ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2016

Δελτίο τύπου προγραμμα 2016

Πανελλήνιες Εξετάσεις 2016: Ομάδες Προσανατολισμού & εξεταζόμενα μαθήματα

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ-ΝΕΟΥ-ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

Ερευνητικές εργασίες (project) & Εκπαιδευτικά προγράμματα 2015/16

Σύμφωνα με την απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του ΓΕΛ Κρηνίδων τα θέματα των ερευνητικών εργασιών των μαθητών στην Α’ και Β’ Λυκείου κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά είναι τα εξής:

Α’ Λυκείου

  1. “Επιχειρηματικότητα”, με υπεύθυνη καθηγήτρια τη Δ/ντρια του Σχολείου κα Κυπραίου Ευφρ.
  2. “Οι σχέσεις των δύο φύλων στο χριστιανισμό και το ισλάμ”, με υπεύθυνο καθηγητή τον κο Τοπαρλάκη Κυρ.
  3. “Οι αντιλήψεις για τη μεταθάνατο ζωή σε διάφορους πολιτισμούς”, με υπεύθυνη καθηγήτρια την κα Παπαδοπούλου Μ.

Β’ Λυκείου

  1. “Ο Σατανισμός στην Ελλάδα”, με υπεύθυνο καθηγητή τον κο Τοπαρλάκη Κυρ.
  2. “Πρόσφυγες της Συρίας”, με υπεύθυνο καθηγητή τον κο Μέτσιο Απ.
  3. “Οι απόγονοι του Μ. Αλεξάνδρου στο Πακιστάν”, με υπεύθυνο καθηγητή τον κο Χατζηιωακειμίδη Παν.

Παράλληλα στη διάρκεια της χρονιάς θα εκπονηθούν και τα παρακάτω εκπαιδευτικά προγράμματα:

  1. “Νέοι επιχειρηματίες – εικονικές επιχειρήσεις – συντήρησης και αναπαλαίωσης παραδοσιακών επίπλων”, με υπεύθυνη καθηγήτρια τη Δ/ντρια του Σχολείου κα Κυπραίου Ευφρ.
  2. “Ελληνικός κινηματογράφος και σχολική ζωή”, με υπεύθυνη καθηγήτρια την κα Σαμαρά Χαρ.
  3. “Καινοτόμο πρόγραμμα δημιουργικής ενσωμάτωσης των ΤΠΕ στα γλωσσικά μαθήματα”, με υπεύθυνο καθηγητή τον κο Φράγκο Στ.

Καλωσόρισμα και ευχές για τη νέα χρονιά

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του ΓΕΛ Κρηνίδων καλωσορίζει με την ευκαιρία της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς 2015-2016 παλιούς και νέους μαθητές. Εύχεται η χρονιά να είναι για όλους δημιουργική και παραγωγική, ιδιαίτερα δε για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου που φέτος θα δώσουν το δύσκολο αγώνα για την εισαγωγή τους σε κάποια ανώτερη ή ανώτατη σχολή να είναι και επιτυχημένη. Οι καθηγητές του ΓΕΛ Κρηνίδων θα σταθούν αρωγοί στην προσπάθεια όλων των μαθητών όλων των τάξεων, συμπαραστάτες και βοηθοί σε όποιο πρόβλημα προκύψει είτε αυτό έχει να κάνει με τα διδασκόμενα μαθήματα είτε είναι προσωπικής ή κοινωνικής φύσεως. Για τη σχολική χρονιά 2015-16 στο σχολείο μας λειτουργούν εννέα τμήματα Γενικής Παιδείας (τρία για κάθε τάξη), ενώ φέτος για πρώτη φορά θα υπάρχουν στην Γ’ Λυκείου οι Ομάδες Προσανατολισμού (Ανθρωπιστικών Σπουδών, Θετικών Σπουδών, Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής) σύμφωνα με το νέο σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

αποχαιρετιστήριο γράμμα στους μαθητές μου…

Να λοιπόν που ήρθε η ώρα να γράψω για τελευταία φορά σε αυτόν τον διαδικτυακό χώρο…

Από 1η Σεπτέμβρη δεν  ανήκω πια στη δύναμη του ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΡΗΝΙΔΩΝ.

Νιώθω πως αφήνω ένα κομμάτι της καρδιάς μου σε αυτό το σχολείο. Καμαρώνω για αυτό, είμαι περήφανος που υπήρξα κομμάτι του οργανικό. Καμαρώνω για τους συναδέλφους μου, τους φίλους και συνεργάτες, που από την πρώτη στιγμή με αγκάλιασαν και με ενέταξαν στη δύναμη του σχολείου, σαν δικό τους άνθρωπο.  Για τον καθένα θα ήθελα ξεχωριστά να πω μια ιδιαίτερη κουβέντα, αλλά θα σωπάσω…..θα προτιμήσω να μιλήσω στο Μεγάλο μου Φίλο το Θεό μου για αυτούς…στην προσευχή μου…

Αλλά θα μιλήσω περήφανα και για τους μαθητές μου….για το σχολείο μου… “την διακονίαν σου πληροφόρησον” λέει ο Απόστολος των Εθνών Παύλος!!!

Η ευτυχία δεν ανεβαίνει στα ρετιρέ επειδή λαχανιάζει. Και βέβαια προτιμώ ένα σχολείο που βγάζει ευτυχισμένους οδοκαθαριστές από ένα που βγάζει νευρωτικούς επιστήμονες, σήμερα που έχουμε έλλειμμα ευτυχίας και πλεόνασμα επιστημόνων (…) Το ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ είναι ευτυχισμένο γιατί πολλές φορές τελειώναμε το μάθημα και δεν φεύγαμε (από τον συνήθη τόπο του εγκλήματος) μέναμε στον χώρο του σχολείου, συζητούσαμε, φτιάχναμε σαπούνια, στήσαμε μετεωρολογικό σταθμό, ετοιμάσαμε γιορτές, εκδηλώσεις, ατέλειωτες μουσικές και θεατρικές  πρόβες, άλλοτε περιμένατε τους φίλους σας από άλλα τμήματα, νιώθατε δικό σας τον χώρο του σχολείου. Αυτό το γεγονός με συγκινεί, το εκλαμβάνω ως βαρόμετρο υγείας κι ευτυχίας, ως άμυνα συλλογικότητας που τόσο τη χρειαζόμαστε.

 Το καλύτερο σχολείο δεν είναι εκείνο που έχει τις περισσότερες επιτυχίες, αν και πάντοτε είχαμε πολλές, (οι στατιστικές είναι σαν τα μαγιώ, δείχνουν πολλά αλλά κρύβουν τα ουσιωδέστερα). Το καλύτερο σχολείο είναι εκείνο που οι μαθητές του το μισούν λιγότερο. Σ’ αυτό ήθελα να το κρίνετε.

Σπαταλήστε τη μισή νιότη σας σε ουτοπίες, δεν είναι κακό να κάνεις όνειρα…Αλλά τα όνειρα υφαίνονται με πόνο! Την υπόλοιπη σας νιότη επενδύστε την στα έργα της θάλασσας, στα έργα της αγάπης.

Ανοίξτε πανιά στο Αδύνατο. Για να φτάσετε στο δυνατό.

Αριστοκράτες στην τέχνη, στους τρόπους. Δημοκράτες στη ζωή. Ή αλλιώς μάγκες στα αλώνια, κύριοι στα σαλόνια. Το επαναλαμβάνω. Κανείς δεν ψήλωσε κονταίνοντας τους άλλους. Μόνο ασκήσεις σε μονόζυγο δίνουν πόντους “για να σηκωθούμε λίγο ψηλότερα και θα δούμε τις αμυγδαλιές ν’ ανθίζουν, τα μάρμαρα να λάμπουν στον ήλιο, τη θάλασσα να κυματίζει. Λίγο ακόμα να σηκωθούμε λίγο ψηλότερα”.  Ψηλά τις καρδιές .

Σπαταλήστε χρόνο, αλλιώς πώς θ’ ανακαλύψετε τη ζωή; Η ζωή είναι ωραία αλλά τα ’χει φτιάξει με άλλον; Μπα, είναι ωραία γιατί το t είναι ΜΟΝΟΜΕΤΡΟ και άρα κάθε στιγμή ΜΟΝΑΔΙΚΗ! Επιμένετε και θα σας  δώσει. Αλλά επιμένετε (“επιμένετε και στον εαυτό σας να σας απαντήσει. Μην του επιτρέπετε υπεκφυγές”).

Μην εμπιστεύεστε τα “εύκολα” γιατί απογοητεύουν ευκολότερα.  Για όλα να αμφιβάλλετε εκτός από ένα (“γιατί και η αμφιβολία πρέπει κάπου να πατάει”,  Δεν σας επιτρέπω να αμφιβάλλετε για την Αγάπη (η αμφιβολία στην αγάπη είναι αμαρτία)…

Να λέτε τα άσχημα μπροστά στους φίλους σας. Τα καλά τους πίσω τους. Αντιγράψτε τα καλά του Μείζονος Ελληνισμού, διαγράψτε τα άσχημα του Μίζερος Ελληνισμού. Μην κόβετε φλέβες, κόψτε λ.χ. το κάπνισμα, τη βλακεία, το πολύ αλκοόλ, εν ανάγκη χτυπήστε το κεφάλι σας στον τοίχο, ίσως πάρει μπροστά. Μην τα βάζετε με το γείτονα-συμμαθητή ή καθηγητή. Δεν είναι εχθρός αλλά συνοδοιπόρος. Ο εχθρός είναι μέσα μας, τα ελαττώματά μας. Αυτά πολεμήστε και περιορίστε.

Μην καίτε τα βιβλία στο τέλος της χρονιάς. Μυρίζει καμμένη σάρκα, καμμένα μυαλά από Αουσβιτς και Νταχάου μεριά, σαν το φετινό πρόγραμμα που τρέξαμε με την κυρία Σαμαρά. Κάψτε καλύτερα προλήψεις, προκαταλήψεις. Τα βιβλία είναι για να φωτίζουν. Φωτιστείτε και αυτοαναναφλεχθείτε οι ίδιοι με βιβλία. “Αν δεν καείς εσύ, αν δεν καώ εγώ πώς θα γεννούνε τα σκοτάδια φως; (Χικμέτ). Εκεί που καίνε βιβλία, μία μέρα θα καίνε ανθρώπους” (Τόμας Μαν το 1933 δηλ. το 1943 ήταν κοντά).

 “Πάρε τη λέξη μου Δος μου το χέρι σου» Μακρύς ο δρόμος απ’ την ανία-πλήξη της εκπαίδευσης στη μαγεία της πραγματικής Παιδείας!!!  Διανύστε τον όμως αυτόν τον μακρύ δρόμο!!!  Εν ανάγκη με τα γόνατα, και ματωμένα. Αξίζει!

Μην περιορίζετε την πραγματικότητα στα 50cm της TV (έγχρωμη TV, ασπρόμαυρη ζωή), όταν η πραγματικότητα είναι απεριόριστη και κυρίως υπάρχουν τόσες πραγματικότητες όσες μπορείς να φανταστείς. Φτιάξε τη δική σου, ομορφότερη από όλες τις άλλες. Είπαν την TV μηχανισμό αχρήστευσης του ανθρωπίνου βλέμματος. Μην αχρηστεύετε το πολυτιμότερο. Αναγνώστε πρόσωπα, το πιο συναρπαστικό και ωραίο ανάγνωσμα που υπάρχει. Ο μόνος ιερός τόπος που υπάρχει, μάλλον ο πιο ιερός, είναι το ανθρώπινο πρόσωπο. Γι’ αυτό στην Κόλαση οι άνθρωποι είναι δεμένοι οπισθάγκωνα πλάτη με πλάτη. Υπάρχει κόλαση/τιμωρία μεγαλύτερη από τη στέρηση του βλέμματος του άλλου;

Η ζωή είναι μιγαδική και μαγική. Εμπεριέχει και τη φαντασία.

Εσείς είστε το αλάτι της γης, αλίμονο αν επιτρέψετε την αλλοίωση σας…πώς τότε θα νοστιμέψει ο κόσμος μας;  Οξυγονώστε τη ζωή σας συχνότερα.

Εκανα για σας λιγότερα από όσα ήθελα και περισσότερα από όσα μπορούσα. Ο Αρχάγγελος ας σας έχει όλους καλά και ας σκεπάζει τα βήματα της Ζωής σας!

θα ήθελα οι μαθητές μου να μην έχουν ημερομηνία λήξης!!! Πάντα ψηλά…..πάντα ψηλότερα!

Ευχαριστώ από καρδιάς για την συνοδοιπορία….

ΣΤΕΡΓΙΟΥΔΗΣ ΜΑΚΗΣ!!!

στους μαθητές της τρίτης λυκείου 2014-2015 ΓΕΛ ΚΡΗΝΙΔΩΝ

https://www.youtube.com/watch?v=mCjxZHGHL4Y

Τώρα, στο τέλος αυτής της χρονιάς, τελειώνει και ένα μεγάλο ταξίδι, που ταξιδέψαμε μαζί,  Από την τρίτη Γυμνασίου σας είχα μαθητές (τους περισσότερους). Τέσσερα ολόκληρα χρόνια μαζί. Ήρθε η ώρα να αλλάξουμε τραίνο σε αυτόν το σταθμό.  Διαφορετικές πορείες!  Εύχομαι ολόψυχα, η ζωή σας να είναι ένα ωραίο ταξίδι, γεμάτο εμπειρίες και συγκινήσεις.  Στο ταξίδι της ζωής σας μη φοβάστε να τραβήξετε κουπί…ο Αρχάγγελος μπροστά και μη φοβάστε τίποτα! πάντα ψηλά…..πάντα ψηλότερα!

 

ΣΤΕΡΓΙΟΥΔΗΣ ΜΑΚΗΣ

 

 

Μια ακόμη σχολική χρονιά φεύγει…

Μια ακόμη σχολική χρονιά φεύγει…

ανάμεικτα συναισθήματα για όλους….

Οι μαθητές της Γ’Λυκείου, απόφοιτοι πια, κλείνουν πίσω τους έναν κύκλο ζωής. Κουρασμένοι οι περισσότεροι, από μια δύσκολη χρονιά. Βγήκαν τα αποτελέσματα…  και τώρα; τώρα τι; Σε μια νέα πόλη, μακριά από τον τόπο τους, από τους δικούς τους ανθρώπους, σε νέες συνθήκες, μακριά από τη σιγουριά της οικογένειας, από το σπιτικό τους φαγητό, από τη θαλπωρή και τη φροντίδα των γονιών!

Από τη μια η αγωνία για το νέο, το άγνωστο, από την άλλη η ελπίδα, για το ωραίο, την ελευθερία, τις νέες γνωριμίες, νέους φίλους, νέες παρέες, νέοι (όχι πια συμμαθητές) αλλά συμφοιτητές! Ένα νέο ταξίδι προβάλει, ένα νέο κομμάτι ζωής ξεκινά.

Οι μαθητές των μικρότερων τάξεων θα απολαύσουν το καλοκαίρι τους, θα ξεκουραστούν από την ανιαρή πολλές φορές καθημερινότητα του σχολείου, θα χαλαρώσουν στις καλοκαιρινές τους διακοπές.

Οι καθηγητές, θα μείνουν πάλι πίσω, αποχαιρετώντας για μια ακόμη φορά, αγαπημένες φατσούλες, ένα κομμάτι της ζωής τους, τους μαθητές της Γ’Λυκείου…και πάντα αυτός ο αποχαιρετισμός πονάει πολύ!  Χαρούμενοι και ανακουφισμένοι για τη επιτυχία όσων πέτυχαν στις πανελλαδικές, λυπημένοι για όσους απέτυχαν στο στόχο τους… και μη πιστέψετε πως οι μαθητές και η επιτυχία τους είναι το «στοίχημα»… ΟΧΙ!  Όσο και αν το ξεχνούν πολλές φορές οι περισσότεροι, οι καθηγητές χτίζουν και θεμελιώνουν την κοινωνία! Συμπάσχουν με τους μαθητές τους, συνταξιδεύουν με αυτούς, κάνουν όνειρα με τα παιδιά και αυτό τελικά είναι η μεγαλύτερη χαρά που σου προσφέρει αυτό το λειτούργημα!  Το να ονειρεύεσαι σαν παιδί!

Κάποιοι καθηγητές, θα αλλάξουν σχολείο, κάποιοι θα παραμείνουν, κάποιοι βγαίνουν στη σύνταξη…πόσοι χωρισμοί και πάλι φέτος δεν στοιχειώνουν την ψυχή μας;

το ΓΕΛ ΚΡΗΝΙΔΩΝ εύχεται στα παιδιά του που φεύγουν ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ στις σχολές τους και στη ζωή τους…

οι πόρτες του θα είναι πάντα ανοιχτές!!!

ΣΤΕΡΓΙΟΥΔΗΣ ΙΩΑΚΕΙΜ

ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΑ 2015 ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Οι διαδικασίες για την υποβολή του Μηχανογραφικού Δελτίου αρχίζουν από τη Δευτέρα 15 Ιουνίου και λήγουν την Τρίτη 7 Ιουλίου 2015.

Διαβάστε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ την εγκύκλιο για τον τρόπο συμπλήρωσης του μηχανογραφικού που μπορείτε να την κατεβάσετε από εδώ -> εγκυκλιος μηχανογραφικων 2015

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

ΗΜΕΡΑ    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ      ΜΑΘΗΜΑ       ΤΑΞΗ   ΩΡΑ      ΚΥΚΛΟΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ     15/6/2015  ΑΓΓΛΙΚΑ     Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ   10.30-12.30 Β
ΤΡΙΤΗ 16/6/2015   ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ    Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 8.15-10.15 Α
ΤΡΙΤΗ 16/6/2015 ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ   Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ   10.30-12.30 Β
ΤΡΙΤΗ 16/6/2015 ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ     Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ    10.30-12.30 Β

 

Ανακοινώνεται το πρόγραμμα των επαναληπτικών εξετάσεων για όσους μαθητές δεν προσήλθαν ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ στις αρχικά καθορισμένες ημερομηνίες.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Απόφοιτοι Λυκείου του σχολικού έτους 2014-15 αν θελήσουν να ξαναδώσουν τον Μάιο του 2016

 

Άρθρο 60
Απόφοιτοι Λυκείου του σχολικού έτους 2014-15 

1. Απόφοιτοι  Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων του σχολικού έτους 2014-­‐5 καθώς και προηγούμενων σχολικών ετών, οι οποίοι συμμετείχαν ή προετοιμάστηκαν για να συμμετέχουν στις εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση  σύμφωνα με το σύστημα εισαγωγής των καταργηθεισών διατάξεων του ν.2525/1997 όπως ίσχυε, έχουν το δικαίωμα αν το επιθυμούν να διαγωνισθούν με
ανωτέρω καταργηθέν σύστημα  εισαγωγής κατά τα δύο επόμενα σχολικά έτη (2015-­‐6 και 2016-­‐7) προκειμένου να εγγραφούν στο 10% των θέσεων των Τμημάτων της Ανώτατης Εκπαίδευσης.
2.  Εναλλακτικά, οι  ανωτέρω υποψήφιοι έχουν το δικαίωμα κατά τα δύο επόμενα σχολικά έτη (2015-­‐6 και 2016-­‐7) να επιλέξουν να συμμετέχουν στις εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση  σύμφωνα με το σύστημα εισαγωγής που θεσπίσθηκε με το ν.4127/2015 (Α΄ 50).
Στην περίπτωση αυτή:
α) οι  υποψήφιοι δεν έχουν δικαίωμα εγγραφής σε κάποιο ειδικό ποσοστό θέσεων των Τμημάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και β) οφείλουν να καταθέσουν μέχρι την 25η Φεβρουαρίου ενυπόγραφη αίτηση στη  σχολική μονάδα από την οποία αποφοίτησαν, όπου θα δηλώνουν στους υποψήφιους ποιας Ομάδας Προσανατολισμού επιθυμούν να καταταχθούν και σε ποια μαθήματα πρόκειται να διαγωνισθούν.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση