LAMS

Ετικέτες

Αναζήτηση

Απριλίου 2017
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιουλ    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Ετικέτες

Blogroll

kjjjjjdjkdjjhhghg

Ο φάρος της Αλεξανδούπολης

jhjhjyjyhjghjhgjhjjhkjlk;l;';';’rttrtrtrt

Δημιουργία παραμυθιού

Πέρσι οι μαθητές της Δ1 δημιούργησαν το παρακάτω παραμύθι για τα δικαιώματα των παιδιών

 

Οδηγοί χρήσης του LAMS στο ΠΣΔ

Νέο ελεύθερο λογισμικό αξιολόγησης-μάθησης Fast Quiz.

Νέο ελεύθερο λογισμικό αξιολόγησης-μάθησης Fast Quiz. Κατεβάστε το από την ιστοσελίδα http://freeteachingtools.wix.com/e-school

Διαφημιστικό Υπουργείου Παιδείας

Επιστημονική Ημερίδα

 

Το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Γέρακα με Λυκειακές Τάξεις σε συνεργασία με τον Σχολικό Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης Δρ. Χρήστο Πατσό και τη συμβολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων διοργανώνουν επιστημονική ημερίδα με θέμα

Εκπαίδευση στον Πολιτισμό

Εφηβεία – Σχολείο – Οικογένεια

το Σάββατο 29 Μαρτίου 2014 και ώρα 09:00 -14:00
στην αίθουσα Θεάτρου του Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα
Σκιάθου και Ηρακλειάς, Γέρακας Αττικής.

 

The hour of code

Τεστ αυτοαξιολόγησης στην Pascal

Η παρακάτω ακολουθία είναι ένα τεστ για την pascal.

pascal_1

ΦΥΣΙΚΗ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΤΕΥΘ.

Βραβεία Αριστείας και καινοτομιών 2013: Ψηφιακά μαθήματα στο Γυμνάσιο με LAMS: Εφαρμογή στο Γυμνάσιο Μεταμόρφωσης Ηρακλείου

Παραθέτω σχολια από τους αξιολογητές

1.

Η δράση παρουσιάζει το σχεδιασμό και την υλοποίηση ψηφιακών μαθημάτων, με τη χρήση του συστήματος διαχείρισης μαθησιακών δραστηριοτήτων (LAMS), στη σχολική τάξη, για μαθήματα Γυμνασίου. Η υλοποίηση της δράσης περιελάμβανε τρεις διαδοχικές φάσεις: α) την ενδοσχολική επιμόρφωση των καθηγητών, β) τη δημιουργία ψηφιακών μαθημάτων από τους καθηγητές και γ) την εφαρμογή στην τάξη. Η εφαρμογή των ψηφιακών μαθημάτων για αρκετό χρονικό διάστημα (3 χρόνια από τον καθηγητή Πληροφορικής και άλλα 2 χρόνια από την πλειοψηφία των καθηγητών του σχολείου) δίνει τη δυνατότητα να εξαχθούν βάσιμα συμπεράσματα για την αποτελεσματικότητα της δράσης. Το έργο «Ψηφιακά Μαθήματα στο Γυμνάσιο με το Σύστημα Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)» αποτελεί μια αξιόλογη καινοτόμα δράση που συμβάλει στην ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης διδακτικής διαδικασίας, με την αποτελεσματική χρήση των ΤΠΕ, τόσο σε επίπεδο λογισμικού (σύστημα διαχείρισης μάθησης) όσο και σε επίπεδο υλικού (δομημένη καλωδίωση στις τάξεις, netbooks, διαδραστικοί πίνακες κλπ). Η παρουσίαση της, στο έντυπο ανάπτυξης περιεχομένου είναι αναλυτική και εμπεριστατωμένη, αναδεικνύοντας τεκμηριωμένα όλες τις φάσεις υλοποίησης της δράσης και τα αποτελέσματά της. Η βιβλιογραφία καλύπτει και υποστηρίζει τα αναγραφόμενα στο κείμενο, αλλά θα ήταν προτιμότερο να ενσωματώνονται και οι σχετικές αναφορές μέσα στο κείμενο. Σε κάθε περίπτωση, όμως, το κείμενο παρουσίασης είναι σαφές και τεκμηριωμένο, τόσο σε θεωρητικό επίπεδο, όσο και αναφορικά με την εφαρμογή της δράσης μέσα στη σχολική κοινότητα. Αναφέρονται με τρόπο διαφωτιστικό τα κίνητρα υλοποίησης της δράσης (πώς θα βοηθούσε την εκπαιδευτική διαδικασία και ποιες οι προϋποθέσεις εφαρμογής) καθώς και οι φάσεις σχεδίασης και υλοποίησης (κυρίως από τον καθηγητή πληροφορικής). Αναδεικνύεται, μέσα από την περιγραφή, το πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας που απαιτήθηκε από πολλά μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, για να προετοιμαστεί και να υλοποιηθεί σωστά και μεθοδικά η δράση. Η αναλυτική περιγραφή της δράσης, χωρίς να κουράζει, δίνει τις απαραίτητες εκείνες λεπτομέρειες, που προσδιορίζουν με σαφήνεια τη δομή και τον τρόπο εφαρμογής των ψηφιακών μαθημάτων από διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα στην τάξη. Οι δυνατότητες διεύρυνσης και οι προϋποθέσεις αποτελεσματικής λειτουργίας του συστήματος δίνονται με τρόπο λιτό αλλά πειστικό και συνδέονται λογικά με τις προηγούμενες ενότητες του εντύπου ανάπτυξης περιεχομένου. Τα συμπεράσματα συνοψίζουν σαφώς την όλη παρουσίαση της δράσης. Τέλος, οι τεκμηριώσεις ενισχύουν την ανάδειξη του καινοτόμου χαρακτήρα της δράσης και της συμβολής της στην ενίσχυση του συνεργατικού πνεύματος μεταξύ των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας, εντός και εκτός σχολείου και στην ουσιαστική αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

2.

Εξαιρετική πρόταση και εφαρμογή. Η εφαρμογή της πρότασης στηρίζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στο ανθρώπινο δυναμικό και τη διάθεσή του για συμμετοχή στην προσπάθεια. Το ανθρώπινο δυναμικό πρέπει να επιμορφωθεί και στη συνέχεια να υποστηριχθεί από τον πληροφορικό του σχολείου.