Μάι 30

Αποτελέσματα 2ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού παιχνιδιού στο Scratch

«Παιχνίδια του κόσμου: από το χθες… στο αύριο»

2ndScratchContest
Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία ο 2​ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Παιχνιδιού στο Scratch ­υπό την Αιγίδα τ​ου ΥΠΠΕΘ (206460/Δ2 /16­12­2015)­ που διοργάνωσε το γραφείο Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης σε συνεργασία με το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων, Σχολικούς Συμβούλους και Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής Πανελλαδικά.

Συμμετείχαν 358 έργα μαθητών εκ των οποίων:
Δημοτικού: 228 από 72 σχολεία
Γυμνασίου: 94 από 42 σχολεία

Λυκείου (Γενικού & Επαγγελματικού): 34 από 20 σχολεία

Ειδικών σχολείων: από 2 σχολεία

Σκοπός του διαγωνισμού είναι η συμμετοχή των μαθητών σε μια συνεργατική και δημιουργική διαδικασία για την ανάπτυξη ενός υπολογιστικού παιχνιδιού στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch, καλλιεργώντας και προάγοντας την αλγοριθμική σκέψη και τον πειραματισμό με βασικές προγραμματιστικές δομές.

Όλα τα βραβεία έχουν ανακοινωθεί στην ψηφιακή πλατφόρμα http://festman.schoolab.gr/festival/15 από όπου μπορείτε να δείτε και να παίξετε τα παιχνίδια.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν!

ΔΗΜΟΤΙΚΟ

1ο βραβείο:​ Ο Μύθος του Μινώταυρου​ – 3ο Δημοτικό Σχολείο Ευκαρπίας Θεσσαλονίκης

2ο​βραβείο:​ Marbles in action ­ βόλοι εν δράσει​ – 4ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου

3ο βραβείο: FROG FULL​ – 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας 

ΓΥΜΝΑΣΙΟ

1ο βραβείο:​ Cave Hero​ – Γυμνάσιο Οινουσσών Χίου

2ο βραβείο:​ Παιχνίδι tangram​ – 2ο Γυμνάσιο Νέας Μηχανιώνας

3ο βραβείο:​ Orange Ball​ – 4ο Γυμνάσιο Ρεθύμνου

ΛΥΚΕΙΟ (Γενικό & Επαγγελματικό)

1ο βραβείο:​ Ρομποτοπεριπέτειες​(Robot Adventures) – Γενικό Λύκειο Πεταλιδίου, Μεσσηνία

2ο βραβείο:​ HackPath​ – 1ο Γενικό Λύκειο Λιβαδειάς

3ο βραβείο:​ Ball Game​ – 7ο ΕΠΑΛ Πάτρας

ΕΙΔΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ

Πρωτότυπης Ψηφιακής Διαθεματικής Προσέγγισης «Παιχνίδια του κόσμου: από το χθες… στο αύριο»

Πρωτότυπης Δημιουργίας για την καλλιέργεια του ψηφιακού αλφαβητισμού

  • Snowflakes​ 2ο Εργαστηριακό Κέντρο Ιωαννίνων

Ειδικό βραβείο Πρωτότυπης Δημιουργίας για την Ειδική Αγωγή

Μάι 28

Δωρεάν ebook για το μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον»

Δωρεάν ebook για το μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον».

Το βιβλίο περιέχει τριάντα τέσσερα (34) φυλλάδια θεωρίας και ασκήσεων και έντεκα (11) επαναληπτικά τεστ, που καλύπτουν με ολοκληρωμένο τρόπο την ύλη αλλά και τους διδακτικούς στόχους του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.

Συγχαρητήρια στους Συγγραφείς και συνάδελφους  Ι. Σαρημπαλίδη, Μιχαηλίδη Ν. και Α. Μισαηλίδη για το εξαιρετικό τους συνδημιούργημα!

Κατεβάστε το ολοκληρωμένο βοήθημα:

BookAeppNew1

Μάι 25

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 2016

IOI_logo

Ο 28ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής διεκπεραιώθηκε και εφέτος με απόλυτη επιτυχία και με τη συμμετοχή εκατοντάδων μαθητών από τα Γυμνάσια και τα Λύκεια όλης της επικράτειας.
Οι Εθνικές Ομάδες Πληροφορικής μαθητών προέκυψαν σύμφωνα με τα αποτελέσματα από τις 3 Διαγωνιστικές Φάσεις, το CAMP προετοιμασίας και τον κανονισμό του 28ου Πανελλήνιου μαθητικού Διαγωνισμού Πληροφορικής και θα εκπροσωπήσουν τη χώρα μας στη Διεθνή Ολυμπιάδα Πληροφορικής (International Olympiad Informatics–IOI), τη Διεθνή Βαλκανιάδα Πληροφορικής (Balkan Olympiad Informatics–BOI) και τη Διεθνή Βαλκανική Ολυμπιάδα Πληροφορικής Νέων (Junior Balkan Olympiad Informatics–JBOI) για το έτος 2016.
Μπορείτε να δείτε το σχετικό ΔΤ και τις Εθνικές Ομάδες Πληροφορικής εδώ: http://goo.gl/BkuEr5

pdp28_l

 

 

Μάι 08

Η συμμετοχή του 1ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Δημιουργίας Παιχνιδιών στο Scratch!

scratch-1Για άλλη μία χρονιά δημιουργήσαμε με τους μαθητές του 1ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης, έργα στο Scratch για τον πολύ όμορφο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Δημιουργίας Παιχνιδιών στο Scratch! Το σχολείο μας συμμετέχει με 4 παιχνίδια στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Δημιουργίας Παιχνιδιών στο Scratch, τα οποία δημιουργήθηκαν από ομάδες μαθητών των Δ”, Ε” και ΣΤ” Τάξεων, τόσο στο πλαίσιο του Ομίλου κώδικα, όσο και στο πλαίσιο του μαθήματος ΤΠΕ. 


Ο φετινός διαγωνισμός έχει τίτλο: «Παιχνίδια του κόσμου: από το χθες… στο αύριο», είναι υπό την αιγίδα του ΥΠΠΕΘ (206460/Δ2 /16-12-2015) και προκηρύχθηκε από το γραφείο Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης σε συνεργασία με το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων, Σχολικούς Συμβούλους και Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής Πανελλαδικά.

Σας δίνουμε παρακάτω τα παιχνίδια μας, να τα δείτε, να τα παίξετε και να δείξετε στους μαθητές-δημιουργούς πόσο σαν άρεσαν δίνοντας καρδούλες ή και αστεράκια :)
Μπορείτε να δείτε επίσης όλα τα παιχνίδια που συμμετέχουν στο διαγωνισμό στη Συλλογή 2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Δημιουργίας Παιχνιδιών στο Scratch.

Καλή Διασκέδαση!
Συγχαρητήρια και Καλή Επιτυχία σε όλα τα παιδιά!

1o GAMECrazy Cat
Το παιχνίδι δημιουργήθηκε από τις μαθήτριες της Δ” Τάξης, Αναστασία Γ. και  Άρτεμις Δ., στο πλαίσιο του Ομίλου Κώδικα του Σχολείου μας.
CrazyCat_sm

2o GAME – Πόσο καλός παρκαδόρος είσαι;
Το παιχνίδι δημιουργήθηκε από το μαθητή της Ε” Τάξης, Δημήτρη Π., στο πλαίσιο του μαθήματος ΤΠΕ.
 parkadoros_sm

3o GAMEThe «Pink Panther» Game

Το παιχνίδι δημιουργήθηκε από τους μαθητές: Πασχάλη Π., Κωνσταντίνο Α. και   Δημήτρη Κ. (Ε” και ΣΤ” Τάξεων), στο πλαίσιο του Ομίλου Κώδικα του Σχολείου μας.

 PinkPantherGame_sm

4o GAME – Save the Eggs

Το παιχνίδι δημιουργήθηκε από τους μαθητές: Δημήτρης Κ., Αντώνης Μπ., Μάνο Τρ. και Χρήστο Βλ. (Δ, Ε” και ΣΤ” Τάξεων), στο πλαίσιο του Ομίλου Κώδικα του Σχολείου μας.

 SaveTheEggs_sm

Μάι 08

Τα βίντεο του 1ου Πειραματικού Δημοτικού Θεσσαλονίκης στο Youth4Greece!

Οι μαθητές του Ε1  και Ε2 του 1ου Πειραματικού Δημοτικού Θεσσαλονίκης, δημιούργησαν δύο πρωτότυπα βίντεο για τις  «Οι Μαγεμένες της Θεσσαλονίκης» και  για  το «Γενι-Τζαμί – Αρχαιολογικό Μουσείο» και είχαν τη χαρά να το δουν αναρτημένα στη σελίδα του Youth4Greece!  Τα έργα δημιούργησαν οι μαθητές σε συνεργασία με τις δασκάλες τους Βέφα Τσιρικίδου [Ε1], την Αθηνά Νταναβάρα [Ε2], την εκπαιδευτικό Πληροφορικής Θεοδούλη Τερζίδου και την Θεατρολόγο Κατερίνα Σακελλαρίου.

Τα βίντεο που δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο δράσης του Saferinternet.gr, έδωσαν την ευκαιρία στους μαθητές να γνωρίσουν τη χαρά της δημιουργίας και να εξοικειωθούν με τις έννοιες Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και Πνευματικών Δικαιωμάτων

Το έργο «Youth4Greece» έχει ως στόχο να προβάλλει την Ελλάδα μέσα από τα μάτια των παιδιών και των εφήβων, επιτρέποντάς τους να δημιουργήσουν αμιγώς πρωτότυπα βίντεο σε σχέση με τα αξιοθέατα του τόπου τους –ιστορικά, πολιτιστικά, φυσικής ομορφιάς– τις τοπικές εκδηλώσεις και τις τοπικές συνταγές, προσκαλώντας  με αυτό τον τρόπο συνομιλήκους τους αλλά και όλους τους επισκέπτες της πλατφόρμας να γνωρίσουν τη χώρα μας.

H Δράση «Youth4Greece» έχει τεθεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και έχει λάβει μεγάλη δημοσιότητα. Δείτε ενδεικτικά το σχετικό αφιέρωμα από τον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1.

Δείτε παρακάτω τα βίντεο μας!

 



Μάι 05

Διεξαγωγή 28ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Πληροφορικής

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Σάββατο 23 Απριλίου 2016 η Γ’ και τελική φάση του 28ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Πληροφορικής, ο οποίος διεξήχθη για τρίτη συνεχή χρονιά παράλληλα με την Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Η Οργανωτική Επιτροπή του 28ου Πανελληνίου Διαγωνισμού Πληροφορικής   σε συνεργασία με την ΕΠΥ-Παράρτημα Μακεδονίας-Θράκης και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων διοργάνωσαν την Γ’ φάση του διαγωνισμού παράλληλα με την Αθήνα και στη Θεσ/νίκη για τους 22 μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων της  Βόρειας Ελλάδας, οι οποίοι προκρίθηκαν από τη Β’ φάση του διαγωνισμού. Συνολικά κατάφεραν να φτάσουν στον τελικό του 28ου ΠΔΠ 97 μαθητές από όλη τη χώρα.

Από την τελική φάση του ΠΔΠ θα επιλεγούν οι καλύτεροι μαθητές, οι οποίοι θα συγκροτήσουν τις Ελληνικές Εθνικές ομάδες Πληροφορικής: α) την Εθνική «Ολυμπιακή» ομάδα και β) την Εθνική ομάδα «Βαλκανικών αγώνων».

Περισσότερες πληροφορίες:

Για την Οργανωτική Επιτροπή του 28ου Παννελήνιου Διαγωνισμού Πληροφορικής:

Λία [Θεοδούλη] Τερζίδου

Στιγμιότυπα από τον 28ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πληροφορικής

20160423_13290120160423_11573820160423_11564820160423_095145 20160423_115824    20160423_115627

 20160423_140320 20160423_14060420160423_115759

 

Μαρ 31

Αποτελέσματα Β Φάσης ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ 28ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Πληροφορικής

Η ΟΕ του 28ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Πληροφορικής [ΠΔΠ] ανακοινώνει τα αποτελέσματα της Β” Φάσης μαθητών Γυμνασίων του 28ου ΠΔΠ. Τα αποτελέσματα περιλαμβάνουν όλους τους διαγωνιζόμενους των οποίων οι υποβολές έδωσαν, έστω και ένα έγκυρο αποτέλεσμα σε κάποιο από τα αρχεία ελέγχου και συγκέντρωσαν την απαιτούμενη βαθμολογία.
Η Γ” και Τελική Φάση του διαγωνισμού θα διεξαχθεί στις 23 Απριλίου 2016, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για τους μαθητές της Βορ. Ελλάδας.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και καλή επιτυχία στον τελικό!

Κατεβάστε το PDF των αποτελεσμάτων εδώ.

logo epy_small

Μαρ 27

NEO Πρόγραμμα Επιμόρφωσης στον Προγραμματισμό με Python από το ΑΠΘ

Python2Στο πλαίσιο της Δομής Δια Βίου Μάθησης του Α.Π.Θ. θα υλοποιηθεί Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης (στη συνέχεια το «Πρόγραμμα») με τίτλο «Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Python», στο διάστημα  Απρίλιος – Ιούνιος 2016.

Σκοπός του προγράμματος είναι η εκμάθηση της γλώσσας προγραμματισμού Python ώστε οι επιμορφούμενοι να μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν αποδοτικά για εργασίες επεξεργασίας δεδομένων που βρίσκουν εφαρμογή στον επιστημονικό χώρο ή και την εκπαίδευση. Ακόμη το πρόγραμμα θα καλύψει τεχνικές αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού και διαχείρισης πολυμέσων.

Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους όσους ενδιαφέρονται για την εκμάθηση της γλώσσας και βασικών βιβλιοθηκών της που σχετίζονται με τις προαναφερθείσες εργασίες. Ολοκληρώνοντας το Πρόγραμμα, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να γράφουν αποδοτικά κώδικα σε γλώσσα Python και σε προχωρημένο επίπεδο (κλάσεις, αντικείμενα) και να χρησιμοποιούν βιβλιοθήκες για επεξεργασία δεδομένων (Numpy/Scipy) και διαχείριση πολυμέσων και ανάπτυξη παιχνιδιών (Pygame).

Το πρόγραμμα διδάσκεται αποκλειστικά «δια ζώσης» και περιλαμβάνει 11 εβδομαδιαία τρίωρα εργαστηριακά μαθήματα (σύνολο: 11×3 = 33 διδακτικές ώρες) στα οποία συμπεριλαμβάνεται και μία τελική δραστηριότητα εξέτασης γνώσεων Python.

Περισσότερες Πληροφορίες & Αιτήσεις: http://goo.gl/FWyqoI

Μαρ 17

Προγραμματισμός με τη C++ | 3o ΔΩΡΕΑΝ Μάθημα για τον ΠΔΠ από την ΕΠΥ-Παράρτημα Μακεδονίας Θράκης

EPY_PDP_Lessons_19MAR2016

Προγραμματισμός με τη C++

Το Παράρτημα Μακεδονίας-Θράκης της Ελληνικής Εταιρίας Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών [ΕΠΥ] διοργανώνει στις ​​19 Μαρτίου 2016 στο CITY COLLEGE στη Θεσσαλονίκη​,​ το 3ο κατά σειρά ΔΩΡΕΑΝ μάθημα Προγραμματισμού για τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πληροφορικής για μαθητές ​​Γυμνασίου, ​​Λυκείου, αλλά κατά περίπτωση και μαθητές τελευταίων τάξεων Δημοτικού.

Για εγγραφή συμπληρώστε τη φόρμα: http://goo.gl/forms/y1T2RNULyt

Επισκέπτες-Εκπαιδευτικοί μπορούν επίσης να δηλώσουν συμμετοχή εφόσον στην επιλογή «Τάξη» της φόρμας δηλώσουν «εκπαιδευτικός». Στην τελική επιλογή για την παρακολούθηση προηγούνται οι μαθητές που συμμετέχουν ή πρόκειται να συμμετάσχουν ως διαγωνιζόμενοι στον 28ο ΠΔΠ.

Για την ΟΕ του ΠΔΠ

Λία [Θεοδούλη] Τερζίδου

Φεβ 01

2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός δημιουργίας παιχνιδιού στο Scratch

«Παιχνίδια του κόσμου: από το χθες… στο αύριο»

scratch-1Το γραφείο Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης σε συνεργασία με το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων, Σχολικούς Συμβούλους και Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής Πανελλαδικά, προκηρύσσουν τον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό παιχνιδιού στο Scratch.

Σκοπός ​του διαγωνισμού είναι η συμμετοχή των μαθητών σε μια συνεργατική και δημιουργική διαδικασία για την ανάπτυξη ενός υπολογιστικού παιχνιδιού στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch, καλλιεργώντας και προάγοντας την αλγοριθμική σκέψη και τον πειραματισμό με βασικές προγραμματιστικές δομές.

Ο φετινός διαγωνισμό έχει τίτλο: «Παιχνίδια του κόσμου: από το χθες… στο αύριο», είναι υπό την αιγίδα του ΥΠΠΕΘ (206460/Δ2 /16­12­2015) και προσδιορίζεται στη θεματική των παιχνιδιών. Το υπολογιστικό παιχνίδι που θα αναπτυχθεί, μπορεί 

● να αφορά σε αυτούσιο παιχνίδι ή τροποποίηση παιχνιδιού του παρελθόντος ή του παρόντος ή και επιθυμία/ιδέα παιχνιδιού για το μέλλον 

● να είναι ατομικό ή ομαδικό

● να παίζεται σε κλειστούς ή ανοικτούς χώρους, να είναι επιτραπέζιο, κ.λπ.

● να απευθύνεται σε οποιαδήποτε ηλικία/ηλικίες

Απευθύνεται σε όλους τους μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και θα δοθούν αντίστοιχα βραβεία και έπαινοι σε έργα μαθητών:

1. Δημοτικού
2. Γυμνασίου
3. Λυκείου (Γενικού & Επαγγελματικού)
4. Ειδικών σχολείων

Τα υποβληθέντα έργα μπορεί να είναι προϊόντα είτε ατομικής είτε ομαδικής προσπάθειας και πρέπει να είναι πρωτότυπα, δηλαδή να προκύπτουν από την προσωπική δημιουργική εργασία των μαθητών.

Σημαντικές Ημερομηνίες: 

  • 22 Απριλίου 2016​: Καταληκτική ημερομηνία υποβολής των έργων των μαθητών
  • 31 Μαΐου 20016: Ανακοίνωση αποτελεσμάτων

Στην ιστοσελίδα www.gogoulos.gr έχουν αναρτηθεί:

● οδηγίες ανάρτησης έργων​, όπου περιλαμβάνεται η διαδικασία για την ανάρτηση των έργων

● προδιαγραφές έργων​: όπου περιγράφονται βασικά χαρακτηριστικά υλοποίησης των έργων

Παλαιότερα άρθρα «

Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων