Πρόληψη: Πόνοι στη μέση

“ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ”

Το βιβλίο αυτό έρχεται να συμπληρώσει τις γνώσεις και τις ιδέες που έχετε για να εμπλουτιστεί το καθημερινό μάθημα Φυσικής Αγωγής στο Δημοτικό Σχολείο. Στηρίζεται στο αναλυτικό πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας και περιέχει μαθήματα σύμφωνα με το “Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης” του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Είναι ένα εργαλείο που θα σας βοηθήσει να δώσετε λύσεις στα καθημερινά προβλήματα του μαθήματος. Οι 400 φωτογραφίες, που τραβήχτηκαν στη διάρκεια του μαθήματος, δίνουν ζωντάνια στον προφορικό λόγο.

Περιέχει μεταξύ άλλων:
Κινητική εξέλιξη του ανθρώπου.
Προνηπιακή ηλικία.
Προτάσεις για επιλογή παιχνιδιών.
Η ψυχοκινητική και ο ρόλος της μπάλας.
Σχέσεις προγραφικών δραστηριοτήτων με τη Φυσική Αγωγή.
Πρότυπο πολυετές πλάνο ποδοσφαίρου.
Αναλυτικά μαθήματα για όλες τις τάξεις του δημοτικού και για όλα τα τρίμηνα.
Πρώτες βοήθειες. Διατροφή και υλικό.
Προβλήματα συμπεριφοράς μαθητών.
Αντιμετώπιση – Προτάσεις.
Βαθμολογία. Υποβολή ετήσιας έκθεσης στο σχολικό σύμβουλο.
Κυκλοφοριακή αγωγή. Παρουσιάσεις σε Powerpoint – Το ανθρώπινο σώμα. Ολυμπιακοί Αγώνες. Αδελφοποίηση με Δημοτικό Σχολείο της Σουηδίας. Ιστορικό μαθήματος Φυσικής Αγωγής. Βιβλίο Ύλης.

 

1.        Το βιβλίο διακρίθηκε από επιστημονική επάρκεια και αρτιότητα, διότι εντάχτηκε στο πρόγραμμα διδασκαλίας του Παιδαγωγικού Τμήματος της Φλώρινας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Οι Γενικές συνελεύσεις του τμήματος 170/28-02-2005 και 181/08-02-2006 αποφάσισαν για τρία ακαδημαϊκά έτη την έγκριση διανομής στους φοιτητές και χαρακτήρισαν το παραπάνω βιβλίο ως διδακτικό, διότι πληροί τις προϋποθέσεις της Υ.Α. Β3/1402/84. 

 

 

2.     «Το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου ενέκρινε το συγκεκριμένο βιβλίο για εμπλουτισμό των σχολικών βιβλιοθηκών των Δημοτικών Σχολείων γύρω από το θέμα του αθλητισμού.»

 

Απόσπασμα από την εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΗΣ»

Κωδικός άρθρου 739915 ΠΟΛΙΤΗΣ – 14/09/2007

 

Συγγραφέας: στις 20 Απριλίου 2009 στις 11:15 πμ


Αφήστε μια απάντηση