ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΣΧΗΣ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ

1ο Γυμνάσιο Καλαμαριάς
¨Φροντιστήριον Τραπεζούντος¨

Λέσχη Αστρονομίας
Με αυτή τη σειρά μικρών δεκάλεπτων προβολών, θα προσπαθήσουμε να περιγράψουμε τον μεγάλο κόσμο γύρω μας, τους πλανήτες, τα αστέρια, τους γαλαξίες, το ΣΥΜΠΑΝ !
Θα προσπαθήσουμε να καταλάβουμε πώς δημιουργήθηκαν τα πάντα όλα, να αντιληφθούμε τα μεγέθη και τις αποστάσεις των ουράνιων αντικειμένων,
θα αναζητήσουμε τους εξωγήινους και το πώς θα ταξιδέψουμε στα αστέρια,
θα γνωρίσουμε κάποια από τα ερωτήματα του Μέλλοντος,
θα ρίξουμε μια.. κλεφτή ματιά στο μυαλό του Einstein.
Ο διακεκριμένος Φυσικός Stephen Hawking κάποτε δήλωσε:
‘‘η αρχική κατάσταση του σύμπαντος πρέπει να είχε πολύ προσεκτικά επιλεγεί. Θα ήταν πολύ δύσκολο να εξηγήσει κάποιος γιατί το σύμπαν έπρεπε να αρχίσει τη ζωή του με αυτόν ακριβώς τον τρόπο, εκτός αν το θεωρήσει σαν έργο ενός Θεού, που ήθελε να δημιουργήσει όντα σαν και εμάς’’.
Μετά από όλα αυτά, ας προσπαθήσουμε να περιγράψουμε τον άλλο, τον μικρό κόσμο μέσα μας, που ταυτόχρονα είναι τόσο μεγάλος για τον καθένα ξεχωριστά, και λέγεται ΕΓΩ !

Ραντεβού στο αμφιθέατρο του σχολείου μας,
σε ημέρα και ώρα που θα καθορίσουμε !

ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΣΧΗΣ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ PDF

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΟΜΑΔΑΣ ΒΟΛΕΙ

ΕΝΩΣΗ ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ε. Πε. Σ. Θ.
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΜΠΑΙΔΩΝ 2014-2015

 

Για την φετινή αγωνιστική περίοδο δήλωσαν συμμετοχή 14 ομάδες.

Αυτές θα αγωνισθούν σε δύο ομίλους των 7 ομάδων (Α Φάση).

Pr-PP1

Pr-PP2

 

Από κάθε όμιλο, προκρίνονται οι 3 πρώτοι, και συγκροτούν νέο όμιλο 6 ομάδων (Β Φάση)

Οι 4 πρώτοι προκρίνονται στο FINAL 4 και μέσω ημιτελικών και τελικού, αναδυκνείεται η πρωταθλήτρια Ομάδα ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ!

 

Οι περισσότεροι αθλητές του Απόλλωνα Καλαμαριάς 1 καθώς και όλοι οι αθλητές του Απόλλωνα Καλαμαριάς 2,

είναι μαθητές του 1ου Γυμνασίου Καλαμαριάς «Φροντιστήριον Τραπεζούντος»

ΑΞΙΑ ΕΧΕΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!

 

Στα παρακάτω αρχεία μπορείτε να βρείτε τα προγράμματα αγώνων του Απόλλωνα 1 και 2, καθώς και το συγκεντρωτικό πρόγραμμα όλων των αγώνων. Αφού συγκρίνεται τα προγράμματα με τυχόν υποχρεώσεις σας, περιμένω να μου ανακοινώσετε τις ημερομηνίες συμμετοχής σας.

Υπενθυμίζω ότι:

  • Σε κάθε αγώνα δικαίωμα συμμετοχής έχουν 12 αθλητές, και για να μην υπάρξουν παράπονα, ο Απόλλων 1 μας δίνει την δυνατότητα συμμετοχής αθλητών μας ώστε να συμμετέχουμε σε όσο το δυνατόν περισσότερους αγώνες.
  • Περιμένω πίσω υπογεγραμμένα και σφραγισμένα απο τον γιατρό σας, τα αθλητικά δελτία.

 

Οι διευθύνσεις των γηπέδων και η περιοχή τους βρίσκονται ανηρτημένα στην ιστοσελίδα της ΕΠΕΣΘ, καθώς και οδικός χάρτης μέσω Google.

ΓΗΠΕΔΟ ΩΡΑ ΑΓΩΝΑΣ
1η Αγωνιστική      
Σάββατο 7/2/2015  Χ.Α.Ν.Θ. (παλαιό)  16:00 ΧΑΝΘ – ΜΓΣ ΑΠΟΛΛΩΝ 1 
Κυριακή 8/2/2015  Γ. Κατσάνης  17:00 ΜΓΣ ΑΠΟΛΛΩΝ 2 – ΓΣ ΗΡΑΚΛΗΣ 1 
2η Αγωνιστική      
Σάββατο 14/2/2015 Δ.Γ. Περαίας  15:30 ΠΕΡΣΕΑΣ – ΜΓΣ ΑΠΟΛΛΩΝ 2 
Σάββατο 14/2/2015  Ι. Λεμονίδης  16:00 ΜΓΣ ΑΠΟΛΛΩΝ 1 – ΑΣ ΕΛΠΙΣ 
3η Αγωνιστική      
Σάββατο 28/2/2015 ΔΑΚ Μουδανιών  13:30 ΠΟ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ – ΜΓΣ ΑΠΟΛΛΩΝ 1 
Κυριακή 1/3/2015  Βότση  17:00 ΜΓΣ ΑΠΟΛΛΩΝ 2 – ΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ 
4η Αγωνιστική      
Σάββατο 7/3/2015  ΕΓ Μίκρας 1  9:30 ΜΓΣ ΑΠΟΛΛΩΝ 1 – ΑΠΣ ΑΙΑΣ 1 
Κυριακή 8/3/2015  Σχολ. Ευόσμου  15:00 ΑΠΣ ΑΙΑΣ 2 – ΜΓΣ ΑΠΟΛΛΩΝ 2 
5η Αγωνιστική      
Σάββατο 14/3/2015  Αλ. Νικολαΐδης  15:30 ΠΗΓΑΣΟΣ ΠΟΛ. – ΜΓΣ ΑΠΟΛΛΩΝ 1 
ΡΕΠΟ – ΜΓΣ ΑΠΟΛΛΩΝ 2      
6η Αγωνιστική      
Σάββατο 21/3/2015  Βότση  20:00  ΜΓΣ ΑΠΟΛΛΩΝ 2 – ΑΕΝ ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ 
ΡΕΠΟ – ΜΓΣ ΑΠΟΛΛΩΝ 1      
7η Αγωνιστική      
Σάββατο 28/3/2015  ΕΓ Μίκρας 1  9:30 ΜΓΣ ΑΠΟΛΛΩΝ 1 – ΓΣ ΗΡΑΚΛΗΣ 2 
Σάββατο 28/3/2015 Μ.Ε.Ν.Τ.  20:00 ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΜΠΑΣ – ΜΓΣ ΑΠΟΛΛΩΝ 2 

 

ΟΜΙΛΟΣ Α ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΩΡΑ
1 ΜΓΣ ΑΠΟΛΛΩΝ 1
2 ΧΑΝΘ Σάββατο 7/2/2015 16:00
3 ΑΣ ΕΛΠΙΣ Σάββατο 14/2/2015 16:00
4 ΠΟ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ Σάββατο 28/2/2015 13:30
5 ΑΠΣ ΑΙΑΣ 1 Σάββατο 7/3/2015 9:30
6 ΠΗΓΑΣΟΣ ΠΟΛ. Σάββατο 14/3/2015 15:30
7 ΓΣ ΗΡΑΚΛΗΣ 2 Σάββατο 28/3/2015 9:30
ΟΜΙΛΟΣ Β
1 ΜΓΣ ΑΠΟΛΛΩΝ 2
2 ΓΣ ΗΡΑΚΛΗΣ 1 Κυριακή 8/2/2015 17:00
3 ΠΕΡΣΕΑΣ Σάββατο 14/2/2015 15:30
4 ΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ Κυριακή 1/3/2015 17:00
5 ΑΠΣ ΑΙΑΣ 2 Κυριακή 8/3/2015 15:00
6 ΑΕΝ ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ Σάββατο 21/3/2015 20:00
7 ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΜΠΑΣ Σάββατο 28/3/2015 20:00

Οι αθλητές πρέπει να παραβρίσκονται στα γήπεδα των αγώνων τουλάχιστον μια (01) ώρα πριν την προγραμματισμένη έναρξη του αγώνα.

 

 

 

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΒΟΛΕΙ

 

Στο αρχείο που επισυνάπτω, θα βρείτε συγκεντρωτικά πληροφορίες για το άθλημά μας, καθώς και οτι έχουμε δείξει μέχρι τώρα σχετικά με το σύστημα 4:2 που θα παίξουμε. Υπάρχουν σχέδια όταν η ομάδα υποδέχεται σερβίς, επιτίθεται και όταν αμύνεται. Ελπίζω να σας φανούν χρήσιμες οι πληροφορίες οταν θα αρχίσουμε εντατικότερες προπονήσεις. Οτι απορία τυχόν προκύψει, θα την αναλύσουμε σε επόμενη προπόνηση.

 

ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΑ – VOLLEYBALL

ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

• Η πετόσφαιρα είναι ένα άθλημα που παίζεται με 6 παίκτες σε κάθε ομάδα.
• Το γήπεδο έχει στη μέση έναν φιλέ και οι δυο ομάδες παίζουν την μπάλα πάνω από τον φιλέ προσπαθώντας να την ακουμπήσουν στο αντίπαλο γήπεδο (στο έδαφος).

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΗΠΕΔΟΥ

dias

• Το παιχνίδι ξεκινά με το σέρβις.
• Κερδίζουμε πόντο όταν η μπάλα ακουμπήσει στο αντίπαλο γήπεδο, η αντίπαλος παίκτης ακουμπήσει τον φιλέ, η αν η μπάλα φύγει έξω (άουτ) αφού ακουμπήσει σε αντίπαλο παίκτη.
• Νικήτρια αναδεικνύεται η ομάδα που θα κερδίσει 3 σετ ενώ κάθε σετ τελειώνει στους 25 πόντους. Σε κάθε σετ οι ομάδες αλλάζουν γήπεδο. Αν το αποτέλεσμα είναι 2-2 σετ, τότε το τελευταίο και νικηφόρο σετ τελειώνει στους 15 πόντους και λέγεται ται μπρεικ.

Οι θέσεις στο γήπεδο είναι 6 και όλοι οι αθλητές περνούν από τις θέσεις σύμφωνα με την φορά του ρολογιού για αυτο και λέγεται σύστημα ρολόι.

ΘΕΣ

 

• Το γήπεδο χωρίζεται σε δυο ζώνες:

α) ζώνη επίθεσης (θέσεις 2,3,4)
β) ζώνη άμυνας (θέσεις 1,6,5)

• Η κάθε ομάδα έχει δικαίωμα να ακουμπήσει (χτυπήσει) την μπάλα μέχρι 3 φορές (εκτός του μπλόκ) πριν την περάσει στο αντίπαλο γήπεδο.

 

• Τα χτυπήματα αυτά είναι:

α) ΥΠΟΔΟΧΗ εκτελούν όλοι οι αθλητές εκτός του πασαδώρου, για αυτό τον «κρύβουμε».
β) ΠΑΣΑ εκτελεί μόνο ο πασαδώρος, εκτός και αν δεν προλαβαίνει.
γ) ΕΠΙΘΕΣΗ εκτελούν οι επιθετικοί της μπροστινής ζώνης ή της πίσω αλλά από την πίσω ζώνη.

Οι αθλητές του volley έχουν τις εξής ειδικότητες:

1. ΠΑΣΑΔΩΡΟΙ: έξυπνοι και γρήγοροι σαν αθλητές, καλή πάσα δάκτυλα.
2. ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ ΑΚΡΑΙΟΙ: ψηλοί και αλτικοί παίζουν στα άκρα στη θέση 4.
3. ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΟΙ: ψηλοί και αλτικοί παίζουν στα άκρα στη θέση 2, είναι διαγώνιοι με τον πασαδώρο, εκτελούν επίθεση και από την πίσω ζώνη θέση 1.
4. ΜΠΛΟΚΕΡ: οι πιο ψηλοί αθλητές με ειδίκευση στην θέση 3 του κεντρικού μπλοκέρ. Επιτίθενται σε πρώτο χρόνο από το κέντρο.
5. ΛΙΜΠΕΡΟ: σχετικά κοντοί αλλά πολύ γρήγοροι αλλάζουν τους μπλοκέρ στην ζώνη άμυνας θέσεις 1 (μετά το σερβίς του μπλοκέρ) και 5, 6 παίζοντας μόνο άμυνα.
ΧΩΡΟΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΘΛΗΤΩΝ – ΔΙΑΓΩΝΙΟΙ

DIA

Οι θέσεις στο γήπεδο είναι 6.

• Μετά από κάθε πόντο που κερδίσαμε από την αντίπαλη ομάδα που είχε κατοχή σερβίς, οι αθλητές αλλάζουν θέση αριστερά, δηλαδή ο 1 στο 6, ο 6 στο 5, ο 5 στο 4 κλπ όπως οι δείκτες του ρολογιού. Έτσι όλοι οι παίκτες περνούν από όλες τις θέσεις.
• Κάθε παίκτης έχει τον διαγώνιο του, έτσι ώστε ποτέ δεν υπάρχουν 2 διαγώνιοι στην ίδια ζώνη (εδώ τους βλέπετε με όμοια χρώματα).
• Κάθε παίκτης έχει τον δικό του χώρο ευθύνης.
• Το παιχνίδι αρχίζει από την θέση 1 με το σέρβις.
• Κατά την στιγμή της υποδοχής, παίκτες διπλανών θέσεων απαγορεύεται να αλληλο προσπερνιόνται δεξιά – αριστερά, και οι διαγώνιοι πρέπει να ξεχωρίζουν σε σχέση μπρος πίσω ( ζώνες άμυνας – επίθεσης).
ΘΕΣΕΙΣ ΠΑΙΚΤΩΝ ΣΤΗΝ ΥΠΟΔΟΧΗ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 4:2

ΥΠΟΔΟΧΗ w ΠΑΣΑΔΩΡΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ Νο 4 ΧΩΡΟΙ ΕΥΘΥΝΗΣ – ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΑΘΛΗΤΩΝ

U

• Το σύστημα που αρχίζουν να μαθαίνουν οι νέοι αθλητές του βόλεϊ είναι το 4:2, δηλ. 4 επιθετικοί, 2 πασαδώροι.
• Σύμφωνα με τον κανονισμό των διαγωνίων, πάντα στις 2 ζώνες (άμυνα-επίθεση), υπάρχουν 1 πασαδώρος, 2 επιθετικοί.
• Στο αριστερό γήπεδο βλέπουμε τους περιορισμούς σχετικά με την διάταξη των παικτών, όταν η ομάδα υποδέχεται σέρβις. Οι επιθετικοί παίκτες είναι: 4, 3, 2, ενώ οι αμυντικοί 1, 6, 5. Οι παίκτες διπλανών θέσεων και οι διαγωνιοι, τοποθετουνται σύμφωνα με την νοητή γραμμή.
• Στο δεξιό γήπεδο βλέπουμε την διάταξη της ομαδας και τους χώρους ευθύνης των αθλητών. Παρατηρούμε ότι ο πασαδώρος κρύβεται και τον δικό του χώρο καλύπτει ο διπλανός του, Νο 3.
ΥΠΟΔΟΧΗ w ΠΑΣΑΔΩΡΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ Νο 3 ΧΩΡΟΙ ΕΥΘΥΝΗΣ- ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΑΘΛΗΤΩΝ

3

• Στο αριστερό γήπεδο βλέπουμε τους περιορισμούς σχετικά με την διάταξη των παικτών, όταν η ομάδα υποδέχεται σέρβις. Οι επιθετικοί παίκτες είναι: 4, 3, 2, ενώ οι αμυντικοί 1, 6, 5.
• Στο δεξιό γήπεδο βλέπουμε την διάταξη της ομάδας και τους χώρους ευθύνης των αθλητών. Παρατηρούμε ότι ο πασαδώρος κρύβεται και τον χώρο του καλύπτει ο Νο 6.

 

ΥΠΟΔΟΧΗ w ΠΑΣΑΔΩΡΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ Νο 2 ΧΩΡΟΙ ΕΥΘΥΝΗΣ – ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΑΘΛΗΤΩΝ

2

• Στο αριστερό γήπεδο βλέπουμε τους περιορισμούς σχετικά με την διάταξη των παικτών, όταν η ομάδα υποδέχεται σέρβις. Οι επιθετικοί παίκτες είναι: 4, 3, 2, ενώ οι αμυντικοί 1, 6, 5. Οι παίκτες διπλανών θέσεων και οι διαγώνιοι, τοποθετούνται σύμφωνα με την νοητή γραμμή.
• Στο δεξιό γήπεδο βλέπουμε την διάταξη της ομάδας και τους χώρους ευθύνης των αθλητών. Παρατηρούμε ότι ο πασαδώρος κρύβεται και τον δικό του χώρο καλύπτει ο διπλανός του Νο 3.
ΘΕΣΕΙΣ ΠΑΙΚΤΩΝ ΣΕ ΕΠΙΘΕΣΗ – ΑΜΥΝΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 4:2

• Όταν η ομάδα επιτίθεται, οι συμπαίκτες καλύπτουν τον επιθετικό, σχηματίζοντας 2 ημικύκλια με σκοπό να αποκρούσουν τυχόν μπλοκ (ντουμπλάζ). Οι συμπαίκτες του πρώτου ημικύκλιου βρίσκονται κοντά στον επιθετικό, διότι σε τυχόν μπλοκ κοντά, η μπάλα αποκτά μεγάλη ταχύτητα γι αυτό βρίσκονται σε χαμηλή θέση άμυνας. Αν το αντίπαλο μπλοκ αποκρούσει και η μπάλα πάει προς τα πίσω, συνήθως παίρνει ψηλή τροχιά γι αυτό οι συμπαίκτες του πίσω ημικύκλιου καλύπτουν μεγαλύτερο χώρο.

• Όταν η ομάδα αμύνεται, ο κεντρικός και ο ακραίος αθλητής πηδούν για μπλοκ, ενώ οι υπόλοιποι παίκτες αμύνονται.
• Γενικά οι θέσεις των αθλητών περιγράφονται παρακάτω.

ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΌ ΤΗ ΘΕΣΗ Νο 4 ΘΕΣΕΙΣ ΑΘΛΗΤΩΝ ΣΕ ΑΜΥΝΑ – ΕΠΙΘΕΣΗ

23

• Στο δεξί γήπεδο, ο επιθετικός εκτελεί επίθεση, οι συμπαίκτες σύμφωνα με το σχήμα τον καλύπτουν (ντουμπλαζ).
• Στο αριστερό, η ομάδα αμύνεται με 2 παίκτες στο μπλοκ, 1 παίκτη πίσω από το μπλοκ καλύπτοντας το πλασέ, τους υπόλοιπους να τοποθετούνται 1 παίκτης στην ευθεία, και 2 στην μεγάλη και μικρή διαγώνιο.

 

ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΌ ΤΗ ΘΕΣΗ Νο 2 ΘΕΣΕΙΣ ΑΘΛΗΤΩΝ ΣΕ ΑΜΥΝΑ – ΕΠΙΘΕΣΗ

6

• Στο δεξί γήπεδο, ο επιθετικός εκτελεί επίθεση, οι συμπαίκτες σύμφωνα με το σχήμα τον καλύπτουν (ντουμπλάζ).
• Στο αριστερό, η ομάδα αμύνεται με 2 παίκτες στο μπλοκ, 1 παίκτη πίσω από το μπλοκ καλύπτοντας το πλασέ, τους υπόλοιπους να τοποθετούνται 1 παίκτης στην ευθεία, και 2 στην μεγάλη και μικρή διαγώνιο.

 

ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΌ ΤΗ ΘΕΣΗ Νο 3 ΘΕΣΕΙΣ ΑΘΛΗΤΩΝ ΣΕ ΑΜΥΝΑ – ΕΠΙΘΕΣΗ

4

• Στο δεξί γήπεδο, ο επιθετικός εκτελεί επίθεση, οι συμπαίκτες σύμφωνα με το σχήμα τον καλύπτουν (ντουμπλαζ).

• Στο αριστερό, η ομάδα αμύνεται με 1 παίκτη στο μπλοκ, 1 παίκτη πίσω από το μπλοκ καλύπτοντας το πλασέ, τους υπόλοιπους να τοποθετούνται όπως στο σχήμα.

 

 

 

ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΒΟΛΕΙ 1 ΓΚ – ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ

 

Από τον Νοέμβριο ξεκίνησε και φέτος η λειτουργία της ακαδημίας βόλεϊ του σχολείου μας.

Η μεγαλύτερη φετινή συμμετοχή (πάνω από 40 μαθητές και μαθήτριες) το υψηλό αγωνιστικό επίπεδο και η θέληση των μαθητών,  μας οδήγησε στο επόμενο βήμα, την προσπάθεια με κάποιο τρόπο συμμετοχής ομάδας του σχολείου μας στα τοπικά – αντίστοιχης ηλικίας- πρωταθλήματα του νομού στο άθλημα του βόλεϊ.

Διερευνήσαμε τρόπο συνεργασίας με τον Μορφωτικό Γυμναστικό Σύλλογο Καλαμαριάς «ΑΠΟΛΛΩΝ», σύλλογο με τον οποίο ιστορικά το σχολείο μας έχει κοινές καταβολές, και ο Απόλλων θα δηλώσει συμμετοχή στην διοργανώτρια αρχή (Ε.ΠΕ.Σ.Θ.*) και δεύτερη ομάδα, τον Απόλλωνα β΄, ομάδα που θα αποτελείται μόνο από τους μαθητές του σχολείου μας, ( κατηγορία παμπαίδων, το πρωτάθλημα ξεκινά τον Φεβρουάριο και λήγει τον Απρίλιο-Μάιο).

Σκοπός της προσπάθειας αυτής  είναι η διάδοση του αθλητισμού χωρίς όρους και περιορισμούς, η μαζική συμμετοχή, η εθελοντική προσφορά. Το σχολείο μας να αποτελεί φάρο όχι μόνο εκπαιδευτικό αλλά και πολιτιστικό και αθλητικό στην περιοχή μας, χώρο στον οποίο και εκτός ωραρίου οι μαθητές μας θα συναναστραφούν μεταξύ τους, θα οργανωθούν, θα παίξουν, θα αγωνιστούν.

Θα είμαστε από όσο γνωρίζουμε  το πρώτο ίσως δημόσιο σχολείο που θα συμμετέχει σε επίσημο αθλητικό πρωτάθλημα και για τον λόγο αυτό αντιμετωπίζουμε γραφειοκρατικά προβλήματα τα οποία όμως πιστεύουμε ότι θα ξεπεραστούν και θα προλάβουμε τις προθεσμίες.

Ελπίζουμε στην πορεία να βρεθούν και μιμητές.

Στην προσπάθεια αυτή κάθε βοήθεια είναι δεκτή και καλοδεχούμενη!

 

*Ένωση Πετοσφαιρικών Σωματείων Θεσσαλονίκης

 

 

ΚΑΠΝΙΖΕΙΣ? ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ…..

 

kapnisma-noem 2013_phototsigara

 

 

 

 

 

 

 

Σύμφωνα με τον ετήσιο προγραμματισμό του μαθήματός  μας, τον μήνα Νοέμβριο ασχοληθήκαμε με την βλαβερή συνήθεια του καπνίσματος.

Το σχολείο μας κάλεσε γιατρούς ειδικευμένες στην πρόληψη και αντιμετώπιση του καπνίσματος όπου και μας παρουσιάσανε στο αμφιθέατρό μας σε κάθε τάξη χωριστά τις συνέπειες της βλαβερής αυτής συνήθειας.

Σε συνεργασία με τον καθηγητή καλλιτεχνικών του σχολείου μας κ. Αδαμαντίδη,  η Α΄ τάξη συνεχίζει να δημιουργεί αφίσες και συνθήματα εναντίον του καπνίσματος και βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης της εργασίας.

Στο μάθημά μας έχω ήδη παραλάβει την έκθεση – απάντησή σας στην άσκηση 3.6 .
Από το περιεχόμενο των απαντήσεων λοιπόν συμπεραίνω ότι οι περισσότεροι διαβάσατε το κείμενο του βιβλίου μας, το κείμενο στην παρούσα ιστοσελίδα, συζητήσατε με καπνιστές, λάβατε απαντήσεις για το πώς το άρχισαν και γιατί προσπαθούν να το κόψουν και προφανώς ανταλλάξατε απόψεις.
Αρκετές εργασίες περιείχαν ζωγραφιές κατά του καπνίσματος, κολάζ, καθώς και συνθήματα κατά του καπνίσματος, ενδείξεις ότι η προσπάθεια έπιασε τόπο, δεν την αντιμετωπίσατε σαν μια ακόμα σχολική εργασία που θα μπορούσε να επηρεάσει τον βαθμό στο μάθημά μας, αλλά σαν μια οργανωμένη κοινωνική προσπάθεια που μας αφορά όλους!
Η κάθε εργασία μικρή ή μεγάλη περιείχε λοιπόν προσωπικές εμπειρίες και απόψεις και από την κάθε μία ξεχωριστά, συγκράτησα κάποια πρόταση που θα μπορούσε να είναι σύνθημα μιας αντικαπνιστικής εκστρατείας!

images (3)
 διαβάστε λοιπόν τι γράψατε (κάπου εδώ είναι και η δική σου αντικαπνιστική πρόταση):

