Ιούνιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Πρόσφατα σχόλια

ε-υλικό

e-yliko

  • e-yliko

Οδηγοί Σπουδών και Θέματα Εξετάσεων Πιστοποίησης του ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ (ΕΟΠΠΕΠ)

9 Οκτωβρίου 2021 από

Οδηγοί Σπουδών  Ειδικότητας :  ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ  &   ΤΕΧΝΙΚΟΣ Η/Υ (Κυριακός Δημήτριος, 

Λεβαντής Οδυσσέας, Παπαδόπουλος Μάριος, Κώτσης Κων/νος, Κελμπερίδης Ιωάννης, Καπίρης Κων/νος Μαρμαρινός Αλέξιος)

             

 

Θέματα Εξετάσεων Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ Ειδικότητας :  ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ  &   ΤΕΧΝΙΚΟΣ Η/Υ

       

 

 

Κατηγορία Γενικά | 1 σχόλιο »

Υλικό Εκπαιδευτικών του Σεμιναρίου : Πρόγραμμα Σπουδών, διδακτικό υλικό και οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος “Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού – Λογισμικού”

9 Οκτωβρίου 2021 από

 

ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ : Β’ ΕΠΑΛ – ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

 

odi ΤΘΠ book

δείτε το περιεχόμενο του βιβλίου εδώ

 

1)  Διαφάνειες Παρουσίασης :   ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ “ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής “ Τεχν. ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΛΕΒΑΝΤΗΣ : Τ Θ Π – 8 – 4 – 2016 animation

Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

2)  Εκπαιδευτικά Σενάρια :     1) Εκπαιδευτικό σενάριο για το Μάθημα Β ΕΠΑ.Λ. Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων κ Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού 7.3 -27-3-16

______________________2) εργαστηριακή άσκηση-kef 6_OK 29-2-2016 ME ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

3)  Σχέδια Μαθήματος :         ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Τεχν Θεμ Πωλήσεων 27-3-16 Λεβ

 

4)  Παραδείγματα :                ΟΔΗΓΟΣ_ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ_ΤΕΧΝΙΚΑ_ΘΕΜΑΤΑ_ΠΩΛΗΣΕΩΝ_Β_ΕΠΑΛ 

 

                                                ΑΠΣ_ΕΠΑΛ_ΦΕΚ_2010τΒ_16_09_2015

 

                                                  ΥΛΙΚΟ  ΤΟΥ  ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

κατεβάστε το αρχείο από:  Σεμινάριο Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων    Προκήρυξη Σεμιναρίου Πωλήσεων

 

 

 

Κατηγορία Γενικά | 1 σχόλιο »

Οδυσσέας Λεβαντής (Odysseas Levantis) MBCS, CITP, CEng – Τομεάρχης Πληροφορικής 2011-2015 του 2ου Ε.Κ. της Δ΄ Αθήνας (Αργυρούπολη)

9 Οκτωβρίου 2021 από

Odysseas Levantis MBCS, CITP, CEng

 

Τομεάρχης Πληροφορικής 2011-2015 του 2ου Ε.Κ. της Δ΄ Αθήνας (Αργυρούπολη)

 

E-mail  επικοινωνίας είναι :   levantis@sch.gr

Κατηγορία Γενικά | 1 σχόλιο »

ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1 Μαΐου 2020 από

Μετά τα πρόσφατα μέτρα προστασίας έναντι της πανδημίας του COVID-19, αξιοποιήθηκαν οι τελευταίες τεχνολογίες μέσα από τις Πλατφόρμες Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης.

Ακολουθούν Οδηγίες που απευθύνονται στα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας (Εκπαιδευτικούς,-Σπουδαστές- Μαθητές). Σκοπός των οδηγιών αυτών είναι η εξοικίωσή τους με τις λειτουργίες δημιουργίας, χρήσης και αξιοποίησης των δραστηριοτήτων (activities) και λοιπών δυνατοτήτων που εμπεριέχονται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα διαδραστικής μάθησης :  Moodle

NEO (UPDATED)

Οδηγίες για τους/τις Εκπαιδευτές/τριες

.

Οδηγίες για τους/τις Καταρτιζόμενους/μενες

 

ΝΕΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΗ ΝΕΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ MOODLE

.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΚΩΔΙΚΩΝ (password) ΣΤΗΝ MOODLE

.

Βίντεο για το “ανέβασμα” (upload) των εργασιών  (Assignment) των Καταρτιζομένων στην ηλ. πλατφόρμα Moodle του Δ.ΙΕΚ Αιγάλεω

( ρυθμίσεις για Ελληνικούς υπ/τλους στα settings–>subtitles–>Autotranslate–>Greek )

.

Ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα ΔΙΕΚ – Υπουργείο Παιδείας


Λήψη της εφαρμογής Moodle mobile app  για κινητά Smartphone

Οδηγίες σύνδεσης της εφαρμογής  moodle mobile app

 

 

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ MOODLE    Instructions: Welcome to TCET E-Learning

Χρήσιμα Video-Οδηγίες Για Τους Εκπαιδευτές/Τριες Με Εργαλεία Διαδραστικής Μάθησης Για On Line Μαθήματα Στη Πλατφόρμα Moodle

Αξιότιμοι Εκπαιδευτές/τριες, παρακάτω θα βρείτε χρήσιμες οδηγίες/βίντεο από τα εργαλεία που έχει στη διάθεσή σας η πλατφόρμα Moodle, όπου μπορείτε να αξιοποιήσετε ανάλογα με την εκπαιδευτική προσέγγιση που θα επιλέξετε να δώσετε στους/τις καταρτιζόμενους/νες σας (αφού πρώτα τους/τις ενημερώσετε ανάλογα με τις διδακτικές επιλογές σας). Τα βίντεο συνοδεύονται από αναλυτικές οδηγίες χρήσης που είναι αναρτημένες στις επίσημες σελίδες της  Moodle.org :

Lesson activity

Εκπαιδευτικό video στο :

https://www.youtube.com/watch?v=PEPGNaXZNSI

( ρυθμίσεις για Ελληνικούς υπ/τλους στα settings–>subtitles–>Greek )

  Η δημιουργία OnLine Μαθήματος Lesson )  είναι παρόμοιο με το module Book (Βιβλίο). Η ενότητα του μαθήματος παρουσιάζει μια σειρά από σελίδες HTML στον σπουδαστή. Εντούτοις, το μάθημα υποστηρίζει τις ερωτήσεις των σπουδαστών και τους επιτρέπει να κάνουν κάποιες επιλογές κάτω από την περιοχή περιεχομένου (κείμενο εκπαιδευτών, video, URL, εικόνες κλπ). Οι επιλογές που παρέχονται στους σπουδαστές, τους προωθούν σε μια συγκεκριμένη σελίδα στο μάθημα τη φορά. Η ενότητα Μάθημα σχεδιάστηκε για να είναι προσαρμοστική και να χρησιμοποιεί τις επιλογές ενός σπουδαστή για να δημιουργήσει μια αυτο-κατευθυνόμενη μαθησιακή OnLine εμπειρία. Μία από τις λίστες αναπαραγωγής που μπορείτε να συμβουλευτείτε: είναι “Μάθετε Moodle Extra”, πηγαίνοντας ένα βήμα πιο πέρα από τα βασικά της Moodle: “Learn Moodle MOOC (Massive  Open On Line Courses)” και προετοιμάζοντάς σας για περαιτέρω εμπειρία εκπαίδευσης.

Δείτε σχετική Τεκμηρίωση στο:  using the lesson activity. &

Δείτε σχετική Τεκμηρίωση στο: building a lesson activity.

_______________________________________________________________________________________________________

 

Adding a Page

Εκπαιδευτικό video στο :

https://www.youtube.com/watch?v=86choEjq0pw

( ρυθμίσεις για Ελληνικούς υπ/τλους στα settings–>subtitles–>Greek )

.

Ένας πόρος Σελίδας  ( Page )  δημιουργεί έναν σύνδεσμο σε μια οθόνη που εμφανίζει το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από τον εκπαιδευτή/τρια. Ο επεξεργαστής κειμένου επιτρέπει στη σελίδα να εμφανίζει πολλά διαφορετικά είδη περιεχομένου, όπως απλό κείμενο, εικόνες, ήχο, βίντεο, ενσωματωμένο κώδικα ή συνδυασμό όλων αυτών.

Δείτε σχετική Τεκμηρίωση στο: adding a Page resource.

_______________________________________________________________________________________________________

 

Forum activity

Εκπαιδευτικό video στο :

https://www.youtube.com/watch?v=lK9aOoLN4nI&list=PLxcO_MFWQBDehWp4JRrMqUkC-60RBGTs0&index=21

( ρυθμίσεις για Ελληνικούς υπ/τλους στα settings–>subtitles–>Greek )

Η δραστηριότητα του Φόρουμ ( Forum ) επιτρέπει στους σπουδαστές/τριες και τους εκπαιδευτές/τριες να ανταλλάσσουν ιδέες δημοσιεύοντας σχόλια ως μέρος ενός «νήματος». Επίσης οι σπουδαστές μπορούν να υποβάλλουν απορίες-ερωτήσεις προς απάντηση καθώς επίσης οι εκπαιδευτές να αναθέτουν στους σπουδαστές εργασίες ή αντικείμενα προς μελέτη.  Αρχεία όπως οι εικόνες και τα πολυμέσα μπορούν να συμπεριλαμβάνονται στις αναρτήσεις φόρουμ. Ο διδάσκων μπορεί να επιλέξει να αξιολογήσει τα post που αναρτούνται στο φόρουμ και είναι επίσης δυνατό να δοθεί στους σπουδαστές/τριες η άδεια να αξιολογήσουν τα post των άλλων συναδέλφων τους.

Για να προσθέσετε ένα φόρουμ θα πρέπει να ενεργοποιήσετε την επεξεργασία και να την επιλέξετε από τον επιλογέα δραστηριότητας ( Activity chooser ).

Δείτε σχετική Τεκμηρίωση στο: Forum settings

_________________________________________________________________________________________________________________

Assignment activity

Εκπαιδευτικό video στο :

https://www.youtube.com/watch?v=sxGzgQ2oQko 

( ρυθμίσεις για Ελληνικούς υπ/τλους στα settings–>subtitles–>Greek )

.

Οι Εργασίες ( Assignments ) επιτρέπουν στους σπουδαστές να υποβάλουν εργασία στον Εκπαιδευτή/τρια τους για αξιολόγηση.  Η εργασία μπορεί να δακτυλογραφηθεί online ή να φορτωθεί ως αρχεία οποιουδήποτε τύπου (& μπορεί να διαβάσει η συσκευή  του εκπαιδευτικού). Η βαθμολόγηση μπορεί να γίνεται με απλά ποσοστά ή προσαρμοσμένες κλίμακες ή μπορούν να χρησιμοποιηθούν πιο σύνθετες ρήτρες ( rubrics ). Οι μαθητές μπορούν να υποβάλλουν τις εργασίες τους ως άτομα ή σε ομάδες.

Βαθμολόγηση Εργασιών (Assignment grading in Moodle) :    https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=dSxxdglCaeE

.

Δείτε σχετική Τεκμηρίωση στο: adding an assignment activity.

_______________________________________________________________________________________________________

 

Grade Book

Εκπαιδευτικό video στο :

https://www.youtube.com/watch?v=bgCeH1DLZ88

( ρυθμίσεις για Ελληνικούς υπ/τλους στα settings–>subtitles–>Greek )

.

Το Βαθμολόγιο σπουδαστών ( Gradebook ) είναι εκείνο το εργαλείο ανατροφοδότησης από τους εκπαιδευτές προς τους σπουδαστές για την ενεργή διαδικασία διαδραστικής μάθησης.

Δείτε σχετική Τεκμηρίωση στη δραστηριότητα: Gradebook https://docs.moodle.org/38/en/Gradebook_uses

_______________________________________________________________________________________________________

 

Αλλαγή Ονομασίας Ενότητας (Topic name)

Εκπαιδευτικό video στο :

https://www.youtube.com/watch?v=Y3fvPqAUsMw 

.

Είναι καλό οι Εκπαιδευτές/τριες να αποδίδουν μια ονομασία για κάθε μια Ενότητα ( Topic ) που ανεβάζουν στο μάθημά τους. Στην αρχή όλοι οι Εκπαιδευτές/τριες βλέπουν την κενή σελίδα του χώρου που τους διατίθεται με ενότητες χωρισμένες σε παραγράφους που ονομάζονται : Topic 1, Topic 2, Topic 3, Topic 4 κλπ. Χρειάζεται λοιπόν για την αποτελεσματικότερη μελέτη των σπουδαστών τους να δώσουν κατάλληλες ονομασίες σε αυτά όπως το περιγράφει το παραπάνω video.

Δείτε σχετική Τεκμηρίωση για : Changing Topic Titles στο :  https://moodleanswers.com/index.php/information/instructor-tutorials/79-changing-topic-titles

_______________________________________________________________________________________________________

 

Quiz activity

Εκπαιδευτικό video στο :

https://www.youtube.com/watch?v=GqIECZJD4fE

( ρυθμίσεις για Ελληνικούς υπ/τλους στα settings–>subtitles–>Greek )

.

Η δραστηριότητα Κουίζ ( Quiz activity ) επιτρέπει στον  Εκπαιδευτή/τρια να σχεδιάζει και να δημιουργεί κουίζ που αποτελείται από μια μεγάλη ποικιλία τύπων ερωτήσεων, συμπεριλαμβανομένων των πολλαπλών επιλογών, των αληθινών-ψευδών, των σύντομων απαντήσεων και των εικόνων και του κειμένου μεταφοράς και απόθεσης. Αυτές οι ερωτήσεις διατηρούνται στην τράπεζα ερωτήσεων και μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν σε διαφορετικά κουίζ ή να τραβηχτούν τυχαία από την τράπεζα ερωτήσεων.

Δείτε σχετική Τεκμηρίωση στο: how to use the quiz.

Building a Quiz

_______________________________________________________________________________________________________

 

Feedback activity

Εκπαιδευτικό video στο :

https://www.youtube.com/watch?v=nXxZW7bCBeU

( ρυθμίσεις για Ελληνικούς υπ/τλους στα settings–>subtitles–>Greek )

.

Η δραστηριότητα Ανατροφοδότηση ( Feedback ) σάς επιτρέπει να δημιουργείτε και να διεξάγετε έρευνες για τη συλλογή σχολίων. Σε αντίθεση με τη δραστηριότητα Έρευνας ( Survey ),  σας επιτρέπει να γράφετε τις δικές σας ερωτήσεις, αντί να επιλέξετε από μια λίστα προκαθορισμένων ερωτήσεων και σε αντίθεση με τη δραστηριότητα Κουίζ ( Quiz ),  μπορείτε να δημιουργήσετε μη βαθμολογημένες ερωτήσεις. Η δραστηριότητα “Ανάδραση” είναι ιδανική για αξιολογήσεις μαθημάτων ή εκπαιδευτικών διαδικασιών.

Δείτε σχετική Τεκμηρίωση στο: using a feedback activity.

_______________________________________________________________________________________________________

 

Book (Βιβλίο)

Εκπαιδευτικό video στο :

https://www.youtube.com/watch?v=YBL5ZKZNt8Y

( ρυθμίσεις για Ελληνικούς υπ/τλους στα settings–>subtitles–>Greek )

.

Η ενότητα Βιβλίο ( Book module )  διευκολύνει τη δημιουργία πόρων πολλαπλών σελίδων με τη μορφή βιβλίου. Η ενότητα βιβλίου δεν είναι διαδραστική. Ωστόσο, μπορείτε να συνδεθείτε με δραστηριότητες όπως επιλογές, φόρουμ κ.λπ., μέσα σε ένα βιβλίο  ( book. )  Περιεχόμενο πολυμέσων, (συμπεριλαμβανομένων των εξωτερικών πόρων που μπορούν να ενσωματωθούν), μπορεί να περιλαμβάνονται σε ένα βιβλίο, καθώς οι σελίδες του είναι σελίδες περιεχομένου HTML.

Δείτε σχετική Τεκμηρίωση στο: using the book module.

_______________________________________________________________________________________________________

 

Adding images

Εκπαιδευτικό video στο :

https://www.youtube.com/watch?v=AUc5jjG7PTM

( ρυθμίσεις για Ελληνικούς υπ/τλους στα settings–>subtitles–>Greek )

.

Η Moodle επιτρέπει στους εκπαιδευτές και τους σπουδαστές να φορτώνουν και να προβάλλουν Εικόνες Images ) από διάφορες πηγές μέσω του εικονιδίου εικόνας του επεξεργαστή κειμένου. Οι σελίδες μαθήματος μπορούν να βελτιωθούν με εικόνες ( ή banner ) σε κάθε τμήμα.

Δείτε σχετική Τεκμηρίωση στο:  adding images.

_______________________________________________________________________________________________________

 

Adding files

Εκπαιδευτικά video στα :

https://vimeo.com/323472379

&
https://vimeo.com/323343551

.

Τα αρχεία μπορούν να προστεθούν σε ένα μάθημα ή μια δραστηριότητα μεταφορτώνοντας μέσω του εργαλείου επιλογής αρχείων  (  file picker )  ή μεταφέροντάς τα απευθείας στη σελίδα του μαθήματος.

Και οι δύο επιλογές χρειάζονται την ενεργοποίηση της επεξεργασίας ( turn edditing on ).

Αυτό το βίντεο καλύπτει και τις δύο επιλογές. Τη μεταφόρτωση αρχείων ( file upload ) και τη χρήση της ενσωματωμένης προσέγγισης μεταφοράς και απόθεσης ( drag-and-drop ).

Δείτε σχετική Τεκμηρίωση στο: adding/uploading files.

_______________________________________________________________________________________________________

 

Adding a URL

Εκπαιδευτικό video στο :

https://www.youtube.com/watch?v=2fBndy2V2-8

( ρυθμίσεις για Ελληνικούς υπ/τλους στα settings–>subtitles–>Greek )

.

Οι εκπαιδευτές/τριες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον πόρο URL για να παρέχουν στους σπουδαστές/τριες τους συνδέσμους ιστού για έρευνα, εξοικονομώντας το χρόνο και την προσπάθεια των σπουδαστών να πληκτρολογούν χειροκίνητα τη διεύθυνση. Οι διευθύνσεις URL μπορούν να εμφανιστούν με διάφορους τρόπους, όπως το άνοιγμα σε νέο παράθυρο, έτσι ώστε ο/η  σπουδαστής/τρια να έχει πρόσβαση και να χρησιμοποιεί τη διεύθυνση URL, να το κλείνει και να επιστρέφει εύκολα στην αρχική σελίδα του μαθήματος Moodle.

.

Δείτε σχετική Τεκμηρίωση στο: URL resource settings.

_______________________________________________________________________________________________________

 

Adding resources and activities

Εκπαιδευτικό video στο :

https://vimeo.com/323343826

.

Στην ορολογία της Moodle, μια Δραστηριότητα  ( Activity ) , όπως τα Φόρουμ ( Forums ) , ή τα Κουίζ ( Quizzes ), σημαίνει ακριβώς κάτι όπου οι σπουδαστές μπορούν να συνεισφέρουν απευθείας και συχνά αντιπαραβάλλεται με έναν Πόρο  ( Resource ) , όπως ένα Αρχείο ( File ) ή μια Σελίδα  ( Page ), που τους παρουσιάζεται. Ωστόσο, οι όροι δραστηριότητα ή μαθησιακή δραστηριότητα ή περιεχόμενο χρησιμοποιούνται μερικές φορές για να αναφέρονται τόσο σε Δραστηριότητες όσο και σε Πόρους για ευκολία. Η προσθήκη δραστηριοτήτων και πόρων γίνεται μέσω του επιλογέα δραστηριοτήτων ( activity chooser ).

.

Δείτε σχετική Τεκμηρίωση στο: adding activities. &

Δείτε σχετική Τεκμηρίωση στο: adding resources.

.

Χρήσιμες Απαντήσεις σε Ερωτήματα ( Instructors Q&A’s in Moodle ) .

Κατηγορία Γενικά | 1 σχόλιο »

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 3D PRINTING ΣΤΟ BRITISH COUNCIL ATHENS

14 Ιουλίου 2019 από

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 3D PRINTING ΣΤΟ BRITISH COUNCIL ATHENS

 

 

3D Printing 29-05-2019 at British Council-links

 

 

 

Κατηγορία Γενικά | 1 σχόλιο »

Σεμινάριο Εκπαιδευτικών στα Δίκτυα Η/Υ – ΛΟΥΤΡΑΚΙ 13-14 & 20-21 / 5 /2017

7 Μαΐου 2017 από

1 ARXIKO ERGASTHRIO H-Y 13-14  5  2017     AΡXIKO EΡΓAΣTHΡIO H-Y  13-14 5 2017

.

ΒΙΝΤΕΟ  13-5-2017

.

 

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ :

 

PORT  Numbers and PROTOCOLS

 

CCNA Training CBT – Data Encapsulation

 

CCNA Training CBT – Data Encapsulation Example Part 1

 

CCNA Training CBT – Data Encapsulation Example Part 2

 

CCNA Training CBT – Data Encapsulation Example Part 3

 

.

IP Address – IPv4 vs IPv6 Tutorial

 

Understanding the OSI Model – CompTIA Network+ N10-006 – 5.1

 

How OSI layers work  animation

 

The OSI Model Animation

 

Σημειώσεις για Σεμινάριο Εκπαιδευτικών στα Δίκτυα-Δρομολογητές-Μεταγωγείς.

 

ΔΙΚΤΥΑ  Η/Υ  –  Γ’  ΕΠΑ.Λ.

 

Βιωματική άσκηση ενθυλάκωσης από μαθητές σχολείου

 

 

Dίκτυα-–-Συσκευές-Πρωτόκολλα  20-21  -5-2017    Δίκτυα-Συσκευές-Πρωτόκολλα  20-21 -5-2017

.

ΒΙΝΤΕΟ  20-5-2017

.

Υποδικτύωση 4ης (τελευταίας) οκτάδας διεύθυνσης IP

 

 

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ  ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ :

OSI-LAN-WAN

ARP

IP

TCP-UDP

ΠINAKEΣ_ΠAKETΩN

 

Κατηγορία Γενικά | 1 σχόλιο »

Σεμινάριο Εμβάθυνσης για Καθηγητές Πληροφορικής στα «Δίκτυα-Συσκευές-Πρωτόκολλα »

16 Φεβρουαρίου 2017 από

 

Dίκτυα – Συσκευές - Πρωτόκολλα

 

Σεμινάριο Εμβάθυνσης στα  “Δίκτυα-Συσκευές-Πρωτόκολλα ”   του Τομέα Πληροφορικής του 2ου Ε.Κ. της Δ΄ Αθήνας (Αργυρούπολη)

Διεξαγωγή σεμιναρίου για τα Δίκτυα-Συσκευές-Πρωτόκολλα για καθηγητές πληροφορικής

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τo18-ωρο σεμινάριο εμβάθυνσης«Δίκτυα-Συσκευές-Πρωτόκολλα»

Διοργάνωση

  • Ρεγγίνα Σταθακοπούλου  (Διευθύντρια του 2ου Ε.Κ. Δ΄ Αθήνας)
  • Οδυσσέας Λεβαντής (Υπεύθυνος Τομέα Πληροφορικής του 2ου Ε.Κ. Δ΄ Αθήνας),

υπό την εποπτεία του Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής.

Εισηγητές

  • Οδυσσέας Λεβαντής (Υπεύθυνος Τομέα Πληροφορικής του 2ου Ε.Κ. της Δ΄ Αθήνας)
  • Απόστολος Αμπαριώτης (Τεχνικός Υπεύθυνος Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Δ΄ Αθήνας)
  • Μάριος Παπαδόπουλος (Υπεύθυνος Εργαστηρίου Ηλεκτρονικών του 3ου Ε.Κ. Δυτικής Αττικής)

Τόπος διεξαγωγής σεμιναρίων: Εργαστήριο Πληροφορικής 2ου Ε.Κ. Δ΄ Αθήνας (Αργυρούπολη –> βλέπε χάρτη πρόσβασης στο tab :  Επικοινωνία).

ΏραΔιεξαγωγής των Σεμιναρίων :  5:30΄-8:30΄μ.μ.

Ημέρες Διεξαγωγής των Σεμιναρίων : 11,14,21,28 Μαρτίου και 1,4 Απριλίου 2013 (Δευτέρα-Πέμπτη)

Θέσεις επιμορφούμενων:30 σε σταθερούς ΗΥ  +  8 για εκπαιδευτικούς που θα φέρουν δικό τους laptop

Θεματολογία

Καλωδιώσεις-Συσκευές-Διατάξεις & Πρωτόκολλα επικοινωνίας (3 ώρες)

OSI-TCP, IPV4-IPV6, HTTP, TCP-UDP, IP – DHCP, ICMP – ARP, TELNET, ETHERNET, Ασκήσεις στον εξομοιωτή CISCO

Δρομολογητές-Routers (9 ώρες)

Δομή-Λειτουργία Router, CISCORouters, Λ.Σ.–IOSROUTER,,Ρυθμίσεις, Πρωτόκολλα Δρομολόγησης Πακέτων, STATICrouting, RIP & OSPFroutingprotocols,  EIGRP (CISCO -proprietary routing protocol). Ασκήσεις στον εξομοιωτή CISCO (3+3+3 ώρες)

Μεταγωγείς- SWITCHES  (6 ώρες)

Γενικές Ρυθμίσεις, Είδη-SWITCHES, Λειτουργία, C.L.I.-CONFIG σε SWITCHES, ΔημιουργίαVLAN, BACKBONE, ACCESS-TRUNKS, SECURITYPORT, Ασκήσεις στον εξομοιωτή CISCO. (3+3 ώρες)

 

 

Ασκήσεις του Σεμιναρίου (insite)

Ασκήσεις του Σεμιναρίου (εξωτερική URL)

 

http://2sek-d-athin.att.sch.gr/autosch/joomla15/index.php?option=com_content&view=article&id=98:routers-seminar&catid=11:2011-12-16-11-06-10&Itemid=5

Κατηγορία Γενικά | 1 σχόλιο »

Σημειώσεις για Σεμινάριο Εκπαιδευτικών στα Δίκτυα-Δρομολογητές-Μεταγωγείς.

15 Φεβρουαρίου 2017 από

18-ωρο Σεμινάριο εμβάθυνσης  «Δίκτυα-Συσκευές-Πρωτόκολλα»

 

Σημειώσεις για Σεμινάριο Εκπαιδευτικών στα Δίκτυα-Δρομολογητές-Μεταγωγείς.

Ενότητες του Σεμιναρίου

 

Αποτέλεσμα εικόνας για cisco packet tracer logo

Cisco Packet Tracer offline installer

 

 

 

Υποστηρικτικό Υλικό:

Ενότητα 1η

Ασκήσεις:

– 1η Άσκηση με Λύσεις & Απαντήσεις (zip ~ 32Kbyte)

– Ασκηση 0 στο packet tracer ΓΕΝΙΚΟ ( 102Kbyte)

– Ασκηση 1 στο packet tracer ICMP ARP ( 137Kbyte)

– Ασκηση 2 στο packet tracer ICMP ARP – 2 ( 149Kbyte)

– Ασκηση 3 στο packet tracer TCP/IP ( 142Kbyte)

– Ασκηση 4 στο packet tracer DHCP ( 100Kbyte)

– Ασκηση 5 στο packet tracer UDP ( 116Kbyte)

 

 

 

Ενότητα 2η

 

Παρουσίαση – Switches:

– Παρουσίαση Switches   (zip ~ 374Kbyte)

Ασκήσεις:

– Άσκηση 1η ( 326Kbyte)

– Askisi3_1.pkt ( 9Kbyte)

– Άσκηση 2η ( 178Kbyte)

– Askisi3_2.pkt ( 19Kbyte)

 

 

Ενότητα 3η

 

Παρουσίαση – Routers :

– Παρουσίαση Routers   (zip ~ 2812Kbyte)

Ασκήσεις:

– intro simple 1 router.pkt ( 8Kbyte)

– Άσκηση 1η ( 59Kbyte)

– simple 2 routers.pkt ( 6Kbyte)

– simple 2 routers OSPF.pkt ( 6Kbyte)

– simple 2 routers RIP.pkt ( 6Kbyte)

– Ασκηση στο στο packet tracer router ( 152Kbyte)

– Παράδειγμα για τις Βασικές Ρυθμίσεις σε 3 Δρομολογητές ( 98Kbyte)

– Άσκηση OSPF ( 66Kbyte)

– Topology OSPF.pkt ( 9Kbyte)

– Topology OSPF FINAL.pkt ( 10Kbyte)

Κατηγορία Γενικά | 1 σχόλιο »

Σεμινάριο : Πρόγραμμα Σπουδών, διδακτικό υλικό και οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος “Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού & Λογισμικού”

15 Φεβρουαρίου 2017 από

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΥΠΟΥΡΓΕΙΟ

ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ και ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Πειραιάς16-3-2016
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑΔρ. Αναστάσιος Λαδιάς Σχολικός Σύμβουλος Κλάδου ΠΕ19 Πειραιά Δ’ Αθήνας

e-mail:   ladiastas@gmail.com

τηλ. 6977 561335     skype: Tassos Ladias

ΠΡΟΣ:  Καθηγητές πληροφορικήςΔ/νσης Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Πειραιά Δ/νσης Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Δ΄ Αθήνας Δ/νσης Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης Πειραιά Δ/νσης Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης Δ΄ ΑθήναςΚΟΙΝ:   κ. Βασίλειο Πολύδωρο

Προϊστάμενο Επιστ. και Παιδ. Καθοδήγησης Δ/βάθμιας Εκπ. Περιφ. Δ/νσης Αττικής

κ. Χρήστο Αναστόπουλο

Προϊστάμενο Επιστ. και Παιδ. Καθοδήγησης Π/βάθμιας Εκπ. Περιφ. Δ/νσης Αττικής

 

 

ΘΕΜΑ: Σεμινάριο “Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού & Λογισμικού”. Αγαπητοί συνάδελφοι,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τo σεμινάριο:

«Πρόγραμμα Σπουδών, διδακτικό υλικό και οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος “Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού & Λογισμικού”»

που θα πραγματοποιηθεί 4:30-7:30 μμ, στις 8 Απριλίου, ημέρα Παρασκευή, στο Ε.Κ. της Ν. Σμύρνης (Κύπρου 21-25 & Μηδείας, Ν. Σμύρνη) με εισηγητή τον εκπαιδευτικό  πληροφορικής κ. Οδυσσέα Λεβαντή, μέλος της ομάδας εργασίας του ΙΕΠ που διαμόρφωσε το Π.Σ. του μαθήματος “Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού & Λογισμικού” του ΕΠΑΛ, καθώς και μέλος της συγγραφικής ομάδας του αντίστοιχου διδακτικού υλικού.

Το σεμινάριο γίνεται με αφορμή τις αλλαγές που έγιναν στο Πρόγραμμα Σπουδών του Τομέα Πληροφορικής των ΕΠΑΛ και συγκεκριμένα στο μάθημα “Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού & Λογισμικού” της  B’ τάξης.

 

Ελπίζοντας ότι η θεματολογία του σεμιναρίου ανταποκρίνεται στο ενδιαφέρον σας, θα θέλαμε να δηλώσετε τη συμμετοχή σας μέχρι την Τετάρτη 30 Μαρτίου στη διεύθυνση: https://docs.google.com/forms/d/1xcwuwcHMzhn9Wsb1kv_HbouqXDvNfEeYH- 2duxgpwpc/viewform?usp=send_form

 

 

 

 

Αναστάσιος Λαδιάς

Κατηγορία Γενικά | 1 σχόλιο »

Πως λειτουργεί η μνήμη του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (RAM-VRAM-DDR-SSD-cache buffer)

14 Φεβρουαρίου 2017 από

Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ : RAM

Κατηγορία Γενικά | 1 σχόλιο »

« Παλιότερα άρθρα