Οι σύγχρονοι νέοι (Β΄ τάξη)

Με κάποια καθυστέρηση, ελπίζω συγγνωστή, επικοινωνούμε και από εδώ με το θρυλικό ΒΜ2. Είστε όλοι καλά;

Σε πείσμα των ημερών διάλεξα να διαβάσουμε ένα κείμενο που να αφορά τις στάσεις και τις επιλογές των νέων, για να ξεφύγει λίγο ο νους μας από τον covid-19 και τα προβλήματα των ηλικιωμένων, κοντινών μας ή μη. Πάμε λοιπόν!

Βήμα 1ο

Διαβάστε το άρθρο της Λώρης Κέζη εδώ.

Βήμα 2ο 

Συμπληρώστε με βάση το κείμενο τη φόρμα https://forms.gle/SqFyHaLk2kg7Cuqx7

και πατήστε την εντολή submit, για να την υποβάλετε.

Αυτό ήταν! Μέχρι την επόμενη επικοινωνία μας να είμαστε όλοι καλά κι όσο γίνεται πιο κοντά ο ένας στον άλλον!

ΥΓ. Για τη διαμόρφωση της δραστηριότητας, την οποία θα βρείτε αναρτημένη και στο eclass, στηρίχθηκα στην πλατφόρμα http://politropi.greek-language.gr

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι σύγχρονοι νέοι (Β΄ τάξη)

Κινητά τηλέφωνα (Α΄ τάξη)

Γεια σας και πάλι! Εύχομαι να είστε όλοι και όλες καλά, σωματικά και ψυχικά.

Σήμερα σκέφτηκα να κάνουμε μία μικρή επανάληψη στις ρηματικές καταλήξεις αλλά και να ξανασκεφτούμε μερικά πράγματα σε σχέση με την τεχνολογία υπό το φως της τωρινής κατάστασης. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!

1ο βήμα

Κάντε το κουίζ που ακολουθεί:

https://forms.gle/2J45AtQWbnZXsqMt8

και υποβάλετέ το πατώντας submit.

 

2ο βήμα

Σκεφτείτε ποια είναι η σημασία του κινητού τηλεφώνου σε μία κατάσταση έκτακτης ανάγκης όπως η σημερινή και γράψτε την άποψή σας. Η απάντηση σας να εκτείνεται σε 2-3 παραγράφους (περ. 250-300 λέξεις).

Στοιχεία που θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν: Ποια είναι η θέση των κινητών στον σύγχρονο κόσμο; Ποια ήταν η άποψή σας γι’ αυτά πριν ξεσπάσει η κρίση; Άλλαξε η γνώμη σας μέσα στην κρίση; Διαπιστώσατε ότι είναι σημαντικότερα ή λιγότερο σημαντικά από ό,τι πιστεύατε; Αποδείχτηκαν χρήσιμα και με ποιον τρόπο; Σε ποιο συμπέρασμα καταλήγετε;

 

Για περισσότερες διευκρινίσεις ή απλώς για καλημέρες, μπορείτε να σχολιάσετε κάτω από την ανάρτηση αυτή ή να μιλήσουμε στο φατσοβιβλίο.

Όλα θα πάνε καλά!

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κινητά τηλέφωνα (Α΄ τάξη)

Ταξίδια – Περιγραφή

Δύσκολες μέρες, μέρες αλλιώτικες. Δύσκολη κι η επικοινωνία μας. Σκέφτηκα, λοιπόν, πώς να τη διευκολύνω. Ανεβάζω εδώ με άλλη μορφή το μάθημα που υπάρχει και στην ηλεκτρονική τάξη (eclass), ελπίζοντας πως από εδώ θα τα καταφέρετε καλύτερα να δείτε το υλικό.

Βήμα 1ο

Ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο και διαβάστε το ποίημα του Γ. Ρίτσου  «Ο τόπος μας»
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSB106/544/3563,14882/

Βήμα 2ο

Διαβάζω τη θεωρία για την περιγραφή (περισσότερα στη σελ. 109 του σχολικού βιβλίου):

  • Στην περιγραφή δίνονται τα βασικά στοιχεία ενός τοπίου, αντικειμένου, ανθρώπου, κατάστασης σε συγκεκριμένο χρόνο, όπως παρακολουθούνται από το μάτι=φακό του σκηνοθέτη/συγγραφέα.
  • Η περιγραφή έχει κάτι το στατικό, θέλει να αποτυπώσει πολλές λεπτομέρειες.
  • Δεν υπάρχει κίνηση, εκτός αν περιγράφεται κινούμενο αντικείμενο ή πρόσωπο.

Βήμα 3ο

Φανταστείτε τώρα πως είστε ένας ταξιδιώτης που επισκέπτεται τη Λέρο. Αντλώντας πληροφορίες από το ποίημα του Ρίτσου να γράψετε μία παράγραφο, με την οποία θα περιγράφετε τον ίδιο χώρο από την οπτική γωνία του επισκέπτη.
Στείλτε τις απαντήσεις σας με αρχείο φωτογραφίας στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση: ltzallila@sch.gr

Βήμα 4ο

Ακολουθήστε τον σύνδεσμο https://www.cnn.gr/taksidi/ellada/story/39797/leros-to-nisi-tis-artemidas και διαβάστε το κείμενο σχετικά με τη Λέρο, παραβλέποντας τα ορθογραφικά σφάλματα (*κάλλος, *γκαφάδες, *οπωρολαχανικά) του συντάκτη.

Βήμα 50

Συμπληρώστε ηλεκτρονικά τη φόρμα

https://docs.google.com/forms/d/1MBEpSoNEnMk5KV7WWZyS1D1R8bk2vqYQy3zU9z4TRqM/edit

και πατήστε το κουμπί Υποβολή (Submit) στο τέλος της σελίδας.

Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας και την προσπάθειά σας όλες αυτές τις μέρες. Όταν όλα αυτά με το καλό τελειώσουν, θα ήθελα να μείνει στον νου μας μόνον  η λέξη ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ. Σας χαιρετώ.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ταξίδια – Περιγραφή

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο