Βιογραφικο Σημειωμα

 

https://www.linkedin.com/home?trk=nav_responsive_tab_home

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

     ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΧΑΝΔΡΟΥ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΠΕΟ6, ΑΓΓΛΙΚΗΣ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΗΤΡΩΟΥ 207704   ΒΑΘΜΟΣ Δ3(ΑΠΌ 17/11/2011)

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ ΟΛΓΑΣ 41,ΑΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ,57003,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6985129903, 6948100146, 2310702045

E-MAIL: kyriakichandrou@gmail.com

     ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΗ. 1(ΕΝΑ) ΤΕΚΝΟ.

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 18-11-1971

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

-2004-2008 (Μ.ED) MASTERS IΝ TEACNING ENGLISH ΑS Α FOREIGN LANGUAGE

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ) (HELLENIC ΟΡΕΝ UNIVERSITY, «Exploring the effectiveness of the educational drama techniques in the English language classroom via portfolio implementation.»

  • Πτυχίο Αγγλικής Γλώσσης και Φιλολογίας, Α.Π.Θ (1989-1993)
  • CERTIFICAT(Επίπεδο Β2) στη Γαλλική Γλώσσα.
  • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ στην ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ των ΤΠΕ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Α ΕΠΙΠΕΔΟΥ)

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ /ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

-«Cross- curricular Approach and Creative Activities For Lesson Planning and Foreign Language Teaching» (ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ/BIVMATIKH ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ)

-Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για σχέδια εργασίας και συμμετοχικές δημιουργικές δραστηριότητες στην Ευέλικτη Ζώνη.

-Νέες τεχνολογίες και χρήση διαδραστικών εργαλείων στην τάξη.

-Ψυχολογία και συμπεριφορά των μαθητών. Αντιμετώπιση παρεμβατικών συμπεριφορών.

– Η Διδασκαλία της Αγγλικής στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:Μελέτες Περίπτωσης

– Τα Αγγλικά στο Ψηφιακό Σχολείο

– Ο Συνθετος Ρόλος του Διευθυντή- Μελέτη Περιπτώσεων

– E-Twinning: Practical Application in the EFL Classroom

– Διαφοροποιημένη Διδασκαλία: από την Θεωρία στην Πράξη

– Η βία,  εκφοβισμός και οι επιπτώσεις στη σχολική κοινότητα

– Πρώτες Βοήθειες και Πρόληψη Ατυχημάτων

– Βελτίωση Συναισθηματικής Νοημοσύνης-Διαχείριση Θυμού

– Συμμετοχή στη διαχρονική έρευνα του τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού 7 Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών σχετικά με: ΄΄Οι Νέοι σε Περίοδο Μεγάλης Οικονομικής Κρίσης: Επιπτώσεις για την Προσαρμογή, Ανάπτυξη και Ψυχική Υγεία Μεταναστών και Παλιννοστούντων Εφήβων’’,2012-2015.

– Διαφορετικότητα και επίλυση συγκρούσεων στο σχολείο, ημερίδα στα πλαίσια της μελέτης ΄΄Οι Νέοι σε Περίοδο Μεγάλης Οικονομικής Κρίσης: Επιπτώσεις για την Προσαρμογή, Ανάπτυξη και Ψυχική Υγεία Μεταναστών και Παλιννοστούντων Εφήβων’’.

 

– Σεμινάριο Moodle για ξενόγλωσσους:η χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία.

 

-Συναισθηματική Διαλεκτική με τον Στέλιο Καλαθά.

 

 

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ

INTERNATIONAL CONFERENCE5 Α.Π.Θ:

  • «ΛΟΓΟΜΑΧΙΑ: ΜΟΡΦΕΣ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ/ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ»
  • «ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η.Π.Α: 0ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ»
  • «ΤΗΕ FLESH MADE ΤΕΧΤ: BODIES, THEORIES, CULTURES ΙΝ ΤΗΕ POST-MILLENNIAL ΕΑ»
  • COLLOQUIUM: «CHALLENGES 1Ν TEACHER EDUCATION’
  • ΟΙ ΝΕΟΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ: ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ( Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών)

 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

 2015-2016

 Οργανική θέση στο 2ο Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας Ημαθίας.

 2014-2015

 Διευθύντρια του ‘’ΟΜΗΡΕΙΟΥ’’ Γυμνασίου (2ο Γυμνάσιο)  Νέας Σμύρνης.

2011-2014

 Μόνιμη καθηγήτρια στο Επαλ Αλίμου με οργανική θέση , όπου το 2013-2014 συμπληρωση ωραρίου  στα: 8ο Γυμνάσιο Γλυφάδας, 1ο Γυμνάσιο Ελληνικού, &ο Γυμνάσιο Γλυφάδας, 2ο ΓΕΛ Αργυρούπολης.

2010-2011

Μόνιμη καθηγήτρια στο 7° Γυμνάσιο Γλυφάδας & 1ο Γυμνάσιο Γλυφάδας

 2009-2010

Μόνιμη καθηγήτρια στο 1° Γυμνάσιο Γλυφάδας.

2008-2009

Με απόσπαση στο 2° ΓΕΛ Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης.

2007-2008

Με απόσπαση στο 1° Γυμνάσιο Θέρμης Θεσσαλονίκης.

2006-2009

Μόνιμη καθηγήτρια στο Γυμνάσιο Κοπανού Ημαθίας με οργανική θέση.

2006-2007

Με διάθεση στο 2° Δημοτικό Αλεξάνδρειας .

Συμμετοχή του σχολείου σε πιλοτικό πρόγραμμα διδασκαλίας σε αδύναμες ομάδες

μαθητών ( Ρουμανόβλαχων, κτλ)

2005-2006

Μόνιμη καθηγήτρια στο Γυμνάσιο Σκοπέλου Μαγνησίας.

2004-2005

Αναπληρώτρια καθηγήτρια στο ΤΕΕ Πενταπλάτανου Γιαννιτσών Πέλλης

2003-2004

Αναπληρώτρια καθηγήτρια στο 1° ΓΕΛ Πτολεμαΐδας Κοζάνης.

 

2002-2003

Αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Γυμνάσιο & ΓΕΛ Εξαπλατάνου Πέλλης.

2001-2002

Αναπληρώτρια καθηγήτρια στο 2° ΓΕΛ Ξάνθης.

2000-2001

Αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Γυμνάσιο & ΓΕΛ Λιμένα Θάσου Καβάλας.

1999-2000

Αναπληρώτρια καθηγήτρια στο ΤΕΕ Ελευθερούπολης Καβάλας .

1997-1998

Ωρομίσθια καθηγήτρια στο 4° Λύκειο Καλαμαριάς Θεσ/νίκης, 3° Γυμνάσιο Νεαπόλεως

Θεσ/νίκης

1997-1998

Ιδιωτικά κέντρα ξένων γλωσσών «ΕΝΩΣΗ», «ΞΥΝΗ» (τμήματα ενηλίκων και ιδιαίτερα

μαθήματα σε στελέχη επιχειρήσεων).

1996-1997

Κέντρο Ελευθέρων Σπουδών BBC ( διδασκαλεία αγγλικών σε τμήματα ενηλίκων λογιστικής)

 

1996-1997

«Κολλέγιο Θεσσαλονίκης» στο τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας : διδασκαλεία σπουδαστών σε πανεπιστημιακά μαθήματα με προοπτική ένταξής τους σε πανεπιστήμια του εξωτερικού.

1995-1998

Εργάστηκα ως καθηγήτρια αγγλικών στα ιδιωτικά ΤΕΛ και ΙΕΚ =ΥΝΗ, ΣΙΤΑΜ.

Διδασκαλεία αγγλικά ειδικοτήτων (διοίκησης επιχειρήσεων, λογιστών, ναυτιλιακών και ξενοδοχειακών επαγγελμάτων, γραφιστικής και διακοσμητικής, μηχανολόγων ηλεκτρολόγων, …)

Προετοιμασία σπουδαστών για το εξωτερικό (HIGHER ΝΑΤΙΟΝΑΙ DIPLOMA)

1993-1995

Εργάστηκα ως καθηγήτρια αγγλικών στα ιδιωτικά ΤΕΛ και ΙΕΚ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ.

Άλλη σχετική εμπειρία

Μεταφραστικός τομέας

ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΣΧΕΔΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙA

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

Άπταιστη χρήση Η/Υ και Internet (Microsoft word, Power point, Excel κτλ) Ενεργό μέλος στη παγκόσμια κοινότητα καθηγητών στο ΕΕΕ.

Συνεχής ανανέωση και εφαρμογή νέων μεθόδων διδασκαλίας και μάθησης στο μαθησιακό περιβάλλον ν (χρήση νέων τεχνολογιών, κτλ) που κινητοποιούν το ενδιαφέρον, τα κίνητρα και την αυτονομία του μαθητή με στόχο την ενσωμάτωσή τους στη νέα διαπολιτισμική και απαιτητική Ελληνική πραγματικότητα.

Webpage/blogs: https://blogs.sch.gr/members/kychandrou/

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

–  Συμμετοχή στο Διαπολιτισμικό Δημοτικό Αλεξάνδρειας σε πιλοτικό πρόγραμμα διδασκαλίας  σε αδύναμες ομάδες μαθητών, συνεργασία δύο εκπαιδευτικών εντός της τάξης όπου ο ένας είχε το ρόλο να βοηθάει εξατομικευμένα τα παιδιά με ιδιαίτερες δυσκολίες μάθησης ( Ρουμανόβλαχων, κτλ) .Αυτό τα πρόγραμμα διενεργούταν σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

–  Μέλος ομάδας εκπόνησης περιβαλλοντικού και πολιτιστικού προγράμματος και βοηθός στις μεταφράσεις ενός προγράμματος Comenius.

–  Παρουσίαση του βιβλίου που δημιουργήσαμε με τους μαθητές για τα ήθη και έθιμα της Πέλλας προς την τοπική κοινωνία ( μέσω του προγράμματος της Ευέλικτου Ζώνης)

–  Διδασκαλεία σε αγγλικά ειδικοτήτων  (διοίκησης επιχειρήσεων, λογιστών, ναυτιλιακών και ξενοδοχειακών επαγγελμάτων, γραφιστικής και διακοσμητικής, μηχανολόγων ηλεκτρολόγων, …)

–  Προετοιμασία σπουδαστών για το εξωτερικό (Η.Ν.D= HIGHER NATIONAL DIPLOMA

– Διδασκαλεία σπουδαστών σε πανεπιστημιακά μαθήματα (γλωσσολογία, Αγγλική&  Αμερικάνικη λογοτεχνία)   με προοπτική ένταξης τους σε πανεπιστήμια του εξωτερικού.

–  Υλοποίηση της εφαρμογής του εκπαιδευτικού Δράματος στη Διδασκαλία της Αγγλικής στο 1ο Γυμνάσιο Θέρμης Θες/νίκης.

Δράσεις στο  2ο Γυμνάσιο Ν. Σμύρνης.

-Συντονίστρια του Πολιτιστικού Προγράμματος εφηβικό Θέατρο στα πλαίσια του Φεστιβάλ Εφηβικού Θεάτρου της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών (2014-2015).

Πολιτιστικό Πρόγραμμα: Γερμανία: Πλευρές του πολιτισμού της (Σύμπραξη με 5ο Γ/ΣΙΟ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ- 2014-2015)

Διοργάνωση βιωματικών Δράσεων στο 2ο Γυμνάσιο Ν, Σμύρνης σε συνεργασία με το κέντρο Πρόληψης Ηλιος, συμμετοχή στο πρόγραμμα « Εγώ ο Εφηβος» και βιωματική δράση για τον σχολικό Εκφοβισμό με το Χαμόγελο του Παιδιού.

Συνεργασία της σχολικής μονάδας του 2ου Γυμνασίου Ν, Σμύρνης με ψυχολόγο και κοινωνική λειτουργό για τις ανάγκες των μαθητών και των γονέων.

-Διοργάνωση πολιτιστικής εκδήλωσης με τον ιστορικό αφηγητή κ. Τσακίρη για την ιστορία της Σμύρνης

-Διοργάνωση ημερίδας για μαθητές και γονείς από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων με συμμετοχή του σχολείου στο Διαγωνισμό αφίσας.

-Διοργάνωση ημερίδας για τις Πρώτες Βοήθειες & την Πρόληψη Ατυχημάτων.

-Διεξαγωγή έρευνας του τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών σχετικά με: ΄΄Οι Νέοι σε Περίοδο Μεγάλης Οικονομικής Κρίσης: Επιπτώσεις για την Προσαρμογή, Ανάπτυξη και Ψυχική Υγεία Μεταναστών και Παλιννοστούντων Εφήβων’’, 2012-2015 και διοργάνωση ημερίδας προς τους εκπαιδευτικούς του σχολείου με θέμα: Διαφορετικότητα και επίλυση συγκρούσεων στο σχολείο, στα πλαίσια της παραπάνω μελέτης.

– Ομιλήτρια σε ημερίδα που διοργάνωσαν το 3ο & 13ο δημοτικό Ν. Σμύρνης με θέμα τη Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο σε συνεργασία με τη Διευθύντρια κα. Καββαδά του 3ου Γυμνασίου Ν. Σμύρνης, την κα Κορδονούρη από το ΚΕΣΥΠ και τη ψυχολόγο κα Πάσχου.

ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

 Πρόεδρος της εξεταστικής επιτροπής στο Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας, Μάιος 2015.

-Μέλος της Λυκειακής επιτροπής του 2ου ΓΕΛ Ν. Σμύρνης στο Πανελλαδικώς Εξεταζόμενο Ειδικό Μάθημα των Αγγλικών.

 ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

‘’Instruction ends in the school-room, but education ends only with life’’.

Frederick W.Robertson

Απλά ένας σύντομος σχολιασμός βασισμένος στα λόγια μίας σημαντικής ιστορικής προσωπικότητας του οποίου τα λόγια  πιστεύω να έχουν απασχολήσει την πλειοψηφία των πνευματικών ανθρώπων στο πέρασμα του χρόνου.

Ο δρόμος είναι μακρύς για κάθε εκπαιδευτικό να φτάσει στο ύψος προσωπικοτήτων όπως είναι ο Frederick W.Robertson .

Από παιδί μέχρι και σήμερα, η βαθύτερη αναζήτηση της ζωής μου είναι να καταφέρω να εισχωρήσω σε όλα αυτά τα μεγάλα και συγχρόνως ελεύθερα μυαλά, στις ψυχές αυτών που κοπίασαν να μεταδώσουν σε όλους εμάς τις αρχές της γνώσης και της ζωής.

Με κυρίαρχο όπλο τις σπουδές μου και τη συνεχή εσωτερική εξερεύνηση, τα οποία  με ταξιδεύουν καθημερινά στα αβαθή μονοπάτια της γνώσης και της ελεύθερης σκέψης, προσπαθώ καθημερινά να βοηθώ τους νέους ανθρώπους να ανοίξουν πόρτες και διαδρομές που μόνο ένα σχολείο μπορεί να σε διδάξει και να σε βοηθήσει να κατανοήσεις πως οι σπουδές σου δεν τελειώνουν με αυτό, δεν είναι η μελλοντική δουλειά σου μα η ολοκλήρωση σου σαν άνθρωπος. Εκπαίδευση λοιπόν είναι η ίδια η ζωή και η μάθηση επιτυγχάνεται με το να ζεις αυτό που μαθαίνεις ως το τέλος της πορείας σου.

Από τα φοιτητικά μου χρόνια έως σήμερα προσπαθώ να αναπτύσσομαι και να ενημερώνομαι στη πορεία της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας είτε παρακολουθώντας σεμινάρια και επιμορφώσεις αλλά και σε προσωπικό επίπεδο φροντίζοντας η εμπειρίες που αποκομίζω καθημερινά μέσα από την εκπαίδευση να αποτελούν το έναυσμα προς καλύτερες εκπαιδευτικές και παιδαγωγικές πρακτικές διότι η εκπαιδευτική διαδικασία δε μπορεί να παραμείνει σταθερή, αλλάζει και διαμορφώνεται από το σύγχρονο κοινωνικο-πολιτισμικό περιβάλλον της.

Στη σύντομη διοικητική εμπειρία μου προσπάθησα να αναπτύξω και να διοργανώσω δράσεις τόσο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους γονείς τους διότι το σχολείο αποτελεί ένα πυρήνα εσωτερικών αλλά και εξωτερικών  αλληλοεπιδράσεων που πρέπει να είναι συντονισμένες άρτια μεταξύ τους ώστε να επιτευχθεί ο απώτερος στόχος. Με στόχο πάντα την καλή συνεργασία με εσωτερικούς αλλά και τοπικούς παράγοντες προσπάθησα να φέρω σε πέρας αυτή τη σχολική χρονιά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ξέροντας πάντα πως τίποτα δε σταματά αλλά είναι σημαντικό να εξελίσσεται.

Το βιογραφικό μου αποτελεί μία αναφορά στην πολύπλευρη, θεωρώ, επαγγελματική μου εμπειρία, την οποία δε πιστεύω πως είναι ξέχωρη από τη θεωρητική εκπαίδευση που μπορεί να αποκομίσει κανείς στη διάρκεια της σταδιοδρομίας του.

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

tpe in efl teaching

wordle

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

A few words about me…

 

f1

M.ED ΚΥΡΙΑΚΗ ΧΑΝΔΡΟΥ, ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ

 ‘’Education is not preparation for life; education is life itself’’ by John Dewey

Ο δρόμος είναι μακρύς για κάθε εκπαιδευτικό να φτάσει στο ύψος προσωπικοτήτων όπως είναι ο Αμερικανός φιλόσοφος , στοχαστής και ψυχολόγος, John Dewey.

Από παιδί μέχρι και σήμερα, η βαθύτερη αναζήτηση της ζωής μου είναι να καταφέρω να εισχωρήσω σε όλα αυτά τα μεγάλα και συγχρόνως ελεύθερα μυαλά, στις ψυχές αυτών που κόπιασαν να μεταδώσουν σε όλους εμάς τις αρχές της γνώσης και της ζωής.

Με κυρίαρχο όπλο τις σπουδές μου και τη συνεχή εσωτερική εξερεύνηση, τα οποία  με ταξιδεύουν καθημερινά στα αβαθή μονοπάτια της γνώσης και της ελεύθερης σκέψης, προσπαθώ καθημερινά να βοηθώ τους νέους ανθρώπους να ανοίξουν πόρτες και διαδρομές που μόνο ένα σχολείο μπορεί να σε διδάξει και να σε βοηθήσει να κατανοήσεις πως οι σπουδές σου δεν είναι η μελλοντική δουλειά σου μα η ολοκλήρωση σου σαν άνθρωπος. Εκπαίδευση λοιπόν είναι η ίδια η ζωή και η μάθηση επιτυγχάνεται με το να ζεις αυτό που μαθαίνεις.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

-2004-2008 (MA) MASTERS IN TEACHING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΣΗΝ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΚΑΘΗΓΗΣΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ) (HELLENIC OPEN UNIVERSITY, Πτυχιακή: ‘’Exploring the effectiveness of the educational drama techniques in the English language classroom via portfolio implementation.’’

-Πτυχίο  Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ (1989-1993).

-CERTIFICAT στη Γαλλική  Γλώσσα.

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ

  • ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ στην ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ των TΠΕ στην ΕΚΠΑΚΔΕΥΣΗ
  • ‘’Cross- curricular Approach and Creative Activities for Lesson Planning and Foreign Language- Teaching’’ (ΔΙΑΘΕΜΑΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΥΕΛΙΚΤΟΣ ΖΩΝΗ)
  • Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για σχέδια εργασίας και συμμετοχικές δημιουργικές δραστηριότητες στην Ευέλικτο Ζώνη.
  • Νέες τεχνολογίες και χρήση διαδραστικών εργαλείων στην τάξη.
  • Ψυχολογία και συμπεριφορά των μαθητών. Αντιμετώπιση παρεμβατικών συμπεριφορών.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ/ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

INTERNATIONAL CONFERENCES Α.Π.Θ:

  • ‘’ΛΟΓΟΜΑΧΙΑ: ΜΟΡΦΕΣ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ/ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ’’
  • ‘’ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η.Π.Α: ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΣΙΘΕΣΕΙΣ’’
  • ‘’ THE FLESH MADE TEXT: BODIES, THEORIES, CULTURES IN THE POST-MILLENNIAL ERA’’
  • COLLOQUIUM: ‘’CHALLENGES IN TEACHER EDUCATION’

ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

  • ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
  • ΣΧΕΔΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
  • ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
  • ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
  • ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Στη διάρκεια της εκπαιδευτικής μου σταδιοδρομίας δίδαξα σε ιδιωτικά φροντιστήρια, λύκεια και ΙΕΚ όπου δίδαξα ορολογίες ειδικοτήτων στα αγγλικά, ασχολήθηκα με την προετοιμασία σπουδαστών για το εξωτερικό (HIGHER NATIONAL DIPLOMA, HND PROGRAM) καθώς και στο ‘’Κολλέγιο Θεσσαλονίκης’’  στο τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας: Διδασκαλεία σπουδαστών σε πανεπιστημιακά μαθήματα ( Γλωσσολογία και Λογοτεχνία) με προοπτική την ένταξή τους σε Πανεπιστήμια του εξωτερικού. Ένας άλλος

αγαπημένος τομέας στη διάρκεια αυτών των ετών είναι  μεταφραστικός. Από το 1998 έως σήμερα υπηρετώ στο ΥΠΕΠΘ.

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

  • Άπταιστη χρήση H/Y και Internet (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΠΕ)
  • Ενεργό μέλος στη παγκόσμια κοινότητα ξένων γλωσσών του EFL. Συνεχής ανανέωση και εφαρμγή νέων μεθόδων διδασκαλίας και μάθησης στο μαθησιακό περιβάλλον ( χρήση νέων τεχνολογιών, κτλ) που κινητοποιούν το ενδιαφέρον, τα κίνητρα και την αυτονομία του μαθητή με στόχο την ενσωμάτωση του στη νέα διαπολιτισμική και απαιτητική Ελληνική πραγματικότητα.

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Hello world!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το «Ιστολογείν»!

Συμβουλευτείτε τα αρχεία βοήθειας για την διαχείριση του ιστολογίου σας.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο