Ιστολόγιο του ΓΕ.Λ. Γόννων

Σύνδεσμοι

Το σχολείο μας!

Καλωσήρθατε…

στο ιστολόγιο (blog) των μαθητών του λυκείου μας.
Μάθετε πρώτοι τα νέα του σχολείου, τις γιορτές και εκδηλώσεις μας, τις εκδρομές μας και τις δράσεις που διοργανώνουμε.
Όλοι, μαθητές, γονείς, απόφοιτοι είστε καλοδεχούμενοι και χρειαζόμαστε την ενθάρρυνση και τις ιδέες σας.
Θέλουμε να σχολιάζετε όσα κάνουμε, να προτείνετε νέες ιδέες και να μας βοηθάτε εποικοδομητικά και καλοπροαίρετα.
Ευχαριστούμε,
οι μαθητές και καθηγητές του Γενικού Λυκείου Γόννων.

Πενθήμερη 2014

Φέτος η Γ’ τάξη του Λυκείου Γόννων διοργάνωσε εκδρομή στην Βουδαπέστη – Βιέννη. Λόγω του μακρινού προορισμού, η εκδρομή διήρκεσε 6 ημέρες και είχε ενδιάμεση στάση και διανυκτέρευση στο Βελιγράδι. Η εκδρομή συνδιοργανώθηκε με το ΓΕΛ Συκουρίου με το οποίο υπήρξε άψογη συνεργασία και οι μαθητές και των δύο σχολείων έμειναν κατενθουσιασμένοι.
Αφού έφτασαν την πρώτη μέρα στο Βελιγράδι, διανυκτέρευσαν εκεί και την επόμενη μέρα περιηγήθηκαν στα αξιοθέατα της πόλης. Αργά το απόγευμα αναχώρησαν για την Βουδαπέστη όπου έμειναν 3 ημέρες, ενώ μια ημέρα αφιέρωσαν σε μονοήμερη απόδραση στη Βιέννη.
Συνοδοί της εκδρομής ήταν η Δ/ντρια κα Παλαιομίχα Ρούλα και ο φυσικός μας κος Καούνας Κων/νος.

blog01

blog02

blog03

blog04

blog05

blog06

Έκθεση ζωγραφικής Γυμνασίου

Στο τέλος της σχολικής χρονιάς, οι μαθητές του Γυμνασίου Γόννων διοργάνωσαν μια έκθεση ζωγραφικής, με έργα που οι ίδιοι δημιούργησαν στα πλαίσια του μαθήματος των Καλλιτεχνικών.

Λίγες εβδομάδες πιο πριν, οι ίδιοι μαθητές με την καθοδήγηση του καθηγητή τους, κ. Σωτήρη Πετρίκη, ζωγράφισαν στους τοίχους του σχολείου έργα που είχαν προσχεδιάσει, με ομαδική δουλειά και απόλυτη υπευθυνότητα.

Τα αποτελέσματα ήταν καταπληκτικά, ομόρφηναν το χώρο του σχολείου μας και μπορείτε να τα δείτε στις φωτογραφίες που ακολουθούν.

Σε ένα μικρό κείμενο που μας έστειλε ο κ. Πετρίκης αναφέρει :

“Οι πιο θεμελιώδεις σκέψεις και συναισθήματα του ανθρώπου που προέρχονται από το ασυνείδητο, βρίσκουν την έκφρασή τους περισσότερο στις εικόνες παρά στις λέξεις”.
Σ. Φρόιντ.

Αυτή η θέση, ήταν η αφορμή που μας ώθησε στην πραγματοποίηση της έκθεσης ζωγραφικής του Γυμνασίου Γόννων με έργα φιλοτεχνημένα με μεράκι και αγάπη από τους μαθητές.
Στα Εικαστικά, η γνώση είναι καθαρά εργαστηριακή και βιωματική. Στόχος είναι η ανάπτυξη των δεξιοτήτων του κάθε παιδιού μέσα από την άσκηση του νου και των αισθήσεων. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, αντλήσαμε έμπνευση και ερεθίσματα από τη φύση, χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά στους πειραματισμούς μας π.χ. τέμπερες, λαδοπαστέλ, χαρτόνια, ασημόχαρτα, κ.α. ώστε να συνδυάσουμε τη θεωρία με την πρακτική εφαρμογή στην τάξη.
Βασικός στόχος της έκθεσης αυτής και των τοιχογραφιών που υλοποιήθηκαν, ήταν τα παιδιά να εκφραστούν μέσω της τέχνης, και να μεταμορφώσουν κυριολεκτικά, τους χώρους του σχολείου σύμφωνα με τις δικές τους ανάγκες και όχι των μεγάλων. Έτσι αποδείχτηκε, πως η τέχνη και τα προϊόντα της δεν είναι πολυτέλεια ούτε προνόμιο μιας ελίτ ανθρώπων!

“…έχουμε ανάγκη την Τέχνη για να μη μας σκοτώσει η Αλήθεια”.
“Ο Υπεράνθρωπος”
Φ. Νίτσε

Εκδρομή Γ’ Γυμνασίου

Την Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013 η Γ’ τάξη του Γυμνασίου Γόννων διοργάνωσε τριήμερη εκδρομή στην πρωτεύουσα της χώρας μας, την Αθήνα. Έτσι 14 μαθητές και 2 συνοδοί καθηγητές, ο Δ/ντής του σχολείου μας κ. Πατσίδης Αντώνης και η φιλόλογος κα Μήτσικα Κλαίρη, ξεκινήσαμε το πρωί της Πέμπτης με προορισμό την εξαιρετική πρωτεύουσά μας. Μετά από μια κουραστική διαδρομή φτάσαμε επιτέλους στον προορισμό μας και αμέσως επισκεφτήκαμε το καινούριο μουσείο της Ακροπόλεως το οποίο μας εντυπωσίασε πάρα πολύ.

Η επόμενη επίσκεψη ήταν στον ιερό βράχο της Ακροπόλεως με τις μεγάλες αξιοθαύμαστες κολώνες του Παρθενώνα και την γαλανόλευκη και πιο μεγάλη σημαία όλης της Ελλάδας να κυματίζει στο πιο ψηλό σημείο της. Φυσικά μετά από ένα κουραστικό πρωινό, η ξεκούραση ήταν αυτό που χρειαζόταν στο εξαιρετικό ξενοδοχείο Τιτάνια κοντά στο κέντρο της πόλης.

Την επόμενη μέρα επισκεφτήκαμε την Βουλή των Ελλήνων όπου ενημερωθήκαμε για την λειτουργία και την εξέλιξη του κοινοβουλίου στη διάρκεια των ετών. Επιπλέον παρακολουθήσαμε και τη συνεδρίαση των βουλευτών και είδαμε την έκθεση των προσωπικών αντικειμένων του Χαριλάου Τρικούπη και του Ελευθερίου Βενιζέλου.

Η επόμενη επίσκεψη ήταν στο Πλανητάριο για να παρακολουθήσουμε την Μεγάλη Περιπέτεια. Φυσικά κάναμε και μια επίσκεψη στο Θωρηκτό Αβέρωφ, όπου και ξεναγηθήκαμε στο πλοίο από τους ναύτες. Το εντυπωσιακό κατά τη γνώμη μου ήταν το πώς κατάφερναν 1500 ναύτες από 14 ως 17 ετών να μένουν για πολλούς μήνες μέσα σε ένα τέτοιο πλοίο με τόσο δύσκολες συνθήκες. Μετά από τόση κουραστική αλλά τόσο ενδιαφέρουσα μέρα, το καλύτερο πράγμα που θα μπορούσαμε να κάνουμε ήταν μια ξεκούραση για να πάρουμε δύναμη για τις επόμενες επισκέψεις.

Το Σάββατο 30 Μαρτίου ήταν η μέρα της αναχώρησης από το ξενοδοχείο και από την Αθήνα. Πριν την αναχώρηση η τελευταία επίσκεψη έγινε στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο, όπου μείναμε έκπληκτοι από τα πολλά είδη ζώων που φιλοξενούνται στο πάρκο. Επιπλέον παρακολουθήσαμε και μια εντυπωσιακή παράσταση από τα έξυπνα δελφίνια. Πολλά συγχαρητήρια θα πρέπει να δώσουμε στους εκπαιδευτές τους. Ύστερα και από αυτή την επίσκεψη ήμασταν πια έτοιμοι για την επιστροφή στους Γόννους.

Οι εντυπώσεις από την πανέμορφη Αθήνα ήταν πάρα πολλές και ευχόμαστε όλοι μια μέρα να επισκεφτούμε την Αθήνα όλοι μαζί και πάλι.

Επίσκεψη στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βελβενδού

Το ΓΕΛ Γόννων, τη φετινή χρονιά 2012-13, εκπόνησε δύο προγράμματα περιβαλλοντικής αγωγής. Αφορμή στάθηκε η προσπάθεια που ξεκίνησε πέρυσι, για την διαμόρφωση-αισθητική παρέμβαση της αυλής του σχολείου μας. Ένας σημαντικός, μεταξύ άλλων, στόχος ήταν η περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των παιδιών και της ευρύτερης κοινωνίας.

Στα πλαίσια αυτών μας των δράσεων, επισκεφθήκαμε τη Δευτέρα 1-4-2013, το Κ.Π.Ε. Βελβενδού, όπου ενημερωθήκαμε για την πολύτιμη συμβολή των φυτών, της φύσης και του οικοσυστήματος γενικότερα στη ζωή μας. Ακόμα, ξεναγηθήκαμε στο διπλανό δάσος του χωριού, με την εξαιρετική και σπάνια χλωρίδα, όπου η ανθρώπινη παρέμβαση είναι διακριτική αλλά και πολύ λειτουργική.

Οι εντυπώσεις μας ήταν άριστες και γι’ αυτό το λόγο οφείλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τους υπεύθυνους του Κ.Π.Ε. Βελβενδού για την ζεστή τους φιλοξενία και την εξαιρετική ξενάγηση.

Στην εκδρομή συμμετείχαν οι μαθητές και των τριών τάξεων του Λυκείου.
Οι συνοδοί καθηγητές ήταν: Παλαιομίχα Ρούλα, Σιλιντζή Αγορή, Μπέλτσιου Μαρία, Δημάκης Δημήτρης και Καούνας Κώστας.