“Αθλητισμός και διατροφή”

sports nutrition

“Αθλητισμός και Διατροφή”: Ο ρόλος τους στην καθημερινή ζωή των μαθητών ηλικίας 16-18 ετών. Παρουσίαση τής ανάλυσης των αποτελεσμάτων τής έρευνας, η οποία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Ερευνητικής Δημιουργικής Δραστηριότητας τού τμήματος Α2 του ΓΕΛ Λυκόβρυσης τη σχολική χρονιά 2018-2019, με την επίβλεψη-καθοδήγηση της καθηγήτριας Ε. Κοντοπίδη.

Κατηγορίες: Εκπαιδευτικά Προγράμματα | Ετικέτες: , | Γράψτε σχόλιο

Επιτυχόντες στον 31ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Πληροφορικής – Α’ Φάση

Πηγή: http://www.stranraeracademy.org.uk

Οι μαθητές του Ομίλου «Εισαγωγή στον προγραμματισμό και την αλγοριθμική σκέψη» Βαζούρας Νικόλαος (Α1), Καγκελάρης Δημήτριος (Β1), Πολίτης Χρίστος (Β4) και Χατζηαποστόλου Ορέστης (Β4) συμμετείχαν και προκρίθηκαν όλοι από την Α΄ στην Β΄ φάση του 31ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Πληροφορικής (ΠΔΠ), ο οποίος διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΠΥ) υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Πηγή: https://www.cnn.gr

Οι μαθητές διαγωνίστηκαν ατομικά αναπτύσσοντας C++ πρόγραμμα, το οποίο επεξεργάζεται δεδομένα θαλασσίων οικοπέδων, στα οποία υπάρχουν ποσότητες υδρογονανθράκων προς εξόρυξη. Λαμβάνοντας υπόψη τους έναν αριθμό από παραμέτρους, υπολόγισαν σε ποια από τα θαλάσσια οικόπεδα είναι αποδοτικό να γίνει γεώτρηση και τα κατέταξαν με βάση την αποδοτικότητά τους.

Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, διεξάγεται σε τρεις διαγωνιστικές φάσεις και καταλήγει στη δημιουργία των εθνικών ομάδων που εκπροσωπούν την χώρα μας στους διεθνείς διαγωνισμούς Πληροφορικής.

Ο εν λόγω διαγωνισμός αποτελεί το Εθνικό σκέλος της Διεθνούς Ολυμπιάδας Πληροφορικής που διεξάγεται κάθε χρόνο υπό την αιγίδα της UNESCO.

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την επιτυχία τους!

Κατηγορίες: Όμιλος | Ετικέτες: , , , , , , | Γράψτε σχόλιο

Όμιλος «Εισαγωγή στον προγραμματισμό και την αλγοριθμική σκέψη» 2018-2019

Στον Όμιλο συμμετέχουν 40 μαθητές και μαθήτριες των τριών τάξεων του Βαρβακείου Προτύπου Γυμνασίου.

Ο Όμιλος λειτουργεί κάθε Τετάρτη (αρχάριοι): 14:30-16:00 και κάθε Παρασκευή (προχωρημένοι): 13:45-15:15.

Στόχος του Ομίλου είναι η καλλιέργεια της αλγοριθμικής σκέψης και η ανάπτυξη προγραμματιστικών τεχνικών, μέσα από τη διδασκαλία της γλώσσας C++. Οι μαθητές/τριες, εφόσον το επιθυμούν, έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πληροφορικής της ΕΠΥ. Ο Διαγωνισμός αποτελεί πρόκριμα για τη συγκρότηση των Εθνικών Ομάδων Πληροφορικής και η συμμετοχή σε αυτόν είναι ατομική.

Στο πλαίσιο του Ομίλου πραγματοποιείται συνεργασία με επιστημονικούς φορείς: το Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΠΑ και τη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ.

Η εκμάθηση προγραμματισμού Η/Υ μας βοηθάει να αντιληφθούμε πως λειτουργούν τα προϊόντα τεχνολογίας, να ενδυναμώσουμε τη δημιουργικότητά μας και να εξασκήσουμε απαραίτητες δεξιότητες του 21ου αιώνα. Επιπλέον, περισσότερο από το 90% των επαγγελμάτων σήμερα απαιτούν ψηφιακές ικανότητες, συμπεριλαμβανομένου του προγραμματισμού. (Πηγή: https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/coding-21st-century-skill)

Κατηγορίες: Όμιλος | Ετικέτες: , , , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Όμιλος «Εισαγωγή στον προγραμματισμό και την αλγοριθμική σκέψη» 2018-2019

Όμιλος «Εισαγωγή στον προγραμματισμό και την αλγοριθμική σκέψη» 2017-2018

cplusplus

Στον Όμιλο συμμετέχουν 33 μαθητές και μαθήτριες των τριών τάξεων του Βαρβακείου Προτύπου Γυμνασίου και όμορων σχολείων.

Ο Όμιλος λειτουργεί κάθε Τετάρτη: 14:30-16:00 και κάθε Πέμπτη: 13:40-15:10.

Συμμετοχή στον 30ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πληροφορικής (ΠΔΠ) – Αποτελέσματα:

Συνέχεια

Κατηγορίες: Όμιλος | Ετικέτες: , , , , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Όμιλος «Εισαγωγή στον προγραμματισμό και την αλγοριθμική σκέψη» 2017-2018

«Διατροφή και ποιότητα ζωής»

diatrofi

Στην διάρκεια υλοποίησης της θεματικής εβδομάδας (22−26/5/2017) οι μαθητές των τμημάτων Α1 και Α2 επεξεργάστηκαν το ερώτημα «Διατροφικές συνήθειες και επιλογές: Τρέφομαι ή διατρέφομαι;».

Με εξοπλισμό: γεωμετρικά όργανα, διάθεση για συνεργασία, δημιουργικότητα και ευελιξία, διαμόρφωσαν δυο ερωτηματολόγια, επεξεργάστηκαν αριθμητικά δεδομένα και διατύπωσαν συμπεράσματα σχετικά με τις διατροφικές συνήθειες των συμμαθητών τους, υπό την επίβλεψη των καθηγητών τους στα μαθήματα της Βιολογίας (κ. Πανδή), των Μαθηματικών (κ. Κοντοπίδη) και της Νεοελληνικής Γλώσσας (κ.κ. Γκενάκου και Κουρκουλέα). Συνέχεια

Κατηγορίες: Εκπαιδευτικά Προγράμματα | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Διατροφή και ποιότητα ζωής»

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Νοιάζομαι και Δρω»

Νοιάζομαι και Δρω

Related image

Tο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Νοιάζομαι και Δρω» υλοποιήθηκε σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2016-2017 με τη συμμετοχή όλων των μαθητών του Βαρβακείου Προτύπου Γυμνασίου. Οι δράσεις στόχευαν στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα εθελοντισμού, αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο και ενεργού πολιτειότητας και στην ανάπτυξη του συνεργατικού πνεύματος.

Στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί: Ρουμπέα Γεωργία, Αναστασόπουλος Ιωάννης, Γκενάκου Αφροδίτη, Κοντοπίδη Ευαγγελία, Λαλιώτου Ευσταθία, Λεονταρίδου Θεοδώρα, Μπελογιάννη Μαρία, Οικονομίδου Βασιλική, Τριαντοπούλου Θεοδώρα.

Στην απολογιστική εκδήλωση του προγράμματος «Νοιάζομαι και Δρω» στις 27 και 28 Ιουνίου 2017, με τη συμμετοχή σχολείων από όλη την Ελλάδα, έγινε η παρουσίαση που ακολουθεί και συνοψίζει τις κυριότερες δράσεις που υλοποίησε το Βαρβάκειο Πρότυπο Γυμνάσιο τη σχολική χρονιά 2016-2017 με τίτλο «Νοιαζόμαστε και δρούμε πολύπλευρα». Το σχολείο εκπροσώπησαν οι εκπαιδευτικοί Αναστασόπουλος Ιωάννης και Κοντοπίδη Ευαγγελία. Συνέχεια

Κατηγορίες: Εκπαιδευτικά Προγράμματα | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Νοιάζομαι και Δρω»

MaSciL – Επεξεργασία κλιματικών δεδομένων

Οι μαθητές συλλέγουν αναλυτικά δεδομένα από τον παγκόσμιο ιστό, τα οργανώνουν με τη βοήθεια spreadsheet, τα αναλύουν και δημιουργούν στατιστικά δεδομένα, τα οποία παρουσιάζουν ως επαγγελματίες με τρόπο κατανοητό για το κοινό στο οποίο απευθύνονται.

H διδακτική παρέμβαση σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του διεθνούς προγράμματος MaScil (Mathematics and Science for Life) και των αρχών της διερευνητικής μάθησης, με στόχο οι μαθητές να γνωρίσουν βασικές έννοιες της Πληροφορικής και να εξασκηθούν σε ψηφιακές εφαρμογές και υπηρεσίες στον www μέσα από την συλλογή και επεξεργασία κλιματικών δεδομένων.

O σχεδιασμός, η εφαρμογή και τα αποτελέσματα της διδακτικής παρέμβασης παρουσιάστηκαν στο 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ (26-28 Ιουνίου 2015).

