημερωτική αφίσα για το επάγγελμα του λογοθεραπευτή.
Στο πλαίσιο ενός εργαστηρίου δεξιοτήτων για τα σύγχρονα επαγγέλματα, καλέσαμε στην τάξη μας τον προγραμματιστή υπολογιστών κο Μάριο Καραγιανόπουλο και του κάναμε αρκετές ερωτήσεις. Από τις απαντήσεις του καταλήξαμε στα παρακάτω συμπεράσματα για το επάγγελμα του προγραμματιστή.
Στο πλαίσιο ενός εργαστηρίου δεξιοτήτων για τα επαγγέλματα, καλέσαμε στην τάξη μας τη σχολική ψυχολόγο κα Παντελή Μαρία για να απαντήσει σε ερωτήσεις που είχαν ετοιμάσει οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ τάξης. Η συζήτηση ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και μετά τη συνέντευξη μαζέψαμε τα συμπεράσματα μας για το επάγγελμα του σχολικού ψυχολόγου στο παρακάτω αφισάκι:
Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων για τα επαγγέλματα, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης συνεργάστηκαν και επέλεξαν τα παρακάτω κριτήρια επιλογής επαγγέλματος
Πρόσφατα εγκρίθηκαν από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δύο προγράμματα για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων που πρότεινε η Ελληνική Σκακιστική Ομοσπονδία.
Το πρώτο πρόγραμμα έχει τίτλο “Σκάκι και Φαντασία” και είναι κατάλληλο για το Νηπιαγωγείο και τις Α΄ και Β΄ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου.
Το δεύτερο πρόγραμμα ονομάζεται “Σκάκι, ένα παιχνίδι στρατηγικής και Μαθηματικών, ένα παιχνίδι για όλους!” και απευθύνεται στις Γ΄, Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου.
Και τα δύο προγράμματα είναι ολοκληρωμένα, με αναλυτικές οδηγίες, ερωτηματολόγια, τα Φύλλα Εργασίας και όλο το υλικό που απαιτείται, ενώ ο εκπαιδευτικός που θα τα υλοποιήσει δεν χρειάζεται να γνωρίζει σκάκι από πριν.
Σας προτείνω να τα δοκιμάσετε και θα εκπλαγείτε με την αποδοχή που θα έχουν από μικρούς και μεγάλους!
Με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ΄ τάξης, μελετήσαμε τη Διεθνή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού, όπως είναι γραμμένη με απλά λόγια από τον Συνήγορο του Παιδιού (https://www.synigoros.gr/paidi/) και αφού χωριστήκαμε σε ομάδες, επιλέξαμε τα 10 σημαντικότερα κατά τη γνώμη μας, από τα 43 δικαιώματα που αναφέρει η Σύμβαση. Έπειτα από σύνθεση των αποτελεσμάτων όλων των ομάδων προέκυψαν τα 10 δημοφιλέστερα:
Το παρακάτω βίντεο εξηγεί με απλό τρόπο και καθημερινά παραδείγματα πώς πρέπει να σκεφτόμαστε ως άνθρωποι και πώς πρέπει να διδάσκουμε ως εκπαιδευτικοί! Αξίζει τον χρόνο σας!