Δεν χρειάζεται ο νέος να αρχίσει το κάπνισμα για να αποδείξει την αξία του. Ο καθένας έχει την προσωπικότητά του και πρέπει να πιστεύει στον εαυτό του και στην αξία του. Γ.Α.
Τα άτομα που ζούν κοντά σε έναν καπνιστή μπορεί να επηρεαστούν ακόμα και αν δεν καπνίσουν ποτέ στη ζωή τους. Γ.Α.
Η άσκηση μας αποτρέπει από το κάπνισμα. Κ.Α.
Όλοι συμφωνούν ότι όσο περισσότερο γυμνάζονται τα άτομα τόσο λιγότερο καπνίζουν. Α.Μ.
Οι καπνιστές ξοδεύουν χρήματα, μυρίζουν άσχημα, γερνούν γρηγορότερα, κουράζονται εύκολα, αναπνέουν δυσκολότερα. Χ.Α.
Ένα χαρακτηριστικό των νέων ανθρώπων και ιδιαίτερα των εφήβων είναι και η μίμηση. Γ.Α.
Οι καπνιστές θα γεράσουν πιο γρήγορα και θα πεθάνουν πιο γρήγορα. Α.Α.
Μυρίζει η αναπνοή τους , τα μαλλιά τους, τα ρούχα τους τα οποία δεν μπορούν να ανεχτούν οι γύρω τους Σ.Α.
Τσιγάρο Τέλος! Γ.Α.
Ίσως αυτοί οι εύπιστοι που ξεκινούν τα κάπνισμα να μην ξέρουν τις συνέπειες. Α.Ε.
Δεν πρόκειται ποτέ να καπνίσω! Α.Ε.
Ολοι οι άνθρωποι πρέπει να βρούν δύναμη να πουν όχι στο κάπνισμα. Εγώ είμαι κυρίαρχος του εατού μου και όχι το κάπνισμα. Ν.Α.
Το κάπνισμα σκοτώνει. Χ.Α.
Κάποιοι έφηβοι έχουν πολύ άγχος οπότε καταφεύγουν στο κάπνισμα. Περισσότερο θα βοηθούσαν μερικές ώρες άσκησης ώστε να ξεχάσουν τα προβλήματά τους και να εκτονωθούν. Α.Α.
Θα γεράσουν πιο εύκολα από τους υπόλοιπους ανθρώπους αφού τα κύταρά τους γερνούν γρηγορότερα. Κ.Α.
Το κάπνισμα δεν προσφέρει τίποτα. Σ.Α.
Ένα πακέτο κοστίζει 3,4€ που σημαίνει ότι ένας καπνιστής παίρνει καθημερινά 1-2 πακέτα τη ημέρα, δίνει ετησίως 1224 – 1849,6 € !! Π.Α.
Για μια απόλαυση της στιγμής καταστρέφονται πολλές ζωές. Ε.Α.
Το κάπνισμα είναι παγκόσμια επιδημία και μια από τις μεγαλύτερες απειλές για την Δημόσια Υγεία. Α.Λ.
Το κάπνισμα όταν γυμνάζεσαι σε κουράζει και κάνει δύσκολη την αναπνοή σου. Α.Κ.
Μπορεί να μπεί κάποιος εύκολα στην παγίδα και σε αυτό φταίνε πολλοί παράγοντες όπως οι παρέες και οι γονείς. Α.Ζ.
Αν κάποιος το δοκιμάσει για πρώτη φορά, θα εθιστεί σε αυτό και έτσι θα το συνεχίσει. Θ.Α.
Μάγγας με την σωστή έννοια είναι αυτός που το κάπνισμα απορρίπτει, αγαπά τον συνάνθρωπό του κι ακόμα αν ο φίλος του άρχιζε, θα τον βοηθούσε να το ξεπεράσει. Β.Ζ.
Πρέπει να βοηθήσουμε τους γονείς μας και όλους τους καπνιστές να το σταματήσουν. Β.Α.
Όσοι καπνίζουν δεν είναι παράδειγμα προς μίμηση αλλά κάτι που πρέπει να αποφύγουμε. Β.Κ.
Ενας παλιός καπνιστής είπε ότι εύχεται οι νέοι να είναι πιο έξυπνοι από αυτόν. Β.Α.
Αν καπνίζουμε επηρεάζει την άποψη των άλλων για εμάς προς το χειρότερο. Β.Τ.
Πολλά παιδιά καπνίζουν μέσα στο σχολείο και προσπαθούν οι καημένοι καθηγητές να τους σταματήσουν με βιντεάκια και φέρνοντας ειδικούς να μιλήσουν στα παιδιά, στο επόμενο διάλειμμα βλέπεις τους ίδιους τους καθηγητές έξω από το σχολείο να καπνίζουν, το ίδιο και στις εκδρομές! Χ.Β.
Πιστεύουν ότι αν αρχίσουν να καπνίζουν θα έχουν ξεπεράσει την παιδικότητά τους, θα είναι αποδεκτοί από μια κοινωνική ομάδα η θα καταφέρουν να πάνε κόντρα στους μεγαλύτερους. Ι.Β.
Το κάπνισμα είναι ο τρόπος να καταστρέψεις τον ίδιο σου τον εαυτό. Β.Α.
Όποιος καπνίζει δεν είναι ανόητος ούτε κακός άνθρωπος, ίσως να ονομαζόταν καλύτερα αδύναμος σαν προσωπικότητα. Β.Ε.
Το κάπνισμα είναι ανιαρό και δεν προσφέρει καμία ευχαρίστηση. Α.Β.
Λόγω οικονομικών απολαβών (φόροι) δεν πρόκειται ποτέ να απαγορευτεί καθολικά σε καμία χώρα. Ξ.Β.
Ακόμα και αν αρχίσει αυτή η κακή συνήθεια, ποτέ δεν είναι αργά για να πούμε όχι στο τσιγάρο. Αυτό που θα χρειαστεί είναι υπομονή, επιμονή και υποστήριξη από το οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον. Β.Α.
Οι καπνιστές να κάνουν ένα μεγάλο βήμα και να πουν όχι στο τσιγάρο. Δ.Β.
Γνωρίζουν το κακό που κάνουν στον εαυτό τους αλλά όταν τους ρωτάς γιατί δεν το κόβεις σου λένε «δεν μπορώ» Γ.Δ.
Οσοι καπνίζουν θα ζήσουν λιγότερο από αυτούς που δεν καπνίζουν. Α.Γ.
Οι μαθητές επηρεάζονται από φίλους τους αλλά πρέπει να αντισταθούν. Γ.Γ.
Οι άνθρωποι που δεν πιστεύουν στον εαυτό τους «πέφτουν» στο τσιγάρο. Γ.Δ.
Αν πραγματικά ψάξουμε τι περιέχει το τσιγάρο θα αηδιάσουμε! Γ.Ε.
Υπάρχουν πάρα πολλοί υγιεινοί τρόποι για να αντιμετωπίσειμ κάποιος τα προβήματά του. Ε.Γ.
Είναι απαράδεκτο μαθητές του γυμνασίου να καπνίζουν καθημερινά και ακατάπαυστα, λες και είναι ο παππούς μου που καπνίζει 50 χρόνια! Ν.Γ.
Με το να καπνίζεις κάθε μέρα σπαταλάς χρόνο από τη ζωή σου, αλλά σπαταλάς επίσης και τζάμπα χρήματα. Δ.Γ.
Το κάπνισμα εκτός από το γεγονός ότι δεν είναι ελκυστικό, δεν ωφελεί σε τίποτα. Γ.Γ.
Το βρίσκω ενοχλητικό γιατί όταν κάποιος παέι να σε πλησιάσει και μυρίζει την καπνίλα, του έρχεται να φύγει από δίπλα σου και να πάει αλλού. Α.Γ.
Όταν κάποιος αρχίσει το κάπνισμα δεν σκέφτεται πλέον λογικά αφού είναι εθισμένος σε αυτό. Τ.Γ.
Οι γονείς πολλές φορές χωρίς να το καταλαβαίνουν επηρεάζουν τα παιδιά τους αρνητικά, αφού καπνίζουν μπροστά τους! Γ.Σ.
Το κάπνισμα έχει μόνο αρνητικά και πρέπει να πληρώσεις για να τα πάρεις! Β.Δ.
Το κάπνισμα έχει πολλά αρνητικά και κανένα θετικό. Δ.
Συχνά μαθητές 14 – 17 ετών που έχουν αναφέρει ότι έχουν ξεκινήσει το κάπνισμα για να τους αποδεχτεί η παρέα τους, μετανειώνουν και όσο και να προσπαθούν δεν μπορούν να το κόψουν. Ν.Ε.
Νομίζοντας ότι κάνοντας τον εαυτό τους να φαίνεται μεγαλύτερος, τον κάνουν στην πραγματικότητα πιο μεγάλο δηλαδή εμφανίζουν ρυτίδες. Σ.Κ.
Οι πιο πολλοί επηρεάζονται από τους συνομήλικους τους καθώς δεν έχουν ενημερωθεί σωστά για το κάπνισμα και δεν ξέρουν το κακό που προκαλεί στην υγεία τους. Κ.Κ.
Πρέπει να σκεφτούμε αν θέλουμε να ζήσουμε υγιείς και ανεξάρτητοι η εξαρτημένοι με μακροχρόνια προβλήματα υγείας. Κ.Π.
Οι γονείς λένε ότι κάνει κακό το κάπνισμα και οι ίδιοι κάνουν το αντίθετο από ότι λένε και δεν το καταλαβαίνουν.Μ.Κ.
Δημιουργείται ο γνωστός τσιγαρόβηχας. Α.Κ.
Λέμε όχι στο τσιγάρο για μια καλύτερη ζωή. Κ.Χ.
Οσο περισσότερο γυμνάζονται τα άτομα τοσο λιγότερο καπνίζουν και γιααυτό το λόγο οι αθλητές δεν καπνίζουν. Ε.Κ.
Το παθητικό κάπνισμα είναι εξίσου επικίνδυνο και σημαντικά καρκινογόνο. Ν.Κ.
Αναφέρομαι σε όλους τους καπνιστές, να κάνουν ένα βήμα, μια μεγάλη προσπάθεια, να κόψουν το κάπνισμα, για να σώσουν τη ζωή τους. Δ.Κ.
Το τσιγάρο σκοτώνει, δεν σώζει.Α.Κ.
Εάν μέλη της οικογένειας είναι καπνιστές είναι υπεύθυνοι να μην καπνίζουν στους εσωτερικούς χώρους και όχι μπροστά σε μη καπνιστές. Κ.Ε.
Κατάφερα να το κόψω μετά από πολλή σκέψη. Τώρα νιώθω υπέροχα και έχω μεγάλη υπερηφάνεια αφού κατάφερα και απαλάχτηκα από αυτή την αηδιαστική συνήθεια. Κ.Ι.
Ο μόνος που βγαίνει κερδισμένος είναι οι καπνοβιομηχανίες και το κράτος που εισπράττει φόρους. Α.Κ.
Το κάπνισμα δεν είναι μαγγιά, είναι θάνατος. Ι.Κ.
Το κάπνισμα σχετίζεται με τον αιφνίδιο θάνατο βρεφών και με το χαμηλότερο βάρος γέννησης σε νεογνά των οποίων η μητέρα εκτίθεται στο κάπνισμα. Μ.Κ
Εάν οι γονείς καπνίζουν, τα παιδιά θα ξεκινήσουν το κάπνισμα κλέβοντας τα δικά τους τσιγάρα! Λ.Β.
Το κάπνισμα δυσκολεύει την αναπνοή, και πάνω από όλα, οδηγεί στο θάνατο. Κ.Λ.
Μερικά από τα συστατικά του τσιγάρου είναι: νικοτίνη, πίσσα, φορμαλδεύδη, αρσενικό, βενζόλιο, ραδόνιο, πολώνιο. Σ.Λ.
Θα πρέπει όλοι να γίνουμε αντικαπνιστές και να προσπαθούμε όσο γίνεται να αλλάξουμε την γνώμη των καπνιστών. Β.Λ.
Τα μέτρα ξεκινούν από την οικογένεια που αν υπάρχουν καπνιστές είναι το χειρότερο παράδειγμα. Μ.Λ.
Πιστεύω πως είναι μια νεανική» βλακεία», μια πράξη που νομίζουν ότι θα τους βοηθήσει να κάνουν πιο εύκολα παρέες η να ενταχθούν πιο γρήγορα σε μια παρέα, να το παίζουν μάγκες και «υπεράνω» Κ.Λ.
Αν θέλει κάποιος ας καπνίσει αλλά καταστρεέφει την ζωή του με τα χέρια του. Ν.Λ.
Βέβαια δεν πεθαίνεις με την πρώτη. Μέχρι να γίνει αυτό θα μυρίζεις άσχημα, θα βλάψεις την υγεία σου, το σώμα σου, το δέρμα σου, αλλά και την εμφάνισή σου. Δ.Μ.
Οσο πιο πολύ αθλείται κάποιος τόσο πιο λίγο καπνίζει έως καθόλου. Γ.Μ.
Το κάπνισμα δεν είναι απόδειξη ότι κάποιος μεγάλωσε. Α.Μ.
Νομίζουν (οι έφηβοι) ότι καπνίζοντας μοιάζουν σαν στάρ του σινεμά, αλλά και ότι φαίνονται πιο σκληροί. Κ.Μ.
Αν το κόψω, θα είναι ένα μεγάλο βήμα στην ζωή μου! Μ.Ε.
Πιστεύω πως το κάπνισμα είναι ένας μπελάς γιατί πολλοί που το άρχισαν δεν μπορούν να το σταματήσουν. Β.Μ.
Αν αρχίσεις τοκάπνισμα, ένα είναι σίγουρο: ο οργανισμός σου θα καταστραφεί εσωτερικά κα εξωτερικά. Τ.Μ.
Η ανασφάλεια του εφήβου και η προσπάθεια να ενταχθεί στο κοινωνικό σύνολο, τον οδηγούν σε ακρότητες και λάθος αποφάσεις. Σ.Μ.
Η εικόνα ενός καπνιστή είναι ένα πρόσωπο κουρασμένο και γηρασμένο αλλά τα παιδιά της ηλικίας γυμνασίου και λυκείου δεν πτοούνται από τέτοιες εικόνες. Δ.Μ.
Θέλει να τον ελέγχει ένας ανώτερος (νικοτίνη), να ξοδεύει όλα του τα λεφτά σε καπνό, ο οποίος χάνεται μέσα σε λίγα λεπτά στο άπειρο σύμπαν! Γ.Μ.
Υπάρχουν άτομα κατά του καπνίσματος και τους ενοχλεί να βρίσκονται σε παρέα καπνιστών για αυτό απομακρύνονται. Κ.Μ.
Το κάπνισμα μπορεί να σκοτώσει και να προκαλέσει καρκίνο! Μ.Α.
Το κάπνισμα κοστίζει. Μ.Ε.
Το κάπνισμα μπορεί να προκαλέσει βλάβες στους πνεύμονες κα στην καρδιά. Δ.Μ.
Οι λαοί που καπνίζουν έχουν χαμηλότερο βιοτικό επίπεδο. Γ.Μ.
Εκείνο που με εκνευρίζει είναι να βλέπω εγκύους να κανίζουν, χωρίς καμία ενοχή για το κακό που κάνουν στο παιδί τους. Ε.Μ.
Μερικοί καπνιστές είπαν ότι ήταν η χειρότερη επιλογή που έκαναν στη ζωή τους. Ο.Μ.
Το κάπνισμα μαυριζει τα πνευμονια και έτσι η αναπνοή γίνεται δυσκολότερη. Λ.Μ.
Η πραγματική μαγγιά είναι να σε πιέσουν να δοκιμάσεις και εσύ να αρνηθείς. Δ.Μ.
Δεν πρόκειται να καπνίσω ποτέ γιατί αθλούμαι. Γ.Μ.
Είναι ένας τρόπος αυτοκαταστροφής του οργανισμού. Π.Μ.
Εύχομαι με όλη μου την καρδιά σε όλους αυτούς που θέλουν να το κόψουν να το καταφέρουν. Σ.Ν.
Οι μόνοι που κάνουν παρέα με καπνιστές είναι οι καπνιστές. Α.Ν.
Δεν πρέπει να καπνίζουμε γιατί νειώνουμε φυσικές δυνάμεις από τον εαυτό μας. Λ.Ν.
Οι έφηβοι δεν πρέπει να ξεκινήσουμε ποτέ το κάπνισμα. Θ.Ν.
Αντί να προκαλούν θετική εντύπωση, συνήθως προκαλούν αρνητικά σχόλια. Μ.Ν.
Οσο ανόητος και αν είσαι, δεν μπορεί να σου αρέσει να αναπνέεις πίσσα η να βγάζεις καπνούς σαν τζάκι. Μ.Ν.
Τι σε οδήγησε να καπνίζεις? Παρασύρθηκα βλέποντας τους φίλους μου να καπνίζουν. Ν.Κ.
Συνήθως είναι παιδιά που δεν ασχολούνται κε τον αθλητισμό, είναι επιπόλαιοι, δεν είναι δυνατοί χαρακτήρες και δεν έχουν υψηλούς στόχους για το μέλλον τους. Ν.Μ.
Χωρίς την θέλησή τους έγκυες γυναίκες και άνθρωποι ου δεν καπνίζουν γίνονται παθητικοί καπνιστές σε κλειστούς χώρους. Η.Ν.
Κάνε στάχτη το τσιγάρο. Ν.Α.
Ο πατέρας μου θέλει να το κόψει, αλλά το τσιγάρο τον εμποδίζει χάρη στην εθιστικότητά του. Λ.Ν.
Δεν ξέρουν ότι το τσιγάρο είναι «διαβολικό» και αν το ξεκινήσεις είναι δύσκολο να το κόψεις. Σ.Ν.
Όταν κάποιος καπνίζει, δεν μπορεί να αθληθεί ίσα με κάποιον που δεν καπνίζει.Ν.Ο.
Η αληθινή μαγγιά είναι να μην κάνεις αυτό που κάνουν οι άλλοι αλλά να χαράξεις τον δικό σου δρόμο Γ.Π.
Το κάπνισμα μειώνει το οξυγόνο ενός ανθρώπου και τον κάνει να κουράζεται εύκολα. Π.Ι.
Και οι δυο γονείς μου ξέρουν ότι το κάπνισμα είναι κακό και προσπαθούν να το κόψουν αλλά τους έχει γίνει συνήθεια. Α.Π.
Στην οικογένειά μου πλέον δεν καπνίζει κανείς! Θ.Π.
Το δέρμα φαίνεται πιο θαμπό, και εμφανίζει σημάδια γήρανσης νωρίτερα. Ε.Π.
Οι περισσότερες ουσίες του τσιγάρου προκαλούν καρκίνο, πνευμονοπάθειες, βρογχίτιδα, άσθμα, παθήσεις της καρδιάς και του εγκεφάλου, οστεοπόρωση, προβλήματα γονιμότητας κ.ά.
Οι εταιρείες το προβάλλουν ως διασκεδαστικό και αρρενωπό για τα αγόρια, θηλυπρεπές για τα κορίτσια. Π.Π.
Πρέπει να σταματήσουν οι φήμες για υγιεινό κάπνισμα και όλοι να προσγειωθούμε στην πραγματικότητα! Τ.Π.
Ο πατέρας μου δυσκολεύτηκε να το κόψει αλλά λέει οτι άξιζε τον κόπο, τώρα νιώθει υγιής και ευδιάθετος. Π.Χ.
Πιστεύω πως το κάπνισμα δεν σημαίνει άνοδο, γοητεία πρόοδο και επιτυχία, αντίθετα είναι μια σκλαβιά και κοροιδία. Ι.Π.
Οι περισσότεροι καπνιστές εξαρτώνται από αυτό (Η εξάρτηση μπορεί να είναι είτε σωματική είτε ψυχολογική) Π.Δ.
Πιστεύω πως πια μαγγιά είναι κάποιος να μην καπνίζει. Π.Ε.
Πιστεύω πως το κάπνισμα θα έπρεπε να είχε απαγορευτεί από το κράτος. Α.Π.
Αν κάθε άνθρωπος σκεφτόταν την πραγματική συνέπεια θα σταματούσε να το βρίσκει ελκυστικό Γ.Π.
Ελπίζω να το κόψετε! Α.Π.
Δεν πρόκειται να στερήσω από τους καπνιστές το δικαίωμα στην αυτοκαταστροφή, αλλά δεν σημαίνει ότι δέχομαι να γίνομαι θύμα παθητικού καπνίσματος. Γ.Π.
Να μην ονομαζόμαστε παθητικοί καπνιστές αλλά αντικαπνιστές. Π.Κ.
Οι περισσότεροι καπνιστές γερνάνε γρήγορα και κιτρινίζουν τα δόντια τους! Δ.Π.
Ο μόνος τρόπος να γλυτώσεις είναι να μην το βάλεις ποτέ στο στόμα, ούτε μια φορά. Ε.Π.
Αν ψάξουμε τι κρύβεται πίσω από το τσιγάρο, θα ανακαλύψουμε κάτι που θα μας απωθήσει από το κάπνισμα. Ε.Π.
Το 2020 θα έχουμε 8.000.000 θανάτους, θα ήθελες να είσαι ένας από αυτούς? Π.ΑΓ
Καπνίζουν θέλοντας να δείξουν ότι είναι ανώτεροι(?) από τους υπόλοιπους! Ρ.Ν.
Μέσα του υπάρχουν ουσίες εξολόθρευσης εντόμων και ζώων! Ρ.Μ.
Οι γονείς είναι υποχρεωμένοι να συζητάνε με τα παιδιά τους για το θέμα του καπνίσματος. Ε.Σ.
Οι κοπέλες αρχίζουν το κάπνισμα θέλοντας να δείξουν ότι είναι μεγάλες και για να μπουν σε παρέες που θεωρούν «διάσημες» Σ.Σ.
Η καλύτερη λύση είναι κάποιος να μην καπνίσει συνειδητά, και όχι γιατί κάποιος του το απαγόρευσε. Όλοι να ενημερωθούν για το τσιγάρο και τα αποτελέσματα του καπνίσματος. Μ.Σ.
Η μόνη ανάγκη του καπνίσματος είναι αυτή της ανεξέλεγκτης εξάρτησης.Χ.Σ.
Η νικοτίνη πρώτη στην εθιστικότητα δεν σε αφήνει να το σταματήσεις! Ν.Σ.
Το κάπνισμα κάνει κακό και για αυτό δεν θα καπνίσω ποτέ στη ζωή μου! Σ.Δ.
Οι νέοι πρέπει να μάθουν την αξία των υγιεινών συνηθειών, να ασχολούνται με την άσκηση και τον αθλητισμό. Π.Σ.
Αυτοί που δοκιμάζουν το τσιγάρο, τους εθίζει η νικοτίνη και δοκιμάζουν και άλλο, έτσι γίνονται καπνιστές. Σ.Κ.
Δυστυχώς η μητέρα μου καπνίζει, ευτυχώς ο πατέρας μου δεν καπνίζει. Α.Σ.
Η άσκηση μας θωρακίζει εναντίον του καπνίσματος και μας μαθαίνει την αξία των υγιεινών συνηθειών. Ι.Σ
Πολλοί πιστεύουν πως τους χαλαρώνει όταν είναι εκνευρισμένοι η αγχωμένοι, ενώ αντιθέτως οι ουσίες που περιέχει, περνούν στο σώμα και δεν το αφήνουν να ηρεμήσει. Κ.Σ.
Ενας χρόνιος καπνιστής έχει 20 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα πρόκλησης καρκίνου και δημιουργία κακοήθων όγκων στον οργανισμό του συγκριτικά με τον μέσο άνθρωπο! Σ.Θ.
Στόχος τους (εταιρειών καπνού) είναι οι νέοι. Σ.Μ.
Τα ενήλικα άμέλη της οικογενείας μου κάπνιζαν, αλλά με με αρκετή προσπάθεια κατάφεραν και το έκοψαν! Σ.Μ.
Το τσιγάρο είναι νόμιμο ναρκωτικό, παρόλα αυτά κυκλοφορεί. Τα κέρδη των καπνοβιομηχάνων και του κράτους είναι πολύ μεγάλα. Αν μας ζητηθεί να καπνίσουμε μπορούμε να αρνηθούμε λέγοντας «ΌΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ» .Τ.Μ.
Είναι τραγικό να θωρεί κάποιος ανήλικα παιδιά που ο οργανισμός τους τώρα αναπτύσσεται και η ζωή τους τώρα ξεκινά, να είναι καπνιστές. Ε.Τ.
Κάθε φορά που κάποιος καπνίζει, μειώνεται η ζωή του. Ε.Τ.
Το κάπνισμα δεν είναι καθόλου ελκυστικό. Δ.Τ.
Αυτό που κάνει εθιστικό το τσιγάρο είναι η νικοτίνη, ένα είδος ναρκωτικού. Τ.Ε.
Το κάπνισμα προκαλεί εμφράγματα, αναπνευσρικά προβλήματα και πολλές μορφές καρκίνου. Ι.Τ.
Το τσιγάρο κόβεται δύσκολα. Τ.Ο.
Πολλοί ξεκινούν με την φράση «θα το αρχίσω τώρα αλλά όταν μεγαλώσω θα το σταματήσω» Ο.Τ.
Οι καπνιστές σε μεγάλη ηλικία το μετανιώνουν, προσπαθούν να το κόψουν αλλά δεν μπορούν! Τ.Χ.
Το κάπνισμα κάνει τους μαθητές αποκρουστικούς και βρωμερούς, με αποτέλεσμα να μην τους πλησιάζει κανείς παρά μόνον οι καπνιστές φίλοι τους! Ν.Τ.
Στο μέλλον το κάπνισμα θα πρέπει να απορρίπτεται σαν κάτι το παράνομο! Ε.Τ.
Το κάπνισμα οδηγεί πολλές φορές σε ψυχολογικά προβλήματα όπως ο θυμός, ο εκνευρισμός ακόμη και σε προβλήματα συγκέντρωσης. Α.Τ.
Πολλά παιδιά θέλοντας να ανεβάσουν την κοινωνική τους εικόνα αρχίζουν το κάπνισμα. Τ.Χ.
Όλα είναι ένα παιχνίδι του μυαλού. Δ.Τ.
Γιατί κάποιος να θεωρεί ελκυστική την εικόνα ενός ανθρώπου με άσχημο δέρμα, κίτρινα νύχια, αδύναμα μαλλιά και μαύρους κύκλους? Χ.Φ.
Με την πάροδο του χρόνου εθίζονται σε αυτό και όλοι γνωρίζουμε ότι οι εθισμοί κόβονται με μεγάλη δυσκολία. Φ.Ν.
Το κάπνισμα μπορεί να επηρεάσει την γονιμότητα γυναικών και ανδρών, την σεξουαλική λειτουργία των ανδρών, την υγεία των εγκύων και των εμβρύων. Θ.Χ.
Οι έφηβοι πρέπει να έχουν αυτογνωσία, να ξέρουν τι είναι καλό και τι κακό και να μην παρασέρνονται από τα «θέλω» των υπολοίπων γύρω τους. Χ. Ε.
Θεωρώ ότι το κάπνισμα είναι χαζό και ανούσιο, με σκοπό οι δημιουργοί του να βγάζουν λεφτά εις βάρος μας. Χ.Α.
Αυτά σου προσφέρει το κάπνισμα: μια χάλια μαύρη και θανατηφόρα ζωή! Χ.Θ.
Μην αφήνεις να καθορίζουν την ζωή σου άλλοι, πόσο μάλλον κάποιοι που δεν θέλουν το καλό σου. Χ.Ν.


images (1)

 

 

 

ΚΑΠΝΙΖΕΙΣ? ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Συνέπειες του καπνίσματος

 kap3

Ποια είναι η άποψη επί του θέματος του….

kap8

 

 

 

 

 

 

http://   www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=s77wNNzEa1E

Σύμφωνα με τον ετήσιο προγραμματισμό του μαθήματός μας, τον μήνα Νοέμβριο ασχολούμαστε και με την βλαβερή συνήθεια του καπνίσματος.

Σε συνεργασία με τον καθηγητή καλλιτεχνικών του σχολείου μας κ. Αδαμαντίδη, η Α΄ τάξη δημιουργεί αφίσες και συνθήματα εναντίον του καπνίσματος ενώ στο μάθημά μας αφού διαβάσετε τις σελίδες 82 – 83 του βιβλίου μας που αναφέρονται στην άσχημη αυτή εξάρτηση, συζητήστε με καπνιστές, με τους γονείς σας, αδέλφια φίλους κλπ. και ανταλλάξετε απόψεις. Έπειτα, απαντάτε στην άσκηση 3.6 και γράφετε την γνώμη σας  σε μορφή έκθεσης σε μια σελίδα, την οποία πρέπει να παραδώσετε όπως συμφωνήσαμε τις επόμενες μέρες.

Ακολουθεί αναδημοσίευση άρθρου από το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας για την πρόληψη του καπνίσματος:

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (Π.Ο.Υ.) εκτιμά πως η επιδημία του καπνίσματος είναι μία από τις μεγαλύτερες απειλές για τη δημόσια υγεία που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα. Τον 20ο αιώνα το κάπνισμα προκάλεσε εκατό εκατομμύρια θανάτους, ενώ τον 21ο αιώνα ο αριθμός αυτός υπολογίζεται να εκτοξευθεί στο ένα δισεκατομμύριο.

Στις μέρες μας υπολογίζεται πως το κάπνισμα σκοτώνει συνολικά έξι εκατομμύρια, σχεδόν, ανθρώπους ετησίως, πέντε εκατομμύρια από τους οποίους είναι καπνιστές ή πρώην καπνιστές και γύρω στις 600.000 παθητικοί καπνιστές. Σύμφωνα με την τελευταία αναφορά του Π.Ο.Υ. για το έτος 2011 για το κάπνισμα, κάθε έξι δευτερόλεπτα, περίπου, πεθαίνει ένας άνθρωπος εξαιτίας της εξάρτησης του στον καπνό και στα προϊόντα καπνού, ενώ ο μισός πληθυσμός των καπνιστών θα καταλήξει από μία ασθένεια που σχετίζεται με το κάπνισμα.

Επιπλέον, στην ίδια αναφορά υπολογίζεται πως το άμεσο και το έμμεσο κόστος της θεραπείας των νοσημάτων που σχετίζονται με το κάπνισμα αποτελεί τεράστια επιβάρυνση για τον προϋπολογισμό της υγείας, παγκοσμίως και υποδεικνύεται πως είναι δικαίωμα κάθε ανθρώπου να λαμβάνει ενημέρωση, φροντίδα και υποστήριξη στον αγώνα κατά της επιδημίας του καπνίσματος και υποχρέωση κάθε χώρας να τις παρέχει.
Έχετε απάντηση στις ερωτήσεις?
1.Πιστεύετε ότι υπάρχει εξάρτηση από το κάπνισμα;
2.Γνωρίζετε τί είναι η εξάρτηση και ειδικότερα πώς συσχετίζεται µε το κάπνισμα;
3.Γνωρίζετε εάν το τσιγάρο περιέχει κι άλλες χημικές ουσίες µε βιολογικές συνέπειες, εκτός από την νικοτίνη;
4.Γνωρίζετε ποιες είναι οι άμεσες (βραχυπρόθεσμες) συνέπειες του καπνίσματος;
5.Γνωρίζετε ποιες είναι οι έµµεσες (μακροπρόθεσμες) συνέπειες του καπνίσματος;
6.Γνωρίζετε ποιες είναι οι διάφορες µορφές χρήσης προϊόντων καπνού;
7.Πιστεύετε ότι οι περισσότεροι ή οι λιγότεροι νέοι και νέες της ηλικίας σας καπνίζουν;
8.Θεωρείτε ότι η διακοπή του τσιγάρου είναι εύκολη υπόθεση;
9.Η χρήση δύο µε τριών τσιγάρων καθημερινά μπορεί να έχει βλαβερές συνέπειες στην υγεία µου;
10.Εάν είμαι παθητικός καπνιστής, υπόκειμαι σε βλαβερές συνέπειες για την υγεία µου;
11.Η διαφήμιση του τσιγάρου επιτρέπεται;
12.Έχετε αναλογιστεί για ποιους λόγους οι άνθρωποι καπνίζουν;

kap6

Μερικά από τα χημικά συστατικά του τσιγάρου:
• Ακεταλδεΰδη (χρησιμοποιείται στην κατασκευή κόλλας).
• Ακετόνη (κύριο συστατικό στο ξεβαφτικό νυχιών).
• Αµµωνία (ένα χηµικό που χρησιμοποιείται, για να καθαριστούν οι τουαλέτες).
• Αρσενικό (ένα χηµικό που χρησιμοποιείται, για να σκοτώσει έντοµα και ζιζάνια).
• Βενζόλιο (ένα εύφλεκτο, τοξικό υγρό που χρησιμοποιείται ως διαλύτης ή ως καύσιμο).
• Κάδμιο (βρίσκεται στις μπαταρίες).
• Κυάνιο (ένα δηλητήριο που χρησιμοποιείται, για να σκοτώσει ποντίκια).
• Μονοξείδιο του Άνθρακα (ισχυρό δηλητήριο-καυσαέριο αυτοκινήτων).
• Νικοτίνη (ένα φυτοφάρμακο που χρησιμοποιείται, για να σκοτώσει έντοµα).
• Στυρένιο (ένα υγρό που χρησιμοποιείται στην παραγωγή συνθετικού καουτσούκ και πλαστικών).
• Τολουένιο (ένα υγρό που χρησιμοποιείται ως αντικροτικό συστατικό της βενζίνης).
• Υδροξίνη (ένα διαβρωτικό υγρό που χρησιμοποιείται ως καύσιμο για πυραύλους και αεροσκάφη).
• Φαινόλη (ένα δηλητηριώδες χηµικό που χρησιμοποιείται ως απολυμαντικό).
• Φορμαλδεΰδη (ένα χηµικό που χρησιμοποιείται, για να διατηρήσει πτώματα ).
• Χλωριούχο Βινύλιο (χρησιμοποιείται στην κατασκευή σακουλών σκουπιδιών)

kap5

Σε περίπτωση που:
• Μυρίζουν τα µαλλιά µας.
• Μυρίζουν τα ρούχα µας.
• Μυρίζει η αναπνοή µας.
• Κιτρινίζουν τα δόντια µας.
• Κιτρινίζουν τα δάχτυλά µας.
• Η επιδερµίδα µας γίνεται πιο τραχιά, πιο σκληρή µε συνέπεια να γερνάει γρηγορότερα.
• Μειώνεται η γεύση και η όσφρηση.
• Έχουμε αδυναμία αυτοσυγκέντρωσης.
• Έχουμε απώλεια µνήµης.

Είμαστε καπνιστές ή όχι?

Με τι συνδέονται οι παρακάτω λέξεις?
Εξάρτηση, Καρκίνος, Βρογχίτιδα, Έμφραγμα, Κρυολόγημα,  Πνευμονία, Βήχας,  Πονόλαιμος, Εµφύσηµα,  Εγκεφαλικό, Γρίπη,  Ρυτίδες.

kap2

Πιστεύετε ότι οι περισσότεροι ή οι λιγότεροι νέοι και νέες της ηλικίας σας καπνίζουν;
Η αλήθεια είναι ότι µας έχουν περάσει την εντύπωση µέσα από µουσικά βιντεοκλίπ που βλέπουµε, ταινίες που παρακολουθούµε, τηλεοπτικές σειρές και γενικότερα µέσα από τα περισσότερα πρότυπα lifestyle που προβάλλονται, ότι οι περισσότεροι νέοι και νέες της ηλικίας σας καπνίζουν! Για σκεφτείτε το λόγο που µας επιβάλλουν αυτή την άποψη. Μήπως, επειδή πολλές φορές οι καπνοβιοµηχανίες είναι χορηγοί σε όλα αυτά;

Σε μια παρέα παιδιών της ηλικίας σας, κάποια από αυτά καπνίζουν και προσφέρουν στην Αγγελική τσιγάρο.

Πώς πιστεύετε πως ένιωσε η Αγγελική, όταν της ζήτησαν να καπνίσει;
• Σκέφτεται να καπνίσει, για να εντυπωσιάσει τους μεγαλύτερους μαθητές.
• Φοβάται μήπως δεν την κάνουν παρέα.
• Φοβάται μήπως οι μεγαλύτεροι μαθητές την πουν «άτολμη».
• Φοβάται, γιατί ξέρει ότι, µόλις βάλει το τσιγάρο στο στόµα της, θα της φέρει βήχα, ζαλάδα και εμετό.
Με ποιο τρόπο οι φίλες της πιέζουν την Αγγελική να καπνίσει;
• Οι φίλες της την πιέζουν λέγοντάς της πως το κάπνισμα είναι κάτι που κάνουν όλοι οι άνθρωποι μεγαλώνοντας.
• Την πιέζουν λέγοντάς της πως, αν καπνίσει, τότε θα μπορεί να µπει στην παρέα τους.
• Την πιέζουν λέγοντάς της πως, αν καπνίσει δε θα έχει κανένα πρόβλημα.
Είναι αλήθεια αυτό; ∆εν έχει κανένα πρόβλημα κάποιος, όταν καπνίζει;
Πώς θα μπορούσε να απαντήσει αρνητικά η Αγγελική σε αυτήν την περίπτωση που πιέζεται να καπνίσει;
• Θα μπορούσε απλώς να απαντήσει: «Όχι, ευχαριστώ».
• Θα μπορούσε να το αποφύγει λέγοντας: «∆ε θα το ήθελα τώρα».
• Θα μπορούσε να ζητήσει τη βοήθεια της αδερφής της ρωτώντας: «Κι εσύ δεν καπνίζεις. Έτσι, δεν είναι;».
• Θα μπορούσε να απαντήσει λέγοντας στις φίλες της αδερφής της πως το τσιγάρο είναι «εξάρτηση» και καταστρέφει τους πνεύμονες.

Η πίεση που μπορεί να ασκήσουν είτε οι μεγαλύτεροι μαθητές είτε οι μαθητές της ηλικίας σας μπορεί να είναι πραγµατικά µεγάλη. Όμως, όταν ξέρεις την αλήθεια για το κάπνισμα, τότε είσαι έτοιμος να απαντήσεις και να µην υποκύψεις κάνοντας κάτι που γνωρίζεις πολύ καλά ότι είναι βλαβερό.

Μπορείς να πάρεις τη σωστή απόφαση για το κάπνισμα.

Στον παρακάτω σύνδεσμο – βίντεο βλέπετε τον εαυτό σας?

https://  www.youtube.com/watch?v=riPCbnLiCcQ

 

 

 

 

ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ – ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ

 

Στη νέα σελίδα που προστέθηκε στο ιστολόγιο με τίτλο: ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ – ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ,  μπορείτε να λάβετε χρήσιμες πληροφορίες:

Για την παροχή πρώτων βοηθειών σε έναν συνάνθρωπό μας που τυχόν βρίσκεται σε κίνδυνο να χάσει την ζωή του λόγω διακοπής  λειτουργίας της καρδιάς και της αναπνοής του. Σε αυτόν τον άνθρωπο δεν οξυγονώνεται ο εγκέφαλός του, άρα για κάθε λεπτό που περνά, νεκρώνεται το 10% αυτού! Αντιλαμβάνεται κανείς λοιπόν πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζει ο καθένας από εμάς  τι να κάνει και να δράσει άμεσα!

Εδώ μαθαίνουμε τους όρους: ΚΑΡ.Π.Α. Καρδιοπνευμονική Ανάνηψη (CPR) και Α.Ε.Α. Αυτόματος Εξωτερικός Απινιδωτής (AED).

  Ευχής έργο είναι να μάθουμε και να τους χρησιμοποιούμε, γιατί έτσι κάποτε θα σώσουμε έναν συνάνθρωπό μας!

Οι οδηγίες που παρέχονται, προέρχονται μέσω της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης, από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Αναζωογόνησης (ERC)

Κατά την διάρκεια της χρονιάς θα φροντίσουμε να διοργανώσουμε στο σχολείο μας σχετικό σεμινάριο – επίδειξη από ειδικευμένους διασώστες.

Επίσης θα ξαναθυμηθούμε – σε συνέχεια της άσκησης που κάναμε στο σχολείο μας – πώς πρέπει να αντιδράσουμε σε σεισμό, καταιγίδα κλπ.

 

 

 

ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΒΟΛΕΙ 1ΓΚ

Την Παρασκευή 31 Οκτωβρίου ξεκίνησε και αυτή τη χρονιά η ακαδημία βόλεϊ του σχολείου μας και η συμμετοχή των μαθητών ξεπέρασε κάθε προσδοκία.

Ο μεγάλος αριθμός συμμετοχών ίσως μας οδηγήσει και σε δεύτερη μέρα προπονήσεων, αλλά αυτό θα το δούμε τις επόμενες ημέρες.

Θα πρέπει πάντα να θυμόμαστε ότι ο αθλητισμός δεν είναι αυτοσκοπός, αλλά το εργαλείο, ίσως ο καλύτερος τρόπος με τον οποίο τα παιδιά – αθλητές κοινωνικοποιούνται,  βάζουν στόχους, προσπαθούν να τους πετύχουν, βιώνουν την χαρά που προσφέρει η επιτυχία που προέρχεται μέσα από κόπο, προσπάθεια και σκληρή κάποιες φορές εργασία. Οι αθλητές μαθαίνουν ότι με υπομονή και επιμονή τα πάντα είναι δυνατά, στον αθλητισμό, στα μαθήματα, στην ίδια την ζωή!

Καλή συνέχεια!

 

 

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΒΟΛΕΙ

αναδημοσίευση άρθρου

Tου: Τίμου Αθανασόπουλου

1987 Μετάλλειο Εθνική Βόλλευ Γάνδη ΒελγίουΕθνική βόλλευ 1987

…χρόνια δοξασμένα. 27 ολόκληρα χρόνια συμπληρώθηκαν πριν λίγες ημέρες, 4/10, από την μεγαλύτερη επιτυχία του ελληνικού βόλεϊ σε επίπεδο Εθνικών ομάδων. Το volleynews.gr θυμάται…

Ήταν Κυριακή 4 Οκτωβρίου του 1987 όταν οι παίχτες του Θανάση Μαργαρίτη κατέκτησαν το χάλκινο μετάλλιο στο Πανευρωπαϊκό στη Γάνδη και ανάγκασαν χιλιάδες Έλληνες να βγουν στους δρόμους και να πανηγυρίσουν άλλο ένα μετάλλιο σε ομαδικό επίπεδο (είχε προηγηθεί το χρυσό μετάλλιο στο μπάσκετ).

Το ταξίδι προς την Ιθάκη

Η Εθνική ομάδα ξεκίνησε ως το αουτσάιντερ στον Β όμιλο και στην πρεμιέρα επικράτησε της πανίσχυρης Τσεχοσλοβακίας, προκαλώντας αίσθηση και ταυτόχρονα γεμίζοντας αυτοπεποίθηση τους παίχτες του Θανάση Μαργαρίτη για την πορεία προς το μετάλλιο.

Η απογείωση όμως ήρθε μία μέρα αργότερα απέναντι στην Βουλγαρία. «Αν το 3-2 επί της Τσεχοσλοβακίας ήταν απίστευτο το 3-1 επί της Βουλγαρίας απλά έμοιζε με ψέμα…», είχε πει σε μια συνέντευξη του ο Στέλιος Καζάζης ο οποίος δεν ήξερε εάν θα έπρεπε να χαρεί που τον αποκαλούσαν τον Γκάλη του βόλεϊ αφού ήταν πολύ νωπή επιτυχία της Εθνικής μπάσκετ με την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου 3,5 μήνες νωρίτερα…

Οι 12 παίκτες της θρυλικής ομάδας ήταν οι:

Στέλιος Καζάζης (αρχηγός), Μιχάλης Τριανταφυλλίδης, Τάσος Τεντζέρης, Δημήτρης Γόντικας, Σωτήρης Αμαριανάκης, Σάκης Μουστακίδης, Βαγγέλης Κουτσονίκας, Κώστας Μαργαρώνης, Δημήτρης Καζάζης, Γιώργος Ντράγκοβιτς, Μάκης Δημητριάδης, Γιάννης Νικολαΐδης

Το βόλεϊ στα καλύτερά του…

Για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες η Ομόνοια κατακλύζεται από χιλιάδες Έλληνες που βγήκαν στους δρόμους να πανηγυρίσουν.

Στο παλιό Ανατολικό αεροδρόμιο βρέθηκαν αυθόρμητα 1.500 Έλληνες για να υποδεχτούν την ελληνική αποστολή, ενώ συγκινητικές στιγμές εκτιλύχθηκαν μετά το τέλος του μικρού τελικού όπου η ελληνική ομάδα στο 5ο σετ που γίνονταν με το παλιό σύστημα της αλλαγής (κι όχι με το ράλι πόιντ σύστεμ που είναι σήμερα) έχανε από την μεγάλη Σουηδία του Γκούσταφσον με 13-08. Μεγάλη εμφάνιση στη διοργάνωση αλλά ειδικά στο μικρό τελικό έκανε ο Σωτήρης Αμαριανάκης, ο Μιχάλης Τριανταφυλλίδης και φυσικά ο Στέλιος Καζάζης, ο Σάκης Μουστακίδης και ο Δημήτρης Γόντικας.

Η πορεία προς το μετάλλιο

Β΄ΟΜΙΛΟΣ
Ελλάδα – Τσεχοσλοβακία 3-2 (13-15, 15-08, 15-06, 04-15, 15-05)
Ελλάδα – Βουλγαρία 3-1 (07-15, 08-15, 08-15, 08-15)
Ελλάδα – Ισπανία 3-0 (15-07, 15-09, 15-12)
Ελλάδα – Βέλγιο 3-2 (15-07, 10-15, 15-07, 12-15, 15-08)
Ελλάδα – Σουηδία 1-3 (08-15, 15-10, 10-15, 10-15)

Ημιτελικός
3/10: Ελλάδα – ΕΣΣΔ 0-3 (05-15, 05-15, 12-15)
Mικρός τελικός
4/10: Ελλάδα – Σουηδία 3-2 (14-16, 15-09, 06-15, 15-11, 16-14)

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε την επιτυχία αυτή, τους θρύλους του αθλήματος, καθώς και το βόλεϊ της εποχής εκείνης:

http://   www.youtube.com/watch?v=3nXr3VD-WA8

Σημείωση: Είχα την χαρά και την τιμή να γνωρίσω  από κοντά τον μεγάλο δάσκαλο του αθλήματος  Θανάση Μαργαρίτη, προπονητή της Εθνικής εκείνη την εποχή, αφού πριν αναλάβει την Εθνική ήταν προπονητής στην ομάδα που αγωνίστηκα, τον Α.Ο.Ν.Σ.  ΜΙΛΩΝ.

 

 

 

 

 

Copyright © Λαντζούρης Θεόδωρος ΠΕ11           Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top
...