Δημοσιεύθηκε στην ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

Πολύχρωμη σαλάτα σε ποτήρι

Υλικά για 20 άτομα περίπου

  • 2 μέτρια κόκκινα λάχανα ψιλοκομμένα
  • 1 μεγάλο άσπρο λάχανο ψιλοκομμένο
  • 1 κιλό καρότα ψιλοκομμένα
  • 3 κονσέρβες καλαμπόκι (ή βρασμένο αν βρείτε)
  • 2 βάζα πιπεριές Φλωρίνης κομμένες σε λεπτά κομμάτια
  • 2 κιλά μαρούλι ψιλοκομμένο

Για τη σος παντζαριού

  • 1 κιλό γιαούρτι στραγγιστό
  • 1 κ.σ ελαιόλαδο
  • 3 βολβοί παντζάρι βρασμένο
  • Λίγο αλάτι

Θα χρειαστείτε πλαστικά διάφανα στενόμακρα ποτήρια, πλαστικά κουταλάκια.

Εκτέλεση

Ψιλοκόβετε τα λαχανικά και τα τοποθετείτε βάσει χρώματος σε διάφανα τάπερ.Ετοιμάζετε τη σος στο μπλέντερ και την τοποθετείτε σε διάφανο τάπερ.

Στρώνετε το τραπέζι και τοποθετείτε με σειρά όλα τα παραπάνω υλικά. Μοιράζετε σε κάθε παιδί από ένα ποτήρι και ένα κουταλάκι πλαστικό.

Παίρνετε ένα ποτήρι και τοποθετείτε μέσα μια στρώση από κάθε λαχανικό και στην κορυφή τη μωβ σος. Ζητάτε από τα παιδιά να κάνουν το ίδιο.

Τα ευχαριστείτε για τη συνεργασία και τη συμμετοχή και δίνετε συγχαρητήρια στο καθένα ξεχωριστά για τη δημιουργία του!

salata-paixnidi

Δημοσιεύθηκε στην ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Ποσοτική και ποιοτική έρευνα

Στη σύγχρονη ελληνική  σχολική πραγματικότητα παρατηρείται ο συνδυασμός της ποσοτικής και της ποιοτικής έρευνας, τόσο σε θέματα καθημερινότητας όσο και στο θέμα της αξιολόγησης. Αυτό εξασφαλίζει κατά τη διάρκεια των ερευνών τη βαθύτερη εξερεύνηση κάθε ερευνητικού ζητήματος . Πιο συγκεκριμένα, μέσω της ποσοτικής έρευνας και των τιμών αυτής, σε ερευνητικά εργαλεία παράγονται αποτελέσματα για την αξιολόγηση της συχνότητας και του μεγέθους των τάσεων και μέσω της ποιοτικής έρευνας, που προσφέρει πολλές διαφορετικές προοπτικές και  δίνει παράπλευρες διαστάσεις και βαθύτερη έρευνα στο εκάστοτε ερευνητικό ζήτημα,

τα σύγχρονα σχολεία έχουν στη διάθεσή τους πολύτιμα εργαλεία της ποσοτικής και της ποιοτικής έρευνας τα οποία πρέπει να χρησιμοποιούνται συχνότερα ώστε τα αποτελέσματα κάθε έρευνας να είναι αντικειμενικά και προσφορά να χρησιμοποιηθούν από την εκπαιδευτική κοινότητα Για αυτό άλλωστε και το μεγαλύτερο κομμάτι της έρευνας καθορίζεται από τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσει και από τον τρόπο που θα τα διαχειριστεί ο ερευνητής .

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά νέα

Viaggio di 7 giorni dall’Italia alla Grecia

 

Il viaggio è per la classe italiana nel mese di giugno.

In classe c’è anche uno studente che ha una gamba rotta e viaggia con la sedia a rotelle.

Viaggiano dall’Italia in aereo a Salonicco. Rimarranno lì per 2 giorni in un hotel nel centro della città. un autobus in sedia a rotelle li porterà nel’albergo.Il primo giorno possono andare nei negozi a vedere le belle chiese del centro città con l’aiuto di una guida.

A mezzogiorno ιl hotel offre il pranzo e dopo aver riposato nel pomeriggio possono visitare il porto di Salonicco e la sesta fiera del libroè sulla spiaggia. Il secondo giorno dopo la colazione è prevista la visita del Museo Archeologico di Salonicco.

Con lo stesso bus partono e si dirigono all’hotel Olympus a Litochoro. Il resto dei giorni rimarrà lì. Il viaggio dura un’ora. Per i prossimi 4 giorni possono scegliere tra due programmi. Una rilassante con bagno giornaliero in mare, passeggiate in città e caffè e una seconda con visite ai rifugi di montagna, trekking e ricco programma culturale la sera nell’antico teatro di Dion. C’è sempre una guida e un traduttore con loro.

Quando si tratta di cibo hanno molte opzioni. Possono cenare in hotel, o nei caratteristici ristoranti e trattorie della citta di Litochoro.

Perché è estate il programma non è rigido. Purtroppo i 7 giorni passano velocemente, così l’ultimo giorno tornano a Salonicco per prendere l’aereo per l’aeroporto di Roma.

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά νέα

Βιογραφία

Ονομάζομαι Παντίδα Ελισάβετ. Είμαι αναπληρώτρια νηπιαγωγός  και εργάζομαι φέτος στη Θεσσαλονίκη. Αγαπώ τη δουλειά μου και φροντίζω να ενημερώνομαι και να εξελίσσομαι καθημερινά.

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά νέα

Μια πρώτη ανάγνωση

Δεν είναι εύκολο να εισάγεις καινούριες γνώσεις και φυσικά να εδραιώσεις την παρουσία σου μέσα στο διαδίκτυο. Υπάρχει όμως η ανάγκη να γίνει κάποιος κοινωνός των θέσεών του , να προσφέρει το λιθαράκι του με γνώσεις και απόψεις και να ενταχθεί στην ομάδα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν σε θέματα νέων τεχνολογιών και γενικότερα ευρέου φάσματος θεμάτων.