ΓΕΛ Θεσπρωτικού (2017)

Τα βότανα της περιοχής τους, τα τοπικά προϊόντα και η χλωρίδα και η πανίδα του Αμβρακικού κόλπου είναι μερικά από τα πολύ ενδιαφέροντα θέματα που πραγματεύεται η περιβαλλοντική ομάδα του ΓΕΛ Θεσπρωτικού στην εργασία που μας παρουσιάζουν παρακάτω:

1ο Γυμνάσιο Ορεστιάδας (2017)

Η ανάδειξη των μονοπατιών του βορείου Έβρου είναι το θέμα του περιβαλλοντικού προγράμματος του 1ου Γυμνάσιου Ορεστιάδας, το οποίο παρουσιάζεται στο παρακάτω βιντεάκι.

ΓΕΛ Θεσπρωτικού (2016)

Το ΓΕΛ Θεσπρωτικού μας παρουσιάζει τη δουλειά του τόσο στο Blog όσο και στο παραπάνω βιβλίο.με έμφαση σε δράσεις που αφορούν το ευρωπαϊκό μονοπάτι Ε6 από το Μαντείο της Δωδώνης στι; Αρχαίες Βατίες

BLOG ΓΕΛ Θεσπρωτικού

5ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς (2016)

Το 5ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς για μια ακόμα συνεχή χρονιά πραγματοποιήσε διάφορες εκπαιδευτικές επισκέψεις με περιβαλλοντικούς διδακτικούς στόχους και μας τις παρουσιάζει στην παρακάτω παρουσίαση

5ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας (2016)

Το 5ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας παρουσιάζει τη μέθοδο που ακολούθησε στην υλοποίηση των Περιβαλλοντικών του προγραμμάτων, καθώς και τις δράσεις του για τη φετινή του χρονιά.

1ο Γυμνάσιο Ορεστιάδας (2016)

Το 1ο Γυμνάσιο Ορεστιάδας πραγματοποίησε μια σειρά από δράσεις σε διαφορετικά πεδία και μας τις παρουσιάζει στο παρακάτω βίντεο, αλλά και στο blog της Περιβαλλοντικής του ομάδας.

BLOG 1ου Γυμνασιου Ορεστιαδας

1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Κομοτηνής (2015)

Το 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Κομοτηνής μας παρουσιάζει μια ενδιαφέρουσα πρόταση “ανακάλυψης του κόσμου” για τους μικρούς μαθητές μέσα από κιναισθητικές δραστηριότητες, όπου τα παιδιά αξιοποιούν, κατα κύριο λόγο, τα χέρια και τα πόδια τους:

Δημοτικό Σχολείο Ν. Χιλής (2015)

Η μελέτη του ορεινού, δασικού, παραλίμνιου και θαλάσσιου περιβάλλοντος αποτελούσε το υπόβαθρο για τις δραστηριότητες του Δημοτικόύ Σχολείου Ν. Χιλής, οι οποίες, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν προσανατολισμό με στοιχεία του περιβάλλοντος και με όργανα, ασκήσεις πρώτων βοηθειών, επισκέωεις σε πεδία…ως την ακτή με τα κόκκινα βράχια, όπως βλέπουμε στο υλικό τους που ακολουθεί:

5ο Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης (2015)

Πεζοπορίες, ασκήσεις προσανατολισμού, παιχνίδια κρυμμένου θησαυρού, αναρριχήσεις και πολλές ακόμα δραστηριότητες θα θυμάται ότι υλοποίησε η περιβαλλοντική ομάδα του 5ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης, όπως μπορεί κανείς να δει στην παρακάτω παρουσίαση:

11ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης (2015)

Το 11ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης πραγματοποίησε μια σειρά δράσεων που περιλάμβανε παιχνίδια προσανατολισμού, ρόλων, κρυμμένου θησαυρού, αλλά και δεντροφύτευση, ώστε θα άξιζε να παρακολουθήσει κανείς την παρουσίασή του:

1ο Γυμνάσιο Τρικάλων (2015)

Ο Ληθαίος, το ποτάμι με το νερό της λησμονιάς, είναι σύμβολο για τα Τρίκαλα και το κύριο θέμα του 1ου Γυμνασίου Τρικάλων που παρουσιάζει τις δράσεις  του στις παρακάτω διαφάνειες:

Δημοτικό Σχολείο Σώστη Ροδόπης (2015)

Το Δημοτικό Σχολείο Σώστη από τη Ροδόπη δραστηροποιήθηκε πάνω στο Ε6 και, συγκεκριμένα, στο αρχαίο θέατρο Μαρώνειας, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παίξουν την “Ειρηνή” του Αριστοφάνη. Το σύνολο της δράσης παρουσιάζεται με διαφάνειες και με βιντεάκι:

ΓΕΛ Βουκολιών (2015)

Το ΓΕΛ Βουκολιών πραγματοποίησε χαρτογράφηση της χλωρίδας και της πανίδας στην περιοχή του Δήμου Πλατανιά, ως μέρος των περιβαλλοντικών του δράσεων, οι οποίες παρουσιάζονται στις παρακάτω διαφάνειες:

2ο Γυμνάσιο Κομοτηνής (2015)

Το 2ο Γυμνάσιο Κομοτηνής είναι απ’ “αυτούς που πήραν τα βουνά” στις ευρωπαϊκές ορεινές διαδρομές, σύμφωνα με τον τίτλο του προγράμματος που υλοποίησε και παρουσιάζεται σε διαφάνειες, αλλά και με ένα καταπληκτικό βιντεάκι, πλούσιο σε ιδέες για περιβαλλοντικές δράσεις:

Δημοτικό Σχολείο Βρασνών Θεσσαλονίκης (2013)

Εισηγήσεις, καταιγισμός ιδεών, πρότζεκτ, επιτόπιες επισκέψεις, μελέτες, έρευνες και πολλές άλλες δραστηριότητες χαρακτηρίζουν το πρόγγραμμα που υλοποίησε το Δημοτικό Σχολείο Βρασνών Θεσσαλονίκης, όπως φαίνεται στην παρουσίασή του:

6ο Γυμνάσιο Ξάνθης (2014)

Μια ολόκληρη δεκαετία με δράσεις που αφορούν τη φυσιολατρία και την ορειβασία χαρακτηρίζει το προφίλ του 6ου Γυμνασίου Ξάνθης, το οποίο, τόσο κατά τη διάρκεια των πεζοποριών του όσο και μέσα στα εργαστήρια, ασχολείται με την αστρονομία και την αστροπαρατήρηση, που αποτελούν ενδιαφέρουσα θεματική ενότητα του εθνικού μας δικτύου:

BLOG 6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΑΝΘΗΣ (ΚΑΡΑΤΖΙΑ

 » (συνέχεια…)

3ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης (2015)

Το παιχνίδι της “κομποστοσφαίρισης” μας προτείνει το 3ο Γυμνάσιο Σταυρολυπολης Θεσσαλονίκης, ως μέρος του περιβαλλοντικού του προγράμματος που παρουσιάζεται παρακάτω:

3ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης (2013)

“Καλλλιεργώντας τη γη μας, κάνουμε καλυτερη τη ζωή μας” είναι το σύνθημα του 3ου Γυμνασίου Σταυρούπολης, που εξερεύνησε τους χώρους πρασίνου στην περιοχή της, πήρε συνεντεύξεις και μας τις παρουσιάζει στην παρουσίαση που ακολουθεί:

 

Πρότυπο Πειραμ. Γυμνάσιο & Λύκειο Ηρακλείου (2014)

Η ορειβατική ομάδα του Πρότυπου Πειραματικού Γυμνασίου και Λυκείου Ηρακλείου παρουσιάζει αναλυτικά τις δράσειςτης στο blog της:

blog ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜ. Γ.Λ. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Εσπερινό Γυμνάσιο Βόλου (2014)

Όλες οι δράσεις του Εσπερινού Γυμνασίου Βόλου που αφορούν το δίκτυό μας περιγράφονυαι από τους μαθητές με τον καλύτερο τρόπο στα τρία βιντεάκια που μας έστειλαν. Ειδικά το πρώτο βίντεο αποτελεί ένα καλό υλικό εκμάθησης προσανατολισμού:

ΕΠΑΛ Πύλης Τρικάλων (2014)

Στους πρόποδες του Κερκέτιου (Κόζιακα) βρίσκεται το ΕΠΑΛ Πύλης στα Τρίκαλα και εκεί πραγματοποίησε τις δράσεις του, καθώς από το βουνό αυτό διέρχεται το Ε4, όπως βλέπουμε στις παρουσιάσεις τους:

Δημοτικό Σχολείο Κουμέικων Σάμου (2014)

Ποιος ξέρει να αναγνωρίζει τα φυτά και τα βότανα που συναντά γύρω του, όταν πεζοπορεί; Σίγουρα οι μαθητές της περιβαλλοντικής ομάδας του Δημοτικού Σχολείου Κουμέικων Σάμου, που ασχολήθηκαν με μια από τις κυριότερες θεματικές του Δικτύου μας:

 

Γυμνάσιο Σαπών (2014)

Αν περάσεις μπροστά από το Γυμνάσιο Σαπών, ίσως ακουσεις τους ήχους από το τσάπισμα και το κλάδεμα του περιβάλλοντα σχολικού χώρου, τον οποίο επιμελείται η περιβαλλοντική του ομάδα και μας το παρουσιάζει στις παρακάτω διαφάνειες:

Γυμνάσιο Ν. Ερυθραίας (2013)

Το Γυμνάσιο Ν. Ερυθραίας μας αφηγείται ένα παραμύθι, μας δίνει πληροφορίες για τις εξορύξεις αργύρου και μας παρουσιάζει μέσα από κολλάζ φωτογραφιών την ενασχόλησή τους με το περιβάλλον:

 

3ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης (2015)

Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης “ακολουθεί την Κοκκινοσκουφίτσα στο δάσος” και μας περιγράφει τις δράσεις της με παρουσιάσεις και βιντεάκι:

3ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης (2014)

“Περπατώ εις το δάσος” μας λέει η περιβαλλοντική ομάδα του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης και μας παραθέτει τα φύλλα εργασίας που χρησιμοποίησε στις δράσεις της:

3ο ΓΕΛ Κατερίνης (2014)

Το 3ο ΓΕΛ Κατερίνης αναδεικνύει το ψηλότερο βουνό της χώρας μας και μέσα από τις παρουσιάσεις που παρατίθενται εδώ ασχολείται με τις δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα στον Όλυμπο, καθώς και με τα καταφύγια που θα βρει ο επισκέπτης στο δρόμο του:

2ο Γυμνάσιο Αγ. Νικολάου (2014)

Παράδοση, αξιοθέατα και εντυπωσιακή θέα από το Λασίθι έχουν την τιμητική τους στις  δραστηριότητες του 2ου Γυμνασίου Αγ. Νικολάου και περιγράφονται στις παρακάτω παρουσιάσεις:

 

ΕΠΑΛ Κασσάνδρας (2015)

Σε συνέχεια της οργανωμενης δράσης της περιβαλλοντικής ομάδας που υλοποιήθηκε το 2014, παρουσιάζεται πολυσέλιδο υλικό που αφορά τη σήμανση και συντήρηση δασικού μονοπατιού:

1ο Γυμνάσιο Ελευθερίου Βενιζέλου (2014)

Οι δράσεις του  1ου Γυμνασίου Ελευθερίου Βενιζέλου από τα Χανιά βρίσκονται αναλυτικά στην ενότητα ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ στην ιστοσελίδα τους με μια ποικιλία φωτογραφιών και βίντεο:

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

Γενικό Λύκειο Κρουσώνα (2014)

Το Γενικό Λύκειο Κρουσώνα από το Ν. Ηρακλείου Κρήτης δραστηριοποιήθηκε θεματικά στα ορειβατικά μονοπάτια του Ψηλορείτη, όπως βλέπουμε και στην παρακάτω παρουσίαση:

Γυμνάσιο Δελφών (2013)

Από την παρακάτω παρουσίαση μπορείτε να ενημερωθείτε για τον τρόπο υλοποίησης του προγράμματος της μαθητικής περιβαλλοντικής ομάδας του Γυμνασίου Δελφών και την εξερεύνηση του μοναπατιού Κύρρας-Δελφών, υπό το συντονισμό των εκπαιδευτικών κ.κ. Μπουντόλα Δημήτρη και Μπελεσιώτη Κωνσταντίνο.

2ο Δημοτικό Σχολείο Γαλατσίου (2013)

Δείτε ένα χαρακτηριστικό βίντεο με την περιήγηση της μαθητικής περιβαλλοντικής ομάδας του 2ου Δημοτικού Σχολείου Γαλατσίου στο μονοπάτι Μονεμβασίας-Μυστρά. Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί: κ.κ. Σοροβίγκα Αναστασία, Κούτρας Αριστείδης, Κιτσίνη Γεωργία, Ζαφειρόπουλος Ορέστης και Παπαγεωργίου Ιωάννη.

Δείτε το βίντεο ΕΔΩ

Για να δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δράσεις του σχολείου πατήστε ΕΔΩ

Πρόσκληση συμμετοχής σε επιμορφωτικό σεμινάριο στη Σαμοθράκη

Το ΚΠΕ Μαρώνειας προτίθεται να πραγματοποιήσει τριήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο στο πλαίσιο του θεματικού δικτύου περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που συντονίζει με θέμα: «Τα Ευρωπαϊκά Ορειβατικά Μονοπάτια Ε6 και Ε4». Σκοπός του είναι η επίσημη έναρξη λειτουργίας του δικτύου να γίνει στο συγκεκριμένο νησί που αποτελεί αφετηρία/τέρμα του Ευρωπαϊκού Μονοπατιού Ε6 με ταυτόχρονη έναρξη καταγραφής με GPS της

 » (συνέχεια…)

ΕΠΑΛ Πύλης Τρικάλων (2013)

Η περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου, με συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς τους κ.κ. Μπάρδα Χρήστο, Χασιώτη Παρασκευή και Ζαχαράκη Δήμητρα, επάνω στο μονοπάτι Ε4!

Δείτε το βίντεο εδώ

8ο Δημοτικό Σχολείο Ρόδου (2013)

Στο ιστολόγιο του σχολείου μπορείτε να πάρετε μία γεύση από τη δράση της περιβαλλοντικής του ομάδας με συντονίστρια εκπαιδευτικό την κ. Δόση Ανθούλα. Μια ανάσα δρόμος!
https://blogs.sch.gr/8dimrodou/archives/1254

Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου (2013)

Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου
Επισκεφτείτε το ιστολόγιο της ορειβατικής ομάδας του σχολείου, όπου έχουν αναρτηθεί οι τέσσερις πεζοπορικές διαδρομές που πραγματοποιήθηκαν με συντονιστή εκπαιδευτικό τον κ. Ψαρουδάκη Νικόλαο.
https://blogs.sch.gr/mountaingympira/

Στρογγυλή τράπεζα στο 21ο Διεθνές Συνέδριο του Τ.Ε.Φ.Α.Α., Δ.Π.Θ

Αγαπητοί συνεργάτες, σας προσκαλούμε να συμμετέχετε στη στρογγυλή τράπεζα εργασιών του δικτύου, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 17 Μαϊου 2013, στις 18:οο΄- 19:30, στο πλαίσιο του 21ου Διεθνούς Συνέδριου που διοργανώνει το Τ.Ε.Φ.Α.Α., Δ.Π.Θ.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ…

Δείτε φωτογραφικό υλικό εδώ…

Επίσημη ίδρυση δικτύου και 2ο ενημερωτικό δελτίο

Το εθνικό θεματικό μας δίκτυο έχει και, επίσημα, εκριθεί. Στον παρόν, δεύτερο, ενημερωτικό δελτίο, εκτός από την ενημέρωση για τα δρώμενα στο πλαίσιο λειτουργίας του δικτύου, θα βρείτε και χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους υποστήριξης της εκπόνησης των εκπαιδευτικών σας προγραμμάτων.
Στους παρακάτω σύνδεσμους θα βρείτε την ιδρυτική απόφαση του δικτύου και το

 » (συνέχεια…)

Εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα

Αγαπητοί συνεργάτες,
στο πλαίσιο της Διά Βίου Μάθησης για το Περιβάλλον και την Αειφορία το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.) Μαρώνειας, σε συνεργασία με τον υποτομέα Νέων Τεχνολογιών του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α) του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, σχεδίασε και θα υλοποιήσει πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με

 » (συνέχεια…)

Χαιρετισμός

Αγαπητοί συνεργάτες,

με την έναρξη του νέου έτους, σας καλωσορίζουμε στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο «Τα Ευρωπαϊκά Ορειβατικά Μονοπάτια Ε6 και Ε4», που συντονίζει το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μαρώνειας.
Ελπίζουμε το 2013 να χαρίσει πολλές χαρούμενες στιγμές σε όλους σας και να σηματοδοτήσει την έναρξη μιας δημιουργικής και εποικοδομητικής συνεργασίας, στα πλαίσια της κοινής μας

 » (συνέχεια…)