Ιστορική αναδρομή ρομποτικής (1)
Ιστορική αναδρομή ρομποτικής (1)
Ύλη για εξετάσεις B λυκείου Πληροφορική
σελ 14,15,16,17,19,22,23,27,28,29
σελ 32,33,34,35,36 έως 41, 48-49
Ύλη για ενδοσχολικές εξετάσεις
Γ λυκείου
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (ΑΕΠΠ)
Κεφ2 Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
2.1 Τι είναι αλγόριθμος. 2.3 Περιγραφή και αναπαράσταση αλγορίθμων. 2.4 Βασικές συνιστώσες/ εντολές ενός αλγορίθμου. 2.4.1 Δομή ακολουθίας. 2.4.2 Δομή Επιλογής. 2.4.3 Διαδικασίες πολλαπλών επιλογών (αφαιρείται η εντολή πολλαπλής επιλογής “Επίλεξε”) 2.4.4 Εμφωλευμένες Διαδικασίες. 2.4.5 Δομή Επανάληψης.
Κεφ3 Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι
3.2 Αλγόριθμοι + Δομές Δεδομένων =Προγράμματα 3.3 Πίνακες 3.4 Στοίβα 3.5 Ουρά 3.6 Αναζήτηση 3.7 Ταξινόμηση 3.9 Άλλες δομές δεδομένων 5. Ανάλυση Αλγορίθμων
Κεφ7 Βασικά στοιχεία προγραμματισμού.
7.1 Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ. 7.2 Τύποι δεδομένων. 7.3 Σταθερές. 7.4 Μεταβλητές. 7.5 Αριθμητικοί τελεστές. 7.6 Συναρτήσεις. 7.7 Αριθμητικές εκφράσεις. 7.8 Εντολή εκχώρησης. 7.9 Εντολές εισόδου-εξόδου. 7.10 Δομή προγράμματος.
Κεφ 8 Επιλογή και επανάληψη
8.1 Εντολές Επιλογής 8.1.1 Εντολή ΑΝ 8.2 Εντολές επανάληψης 8.2.1 Εντολή ΟΣΟ…ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ 8.2.2 Εντολή ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ 8.2.3 Εντολή ΓΙΑ…ΑΠΟ…ΜΕΧΡΙ 9. Πίνακες
Κεφ 9
9.1 Μονοδιάστατοι πίνακες. 9.2 Πότε πρέπει να χρησιμοποιούνται πίνακες. 9.3 Πολυδιάστατοι πίνακες. 9.4 Τυπικές επεξεργασίες πινάκων
Εξεταστέα ύλη Α λυκείου Εφαρμογές Πληροφορικής σχ. Ετος. 2015-16
Παράγραφοι 1.1 , 1.2, 1.3, 2.1, 2.3, 4.1, 7.1,
ασκήσεις σε ΓΛΩΣΣΑ, γλωσσομάθεια π.χ. υπολογισμός μέσου όρου αριθμών, παιχνίδι ερωτήσεων