Δείτε το στο slideshare.net



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Επεξεργασία κλιματικών δεδομένων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο MaSciL – Επεξεργασία κλιματικών δεδομένων

Προγραμματίζω τον Υπολογιστή Αξιοποιώντας το Προγραμματιστικό Περιβάλλον του Scratch

scratch
Κατηγορίες: Γ τάξη | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Προγραμματίζω τον Υπολογιστή Αξιοποιώντας το Προγραμματιστικό Περιβάλλον του Scratch

Β Γυμνασίου

importantAnnouncements

Παράδοση Εργασίων Γ’ Τριμήνου για τους μαθητές του Β1

Παρακαλούνται οι μαθητές του Β1 που απουσίαζαν από το σχολείο την Παρασκευή 11 Μαΐου 2012, να φροντίσουν να παραδώσουν την τελευταία εργασία του Γ’ τριμήνου το αργότερο μέχρι την Τετάρτη 16/5/2012.

________________________________________________________________

Σας εύχομαι ολόψυχα χαρούμενες και δημιουργικές Πασχαλινές Διακοπές!

Αξίζει να διαβάσετε το τελευταίο διμηνιαίο ενημερωτικό δελτίο του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου Saferinternet.gr που σχετίζεται με κάποια από τα θέματα που μελετάτε στο Εργαστήριο Πληροφορικής. Βρείτε το εδώ σε .pdf μορφή.

_______________________________________________________________

Ύλη που πρέπει να μελετήσετε για τη γραπτή και εργαστηριακή αξιολόγηση:

  • Το Εσωτερικό του Υπολογιστή (σελ. 109-112)
  • Πολυμέσα (σελ. 113-119)
  • Βασικές δεξιότητες στα Υπολογιστικά Φύλλα, όπως, εκκίνηση της εφαρμογής των υπολογιστικών φύλλων, εισαγωγή κειμένου και αριθμών, εκτέλεση απλών υπολογισμών και υπολογισμών με χρήση της συνάρτησης SUM.

Καλό διάβασμα!

________________________________________________________________

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό ύλης και διαγωνισμάτων που έχει γίνει, με το τμήμα Β3 θα μπορέσουμε να συζητήσουμε για δημιουργία και επεξεργασία  πολυμεσικών παρουσιάσεων και videos όχι νωρίτερα από τις 20/02/2012.

Για να μπορέσουν οι μαθητές να ξεκινήσουν τις εργασίες τους στα μαθήματα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και Γλώσσας, προτείνεται  να συμβουλευτούν το official site της Microsoft που περιέχει οδηγίες για τη χρήση τοu Microsoft Windows Movie Maker, π.χ. τις οδηγίες στη διεύθυνση http://windows.microsoft.com/en-US/windows-vista/Getting-started-with-Windows-Movie-Maker#section_1 εάν το λειτουργικό σύστημα του προσωπικού υπολογιστή σας  είναι Windows Vista, διαφορετικά αναζητήστε την αντίστοιχη σελίδα με τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά π.χ. Microsoft Windows Movie Maker Video Tutorial

Θα μπορούσατε επίσης να παρακολουθήσετε τα ακόλουθα  videos:

http://www.youtube.com/watch?v=JZXK68NS7gU

http://www.youtube.com/watch?v=pP54R4d_Gms

Ελπίζω όλα τα παραπάνω να βοηθήσουν  για το ξεκίνημα σας!

_________________________________________________________________

 

Οδηγίες για την ηλεκτρονική αποστολή της εργασίας σας (click εδώ).

Καταληκτική ημερομηνία αποστολής της άσκησης:

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011, 9:00μμ.

___________________________________________

Βρείτε το φύλλο εργασίας «Ψηφιακός Κόσμος» εδώ (PDF μορφή).

Προγραμματισμός Διαγωνισμάτων

Β1: ΤΕΤ 16/11

Β2: ΤΕΤ 16/11

Β3: ΠΑΡ 18/11

Ύλη

Παράγραφοι 1.1-1.5 σελ. 104-108

Ερωτήσεις σελ. 108

Δραστηριότητα 1 σελ. 129

Φύλλο Εργασίας

Κατηγορίες: Ανακοινώσεις, Β τάξη | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Β Γυμνασίου

Γ Γυμνασίου

happy_studying

Οδηγίες για την ηλεκτρονική αποστολή της εργασίας σας (click εδώ).

Καταληκτική ημερομηνία αποστολής της άσκησης:

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011, 9:00μμ.

_____________________________________

Προγραμματισμός Διαγωνισμάτων

Γ1: ΔΕΥ 14/11

Γ2: ΔΕΥ 14/11

Γ3: ΤΕΤ 16/11

Γ4: ΔΕΥ 21/11

Ύλη

Κεφάλαιο 1, σελ. 176-185

Ερωτήσεις σελ. 185

Φύλλα Εργασίας

Σημειώσεις Ανακεφαλαίωσης (Click εδώ)

Δοκιμάστε να κατεβάσετε το Microworlds Pro από εδώ.

Κατηγορίες: Ανακοινώσεις, Γ τάξη | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γ Γυμνασίου