Γενικό Λύκειο Καρέα

Για να μελετήσετε την Προκήρυξη πατήστε στο σύνδεσμο:

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΑΚ ΕΤΟΥΣ 2020-2021_ΑΔΑ 69Σ346ΜΤΛΒ-Σ0Μ

Προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τη συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Σχολών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας ακαδημαϊκού έτους 2020-2021.

Σας γνωρίζουμε ότι αναρτήθηκε στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος: www.fireservice.gr η προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή στις Σχολές Ανθυποπυραγών και Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, για το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να ενημερωθούν από το διαδίκτυο σχετικά με τον τρόπο ηλεκτρονικής υποβολής της Αίτησης –Υπεύθυνης Δήλωσης, τα δικαιολογητικά και τις ημερομηνίες υποβολής τους, τις προκαταρκτικές εξετάσεις και εν γένει για όλες τις διαδικασίες που αφορούν την ανωτέρω προκήρυξη. Στην ως άνω ιστοσελίδα θα υπάρχει ενημέρωση σχετική με θέματα της προκήρυξης.
Η προθεσμία ηλεκτρονικής υποβολής της Αίτησης – Υπεύθυνης Δήλωσης στην ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος θα γίνεται από την Πέμπτη 28-05-2020 έως και την Πέμπτη 04-06-2020
(συμπεριλαμβανομένου του Σαββατοκύριακου).
Μετά την ηλεκτρονική υποβολή της Αίτησης – Υπεύθυνης Δήλωσης οι υποψήφιοι μεταβαίνουν αυτοπροσώπως από την Παρασκευή 29-05-2020 έως και την Παρασκευή 05-06-2020 και από ώρα 08:00 έως 16:00 (συμπεριλαμβανομένου του Σαββατοκύριακου), στις έδρες των Διοικήσεων
Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομών (ΔΙ.Π.Υ.Ν.) στην Επιτροπή Παραλαβής Δικαιολογητικών για τις λοιπές διαδικασίες που προβλέπονται στην προκήρυξη.
Σας γνωρίζεται επίσης ότι, αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος τροποποίηση της παραγράφου 2.α΄ του ΚΕΦ.V «ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ» της ανωτέρω προκήρυξης διαγωνισμού, μόνο ως προς την αναφερόμενη σε αυτή ημερομηνία, συγκεκριμένα η εκ παραδρομής αναγραφείσα ημερομηνία «…12/07/2020 ημέρα Παρασκευή…» αντικαθίσταται από την ορθή «…12/06/2020 ημέρα
Παρασκευή…».
Παρακαλούμε η ανακοίνωση αυτή να αποσταλεί στις οικείες Περιφέρειες προς ανάρτηση στον αντίστοιχο πίνακα ανακοινώσεων και να αναρτηθεί στον πίνακα ανακοινώσεων των Διευθύνσεων Δ.Ε. καθώς και των Λυκείων, προκειμένου να ενημερωθούν οι μαθητές και οι απόφοιτοι που ενδιαφέρονται για εισαγωγή στις Σχολές Ανθυποπυραγών και Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας και να καταθέσουν έγκαιρα τα δικαιολογητικά τους. Εφιστούμε την προσοχή στους Διευθυντές των Λυκείων ώστε να ενημερώσουν άμεσα τους υποψηφίους σχετικά με την προκήρυξη.

Για περισσότερες πληροφορίες – διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στις αρμόδιες Επιτροπές Παραλαβής Δικαιολογητικών των ΔΙ.Π.Υ.Ν. που αναφέρονται στο παράρτημα Δ΄ της προκήρυξης.

Για να ενημερωθείτε πατήστε στο σύνδεσμο: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΕΦΑΑ 2020

Α) Καθορίζεται το πρόγραμμα των πανελλαδικών εξετάσεων έτους 2020 για τα Ειδικά Μαθήματα και τα Μουσικά Μαθήματα, για εισαγωγή υποψηφίων σε Τμήματα στα οποία απαιτείται η εξέτασή τους και Β) Ορίζεται η προθεσμία υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας των υποψηφίων για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ.

Για να ενημερωθείτε πατήστε στους συνδέσμους:

Δελτίο Τύπου ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2020 ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ και ΤΕΦΑΑ

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΩΝ 2020 ΑΔΑ

Αγαπητοί γονείς, αγαπημένα μου παιδιά,

Με την επανέναρξη της λειτουργίας των σχολικών μονάδων και στην προσπάθειά μας να επανέλθουμε σταδιακά στην καθημερινότητα που είχαμε πριν την πανδημία, θα ήθελα να απευθυνθώ σε σας, τους συνοδοιπόρους μας και να σας ενημερώσω για την κατάσταση που αντιμετωπίσαμε όλο αυτό τον καιρό και αυτή που θα αντιμετωπίσουμε από εδώ και πέρα στο σχολείο…

Στις 10/3/2020, όπως όλοι/ες θυμόμαστε, ανακοινώθηκε το κλείσιμο των σχολείων λόγω κορωνοϊού και λίγες ημέρες μετά, μπήκαμε στη διαδικασία της εξ αποστάσεως διδασκαλίας.

Οι εκπαιδευτικοί χωρίς προηγούμενη επιμόρφωση, χωρίς καμία εμπειρία πάνω στα τεχνολογικά εργαλεία που ήταν απαραίτητα, χωρίς εξοπλισμό σε ηλεκτρονικές συσκευές (πολλοί/ές από εμάς αναγκαστήκαμε να αγοράσουμε με έξοδα ατομικά), με την ψυχολογική επιβάρυνση της πρωτόγνωρης κατάστασης που όλοι/ες βιώναμε, με τις αμφιβολίες μας, τις διαφωνίες μας και τα ερωτηματικά μας, ριχτήκαμε σε έναν αγώνα για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των μαθητών/τριών μας και για να κρατήσουμε την επαφή μαζί τους!

Δημιουργήσαμε ψηφιακές τάξεις στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ασύγχρονη διδασκαλία), προετοιμάζαμε υλικό αφιερώνοντας πολλές ώρες, υπερβαίνοντας κατά πολύ το υποχρεωτικό μας ωράριο, γιατί έπρεπε το υλικό αυτό να μετατραπεί σε ψηφιακό, διορθώναμε εργασίες και κριτήρια αξιολόγησης που λαμβάναμε από τα παιδιά, διαθέσαμε ώρες πολλές σε μεταξύ μας τηλεδιασκέψεις και με τους συντονιστές εκπαιδευτικού έργου, κρατήσαμε το σχολείο «ανοικτό» καθημερινά για να σας εξυπηρετούμε σε γραφειοκρατικά ζητήματα, αναπτύξαμε ένα δίκτυο καθημερινής ηλεκτρονικής επικοινωνίας μαζί σας, μέναμε ξάγρυπνοι, εξαιτίας ενός συστήματος που δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στον τεράστιο όγκο των χρηστών και που κατέρρεε συνεχώς! Μας καταλαβαίνετε, γιατί την ψυχοφθόρα αυτή εμπειρία την αποκτήσατε κι εσείς, όταν σας ζητήθηκε να δημιουργήσετε μαθητικούς λογαριασμούς…

Αυτή ήταν η κατάσταση που βιώναμε όταν διάφοροι «δημοσιογράφοι» και πολιτικοί μας εξύβριζαν και μας λοιδορούσαν στα Μ.Μ.Ε., διαστρεβλώνοντας την αλήθεια, και βάζοντάς μας την ταμπέλα των τεμπέληδων και των φυγόπονων! Η κοινή γνώμη διαμορφωνόταν με βάση μια ρητορική επιθετικής απαξίωσης στο ρόλο μας και στη συμβολή μας στην κοινωνία! Αλλά εμείς συνεχίζαμε… Η εσκεμμένη απαξίωση του δημόσιου σχολείου και των εκπαιδευτικών είναι μια ιστορία παλιά και οι σκοπιμότητες γνωστές! Αλλά ποιό είναι το μέλλον μιας κοινωνίας που απαξιώνει την παιδεία και τους δασκάλους της;

Όταν ξεκίνησε η σύγχρονη διδασκαλία μέσω πλατφόρμας, βγήκαν στην επιφάνεια ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα, αυτά των οικογενειών! Λόγω χαμηλού εισοδήματος, ανεργίας, τηλεργασίας γονέων, λόγω αδυναμίας σύνδεσης στο ίντερνετ κ.ά., πολλές οικογένειες αδυνατούσαν να ακολουθήσουν τις ραγδαίες εξελίξεις και πολλά παιδιά έμεναν έξω από την σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία! Οι υποσχέσεις για εξοπλισμό που θα δινόταν σε όσες οικογένειες είχαν ανάγκη, μέσω δανεισμού, δεν πραγματοποιήθηκαν ποτέ. Παρότι, είχαμε κάνει καταγραφή των αναγκών σας και με λύπη μας διαπιστώσαμε ότι ήταν πολύ περισσότερες απ’ ότι φανταζόμασταν, στο σχολείο μας έφτασαν, από μια εταιρία «χορηγό», την Τετάρτη 6/5/2020 (με το άνοιγμα των σχολείων δηλαδή), μόνο 4 τάμπλετ,  που φυσικά δεν μπόρεσαν να καλύψουν καμία απολύτως ανάγκη!

Στη σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία τα ποσοστά συμμετοχής ήταν πολύ μικρά και διαπιστώσαμε ότι τα περισσότερα παιδιά από αυτά που έμπαιναν στην πλατφόρμα, κυρίως είχαν ανάγκη για ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία, εφόσον βρίσκονταν σε συνθήκες εγκλεισμού! Ένας άλλος λόγος για τη μειωμένη συμμετοχή ήταν ότι το ΥΠΑΙΘ ποτέ δεν έδωσε σαφή οδηγία προς τα φροντιστήρια, που μετακίνησαν αυθαίρετα τα μαθήματά τους το πρωί, να παραμείνουν στην απογευματινή ζώνη. Γιατί άραγε;

Ως προς το μαθησιακό κομμάτι δεν υπήρχε αποτέλεσμα και αυτό είναι φυσικό, γιατί κανένα ψηφιακό «εργαλείο» δεν μπορεί να αντικαταστήσει την διά ζώσης επαφή, όπου όλοι/ες μας, μέσα από την ζωντανή αλληλεπίδραση, διδάσκουμε και διδασκόμαστε!  Αυτή είναι και η μαγεία των ανθρώπινων σχέσεων, άλλωστε!

Ήδη, έχουμε μια εβδομάδα που γυρίσαμε στα σχολεία με τα παιδιά της Γ’ Λυκείου, με αποδεκατισμένες τάξεις λόγω της χρήσης των υπεύθυνων δηλώσεων και περιμένουμε να συναντήσουμε σε λίγο και τα υπόλοιπα παιδιά των μικρότερων τάξεων.

Διαμορφώσαμε το πρόγραμμα διδασκαλίας για μα μην υπάρχει συνωστισμός και τις αίθουσες ώστε τα παιδιά να έχουν απόσταση μεταξύ τους και απόσταση από τον/την εκπαιδευτικό. Τοποθετήσαμε σε όλες τις αίθουσες συσκευές με αντισηπτικά. Κάναμε όλες τις ενέργειες για να εξασφαλίσουμε τις συνθήκες εκείνες που θα μειώσουν τις πιθανότητες να νοσήσει οποιοσδήποτε από τον συγχρωτισμό. Ενώ εσείς έχετε τη δυνατότητα, στην περίπτωση που υπάρχει στην οικογένειά σας άτομο που ανήκει σε ευπαθή ομάδα, να μην έχετε φυσική παρουσία στο σχολείο, εμείς δεν την έχουμε. Είμαστε και πάλι εκεί όπου μπορούμε να προσφέρουμε! Δεν διαμαρτυρόμαστε, δεν γκρινιάζουμε απλά σας εξηγούμε…

Τώρα προκύπτει το θέμα της ζωντανής αναμετάδοσης της διδασκαλίας. Δεν σας κρύβουμε ότι έχουμε σοβαρό προβληματισμό για μια σειρά θεμάτων. Προκύπτουν ερωτηματικά σχετικά με παιδαγωγικές αρχές, για ζητήματα δημοκρατίας και ατομικών δικαιωμάτων, για την ποιότητα των σχέσεων μεταξύ διδασκόντων-διδασκομένων, για τις ψυχολογικές συνέπειες που θα προκύψουν στους εμπλεκόμενους. Δεν χρειάζεται να έχει κανείς πολλές γνώσεις ψυχολογίας ή κοινωνιολογίας για να καταλάβει αυτό που έχουν καταδείξει επιστημονικές έρευνες: ότι όταν οι άνθρωποι ξέρουν πως γίνονται αντικείμενα παρατήρησης η συμπεριφορά τους αλλάζει, χάνεται ο αυθορμητισμός και η φυσικότητα που είναι βασικά στοιχεία των ανθρώπινων σχέσεων…

