eTwinning


Το νέο eTwinning Πρόγραμμα του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2017-18 έχει ως θέμα:

«Strength lies in differences, not in similarities»

Project presentation

 


 

Οι Ιταλοί eTwinners επισκέπτονται το σχολείο μας!

 

 

 

Τo Γενικό Λύκειο Σκάλας Ωρωπού «Μίκης Θεοδωράκης», υπό την διεύθυνση του κ. Ηρακλή Ψάλτη στο πλαίσιο του προγράμματος eΤwinning με θέμα ‘’ Strength lies in differences not in similarities”, την Τετάρτη στις 28 Μαρτίου2018, υποδέχτηκε το σχολείο «Instituto d’ instruzione secondaria Primo Levi» που εδρεύει στην πόλη Sarezzo, στη Βόρειο Ιταλία.

Σε αυτή την επίσκεψη, δόθηκε η ευκαιρία στα παιδιά  του Ελληνικού και του Ιταλικού σχολείου να συναντηθούν ξανά και να περάσουν μαζί μια ημέρα της χολικής τους ζωής, υπό την επίβλεψη των καθηγητριών που συντόνιζαν το πρόγραμμα, Λάκκη Κωνσταντίνας, Παπαδοπούλου Θεοδώρας, Σκορδομπέκη Μαριλένας ,του Διευθυντή του σχολείου και των Ιταλών καθηγητών. Οι  Έλληνες μαθητές ανυπομονούσαν να ανταμώσουν τους εταίρους τους και να ανταποδώσουν την φιλοξενία καθώς είχαν συνάψει πολύ καλές σχέσεις από την προηγούμενη συνάντηση τους στο Ιταλικό σχολείο. Για αυτόν τον λόγο, είχαν προετοιμαστεί  με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, με πολλή προσωπική εργασία, κόπο και μεράκι. Επιμελήθηκαν της καθαριότητας του σχολείου και συνέδραμαν ουσιαστικά στις δραστηριότητες της τελετής υποδοχής των Ιταλών φίλων τους.

 

Η ημέρα ξεκίνησε με την τελετή αδελφοποίησης, την ανταλλαγή των σημαιών των δύο χωρών και την προσφορά δώρων. Έπειτα, έγινε παρουσίαση του έργου eTwinning και προβλήθηκαν  διάφορα βίντεο σχετικά με την επίσκεψη των Ελλήνων μαθητών στο Ιταλικό σχολείο.  Στην συνέχεια, όλοι οι μαθητές έλαβαν μέρος σε δραστηριότητες, είτε αθλητικές είτε εκπαιδευτικές, όπως ποδόσφαιρο, καλαθοσφαίριση υπό την επίβλεψη του Γυμναστή κ. Βάϊου Αργύρη, παραδοσιακούς χορούς από την κα Ψαρού Πολυξένη, Βιολογίας από την κα Κουρή Γεωργία, Χημείας από τον κ. Μπράιλα Εμμανουήλ και εργαστήριο επιτραπέζιων δραστηριοτήτων (σκάκι, puzzles).

 

Μετά τη λήξη των μαθημάτων, παρατέθηκε σε όλους τους μαθητές και καθηγητές πλούσιο γεύμα, στο οποίο είχε μεγάλη ποικιλία παραδοσιακών  φαγητών και γλυκών,  τα οποία τα είχαν ετοιμάσει οι μητέρες των μαθητών.Ταυτόχρονα οι Ιταλοί φιλοξενούμενοι γεύτηκαν τα φημισμένα Ελληνικά ψητά σουβλάκια, τα οποία τα έψηναν οι μαθητές της Α’ Λυκείου. Ακολούθησε αποχαιρετιστήρια εκδήλωση, στην οποία τραγούδησαν οι μαθητές και έτσι δόθηκε οι ευκαιρία σε όλους να ψυχαγωγηθούν χορεύοντας και τραγουδώντας .

 

 

Σε αυτήν την εκδήλωση δόθηκε η ευκαιρία  σε όλα τα μέλη της σχολικής μας κοινότητας να ανταλλάξουν ιδέες, απόψεις αλλά και να συζητήσουν ανταλλάσσοντας απόψεις,  τις κουλτούρες τους και στοιχεία από τον πολιτισμό τους. Σε αυτό  βοήθησε άλλωστε και η ξενάγηση που έγινε στην περιοχή του Ωρωπού, συγκεκριμένα στην Χριστιανική Ορθόδοξη Εκκλησία του Αγίου Ανδρέα, στον Πολιτιστικό Σύλλογο Νέων Παλατίων και στη παραλία του Ωρωπού. Στην συνάντηση αυτή, οι eΤwinners κατάφεραν να ενδυναμώσουν τις σχέσεις φιλίας τους και να ξεπεράσουν τα πολιτισμικά σύνορα, αποδεικνύοντας δια ζώσης  πως στην Ευρώπη είμαστε όλοι μέλη μιας μεγάλης οικογένειας όπου οι διαφορές ενώνουν τα έθνη.

 

—————————————————————————————————–

Ταξιδεύοντας στην Ιταλία………

To Γενικό Λύκειο Σκάλας Ωρωπού «Μίκης Θεοδωράκης» κατά το σχολικό έτος 2017-2018, υπό την διεύθυνση του κ. Ηρακλή Ψάλτη, στο πλαίσιο του προγράμματος e-twinning με θέμα ‘’ Strength lies in differences not in similarities”, πραγματοποίησε στην περίοδο 5-9 Μαρτίου, 2018 εκπαιδευτική εκδρομή στην Βόρειο Ιταλία.

Στην εν λόγω εκδρομή δόθηκε η ευκαιρία σε  58  παιδιά από όλες τις τάξεις του Λυκείου να επισκεφθούν διάφορα μέρη, υπό την επίβλεψη των συνοδών  καθηγητριών και ιδρυτριών του προγράμματος, Λάκκη Κωνσταντίνας, Παπαδοπούλου Θεοδώρας, Σκορδομπέκη Μαριλένας και του Διευθυντή του σχολείου. Κατά την διάρκεια της εκδρομής οι μαθητές περιηγήθηκαν σε πολλές πόλεις της Βόρειας  Ιταλίας και της Ελβετίας ( Lugano, Brescia,  Sarrezzo, Venecia, Como, Belgamo) στις οποίες ξεναγήθηκαν στα ιστορικά μνημεία και αξιοθέατα.

Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ήταν η επίσκεψη για τους συμμετέχοντες στο αδελφό σχολείο «Istituto d’ Ιstruzione Secondaria “Primo Levi”». Στην επίσημη τελετή αδελφοποίησης των δύο σχολείων έγινε ανταλλαγή των σημαιών των δύο χωρών και προσφέρθηκαν δώρα! Στην συνέχεια οι Έλληνες και οι Ιταλοί συμμετείχαν από κοινού σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Καθ’ όλη την διάρκεια της επίσκεψης οι μαθητές μπόρεσαν να γνωριστούν καλύτερα με τους Ιταλούς εταίρους τους, και είχαν την ευκαιρία να μυηθούν στην κουλτούρα και τον πολιτισμό τους. Σε αυτό,  βοήθησε άλλωστε και η ξενάγηση που έγινε από τους Ιταλούς μαθητές στην πόλη Brescia  κατά την διάρκεια της οποίας οι μαθητές αντάλλαξαν απόψεις  για διάφορα θέματα, αλλά και για το εκπαιδευτικό σύστημα των δύο χωρών.

Στην αποχαιρετιστήρια εκδήλωση, τραγούδησαν  Έλληνες και Ιταλοί. Ακολούθησαν αποχαιρετισμοί γεμάτοι συγκίνηση, καθώς τα παιδιά παρόλο που πέρασαν μια μόνο ημέρα μαζί παρέβλεψαν  τις διαφορές τους και επιδίωξαν μια σχέση φιλίας. Αυτό που επισημαίνουν όλοι οι μαθητές είναι πως αυτό το ταξίδι θα τους μείνει αξέχαστο, μιας και είχαν την δυνατότητα να γευτούν από πρώτο χέρι την κουλτούρα του γειτονικού μας  λαού και να την συγκρίνουν με τη δική μας, βλέποντας πως δεν υπάρχουν σύνορα στις νοοτροπίες , στα ήθη και τα έθιμα και στον τρόπο ζωής όλων των Ευρωπαίων πολιτών.


QUIZ για την Ευρωπαϊκή Ένωση

Η Ραχήλ Φραντζεσκάκη, μαθήτρια της Α’ τάξης,  έφτιαξε ένα ηλεκτρονικό κουίζ για την Ευρωπαϊκή Ένωση, ιδέα της Κας Ε. Σκορδομπέκη και υπό την καθοδήγησητης Κας Κ. Λάκκη.
Αξίζει τον κόπο να μπείτε στον πιο κάτω σύνδεσμο και το συμπληρώσετε. Είναι ανώνυμο και σας βγάζει αμέσως τη βαθμολογία σας με άριστα το 20, όπως και τις σωστές απαντήσεις – που είναι οι βασικές γνώσεις για τον κάθε Ευρωπαίο πολίτη.

————————————————————————————————————————————————————–

 

 

Tην Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018, πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση με τους γονείς των μαθητών τoυ εγκεκριμένου προγράμματος e-Twinning με τίτλο «Strength lies in differences, not in similarities» που θα συμμετάσχουν στην 5ήμερη εκδρομή  στη Βόρεια Ιταλία, από 5 έως 9 Μαρτίου 2018. Παρουσιάστηκε αναλυτικά το πρόγραμμα της εκπαιδευτικής επίσκεψης καθώς και οι λεπτομέρειες διαμονής και μετακίνησης των μαθητών. Τέλος, διαμοιράστηκαν ενημερωτικά φυλλάδια με το πρόγραμμα και οδηγίες. Περισσότερα στο  eTwinning 2018 Trip presentation

 

 

 

————————————————————————————————————————————————————–

 

 

4ο Πανελλήνιο Συνέδριο

«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας

και της Επικοινωνίας στα συνεργατικά σχολικά προγράμματα»

Πάτρα 24, 25, 26 Νοεμβρίου 2017

Στο συνέδριο παρουσιάστηκε το έργο “When in Rome, do as the Romans do” που υλοποιήθηκε κατά το σχολικό έτος 2016-17 και βραβεύθηκε με την Ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας. Το σχολείο μας, ενεργά συμμετέχον στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Αδελφοποίησης, εκπροσωπήθηκε από τις εκπαιδευτικούς,  Λάκκη Κωνσταντίνα, Καθηγήτρια Αγγλικών, Παπαδοπούλου Θεοδώρα και Σκορδομπέκη Ελένη, Φιλόλογους.

 

 

 

 

 

 

————————————————————————————————————————————————————-

 

 

 

eTwinning Πρόγραμμα

σχολικό έτος 2016-17

“When in Rome, do as the Romans do”

 

Εκπαιδευτικοί: Κουρή Γεωργία, Λεγάντη Ερμιόνη, Λάκκη Κωνσταντίνα, Μπράιλας Εμμανουήλ, Παπαδοπούλου Θεοδώρα, Σκορδομπέκη Ελένη, Ψάλτης Ηρακλής

 

 Πρόκειται για ένα eTwinning πρόγραμμα που υλοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2016-2017. Συμμετείχαν μαθητές από την Ελλάδα (Γενικό Λύκειο Σκάλας Ωρωπού «Μίκης Θεοδωράκης), την Ουγγαρία (Szinyei Merse Pál Secondary Grammar School, Budapest), τη Γαλλία (Lycée d’Enseignement Général et Technologique Agricole Federico Garcia Lorca”), τη Ρουμανία (Colegiul NationalVasile Alecsandi” )και τη Λιθουανία (Klaipėdos Technologiju Mokymo Centras).

       Κύριος στόχος του προγράμματος ήταν ο πολυγραμματισμός και η ανάπτυξη πολυ-πολιτισμικής συνείδησης των μαθητών ως Ευρωπαίων πολιτών, μέσω της διαθεματικής προσέγγισης και της ομαδοσυνεργατικής μάθησης,  με την παράλληλη χρήση τεχνολογίας. Οι επιμέρους στόχοι αφορούσαν στην καλλιέργεια των επικοινωνιακών δεξιοτήτων, του ψηφιακού εγγραμματισμού των μαθητών και της πολυγλωσσίας τους.

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα  που έτυχε μεγάλης αποδοχής της Ελληνικής σχολικής κοινότητας (69 μαθητές και 6 εκπαιδευτικοί). Εκπονήθηκε στα πλαίσια της διδασκαλίας των μαθημάτων του  αναλυτικού προγράμματος της Α΄ και Β΄ Λυκείου δίνοντας στους μαθητές που συμμετείχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν, να αναζητήσουν, να γνωρίσουν και να επικοινωνήσουν με τους εταίρους τους, τόσο ηλεκτρονικά, μέσω της πλατφόρμας eTwinning όσο και ταξιδεύοντας, φυσικά, στην Ουγγαρία.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ

Εμπνευστήκαμε τον τίτλο του έργου από ένα αγγλικό ρητό  που τονίζει την ανάγκη σεβασμού της διαφορετικότητας: «Όταν επισκέπτεσαι έναν τόπο, οφείλεις να σέβεσαι και να ακολουθείς τις συνήθειες και πρακτικές των κατοίκων του» θα μπορούσε να είναι η απόδοσή του στα ελληνικά.  Ακολούθως, οι μαθητές, κατά τη διάρκεια του προγράμματος, προσπάθησαν να αποτυπώσουν τη δική τους κουλτούρα, έθιμα, παραδόσεις, ιστορία, συνήθειες, εν γένει την καθημερινότητά τους μέσα από τα έργα τους. Αυτή την «εθνική ταυτότητα» επικοινώνησαν με διάφορους τρόπους, μέσα από το Twinspace,  στους εταίρους τους.

Κάθε μήνα, οι μαθητές όλων των συμμετεχόντων χωρών, υπό την καθοδήγηση και το  συντονισμό των καθηγητών/καθηγητριών τους, εκπόνησαν ομαδικές και ατομικές εργασίες με θέματα που άπτονται διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων, όπως Ιστορία, Λογοτεχνία, Φυσική Αγωγή, Φυσικές Επιστήμες, Ξένες Γλώσσες, κ.λπ. Οι εργασίες αυτές αναρτήθηκαν στο Twinspace,  ώστε όλοι οι εταίροι να μοιραστούν αφενός κοινά σημεία και αφετέρου να εξοικειωθούν με τις διαφορές τους,  πριν την πραγματοποίηση της συνάντησης των ιδρυτικών μελών του έργου, τον Μάρτιο του 2017.

Κατά την εκπόνηση των εργασιών, οι μαθητές χρησιμοποίησαν διάφορα web2 εργαλεία και εφαρμογές, όπως  padlet, linoit, ppt, stickyoose, e-books, videomaker, youtube, κλπ., για να παρουσιάσουν το έργο τους στα Αγγλικά ή Ελληνικά.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ

Το eTwinning πρόγραμμα “When in Rome, do as the Romans do” προήγαγε τη διαθεματική μάθηση μέσω της μεθόδου project (Project Based Learning, PBL). Οι μαθητές, σε ολιγομελείς ομάδες των 3-4 ατόμων, συμμετείχαν ενεργά σε ποικίλες δραστηριότητες, σύμφωνα με το  μηνιαίο σχεδιασμό δράσεων. Η ανάθεση και εκπόνηση αυτών των δράσεων έγινε σε συνεργασία με τους διδάσκοντες του σχετικού γνωστικού αντικειμένου, κυρίως στα Αγγλικά. Ελήφθησαν υπόψη οι ιδιαίτερες κλίσεις των μαθητών, οι προτιμήσεις και οι δεξιότητές τους, ώστε να αναδειχτεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το παραγόμενο έργο τους. Παράλληλα, αυτή η διαφοροποιημένη προσέγγιση στη μάθηση συνετέλεσε στην «κινητροποίηση» όλων των μαθητών, καθώς τους δόθηκε η ευκαιρία να εκφραστούν και  να δημιουργήσουν μέσα από τα έργα τους, χωρίς τους περιορισμούς που επιβάλλει η κάλυψη της διδακτέας ύλης.

 Επίσης, το πρόγραμμα περιελάμβανε μικτό τρόπο μάθησης (blended learning), δεδομένου ότι συνδύασε την εργασία στην τάξη με την αυτόνομη εργασία στο σπίτι μέσω του υπολογιστή (computer based learning). Καθώς ο χρόνος,  κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου,  ήταν περιορισμένος και ο αριθμός των Ελλήνων μαθητών και καθηγητών μεγάλος, δημιουργήθηκε μια ομάδα Google Group,  όπου γίνονταν  αναρτήσεις, ανακοινώσεις, προτάσεις έργων, σχόλια και σκέψεις όλων των συμμετεχόντων στο έργο. Με αυτόν τον τρόπο διευκολύνθηκε τόσο ο συντονισμός του έργου όσο και η ταυτόχρονη ενημέρωση όλων των μελών της Ελληνικής ομάδας. Επιπλέον, αυτή η ηλεκτρονική μορφή επικοινωνίας – που είναι άγνωστη στο Ελληνικό σχολείο στην πλειονότητά του – συνετέλεσε εποικοδομητικά στην κανονικοποίηση της χρήσης ΤΠΕ στην εκπαίδευση, αντανακλώντας τη σύγχρονη πραγματικότητα και προετοιμάζοντας ανάλογα τους μαθητές γι’ αυτήν.

Τέλος, η ανταλλαγή απόψεων, η συνεχής διάδραση εντός και εκτός των συνόρων, με ομόλογούς τους, ανέπτυξε τις επικοινωνιακές ικανότητες των μαθητών,  καθώς καλλιέργησαν στρατηγικές, ώστε να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά με κάθε τρόπο, υπερβαίνοντας γλωσσικά και άλλα προβλήματα,  που πήγαζαν από τις μεταξύ τους διαφορές. Οι μαθητές,  αυτόχθονες και αλλοδαποί,  συνεργάστηκαν και συνταξίδεψαν δημιουργώντας μια πολύμορφη Ελληνική ομάδα, που καλλιέργησε και εντάχθηκε στη συνείδηση της ευρύτερης ομάδας, μια μικρογραφία της Ευρώπης,  όπου όλοι ανήκουν παρά τις διαφορές τους. Εκτός,  λοιπόν,  από τις νέες μορφές εγγραμματισμού, οι μαθητές  ανέπτυξαν κοινωνικές και συνεργατικές δεξιότητες,  που προάγουν τη συμπερίληψη, τον σεβασμό στην διαφορετικότητα και  την ενσωμάτωση.

 

————————————————————————————————————————————————————–

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Σας προσκαλούμε στην εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί

την Πέμπτη 1η Δεκεμβρίου 2016 και ώρα 5.30¢ μ.μ.

στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου μας στο πλαίσιο της υλοποίησης

 προγράμματος e-Twinning με τίτλο

«When in Rome, do as the Romans do»  από μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης.

Σε αυτή θα γίνει ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων για τα ευρωπαϊκά προγράμματα

e-Twinnning, τους επιδιωκόμενους στόχους αυτού του προγράμματος,  επιστέγασμα των οποίων θα είναι και η  πραγματοποίηση 5ήμερης εκδρομής στη Βουδαπέστη.

Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα και θα ενθαρρύνει την προσπάθειά μας.

                                                                                                                                                Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

                                                                                                                                          Ηρακλής Ψάλτης

————————————————————————————————————————————-

Σχολικό Έτος 2013-14

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ e-TWINNING

TEEN LIFE IN EUROPE

Εκπαιδευτικοί: Λάκκη Κωνσταντίνα, Λεγάντη Ερμιόνη

Στο Γενικό Λύκειο Σκάλας Ωρωπού, Μίκης Θεοδωράκης,  στις 12 Απριλίου 2013 πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της Ερευνητικής Εργασίας με θέμα «Τeenlife in Europe” από είκοσι μαθητές της Α’ τάξης, του σχολικού έτους 2012-13, και που εντάσσεται στο  ομώνυμο εγκεκριμένο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα e Twinning. Η Εργασία εκπονήθηκε στην αγγλική γλώσσα και βραβεύθηκε με την Ευρωπαική ετικέτα ποιότητας έργου.

 

Πέρα από την κοινωνικοποίηση και τη γνωριμία τους με παιδιά του εξωτερικού, οι Έλληνες μαθητές βελτίωσαν τις γνώσεις τους στην αγγλική γλώσσα και έμαθαν πως να δουλεύουν ομαδικά. Ανάπτυξαν μια εξαιρετική συνεργασία μεταξύ τους και αυτό είχε ως αποτέλεσμα την άριστη εκπόνηση της εργασίας τους, καθώς έμαθαν να χειρίζονται το διαδίκτυο σωστά μέσω της άντλησης και ανάλυσης πληροφοριών, να δουλεύουν ηλεκτρονικά, και να εξοικειωθούν με την χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών, ως κύριο εκπαιδευτικό μέσο, εξαίρετα σημαντικό για το μέλλον τους.

 

Ακολούθησε 6ήμερη εκπαιδευτική εκδρομή  στην πόλη Περπινιάν της Γαλλίας που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια ανταλλαγής επισκέψεων του e Twinning ProjectTeenlife in Europe” μεταξύ του Ελληνικού  και του  Γαλλικού Λυκείου FREDERICO GARCIA LORCA. Συμμετείχαν 12 μαθητές της Α’Λυκείου, οι οποίοι  εργάστηκαν στο  εν λόγω πρόγραμμα. Συνοδοί καθηγήτριες ήταν η κα Κωνσταντίνα Λάκκη, συντονίστρια του προγράμματος και η Κα Ερμιόνη Λεγάντη, Υποδιευθύντρια. Επίσης, συμμετείχε και ο κος Παναγιώτης Βασιλάκος, Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Ωρωπού.

 

Οι προγραμματισμένες επισκέψεις στα αξιοθέατα της περιοχής ενθουσίασαν τους μαθητές και διεύρυναν τους ορίζοντές τους. Εκεί, τα παιδιά γνώρισαν μια διαφορετική κουλτούρα, τα ήθη και έθιμα ενός άλλου πολιτισμού, καθώς και τη διαφορετική ζωή και ποικιλία συνηθειών μέσω της φιλοξενίας τους στα σπίτια των Γάλλων μαθητών. Ανάμεσα στους Γάλλους και Έλληνες μαθητές αναπτύχθηκε γρήγορα μια φιλία και πνεύμα συνεργασίας. Οι Έλληνες μαθητές είχαν ακόμη την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις σχολικές και αθλητικές δραστηριότητες ενός Ευρωπαϊκού σχολείου και να παρουσιάσουν, με εξαιρετική επιτυχία την εργασία τους σχετικά με το πρόγραμμα “Teenlife in Europe”. Τέλος, η τελετή αδελφοποίησης έγινε με επισημότητα στο Δημαρχείο της πόλης, σε κλίμα αμοιβαίου ενθουσιασμού και ομαδικού πνεύματος.

 

 Αξίζει να σημειωθεί ότι  το ταξίδι αυτό όχι μόνο έδωσε στους μαθητές  την ευκαιρία να γνωρίσουν την καθημερινή ζωή των συνομήλικων τους σε μια άλλη Ευρωπαϊκή χώρα, αλλά και να βιώσουν εμπράκτως τα ευρήματά τους στην έρευνα τους «Teenlife in Europe”!

Τα παιδιά  έμαθαν να ζουν μακριά από τις καθημερινές τους συνήθειες και το σπίτι τους, διευρύνοντας τους ορίζοντές τους και την Ευρωπαϊκή τους συνείδηση. Κατά τον ίδιο τρόπο και με τους ίδιους στόχους και σκοπούς, για τους Γάλλους μαθητές αυτή τη φορά, θα πραγματοποιηθεί, τον Σεπτέμβριο του 2013 το αντίστοιχο ταξίδι στην Ελλάδα.



Αφήστε μια απάντηση