LAMS

Ετικέτες

Αναζήτηση

Οκτωβρίου 2017
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Ετικέτες

Blogroll

Ο ΤΡΙΤΩΝ Η ΑΙΓΛΗ ΚΑΙ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ

Μια από τις δραστηριότητες που κάναμε στο πλαίσιο του προγράμματος teachers4europe με τους μαθητές μου είναι

ένα ηλεκτρονικό βιβλίο cartoon με μια ιστορία που γράψαμε όλοι μαζί στην τάξη με την μέθοδο της δημιουργικής γραφής.

Στάδια δημιουργίας cartoon

1. Πρώτα συζητάμε την ιδέα. Περί τίνος πρόκειται. Και μετά αρχίζουμε να λέμε τις δικές μας ιδέες και προτάσεις. Brainstorming (1 διδακτική ώρα)
2. Χωριζόμαστε σε ομάδες και ξεκινά η δημιουργική γραφή. (2 διδακτικές ώρες)
3. Στο επόμενο στάδιο καθόμαστε και ακούμε την κάθε ομάδα που διαβάζει αυτά που έγραψε. (2 διδακτικές ώρες)
4. Σ αυτό το στάδιο προσπαθούμε να πάρουμε στοιχεία από όλες τις ιστορίες και να κάνουμε μια δική μας. Ήταν το πιο δύσκολο στάδιο αφού όλες οι ιστορίες ήταν καταπληκτικές. (2 διδακτικές ώρες)
5. Αφού καταλήξουμε σε μια ιστορία μετά την χωρίζουμε σε μεγάλες παραγράφους και κάθε ομάδα αναλαμβάνει να μετατρέψει σε διαλόγους το κείμενο. (1 διδακτική ώρα)
6. Αμέσως μετά κάθε ομάδα παρουσιάζει βιωματικά ότι έγραψε. Διορθώνουμε τυχόν λάθη. (1 διδακτική ώρα)
7. Η υπόλοιπη εργασία έγινε στο εργαστήρι υπολογιστών με τη βοήθεια της καθηγήτριας υπολογιστών του σχολείου μας.
8. Έδωσαν κάθε ομάδα στους διαλόγους της ζωή με τα animation του toondoo και δημιούργησαν ένα ηλεκτρονικό περιοδικό. (10 διδακτικές ώρες)
Σύνολο διδακτικών ωρών : 19

Περιγραφή κατάστασης.

Μέσα σ αυτές τις 19 διδακτικές ώρες της συγκεκριμένης δραστηριότητας μάθαμε πολλά περισσότερα πράγματα από αυτά που είχα αρχικά θέσει ως στόχους.
Καταφέραμε να συζητήσουμε και να εμπνευστούμε όλοι μαζί χωρίς προστριβές ή ανταγωνισμούς.
Κάθε μαθητής έγραψε το δικό του κείμενο και το παρουσίασε στην τάξη, ενώ παράλληλα προσπαθούσε με επιχειρήματα να μας εξηγήσει πως σκέφτηκε και κατέληξε στη συγκεκριμένη ιστορία αλλά και γιατί η δική του εκδοχή είναι πιο καλή.
Μάθαμε όμως και να δεχόμαστε πως ίσως μια άλλη ιδέα να είναι πιο κατάλληλη για τη συγκεκριμένη χρήση.
Μας δυσκόλεψε πολύ να καταλήξουμε σε μια ιστορία, παντρεύοντας στοιχεία από όλες τις ιστορίες μαζί. Νομίζω ήταν η πιο δύσκολη δραστηριότητα απ’ όλες.
Το πρόγραμμα Toondoo η δασκάλα πληροφορικής του σχολείου μας το διδάσκει στην ΣΤ τάξη. Ένας μαθητής όμως από την τάξη μας που έχει αδερφάκι σε μεγαλύτερη τάξη το ήξερε και το πρότεινε στην τάξη.
Κατεβήκαμε στην αίθουσα υπολογιστών, κάποιες μέρες που την βρήκαμε κενή και
μας έδειξε με τον projector πως θα μπορούσαμε να το δουλέψουμε. Όμως για όποιον ενδιαφέρεται να το κάνει στην τάξη είναι εύκολο να βρει πληροφορίες για το πως δουλεύει το πρόγραμμα και στο youtube.
Μετά ζητήσαμε από την καθηγήτρια της πληροφορικής, όποτε έχει με την τάξη μας μάθημα να μας επιτρέπει να προχωράμε το cartoon μας. Φυσικά της ζητούσαμε τις επιστημονικές της συμβουλές κι εκείνη μας τις έδινε με πολύ χαρά.
Μας όμως δυσκόλεψε πολύ διότι από το ένα μάθημα στο άλλο περνούσε πολύς καιρός και τα παιδιά αποσυντονιζόταν.
Επίσης επειδή δούλευαν μόνα τους σε ομάδες (καμιά φορά και από το σπίτι τους) δεν ήταν εύκολο να γίνει σωστή συνεννόηση για τις φιγούρες του cartoon τις οποίες κι επέλεξαν.
Η άλλη δυσκολία που είχαμε ήταν πως επειδή είμαστε αρχάριοι στο toondoo κάτι δεν κάναμε σωστά στις ρυθμίσεις και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην καταφέρουμε τελικά να κάνουμε toondoo ebook. Προς στιγμήν απογοητευτήκαμε! Σκεφτήκα να τα παρατήσουμε! Όμως η επιμονή των παιδιών και η κουβέντα της Αγάπης, «κυρία, έχουμε κάνει τόσο κόπο! Είναι κρίμα να τα παρατήσουμε τώρα!» μ” έβαλε σε σκέψεις… Και μ έκανε να ψάξω περισσότερο.
Βρήκα λοιπόν τον τρόπο να μετατρέψω την καρτουνο-ιστορία τους σε ebook με το πρόγραμμα flipsanck.

Πετοσφαίρηση – Πάσα

LAMS Sequence: Πάσα με Δάκτυλα στην Πετοσφαίριση
By: tefas sotiris      License:


Zoom

| | | |

Ανάπτυξη δεξιοτήτων σε ψηφιακά εργαλεία τάξης μέσα απο το περιβάλλον LAMS

Πρόκειται για εκπαιδευτικό σεμινάριο, διάρκειας 6 εβδομάδων, ειδικά διαμορφωμένο για τις ανάγκες των Εικαστικών εκπαιδευτικών, στοχευμένο στη χρήση εργαλείων διδασκαλίας και διαχείρισης εικόνας. Το σεμινάριο θα διεξαχθεί εξ αποστάσεως με τη χρήση ακολουθιών στο περιβάλλον LAMS.

Παρουσίαση του σεμιναρίου υπάρχει εδώ

Η δήλωση συμμετοχής γίνεται δεκτή μέχρι και την 22-02-2013 στη διεύθυνση http://seminarioeikastika.blogspot.gr/

Θα τηρηθεί απόλυτη σειρά προτεραιότητας καθώς το σεμινάριο διεξάγεται για πρώτη φορά και δεν μπορεί σε αυτή τη φάση να περιλάβει περισσότερους πό 15 εκπαιδευόμενους.

Ελεύθερη πρόσβαση στη γνώση

LAMS Sequence: greeklish_νεοελληνική γλώσσα

LAMS Sequence: greeklish_koufou
By: Irene Konstantina Koufou License:


Zoom

| | | |

Η Ιστορία της Πληροφορίας και της Πληροφορικής

LAMS Sequence: Η Ιστορία της Πληροφορίας και της Πληροφορικής
By: Nikos Efthimiou License:


Zoom

| | | |

ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Στην δραστηριότητα «Ερωτ. Πολ. Επ. » στην εργασία που κάνω δεν έσβησα τις τρεις προϋπάρχουσες ερωτήσεις για να δημιουργήσω καινούριες,   αλλά τις επεξεργάστηκα γιά συντομία χρόνου και έφτιαξα τρεις δικές μου.  Όταν όμως πήγα στην επιλογή «Δημιουργία Ερώτησης» γιά να δημιουργήσω τέταρτη  ερώτηση μου εβγαλε την εξης οθόνη με τρεις ομάδες απαντήσεων:

Προσθήκη Απάντησης
Σωστό?
1
2
3
4
Σωστό?
1
2
3
4
Σωστό?
1
2
3
4
Αυτή η ερώτηση είναι αξιόλογη Βαθμός(οί)
Ανατροφοδότηση Ερώτησης

Είδη Προγραμματισμού

LAMS Sequence: Είδη_Προγραμματισμού
By: Kostas Pefanis      License:


Zoom

| | | |

επίλυση απορίας

Προσπαθώ να φτιάξω τι δικό μου ΦΕ αλλά ενώ μου λέει ότι αποθηκεύεται , όταν ανοίγω ξανά τις ακολουθίες δεν βρίσκω ποθενά το υλικό μου.Πηγαίνω Συγγραφέας – Αρχείο – Ανοιγμα – Την εργασία μου αλλά τίποτα. Πώς πηγαίνω στην τράπεζα εργασιών;

Καθορισμός απαιτήσεων προβλήματος

LAMS Sequence: Δομημένος Προγραμματισμός – Κατανόηση και Καθορισμός Απαιτήσεων Προβλήματος
By: Kostas Pefanis      License:


Zoom

| | | |