4ο-διαγώνισμα-Β-ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-16-17
3ο-διαγώνισμα-Β-ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-16-17
2ο-διαγώνισμα-Β-ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-16-17
Στο blog Free Technology for Teachers υπάρχει μια πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση Seven Videos All Educators Should Watch .
Για να ενσωματώσω και τα 7 video στη δημοσίευση αξιοποίησα τη δυνατότητα που δίνει το YouTube να δημιουργούμε τις δικές μας λίστες. Με αυτό τον τρόπο δεν χρειάζεται να ενσωματώσουμε ένα ένα τα video αλλά μπορούμε να ενσωματώσουμε όλη τη λίστα.
Πως μπορούμε αυτή τη δυνατότητα να τη χρησιμοποιήσουμε για τους μαθητές μας;
Αν δεν σκεφτόμαστε όπως η Ένωση Δασκάλων της Βρετανίας που πριν 3 χρόνια ζητούσε να κλείσει το YouTube αλλά στο πως θα αξιοποιήσουμε τη ύπαρξη του, μπορούμε για παράδειγμα τις λίστες να τις ενσωματώσυμε στο blog με τα μαθήματα μας.
Έτσι για να ενημερώσω τους μαθητές μου για την ασφάλεια στο διαδίκτυο, αποφεύγοντας ένα κείμενο – σαν την Εγκύκλιο για θέματα ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου του ΥΠΔΒΜΘ που θεωρώ ότι δεν θα τη διάβαζαν- προτίμησα να δημιουργήσω μια λίστα με τα video του κόμβου Saferinternet.gr και να τα ενσωματώσω στο blog του σχολείου.
Δείτε τα 7 video στη λίστα
Κατασκευή ενός απλού προβλήματος για το δημοτικό με το google search
Στο Λονδίνο η ώρα είναι:
Ποια η διαφορά ώρας μεταξύ Λονδίνου και Αθήνας;
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το video google & maths tools
να στήσει τον ηλεκτρονικό κόμβο«Ο μικρός αναγνώστης»
ώστε να «ξυπνήσει τη διάθεση των παιδιών για διάβασμα μιλώντας στη γλώσσα που τα γοητεύει» και να «διαλύσει την παγιωμένη αντίληψη ότι το βιβλίο είναι μόνο διδακτικό εργαλείο και συνεπώς ένα είδος εξαναγκασμού».
Ο «Μικρός Αναγνώστης» συγκαταλέγεται στα «εργαλεία» που προσφέρει το ΕΚΕΒΙ στους δασκάλους για την εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος της φιλαναγνωσίας.
Τα παιδιά αρχίζουν να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο σε όλο και μικρότερες ηλικίες.
Στη Σουηδία ξεκινούν την on-line ζωή τους από την ηλικία των επτά, ενώ στην Ελλάδα στα έντεκα.
Η χρήση του Ιντερνετ αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς τους: στην Ελλάδα το 95% των παιδιών 9-16 ετών σερφάρει …
Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén