ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ  ΕΡΓΟΥ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

: « Άτυπη Εκπαιδευτική Αξιολόγηση- Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης (ΕΠΕ) & Περιγραφική Αξιολόγηση για μαθητές με εεε ή/και Αναπηρία στα πλαίσια διεπιστημονικής συνεργασίας: Βήματα και εφαρμογή»

15 Ιουνίου 2018 από ΤΣΙΟΠΑ ΚΥΡΑΤΣΩ
· Δεν υπάρχουν σχόλια · Χωρίς κατηγορία

2_ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ- ΕΠΕ ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ- ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ (Ε (1)

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΕ – ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ

Ετικέτες:

Δεν υπάρχουν σχόλια μέχρι τώρα ↓

Τα σχόλια δεν επιτρέποντια.