Αγαπητοί γονείς και αγαπημένα μου παιδιά,

Κάποιοι λένε ότι φοβόμαστε να εκτεθούμε γιατί νιώθουμε ανεπαρκείς! Μα εκτιθέμεθα καθημερινά μέσα στις τάξεις και εσείς μας αξιολογείτε συνεχώς για την επιστημονική  μας κατάρτιση και την παιδαγωγική μας επάρκεια. Και έτσι πρέπει να γίνεται, διότι εσείς είσαστε οι αποδέκτες της δουλειάς μας! Είσαστε ίσως οι κατ’ εξοχήν αρμόδιοι για να μας κρίνετε! Μας γνωρίζετε ήδη, λοιπόν και άρα γιατί να φοβηθούμε κάτι τέτοιο; Αλλά σκεφτείτε, ότι μέσα στις τάξεις δεν έχουν όλα τα παιδιά τις ίδιες δυνατότητες. Και εμείς, ως δάσκαλοι πρέπει να προστατέψουμε όλα τα παιδιά και κυρίως εκείνα που αντιμετωπίζουν ιδιαίτερες δυσκολίες!

Οι τάξεις είναι ομάδες δυναμικές και σε κάθε μια από αυτές αναπτύσσεται ένας ιδιαίτερος κώδικας επικοινωνίας με βάση τις προσωπικότητες που τις απαρτίζουν και τις ανάγκες των μελών τους. Αυτοί οι κώδικες πολύ συχνά, στην «εξω-ομάδα» μπορεί να φαντάζουν παράξενοι ή ακόμα και ακατάλληλοι. Οι νέοι είναι απρόβλεπτοι πολλές φορές και αυτό το θυμόμαστε όλοι/ες από την δική μας εφηβεία. Οι τάξεις είναι ζωντανοί οργανισμοί και αποτελούνται από ζωντανούς ανθρώπους, με τις δικές τους απόψεις, με τα δικά τους συναισθήματα, με τους δικούς τους τρόπους έκφρασης. Πρέπει όλα αυτά να γίνουν «δημόσια»;

Αλλά ακόμα και εάν δεν είχαμε τους παραπάνω προβληματισμούς ή και τις βεβαιότητες, τη ζωντανή αναμετάδοση πρακτικά δεν μπορούμε να την υποστηρίξουμε σε ένα σχολείο όπου κανένας υπολογιστής δεν διαθέτει κάμερα και μικρόφωνο και με 4 τάμπλετ που δεν επαρκούν για όλες τις τάξεις. Με τα κινητά μας τηλέφωνα λένε κάποιοι. Πώς; Στο δικό μας σχολείο το wifi δεν καλύπτει τον επάνω όροφο, που είναι οι αίθουσες της Β’ και Γ’ Λυκείου!

Δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε πλέον, ούτε τη σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία για όσα παιδιά δεν θα έρθουν στο σχολείο λόγω covid-19, διότι λόγω των συνθηκών (μαθήματα σε βάρδιες), είμαστε καθημερινά στο σχολείο από νωρίς το πρωί έως αργά το μεσημέρι. Αλλά επειδή νοιαζόμαστε πραγματικά, για όλους τους μαθητές/τριές μας θα εξακολουθήσουμε να ανεβάζουμε υλικό στις η-τάξεις και θα είμαστε πάντα στο πλευρό σας όποια στιγμή μας χρειαστείτε!

Ας μην αφήσουμε κανέναν και τίποτα να διαταράξει την αμοιβαία σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει, στην προσπάθειά μας να φτιάξουμε ένα καλύτερο δημόσιο και δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά! Μαζί πορευτήκαμε στις διεκδικήσεις για το κτιριακό, μαζί για την θέρμανση, μαζί για να έχουμε καθηγητές/τριες ειδικότητας σε όλα τα μαθήματα! Αυτή την παρακαταθήκη να την διαφυλάξουμε!

Το «τί Εκπαίδευση θέλεις;» σημαίνει «σε ποιόν κόσμο θέλεις να ζήσεις;». Αυτό λέει ο φίλος και συνάδελφος Λευτέρης Παπαθανάσης και συμφωνώ απόλυτα!

Και παραφράζοντας τους στίχους του Ζακ Πρεβέρ, σ’ αυτές τις δύσκολες συνθήκες, ΜΑΖΙ

«Με κιμωλίες όλων των χρωμάτων
Πάνω στον μαυροπίνακα της δυστυχίας
(ΘΑ) Ζωγραφίσουμε το πρόσωπο της ευτυχίας»…

Σας χαιρετώ και εύχομαι να ανταμώσουμε σύντομα στο φυσικό μας χώρο, που είναι το σχολείο!

Με την αγάπη μου

Η Διευθύντρια

Κριπαροπούλου Αντιγόνη

 

 

 

 

 

Στο πλαίσιο του προγραμματισμού για το σχολικό έτος 2020-21 και σύμφωνα με την Υφυπουργό Παιδείας κα Ζαχαράκη, καλούνται οι μαθητές/μαθήτριες που φοιτούν κατά το σχολικό έτος 2019-2020 στις Α΄ και Β΄ τάξεις Γενικού Λυκείου να διατηρήσουν όλα τα βιβλία τους για την αξιοποίησή τους και την επόμενη σχολική χρονιά.

Σας γνωρίζουμε ότι αναρτήθηκε στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του Λιμενικού Σώματος: www.hcg.gr η προκήρυξη διαγωνισμού εισαγωγής ιδιωτών στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων, ακαδημαϊκού έτους 2020-2021 με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων.
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να ενημερωθούν από το διαδίκτυο σχετικά με τον τρόπο συμπλήρωσης και υποβολής της Αίτησης – Υπεύθυνης Δήλωσης, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά τις ημερομηνίες υποβολής τους και τις απαιτούμενες διαδικασίες.
Σύμφωνα με την σχετική προκήρυξη του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, η προθεσμία της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης της Αίτησης – Υπεύθυνης Δήλωσης των υποψηφίων για τη συμμετοχή τους στις προκαταρκτικές εξετάσεις (ΠΚΕ) των Σχολών Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων, θα γίνεται από 11/05/2020 ημέρα Δευτέρα έως και 24/05/2020 ημέρα Κυριακή, σύμφωνα με τις οδηγίες στο Παράρτημα Α΄ της προκήρυξης .
Η προθεσμία της ταχυδρομικής αποστολής (με συστημένη αλληλογραφία ) της ως άνω Αίτησης – Υπεύθυνης Δήλωσης ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ είναι από 11/05/2020 ημέρα Δευτέρα έως και 25/05/2020 ημέρα Δευτέρα (σφραγίδα ταχυδρομείου Δημόσιου ή Ιδιωτικού), στην Επιτροπή παραλαβής δικαιολογητικών και κατάταξης του διαγωνισμού.

Σχετ.: Η με αριθμ. πρωτ. Φ.337/41/197539/Σ.2797/12/8-5-2020 εγκύκλιος ΓΕΕΘΑ (ΑΔΑ: 6Δ0Ρ6-ΓΓΑ).

Σας γνωρίζουμε ότι αναρτήθηκε στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του ΓΕΕΘΑ: http://www.geetha.mil.gr η εγκύκλιος προκήρυξης διαγωνισμού επιλογής σπουδαστών για το 1ο έτος των ΑΣΕΙ & ΑΣΣΥ ακαδημαϊκού έτους 2020-2021. Σύμφωνα με ενημέρωση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ), η εγκύκλιος δεν θα διακινηθεί σε έντυπη μορφή και επομένως οι υποψήφιοι θα πρέπει να ενημερωθούν από το διαδίκτυο σχετικά με τον τρόπο υποβολής της Αίτησης – Υπεύθυνης Δήλωσης, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τις ημερομηνίες υποβολής τους.

H υποβολή της Αίτησης-Υπεύθυνης Δήλωσης του υποψηφίου, καθώς και των απαιτούμενων δικαιολογητικών γίνεται αμιγώς ηλεκτρονικά (internet), μέσω σχετικής εφαρμογής στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.asei-assy.mil.gr.

Η προθεσμία υποβολής ηλεκτρονικά Αίτησης-Δικαιολογητικών θα γίνεται από την Τετάρτη 13 Μαΐου και ώρα 00:00 έως την Παρασκευή 29 Μαΐου 2020 και ώρα 24:00.

Παρακαλούμε η ανακοίνωση αυτή να αποσταλεί στις οικείες Περιφέρειες προς ανάρτηση στον αντίστοιχο πίνακα ανακοινώσεων και να αναρτηθεί στον πίνακα ανακοινώσεων των Διευθύνσεων Δ.Ε. καθώς και των Λυκείων, προκειμένου να ενημερωθούν οι μαθητές και οι απόφοιτοι που ενδιαφέρονται για εισαγωγή στις Στρατιωτικές Σχολές και να καταθέσουν έγκαιρα τα δικαιολογητικά τους.

Διευκρινίζεται ότι, όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τις Στρατιωτικές Σχολές, πρέπει υποχρεωτικά να ακολουθήσουν τις διαδικασίες της προκήρυξης του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, ανεξάρτητα αν είχαν ή όχι δηλώσει προτίμηση για τις Στρατιωτικές Σχολές με την Αίτηση – Δήλωση του Απριλίου, την οποία είχαν αποστείλει στο Λύκειο τους.

Οι υποψήφιοι/ες σε περίπτωση που έχουν απορίες για τα θέματα της παρούσας εγκυκλίου, μπορούν να ζητήσουν διευκρινίσεις από τα Γραφεία Ενημέρωσης Κοινού και τα εξεταστικά κέντρα. Τα στοιχεία επικοινωνίας των Γραφείων Ενημερώσεως Κοινού, καθώς και των αρμοδίων Υπηρεσιών των εξεταστικών κέντρων είναι:
α. Γραφείο Ενημερώσεως Κοινού Αθηνών, Μεσογείων 227-231, Χολαργός Τ.Κ. 15561, τηλ. 2106598661-4
β. Γραφείο Ενημερώσεως Κοινού Θεσσαλονίκης, Γρηγορίου Λαμπράκη 3, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54636, τηλ. 2310893238, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο gek.thessalonikis@mod.mil.gr
γ. Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων, Τμήμα Εισιτηρίων Εξετάσεων, Βάρη Αττικής ΒΣΤ 902, τηλ. τηλεφ. Κέντρο 210 8904000, Τμήμα Εισαγ. Εξετ. 210 8904127 – 4026, 210-8970223, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο tee@sse.gr
δ. Σχολή Ναυτικών Δοκίμων, τέρμα Χατζηκυριακού-Χατζηκυριάκειο, Τ.Κ.18539, Πειραιάς, τηλ 210 4581337 ηλεκτρονικό ταχυδρομείο tee@hna.gr
ε. Διοίκηση Αεροπορικής Εκπαιδεύσεως (ΔΑΕ/Β1), ΑΒ Δεκέλειας, Αχαρναί Αττικής (Τατόι) ΤΓΑ 1010, τηλ. 210 8192132, 210-8192133, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, b13.dae@haf.gr
στ. Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων – Πλήθωνος Γεμιστού 1-2, Θεσσαλονίκη Τ.Κ. 54638, τηλ. 2310 962177 – 962112 – 962191, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ssas-dspv@army.gr
ζ. Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών, Βασίλη Τσιτσάνη 63, Τρίκαλα Τ.Κ. 42132 τηλ. 24310-38635, 24310-38637, 24310-39632, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο smy-teem@army.gr

Για να δείτε το πρόγραμμα μαθημάτων πατήστε στο σύνδεσμο:

Πρόγραμμαμαθημάτων από τις 18-5-2020 

Οι μαθητές της Γ’ Λυκείου θα εξακολουθήσουν να προσέρχονται στο σχολείο με την σειρά καταλόγου που είχαμε αναρτήσει την προηγούμενη εβδομάδα. Αυτή την εβδομάδα όμως θα έρθουν αντίστροφα σε σχέση με την προηγούμενη (δηλ. τα τμήματα που είχαν 3 φορές την προηγούμενη εβδομάδα , αυτή θα έρθουν 2 και αντιστρόφως).

Η Α’ τάξη:

Δευτέρα-Τετάρτη και Παρασκευή:

Α1: Από Αγγελιδάκης έως και Γραμματικού

Α2: Από Βαλογιάννη έως και Κουκλάκη

Α3: Από Μακρής έως και Μπίθα

Α4: Από Πέρρος έως και Σταματέλου

Τρίτη και Πέμπτη θα έρθουν τα υπόλοιπα παιδιά σε κάθε τμήμα. Την επόμενη εβδομάδα θα πρέπει να έρθουν αντίστροφα.

Η Β’ τάξη:

Δευτέρα-Τετάρτη και Παρασκευή:

Β1: Από Αλεξανδροπούλου έως και Βούζας

Β2: Από Δρακόπουλος έως και Καραϊσκου

Β3: Από Μανκόλλη έως και Ντέλλου

Β4: Από Παπαργυρίου έως και Τρομπέτας

Β Ανθρωπιστικών Σπουδών από Αντζινάς έως και Μανκόλλη

Β Θετική 1 από Αλεξανδροπούλου έως και Γάσπαρης

Β Θετική 2 από Καλουτσίδου έως και Μακρή

Β Θετική 3 από Παπαργυρίου έως και Ταξιαρχιώτη

Τρίτη και Πέμπτη θα έρθουν τα υπόλοιπα παιδιά σε κάθε τμήμα. Την επόμενη εβδομάδα θα πρέπει να έρθουν αντίστροφα.

 

 

 

 

Για να μελετήσετε την προκήρυξη του Λιμενικού Σώματος πατήστε στο σύνδεσμο: Προκήρυξη Λιμενικού Σώματος

Για να δείτε την προκήρυξη πατήστε στο σύνδεσμο:

Προκήρυξη για εισαγωγή σε Στρατιωτικές Σχολές

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι οι υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων των Γενικών Λυκείων και των Επαγγελματικών Λυκείων 2020 πρέπει να προσέλθουν στο Λύκειό τους για να επιβεβαιώσουν και να υπογράψουν την Αίτηση-Δήλωση για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Η προθεσμία για την ανωτέρω διαδικασία είναι από την Πέμπτη 7-5-2020 ως και την Πέμπτη 14-5-2020, ξεκινώντας με τους αποφοίτους.

Σχετικά με την Αίτηση-Δήλωση (ΑΔ) για τις πανελλαδικές εξετάσεις υπενθυμίζουμε τα εξής:

1. Η ΑΔ απεστάλη (μέχρι τις 9 Απριλίου) από τους υποψηφίους και ήδη έχει καταχωριστεί ηλεκτρονικά από τα Λύκεια. Οι υποψήφιοι θα κληθούν να προσέλθουν αυτοπροσώπως ή με εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο και να ελέγξουν την ορθότητα των στοιχείων και ότι αυτά πράγματι ανταποκρίνονται στις επιθυμίες τους, να υπογράψουν και στα δύο αντίγραφα και να παραλάβουν ένα, το οποίο και φυλάσσουν μέχρι το τέλος των εξετάσεων. Αν οι υποψήφιοι, παρότι κληθούν από τους (Υπο)Διευθυντές των Λυκείων, δεν προσέλθουν, τότε η ΑΔ που έχουν ήδη υποβάλει, δεν θα ληφθεί υπόψη.

2. Στις περιπτώσεις που υποψήφιος με την ΑΔ συμπλήρωσε και την ΑΙΤΗΣΗ-ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ για τα 3 μουσικά Τμήματα με την ειδική διαδικασία εισαγωγής, στην ανωτέρω διαδικασία τελικού ελέγχου συμπεριλαμβάνονται όλα τα στοιχεία της ΑΔ και της ΑΔ για τα 3 μουσικά Τμήματα.

3. Όλοι οι υποψήφιοι θα προσκομίσουν και θα επιδείξουν ταυτότητα (ελληνική ή ξένη) /διαβατήριο (ελληνικό ή ξένο) ή άλλο επίσημο έγγραφο αποδεικτικό της ταυτοπροσωπίας τους και θα ελεγχθεί η ορθή καταχώριση. Αν διαπιστωθεί κάποιο λάθος στα ατομικά στοιχεία, η διόρθωση θα γίνει άμεσα από τη σχολική μονάδα.

4. Για την Αίτηση-Δήλωση των αποφοίτων απαιτείται να προσκομιστεί και να επιδειχθεί ευκρινές φωτοαντίγραφο του τίτλου απόλυσης σχολείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Αν ο τίτλος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχει εκδοθεί από ξένο σχολείο, συνυποβάλλεται βεβαίωση της οικείας εκπαιδευτικής ή διπλωματικής αρχής της χώρας της οποίας το πρόγραμμα σπουδών ακολουθεί το συγκεκριμένο σχολείο, από την οποία να προκύπτει ότι ο συγκεκριμένος τίτλος δίδει τη δυνατότητα εισαγωγής σε Πανεπιστήμια της χώρας αυτής. Στην περίπτωση που ο τίτλος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχει εκδοθεί από ξένο σχολείο που λειτουργεί στην Ελλάδα, απαιτείται επιπλέον βεβαίωση για τη νόμιμη λειτουργία του σχολείου αυτού στην Ελλάδα.

5. Αν πρόκειται για υποψήφιο/α που επιθυμεί να συμμετάσχει στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των εσπερινών Λυκείων, τότε η Αίτηση–Δήλωση μπορεί να συνοδεύεται από επιπλέον δικαιολογητικά που θα ζητήσει το Εσπερινό Λύκειο.

6. Οι υποψήφιοι-απόφοιτοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, που εξετάζονται προφορικά ή γραπτά κατά περίπτωση, πρέπει να υποβάλουν στο Λύκειό τους τα σχετικά δικαιολογητικά, που είχαν ήδη στείλει με mail.

7. Όλη η ανωτέρω διαδικασία επιβεβαίωσης της ΑΔ που ήδη έχει αποσταλεί από τους υποψηφίους στα Λύκεια, κρίνεται φέτος αναγκαία, λόγω των έκτακτων συνθηκών εξαιτίας του κορωνοϊού, ώστε να διασφαλιστεί η ταυτοποίηση των υποψηφίων και των επιλογών τους.

Για να δείτε το πρόγραμμα πατήστε στο σύνδεσμο:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑCOVID-Γ’ Λυκείου από τις 11/5/2020

Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν ως εξής:

Γ’ Ανθρωπιστικών Σπουδών: Από Αγγελόπουλος έως και Κωνσταντοπούλου

Γ’ Θετική: Από Αγγελιδάκης έως και Καλογερή

Γ’ Οικονομίας και Πληροφορικής 1: Από Αδαμόπουλος έως και Κυριτσάκας

Γ’ Οικονομίας και Πληροφορικής 2: Από  Παυλάκης έως και Σεκέρης

Γ’ Υγείας: Από Γεωργοπούλου Α.  έως και Μπάνου

Τρίτη και Πέμπτη θα έρθουν οι υπόλοιποι/ες μαθητές/τριες στα αντίστοιχα τήματα.

Την μεθεπόμενη εβδομάδα οι μαθητές/τριες θα έρθουν αντιστρόφως. Δηλαδή, όσοι/ες έρθουν την επόμενη Δευτέρα-Τετάρτη και Παρασκευή την μεθεπόμενη θα έρθουν Τρίτη και Πέμπτη.

Για να μελετήσετε τις οδηγίες πατήστε στους παρακάτω συνδέσμους:

Οδηγίες για γονείς

Οδηγίες για εφήβους

 

Για να δείτε το πρόγραμμα πατήστε στο σύνδεσμο: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ 4/5/2020

Για να δείτε το πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων πατήστε στο σύνδεσμο: Δελτίο_Τύπου_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ_ΓΕΛ_ΕΠΑΛ_2020

Παρακαλούνται οι υποψήφιοι/ες μαθητές/τριες για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2020 να φέρουν στο σχολείο στις 11/5/2020 2 φωτογραφίες (η μια θα χρησιμοποιηθεί για την έκδοση Απολυτηρίου και η άλλη για το Δελτίο Εξεταζομένου/ης).

Οι μαθητές/τριες που δεν θα λάβουν μέρος στις Πανελλαδικές θα μας προσκομίσουν μόνο μια φωτογραφία για το Απολυτήριό τους.

Οι απόφοιτοι/ες υποψήφιο/ες να φέρουν 1 φωτογραφία για το Δελτίο εξεταζομένου/ης.