↑ Επιστροφή σε Α΄Λυκείου

Εκτύπωσέ το Σελίδα

Φυσική Α”

ΦΥΣΙΚΗ Α ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ : ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΗΟΟΚ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ: ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΛΥΔΙΑΣ
hook

ΣΤΟΧΟΙ

·         Η εξοικείωση του μαθητή με το ελατήριο και η κατανόηση των ιδιοτήτων του.

·         Η κατασκευή γραφικών παραστάσεων και η χρήση τους για υπολογισμό μεγεθών

·         Η σύγκριση των πειραματικών δεδομένων με τις θεωρητικές προβλέψεις.

·         Η πειραματική απόδειξη ότι η επιμήκυνση ενός ελατηρίου είναι ανάλογη της δύναμης που την προκαλεί.

·         Ο υπολογισμός της σταθεράς  ενός ελατηρίου με βάση τα πειραματικά δεδομένα

·         ΣΤΟΧΟΙ

·         Η εξοικείωση του μαθητή με το ελατήριο και η κατανόηση των ιδιοτήτων του.

·         Η κατασκευή γραφικών παραστάσεων και η χρήση τους για υπολογισμό μεγεθών

·         Η σύγκριση των πειραματικών δεδομένων με τις θεωρητικές προβλέψεις.

·         Η πειραματική απόδειξη ότι η επιμήκυνση ενός ελατηρίου είναι ανάλογη της δύναμης που την προκαλεί.

·         Ο υπολογισμός της σταθεράς  ενός ελατηρίου με βάση τα πειραματικά δεδομένα

·         Ο υπολογισμός του βάρους άγνωστης μάζας με βάση την επιμήκυνση που προκελεί σε συγκεκριμένο ελατήριο

·         Να γίνει γνωστή η αρχή λειτουργίας των δυναμόμετρων

 

Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ HOOKE

ΤΑΞΗ Α     ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ
1.Αρχή λειτουργίας του ηλεκτρικού χρονομετρητή
2.Διαγράμματα ταχύτητας- χρόνου και θέσης – χρόνου
Ηλεκτρικός Χρονομετρητής
 ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ
 ΣΕΝΑΡΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΟΜΑΛΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΜΕΝΗΣ & ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΟΜΕΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
(Φύττας Γιώργος)
  Το σενάριο περιλαμβάνει μια σύνθετη κίνηση ( επιβραδυνόμενη και επιταχυνόμενη )
1.Οι μετρήσεις πραγματοποιούνται με τη βοήθεια του αισθητήρα Motion Detector (Vernier)
2.Οι  μαθητές καλούνται απο τα δεδομένα να εκτιμήσουν τα είδη των κινήσεων και να υπολογίσουν τις αντίστοιχες επιταχύνσεις.
3. Το σενάριο στηρίζεται στην επεξεργασία των διαγραμμάτων position-time & velocity-time.
4.Το σενάριο περιλαμβάνει Φύλλο εργασίας , Φύλλος Αξιολόγησης και Πίνακα Δεδομένων
5. Το σενάριο μπορεί να πραγματοποιηθεί και χωρίς τη λήψη των μετρήσεων χρησιμοποιώντας τον Πίνακα Τιμών που επισυνάπτεται.
omala
Σχετικά αρχεία:

ΣΕΝΑΡΙΟ ΑΣΚΗΣΗΣ

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/lyk-aei/%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%ae%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1/%ce%b1%ce%84%ce%bb%cf%85%ce%ba%ce%b5%ce%af%ce%bf%cf%85/%cf%86%cf%85%cf%83%ce%b9%ce%ba%ce%ae/

Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων