↑ Επιστροφή σε Έρευνες Πεδίου

Εκτύπωσέ το Σελίδα

Αξιολόγηση λειτουργίας Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών

badania-EN

Έρευνα πεδίου- αξιολόγηση λειτουργίας Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών

 

Στο ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε για  την αξιολόγηση της χρήσης του Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών από τους ίδιους τους μαθητές/τριες συμπεριλήφθηκαν κριτήρια που ανήκουν σε τέσσερις (4)  άξονες:

Πρώτος άξονας: Ασφάλεια – Καθαριότητα – Υγιεινή

Δεύτερος άξονας:  Χρηστικότητα

Τρίτος άξονας:  Εργονομία

Τέταρτος άξονας:  Λειτουργία

Στόχος μας είναι να αναδειχθούν οι απόψεις  των μαθητών/τριων από τη χρήση του Εργαστηρίου ΦΕ σε συγκεκριμένους άξονες και να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε τις ελλείψεις που διαπιστώθηκαν. Η εργαστηριακή φιλοσοφία που προσπαθούμε να εμφυσήσουμε στους μαθητές μας τα τελευταία απαιτεί μια συνεχή ανατροφοδότηση από αυτούς ώστε να επιτευχθούν τα «βέλτιστα» αποτελέσματα.

Το ερωτηματολόγιο συμπληρώθηκε από ένα σύνολο 166 μαθητών/τριών εντός διδακτικών ωρών στο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών. Ο χρόνος που απαιτήθηκε ήταν περίπου 15 λεπτά και συμπληρώθηκε ανώνυμα.

Υπεύθυνος Εργαστηρίου: Φύττας Γιώργος (ΠΕ04)

fyttas_field_research

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/lyk-aei/%ce%b4%cf%81%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%b7%cf%81%ce%b9%cf%8c%cf%84%ce%b7%cf%84%ce%b5%cf%82/%ce%ad%cf%81%ce%b5%cf%85%ce%bd%ce%b5%cf%82-%cf%80%ce%b5%ce%b4%ce%af%ce%bf%cf%85/%ce%b1%ce%be%ce%b9%ce%bf%ce%bb%cf%8c%ce%b3%ce%b7%cf%83%ce%b7-%ce%bb%ce%b5%ce%b9%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b3%ce%af%ce%b1%cf%82-%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%8d-%ce%b5%cf%81%ce%b3/

Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων