ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Το διαδίκτυο προσφέρει σε όλους μας μοναδικές δυνατότητες ενημέρωσης, ψυχαγωγίας, διασκέδασης και επικοινωνίας. Ζητούμενο παραμένει η αφύπνιση του κοινού σχετικά με την κρισιμότητα των κινδύνων του κυβερνοχώρου και προς αυτή την κατεύθυνση εντατικοποιούμε τις προσπάθειές μας για την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση παιδιών (μαθητών) και ενηλίκων.

Συμβουλές για μαθητές

1. Τα μηνύματα Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου και οι πληροφορίες που αποστέλλετε με οποιοδήποτε τρόπο σε άλλους χρήστες του διαδικτύου δεν πρέπει:

● Να προσβάλλουν τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις διάφορες μειονότητες.
● Να σχετίζονται με παράνομες πράξεις.
● Να έχουν υβριστικό χαρακτήρα ή διαφημιστική χροιά.
● Να τους προσβάλλουν, αλλά να ακολουθούν τους νόμους, τα χρηστά ήθη και τα ήθη χρήσης του διαδικτύου.

2. Μη διακινείτε δικτυακούς τόπους και γενικότερα
πληροφορίες που:

● Προπαγανδίζουν την επιθετική συμπεριφορά, το μίσος και το ρατσισμό.
● Προωθούν τα ναρκωτικά, το αλκοόλ και τα τυχερά παιχνίδια.
● Περιέχουν πορνογραφικό περιεχόμενο.
● Αναφέρονται σε παραβιάσεις ασφάλειας διαφόρων συστημάτων.
● Αφορούν την παράνομη διανομή προγραμμάτων.
● Περιέχουν οπτικοακουστικό υλικό-προϊόν πνευματικής δημιουργίας που προστατεύεται.
● Αφορούν υλικό με διαφημιστικά banner.

3. Ελέγχετε προσεκτικά το περιεχόμενο των μηνυμάτων σας για την απομάκρυνση ιών ή άλλων στοιχείων που μπορεί να βλάψουν άλλους χρήστες του διαδικτύου.

4. Χρησιμοποιείτε υπολογιστή με λογισμικό προστασίας από τους ιούς (antivirus), το οποίο να είναι ενεργό και να ανανεώνεται αυτόματα με τους νέους ιούς από τον κατασκευαστή του.


Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

 

ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

    Ειδικότερα ένα φαινόμενο που αναδύεται στις μέρες μας είναι ο εθισμός στα διαδικτυακά παιχνίδια. Πολλοί νέοι δεν έχουν τη δύναμη να σταματήσουν ή έστω να μειώσουν την ποσότητα των ωρών που αφιερώνουν μπροστά στην οθόνη παίζοντας διαφόρων ειδών ηλεκτρονικά παιχνίδια. Αυτό δημιουργεί πολλά προβλήματα όπως επιθετικότητα, εθισμό και κοινωνική απομόνωση. Αρνητικές συνέπειες του εθισμού εμφανίζονται επιπλέον και σε τομείς όπως οικογένεια, εκπαίδευση και επάγγελμα. Ο εθισμός των εφήβων στο διαδίκτυο μπορεί, επίσης να είναι το αποτέλεσμα άλλων ψυχικών διαταραχών, όπως κατάθλιψη, αγχώδεις διαταραχές, διαταραχές προσωπικότητας.

Τα διαδικτυακά παιχνίδια είναι δισδιάστατα ή τρισδιάστατα παιχνίδια που παίζονται στον ηλεκτρονικό υπολογιστή ή στις παιχνιδομηχανές (π.χ. Playstation) και, μέσω του διαδικτύου, ο χρήστης μπορεί να παίζει και να αλληλεπιδρά με χρήστες από διάφορες χώρες, πολύ συχνά, σε έναν ενιαίο, εικονικό κόσμο. Η θεματολογία τους ποικίλει, όμως τα περισσότερα και πιο διαδεδομένα διαδικτυακά παιχνίδια είναι παιχνίδια ρόλων και παρουσιάζουν ένα πλαίσιο Ηρωικής Φαντασίας. Κάποια αρκετά διαδεδομένα παιχνίδια μπορεί να παίζονται διαδικτυακά, αλλά δεν είναι αμιγώς διαδικτυακά, μπορούν να παιχτούν και σε ατομικό υπολογιστή ή τοπικό δίκτυο.

Οι έρευνες δείχνουν ότι η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών του διαδικτύου που παρουσιάζουν υπερενασχόληση ή εθισμό σε αυτό, είναι παίκτες διαδικτυακών παιχνιδιών. Πράγματι, τα χαρακτηριστικά των παιχνιδιών και των κινήτρων για τα οποία παίζει κανείς, έχουν ταυτιστεί με τον εθισμό στο διαδίκτυο, αφού στα παιχνίδια συγκεντρώνονται τόσο διαδικτυακές, όσο διαδραστικές-κοινωνικές συνθήκες, που αυξάνουν πολύ τις πιθανότητες για ανάπτυξη εθισμού. Στη διαδικασία αυτή συμβάλλουν και τα παιχνίδια, καθώς αν θέλει κανείς να διακριθεί σε αυτά, χρειάζεται να δαπανήσει αρκετές ώρες την εβδομάδα.

Ο ρόλος των γονέων είναι ιδιαίτερα σημαντικός τόσο για την πρόληψη, όσο και για την αντιμετώπιση του εθισμού των παιδιών τους από το Διαδίκτυο. Όσο αναφορά την πρόληψη το σημαντικότερο πράγμα που χρειάζεται να κάνουν οι γονείς προκειμένου να μπορούν να ελέγχουν αποτελεσματικά τη χρήση του Διαδικτύου από τα παιδιά τους, είναι να γνωρίσουν οι ίδιοι το μέσο. Προς το παρόν, οι γονείς δε γνωρίζουν το μέσο και επιπλέον δε φαίνονται διατεθειμένοι να έλθουν σε επαφή με το Διαδίκτυο, ενώ ταυτόχρονα δεν ενδιαφέρονται για τις δραστηριότητες των παιδιών τους στο Ίντερνετ. Ταυτόχρονα, οι γονείς θα πρέπει κάποιες φορές να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο μαζί με το παιδί, ώστε να του δίνουν τις απαραίτητες κατευθύνσεις, ενώ η εγκατάσταση κάποιων φίλτρων στον υπολογιστή μπορεί να αποτρέψει την εμφάνιση ακατάλληλων για το παιδί ιστοσελίδων.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Ασκήσεις μαθηματικών

Ασκήσεις μαθηματικών

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Ρούντολφ το ελαφάκι

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

Κατασκευή σπιτιών

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΛΑΟΙ

Αυτόχθονες αποκαλούμε αυτούς που κατοικούν στη γη των προγόνων τους, που δεν ήρθαν από άλλο τόπο. Στις μέρες μας έχουν απομείνει λίγοι, γιατί οι “πολιτισμένοι” Ευρωπαίοι και άλλοι αποδείχτηκαν απολίτιστοι, αφού τους φέρθηκαν σαν “πρωτόγονους”, τους εκμεταλλεύτηκαν και ή τους εξόντωσαν ή τους περιόρισαν σε μικρές εκτάσεις γης. Λέγονται και ιθαγενείς

Αυτόχθονες λαοί υπάρχουν σε ολόκληρο τον πλανήτη. π. χ.

  • στην Αφρική: οι Βέρβεροι, οι Τουαρέγκ, οι Μασάι, οι Πυγμαίοι, οι Βουσμάνοι, οι Μπαντού
  • στην Ασία: οι Μογγόλοι, οι Βεδουίνοι
  • στην Αμερική: οι Ινδιάνοι( Σιου, Τσερόκοι κλπ)
  • στην Ωκεανία: οι Αβορίγινες(Αυστραλία), οι Μαορί(Νέα Ζηλανδία), οι Παπούα(Νέα Γουινέα)
  • στις Αρκτικές περιοχές: οι Εσκιμώοι, οι Λάπωνες(λίγο χαμηλότερα), οιΣαάμι
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

Hello world!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Συμβουλευτείτε τα αρχεία βοήθειας για την διαχείριση του ιστολογίου σας.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο