First Days Activity with the First Graders-Δραστηριότητα Πρώτων Ημερών με τα Πρωτάκια

supermarket craft

supermarket craft

According to the Greek Primary School curriculum, first graders should be introduced to the English language environment through images and vocabulary they already know and use. Such vocabulary could include words as puzzle, Cars(the animation), parking, STOP  (traffic sign), supermarket, jeans, shorts, sandwich etc.

Σύμφωνα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα του Ελληνικού Δημοτικού Σχολείου, οι μαθητές της Πρώτης τάξης θα πρέπει να εισαχθούν στο περιβάλλον της Αγγλικής γλώσσας μέσα από εικόνες και λεξιλόγιο που ήδη γνωρίζουν και χρησιμοποιούν. Ένα τέτοιο  λεξιλόγιο θα μπορούσε να περιλαμβάνει λέξεις όπως puzzle, Cars(the animation), parking, STOP  (traffic sign), supermarket, jeans, shorts, sandwich κτλ.

The A1 and A2 classes of 4th Primary School of Pefki, Greece started their immersion into the English language just like that. First, we looked at and recognised images and vocabulary from a set of flash cards and then we talked about how these words we use every day are not greek, but come from  countries like Britain, the USA or Australia.

Τα τμήματα Α1 και Α2 του 4ου Δημοτικού Σχολείου Πεύκης ξεκίνησαν την εμβάπτιση τους στην Αγγλική Γλώσσα ακριβώς έτσι. Πρώτα κοιτάξαμε και αναγνωρίσαμε λεξιλόγιο με τη βοήθεια “καρτών επίδειξης” και έπειτα μιλήσαμε για το πως αυτές οι λέξεις που χρησιμοποιούμε κάθε μέρα δεν είναι ελληνικές, αλλά προέρχονται από χώρες όπως η Βρετανία, οι ΗΠΑ, ή η Αυστραλία.

This brought about a discussion of the pupils’ knowledge and experiences with these countries (how far they are, if they or some relative have ever travelled there, hamburgers, Disneyland, kangaroos etc)

Έτσι ξεκίνησε μια συζήτηση από  τις γνώσεις και τις εμπειρίες των μαθητών γι’ αυτές τις χώρες (πόσο μακριά είναι, αν οι ίδιοι ή κάποιος συγγενής ταξίδεψε κάποτε εκεί, για τα hamburgers, τη Disneyland, τα καγκουρώ κτλ)

Instead of closing our class with some song or rhyme, I came up with the following crafting idea which perfectly combined some english language use, kinesthetic activities (coloring, cutting, gluing), first contact with their names in English and their first school year craft to take home and show and play with.

Αντί να κλείσουμε το μάθημά μας με κάποιο τραγούδι ή στιχάκι, επινόησα την ακόλουθη δραστηριότητα-κατασκευή η οποία συνδύασε τέλεια μια πρώτη χρήση της αγγλικής γλώσσας, κιναισθητικες ενέργειες (χρωματισμό, κόψιμο, κόλλημα), μια πρώτη επαφή με το όνομά τους στα Αγγλικά και την πρώτη σχολική τους κατασκευή που μπόρεσαν να πάρουν στο σπίτι για να την επιδείξουν και να παίξουν.

Here’s the  coloring and craft activity I designed, which you may download in PDF below.

Να λοιπόν η δραστηριότητα  που σχεδίασα και περιλαμβάνει χρωματισμό και χαρτοκοπτική, την οποία μπορείτε να κατεβάσετε σε μορφή PDF παρακάτω.

STEP 1

Photocopy as many pages as the number of pupils in the class. Before handing them out, write each pupil’s name in the balcony tent.

Φωτοτυπήστε τόσες σελίδες όσες ο αριθμός των μαθητών σας στην τάξη. Πριν τις μοιράσετε, γράψτε το όνομα κάθε παιδιού μέσα στην τέντα.

STEP 2

The pupils color the “supermarket and stop sign” page, taking care to color the tent in a light color so that their name can show.

Οι μαθητές χρωματίζουν τη σελίδα με το supermarket και το σήμα του stop, προσέχοντας να χρωματίσουν την τέντα με ένα ανοιχτόχρωμο χρώμα, έτσι ώστε το όνομά τους να μπορεί να φαίνεται.

STEP 3

Collect the pages to keep for the next class. Until then make a horizontal cut of about 10 cm at the lower part of the page.

Μαζέψτε τις σελίδες και φυλάξτε τις για το επόμενο μάθημα. Μέχρι τότε χαράξτε με κοπίδι μια οριζόντια σχισμή περίπου 10 εκ.  χαμηλά στη σελίδα.

STEP 4

At the next class the pupils color, cut and glue the two faces of the car together after they have inserted a long piece of cardboard in between to use as a handle. The cardboard pieces can be provided ready by the teacher, which is what I did to speed up things a little.

Στο επόμενο μάθημα οι μαθητές χρωματίζουν, κόβουν και κολλάνε τις δύο όψεις του αυτοκινήτου αφού έχουν παρεμβάλει ένα μακρόστενο χαρτονάκι για να το χρησιμοποιήσουν σα λαβή. Τα χαρτονάκια μπορούν να ετοιμαστούν από τη δασκάλα, πράγμα που έκανα και εγώ για να επισπεύσω λιγάκι τη διαδικασία.

STEP 5

The pupils insert the car through the cut and we act a little chant while moving our car towards the stop sign:

“Supermarket Elena. Go car, go!

Supermarket Elena. Stop car, stop!”

Ofcourse each pupil uses their own name in the chant. 

Οι μαθητές περνούν το αυτοκινητάκι μέσα από τη σχισμή και όλοι μαζί δραματοποιούμε το πιο πάνω τραγουδάκι μετακινώντας ταυτόχρονα το αυτοκινητάκι μας προς το σήμα του Stop. Φυσικά, κάθε μαθητής χρησιμοποιεί το δικό του όνομα.

Please, be generous on your judgement of my amateur, common Word tools designs! Happy crafting!

Παρακαλώ να είστε γενναιόδωροι στην κρίση σας για τα ερασιτεχνικά μου σχέδια που βασίστηκαν στα κοινά εργαλεία του Word!Καλές κατασκευές!

icon_pdf