Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2017

1η θέση (για την Ελλάδα) στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Καλών Εκπαιδευτικών Πρακτικών Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης – SAME WORLD

Την 1η (πανελλήνια) θέση στον 1ο Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Καλών Εκπαιδευτικών Πρακτικών Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης – Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη του προγράμματος SAME WORLD κέρδισε το Πειραματικό ΓΕ.Λ. Πατρών προχωρώντας στη δεύτερη – πανευρωπαϊκή – φάση του διαγωνισμού. Η νικήτρια ομάδα σε ευρωπαϊκό επίπεδο θα ταξιδέψει στη Λισσαβόνα τον Οκτώβριο του 2017 συμμετέχοντας στην 3η Διεθνή Συνάντηση του Προγράμματος.

 

 

Η εκπαιδευτική πρακτική με τίτλο “Προσεγγίζοντας την Περιβαλλοντική Δικαιοσύνη με βιωματική μάθηση και δημιουργική έκφραση” διαγωνίσθηκε και διακρίθηκε ανάμεσα σε 27 αξιόλογες εκπαιδευτικές πρακτικές. Επιπρόσθετα, της απονεμήθηκε Ανοιχτή Ετικέτα Ποιότητας Βέλτιστης Πρακτικής.

Συγχαρητήρια στη μαθητική ομάδα του Ομίλου “Παιχνίδια ρόλων και αυτοσχεδιασμοί στις Φυσικές Επιστήμες – Παριστάνω κάτι Επιστημονικό” με την οποία υλοποιήθηκε η πρακτική και που συμμετείχε ενεργά με όρεξη, ταλέντο, συνεργατικότητα και δημιουργική διάθεση: Βελλή Γεωργία, Διαλυνάς Γεώργιος, Μπάρλου Ιωάννα, Μπέτσου Ανατολή, Παπουτσή Δήμητρα, Σωτηρόπουλος Διονύσης ,Φάλαρης Χρίστος, Χαντζής Κων/νος από την Α” Λυκείου 2016-17 και Δημόπουλος Στέφανος, Ζγολόμπη Ισμήνη, Λαμπίρη Αθανασία από τη Β” Λυκείου 2016-17.

Untitled-2

Ιδιαίτερο παράγωγο της εκπαιδευτικής πρακτικής υπήρξε η δημιουργία της ταινίας μικρού μήκους “Διελκυστίνδα” που είχε στόχο τη διάχυση μηνύματος ενημέρωσης για τον καταναλωτισμό ως μια από τις αιτίες περιβαλλοντικής αδικίας (ενδογενεακή, διαγενεακή) και την ευαισθητοποίηση του κοινού μέσα από τη δύναμη του κινηματογραφικού φακού. Η ομάδα θέλησε να αναπαραστήσει τη σχέση αλληλεξάρτησης σε υλιστικό και – μεταφορικά – σε ηθικό επίπεδο. Θέλησε επίσης να δείξει πως σε ατομικό επίπεδο μπορούμε (ή όχι, δυστυχώς) να πράττουμε λαμβάνοντας υπόψη επιπτώσεις, δικαιώματα, αρχές και αξίες.

 


https://vimeo.com/arlapanos/env-justice 

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός, σχεδιασμός εκπαιδευτικής πρακτικής: Αρλαπάνος Γεώργιος, Βιολόγος MEd

Η εκπαιδευτική πρακτική ΕΔΩ

Το πρακτικό αξιολόγησης του διαγωνισμού ΕΔΩ

Για το διαγωνισμό ΕΔΩ

 

Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2017

ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΤΕΛΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ PROJECT A

ΤΕΛΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ PROJECT B

Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2017

DOPING pp

DOPING

Αθλητισμός ανα ηλικία pp

Αθλητισμός ανα ηλικία

Αθλητισμός οικονομία και στοιχημα pp

Αθλητισμός οικονομία και στοιχημα

Διαχρονικές αξίες του αθλητισμού pp

Διαχρονικές αξίες του αθλητισμού

Παρασκευή, 9 Ιουνίου 2017

Διάκριση μαθητών της Γ” Λυκείου σε διαγωνισμό συγγραφής άρθρου του περιοδικού Science in School.

Δελτίο τύπου

Τη δεύτερη θέση (κατηγορία 16+) στο μαθητικό διαγωνισμό συγγραφής άρθρου ‘The search for the strangest species on Earth’ του περιοδικού Science in School κέρδισε μαθητική ομάδα της Γ’ Λυκείου του Πειραματικού ΓΕ.Λ. Πατρών ανάμεσα σε 80 διαγωνιζόμενους από όλη την Ευρώπη.

Η βραβευθείσα μαθητική ομάδα, αποτελούμενη από τους Κωνσταντακόπουλο Ευστάθιο, Πεφάνη Δημήτριο και Τσιμπούκη Βασιλική συνέγραψαν άρθρο στα αγγλικά σχετικά με τους ραδιοαυτότροφους μύκητες (Cladosporium sphaerospermum), αξιοποιώντας βιβλιογραφικές πηγές και δημιουργώντας πρωτότυπο καλλιτεχνικό σχέδιο.

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν άλλες δύο ομάδες επιλέγοντας εξίσου ιδιαίτερους οργανισμούς. Οι Γερογιάννης Αργύριος, Παπαπαύλου Ειρήνη-Λουίζα και Χουρπιλιάδη Χαρίκλεια αναφέρθηκαν στα Βραδύπορα (Milnesium tardigradum) και οι Ροδοπούλου Βασιλική και Σταθοπούλου Μαρία την ‘αθάνατη μέδουσα’ Turritopsis dorhnii.

Αξίζει να σημειωθεί πως παρόλη την πίεση της προετοιμασίας των πανελλαδικών εξετάσεων, οι μαθητές και μαθήτριες επέλεξαν να αφιερώσουν μέρος του πολύτιμου χρόνου τους στη μελέτη, συγγραφή και ολοκλήρωση των μικρών αλλά πολύ αξιόλογων εργασιών τους. Μας θύμισαν, δε, πως το Σχολείο (πρέπει να) παραμένει χώρος του οποίου ο ρόλος είναι πάνω από όλα να καλλιεργεί τη συνεργασία, το ήθος, την κριτική ικανότητα και τη δημιουργικότητα των μαθητών καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής τους θητείας.

Το συντονισμό των ομάδων είχε ο κ. Γεώργιος Αρλαπάνος, Βιολόγος, σε συνεργασία με την κ. Μαρία-Μαρίζα Χριστοπούλου, Αγγλικής.

Οι εργασίες των παιδιών είναι εδώ.

Η ανακοίνωση του περιοδικού είναι εδώ.

Ανακοίνωση στη σελίδα της ΠΕΒ εδώ.

Το περιοδικό Science in School έχει σκοπό την προώθηση εμπνευσμένων διδακτικών προσεγγίσεων με έμφαση στη διεπιστημονικότητα και ενθαρρύνοντας την επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικών, επιστημόνων και γενικότερα όσων ασχολούνται με τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών στην Ευρώπη.

Συγχαρητήρια στους νικητές και στις δύο συναγωνίστριες ομάδες!

 

Πέμπτη, 8 Ιουνίου 2017

Δημιουργικές εργασίες – Βιολογία

Με αφορμή τη δράση των Δημιουργικών εργασιών εκπονήθηκαν οι παρακάτω συνθετικές εργασίες, με συντονιστή τον κ. Αρλαπάνο Γ., Βιολόγο.

Αντωνακοπούλου Μαρία, Α1: Ακμή

Αργυροπούλου Σοφία, Κούλη Αθανασία, Μαστρογιαννοπούλου Αγγελική, Α1: Όνειρα 

Κουτσοκέρας Μιχάλης, Α1: Σκλήρυνση κατά πλάκας

Κυριαζή Αιμιλία, Α1: Σύνδρομο Down

Πατρώνης Γιώργος, Α2: Χρωμοσωμικές ανωμαλίες

Τσαπικούνης Γιώργος, Α2: Εγκέφαλος και μνήμη

Τσούπρα Χριστίνα, Α2: Χιμαιρισμός και παρένθετη μητρότητα

Φαρμάκης Ζαχαρίας,Α2: Καρκίνος του προστάτη

Αμαριωτάκη Νίκη, Β1: Νευροχημεία και κατάθλιψη

Λαμπίρη Αθανασία, Β1: Γυναίκες Επιστήμονες – Μαρία Κιουρί

Οι εργασίες βρίσκονται ΕΔΩ. Συγχαρητήρια στα παιδιά για τη διάθεση και την εργατικότητα!

Τρίτη, 6 Ιουνίου 2017

Ερευνητικές εργασίες 2016-2017 «Εμπορικές ιστοσελίδες»

 

Τάξη Β” Λυκείου (Τμήμα 3)

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός : Ευαγγελία Κουνάβη ΠΕ19

Για τις ανάγκες διεξαγωγής του μαθήματος και την σύγχρονη και ασύγχρονη επικοινωνία των μελών των ομάδων, χρησιμοποιήθηκε το περιβάλλον της n-τάξης του Π.Σ.Δ.  όπου από την υπεύθυνη εκπαιδευτικό δημιουργήθηκε το κλειστό μάθημα : project3 b λυκείου 2016-2017 (EL293133)

Ομάδες – Αρχείο παρουσίασης – τέχνημα (ιστοσελίδα και κώδικας HTML)

  1. Ομάδα κοινωνική 1 : Πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τη ζωή μας

  2. Ομάδα κοινωνική 2 : Εμπορικές Ιστοσελίδες

  3. Ομάδα Web Design : Πώς τα Χρώματα και το Design επιδρούν στην Επισκεψιμότητα του Site σου

  4. Ομάδα Αθλητικές Ιστοσελίδες : Αθλητικές Ιστοσελίδες

  5. Ομάδα κατασκευής : Αποκρυπτογράφηση Κώδικα Εμπορικής Ιστοσελίδας (μελέτη περίπτωσης)

             Τέχνημα ομάδας κατασκευής:

  • Δίνουμε ζωή στο κείμενο μιας σελίδας παραμυθιού…  (κάνετε κλικ πάνω στην εικόνα για να δείτε και να ακούσετε «Το ταξίδι της Κυμοθόης»

 iconforblog

Τετάρτη, 24 Μαΐου 2017

Ανακοίνωση για μαθητές, καθηγητές και γονείς: «Ανακύκλωση Χαρτιού»

paper 2

paper 1

Το σχολείο μας συμμετέχει στο Πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων «Το Χαρτί του Μέλλοντος μας – Ανακύκλωση Χαρτιού στα Σχολεία». Το εν λόγω πρόγραμμα  αποσκοπεί στην οργανωμένη και συστηματική ανακύκλωση χαρτιού από την ίδια τη σχολική κοινότητα. Έχει πανελλαδική εμβέλεια και το σχολείο μας συμμετέχει τους μήνες Μάιο και Ιούνιο 2017 (καταληκτική ημερομηνία συλλογής χαρτιού: 15 Ιουνίου 2017). Για την υλοποίηση του δραστηριοποιούνται οι μαθητές, ο Σύλλογος Καθηγητών και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων.

 

Το πρόγραμμα ανακύκλωσης χαρτιού από τα σχολεία συμβάλλει ουσιαστικά στην ευαισθητοποίηση και την αφύπνιση της οικολογικής συνείδησης των μαθητών, στην ενδυνάμωση του εθελοντισμού καθώς και στην ενίσχυση του στοιχείου της ανταποδοτικότητας εφόσον το χρηματικό ποσόν που θα συγκεντρώνεται θα χρησιμοποιείται για να καλύπτει τις ανάγκες των σχολείων που συμμετέχουν.

 paper 3

Το Πρόγραμμα Ανακύκλωσης χαρτιού στα σχολεία αφορά:

Χαρτί γραφής

Δηλαδή παλιά βιβλία, σχολικά ή μη, που οι μαθητές επιθυμούν να διαθέσουν, μαθητικά τετράδια, χρησιμοποιημένο Λευκό χαρτί φωτοτυπικού μηχανήματος και χαρτί τύπου (εφημερίδες και περιοδικά). Από μελέτη που πραγματοποίησε το ΙΤΥΕ-ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ προκύπτει ότι είναι απόλυτα εφικτός στόχος ένας μέσος όρος 3 Kg ανά μαθητή.

Θα πρέπει να δοθεί προσοχή στα ακόλουθα:

  • Αφαιρούμε τα πλαστικά ντύματα και εξώφυλλα των βιβλίων και τετραδίων
  • Δε διαλύουμε το βιβλίο και το τετράδιο
  • Αφαιρούμε συνδετήρες και σπιράλ από βιβλία, τετράδια και φωτοτυπικό χαρτί

paper 2

 Για περισσότερες λεπτομέρειες μπείτε στην ιστοσελίδα: http://www.myfuturemypaper.gr/

Η Υπεύθυνη Καθηγήτρια

Μαρία Χριστοπούλου, ΠΕ06

Τετάρτη, 24 Μαΐου 2017

Συμμετοχή μας στο Πρόγραμμα «Αστέρι της Ευχής 2016″

2017-05-22 10.49.26

Μαθητές και Καθηγητές του σχολείου μας πήραμε μέρος στο Πρόγραμμα «Αστέρι της Ευχής 2016″ που διοργανώνει το Make A Wish (Κάνε-μια-Ευχή Ελλάδος) για την εκπλήρωση της ευχής ενός παιδιού με προβλήματα υγείας.

Η δράση αυτή συντονίστηκε από τους μαθητές του Προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας «Έφηβοι Ενεργοί Πολίτες«, την υπεύθυνη εκπαιδευτικό του Προγράμματος κ. Γκοτσοπούλου Ελένη, ΠΕ02 και την συμμετέχουσα κ. Χριστοπούλου Μαρία, ΠΕ06.

Make a wish star

Δευτέρα, 15 Μαΐου 2017

Δημιουργικές Εργασίες στο Μάθημα της Πληροφορικής

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Σχολικού Έτους 2016-2017

ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΚΟΥΝΑΒΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕ19 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Θεματικός Πυλώνας ΙΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ  

 

Ομάδα 1 

Μαθητές : Κρίκης Αθανάσιος, Α1 & Λιβιεράτος Γεώργιος, Α1

  • Λύση δευτεροβάθμιας εξίσωσης σε γλώσσα προγραμματισμού Java (Java applet & HTML) 
  • Λύση δευτεροβάθμιας εξίσωσης σε γλώσσα προγραμματισμού Python
    • Το πρόγραμμα τρέχει στο online προγραμματιστικό περιβάλλον της Python, CodeSculptor . Στη διεύθυνση: http://www.codeskulptor.org/#user43_fQhTJ0uTos8YdOp.py δείτε τον πηγαίο κώδικα και πατήστε helpiconτο πρώτο κουμπάκι πάνω αριστερά για να το τρέξετε…

 

 

Ομάδα 2

Μαθητές : Αγγελόπουλος Γεώργιος, Β1,   Συμεωνίδης Ανδρέας, Β2 & Δρακουλέλης Διονύσιος Β1

Λύση δευτεροβάθμιας εξίσωσης σε γλώσσα προγραμματισμού Python 

  • Το πρόγραμμα τρέχει στο online προγραμματιστικό περιβάλλον της Python, CodeSculptor . Στη διεύθυνση: http://www.codeskulptor.org/#user43_YJQbDFoMN8puLF7.py δείτε τον πηγαίο κώδικα και πατήστεhelpiconτο πρώτο κουμπάκι πάνω αριστερά για να το τρέξετε…

Ένα στιγμιότυπο από το πρόγραμμα…

omada2b

omada2

 

 

Ομάδα 3

Μαθητής : Σκαλτσάς Αθανάσιος, Β2

Αλγόριθμος επίλυσης δευτεροβάθμιας εξίσωσης.

Ο αλγόριθμος :  algorithm

 

Σάββατο, 13 Μαΐου 2017

Ερευνητικές Εργασίες «Μουσική και Μουσική» και «Φωτογραφία» 2016-2017

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2016-2017 «Μουσική και Μουσικοί»

ΕΞΩΦΥΛΛΟ-Τεχνημα

Τάξη: Α΄ Λυκείου (τμήμα: 2ο)

Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Μαρία Χριστοπούλου, ΠΕ06

 

Κείμενο Εργασίας:

Μουσική & Μουσικοί (μέρος 1ο)

Μουσική & Μουσικοί (μέρος 2ο)

Μουσική & Μουσικοί (μέρος 3ο)

 

Μαθητικές Ομάδες – Τεχνήματα – Αρχεία Παρουσίασης Ομάδων

1. Power Rappers 

                                      Ψηφιακή ΑφίσαΤέχνημα PΟWER RAPPERS, Ψηφιακή αφίσα

POWER RAPPERS – Powerpoint τελικής παρουσίασης

2. 3 and ½ Musicians 

                   Ψηφιακή Μουσική Σύνθεση Illusion

3 AND A HALF MUSICIANS – Powerpoint τελικής παρουσίασης

3. Soundstars 

                         Ψηφιακή Αφίσα

Τεχνημα SOUNDSTARS, Ψηφιακή αφίσα

SOUNDSTARS – Powerpoint τελικής παρουσίασης 

4. GLM

                      Ψηφιακό Άλμπουμ  Τέχνημα GLM, Ψηφιακό Άλμπουμ

GLM – Powerpoint τελικής παρουσίασης

—————————————————————————————————————————–

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2016-2017 «Φωτογραφία»

Καταγραφή

Τάξη: B΄ Λυκείου (τμήμα: 2ο)

Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Μαρία Χριστοπούλου, ΠΕ06

Κείμενο Εργασίας:                 Φωτογραφία

 

Μαθητικές Ομάδες – Τεχνήματα – Αρχεία Παρουσίασης Ομάδων

1) The Photospecialists                  

Κολάζ           ΤΕΧΝΗΜΑ Photospecialists

PHOTOSPECIALISTS – Powerpoint τελικής παρουσίασης                                                                                    

 

2) Flash 4                          

Ψηφιακό άλμπουμ φωτογραφιών: «Φύση»         ΤΕΧΝΗΜΑ Flash 4                

FLASH 4 – Powerpoint τελικής παρουσίασης 

                                           

3) Fivegram                 

Ψηφιακό άλμπουμ φωτογραφιών: «Ο Κόσμος μας»     ΤΕΧΝΗΜΑ Fivegram

FIVEGRAM – Powerpoint τελικής παρουσίασης

                                    

4) Φώτο Χριστόμπη Νιμηλέλη      

Ψηφιακά άλμπουμ φωτογραφιών:

1) «Οι Κυριότεροι Έλληνες Άντρες Φωτογράφοι της Εποχής μας» TEXNHMA 1 Φώτο Χριστόμπη Νιμηλέλη

2) «Ο Χρόνος Μέσα από Φωτογραφίες» TEXNHMA 2 Φώτο Χριστόμπη Νιμηλέλη

ΦΩΤΟ ΧΡΙΣΤΟΜΠΗ ΝΙΜΗΛΕΛΗ – Powerpoint τελικής παρουσίασης                                          

Επόμενη σελίδα: »

Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων