«

»

Μαΐ 30

Αποτελέσματα 2ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού παιχνιδιού στο Scratch

«Παιχνίδια του κόσμου: από το χθες… στο αύριο»

2ndScratchContest
Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία ο 2​ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Παιχνιδιού στο Scratch ­υπό την Αιγίδα τ​ου ΥΠΠΕΘ (206460/Δ2 /16­12­2015)­ που διοργάνωσε το γραφείο Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης σε συνεργασία με το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων, Σχολικούς Συμβούλους και Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής Πανελλαδικά.

Συμμετείχαν 358 έργα μαθητών εκ των οποίων:
Δημοτικού: 228 από 72 σχολεία
Γυμνασίου: 94 από 42 σχολεία

Λυκείου (Γενικού & Επαγγελματικού): 34 από 20 σχολεία

Ειδικών σχολείων: από 2 σχολεία

Σκοπός του διαγωνισμού είναι η συμμετοχή των μαθητών σε μια συνεργατική και δημιουργική διαδικασία για την ανάπτυξη ενός υπολογιστικού παιχνιδιού στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch, καλλιεργώντας και προάγοντας την αλγοριθμική σκέψη και τον πειραματισμό με βασικές προγραμματιστικές δομές.

Όλα τα βραβεία έχουν ανακοινωθεί στην ψηφιακή πλατφόρμα http://festman.schoolab.gr/festival/15 από όπου μπορείτε να δείτε και να παίξετε τα παιχνίδια.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν!

ΔΗΜΟΤΙΚΟ

1ο βραβείο:​ Ο Μύθος του Μινώταυρου​ – 3ο Δημοτικό Σχολείο Ευκαρπίας Θεσσαλονίκης

2ο​βραβείο:​ Marbles in action ­ βόλοι εν δράσει​ – 4ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου

3ο βραβείο: FROG FULL​ – 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας 

ΓΥΜΝΑΣΙΟ

1ο βραβείο:​ Cave Hero​ – Γυμνάσιο Οινουσσών Χίου

2ο βραβείο:​ Παιχνίδι tangram​ – 2ο Γυμνάσιο Νέας Μηχανιώνας

3ο βραβείο:​ Orange Ball​ – 4ο Γυμνάσιο Ρεθύμνου

ΛΥΚΕΙΟ (Γενικό & Επαγγελματικό)

1ο βραβείο:​ Ρομποτοπεριπέτειες​(Robot Adventures) – Γενικό Λύκειο Πεταλιδίου, Μεσσηνία

2ο βραβείο:​ HackPath​ – 1ο Γενικό Λύκειο Λιβαδειάς

3ο βραβείο:​ Ball Game​ – 7ο ΕΠΑΛ Πάτρας

ΕΙΔΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ

Πρωτότυπης Ψηφιακής Διαθεματικής Προσέγγισης «Παιχνίδια του κόσμου: από το χθες… στο αύριο»

Πρωτότυπης Δημιουργίας για την καλλιέργεια του ψηφιακού αλφαβητισμού

  • Snowflakes​ 2ο Εργαστηριακό Κέντρο Ιωαννίνων

Ειδικό βραβείο Πρωτότυπης Δημιουργίας για την Ειδική Αγωγή

Αφήστε μια απάντηση

Top
...
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων