Λίμνη

λίμνη0 Λίμνη, (11) Λίμνη, (3)

Μολονότι θα χαρακτήριζα το σχολείο μας, σε ό,τι αφορά στις εγκαταστάσεις που διαθέτει, ΙΔΑΝΙΚΟ, δεν μπορώ να παραβλέψω τα ΚΑΚΙΣΤΗΣ ποιότητας υλικά που χρησιμοποιήθηκαν στην κατασκευή του και τις ΠΟΛΛΕΣ κακοτεχνίες του εργολάβου (π.χ. οι εσωτερικοί τοίχοι δεν ασταρώθηκαν πριν βαφτούν με πλαστικό χρώμα, οι αποχετεύσεις στις τουαλέτες αναδύουν τη γνωστή οσμή και πολλά άλλα). Δείτε μερικές φωτογραφίες του σχολείου μας (ίσως η φόρτωση των εικόνων να γίνεται αργά κι αυτό λόγω της μεγάλης ανάλυσής των).

Δημοτ.Σχολείο ΙτέαςP1000403
P1000404 P1000402P1000400 P1000399 P1000401 P1000398

P1000394 P1000395 P1000393P1000396

P1000392

Το 8χρονο παιδί εντοπίστηκε με τα κλοπιμαία στα χέρια, σε δρόμο της Αλεξανδρούπολης. Όταν άρχισε να δίνει εξηγήσεις για την κλοπή, σε αστυνομικό τμήμα, ακόμα και οι αστυνομικοί δεν μπορούσαν να κρύψουν τη συγκίνησή τους…

Αντιδράσεις και πολλές συζητήσεις στην κοινή γνώμη της Αλεξανδρούπολης, προκαλεί η αποκάλυψη πως ένα 8χρονο αγοράκι έκλεβε κεριά από εκκλησία για να έχει φως και να διαβάζει στο σπίτι του.

Όπως αποκαλύπτει η τοπική εφημερίδα »Γνώμη», το 8χρονο παιδάκι αναγκάστηκε να κλέψει επειδή όπως είπε δεν έχουν πια στο σπίτι ηλεκτρικό ρεύμα, αφού τους το έκοψε η ΔΕΗ.

Σύμφωνα με αναγνώστες της εφημερίδας, τον 8χρονο παρατήρησαν περαστικοί, σε κεντρικό σημείο της πόλης, να κρατάει  κεριά, τα οποία, όπως ο ίδιος παραδέχθηκε, αφαίρεσε από εκκλησία. «Δεν έχουμε στο σπίτι μας ρεύμα, μας το έκοψαν, και δεν μπορώ να διαβάσω για το σχολείο», είπε στους περαστικούς, αφήνοντάς τους άφωνους.

ΠΗΓΗ: YAHOO NEWS

Πλέον τα φαγητό για τους μαθητές, όσο εξοργιστικό και αν ακούγεται, αποτελεί «είδος πολυτελείας»… «Για μερικά παιδιά αυτό είναι το μοναδικό γεύμα της ημέρας… Οσο κι αν αυτό ακούγεται απίστευτο. Ακόμη και σε ένα παιδί να συμβαίνει αυτό, καταλαβαίνετε τη σοβαρότητα της κατάστασης» αναφέρει στο Βήμα της Κυριακής ο καθηγητής.

«Μια μέρα ένα παιδί θα πεινάει περισσότερο και κάποιο άλλο λιγότερο. Θα του δώσει το γεύμα του, θα πιει και το δεύτερο γάλα από ένα άλλο παιδί που δεν το θέλει… Κινούνται ομαδικά» συμπληρώνει ένας συνάδελφός του.

Είναι εκπαιδευτικοί από σχολεία όπου παιδιά πεινούν και βρίσκουν καταφύγιο στις δωρεές ιδρυμάτων και ιδιωτών. Ήδη ξεπέρασαν τα 1000 τα αιτήματα από δημοτικά σχολεία της Αθήνας προς το Δημοτικό Βρεφοκομείο της πόλης για μερίδες φαγητού.

Η κατάσταση στα σχολεία πάντως αποκαλύπτει μια κοινωνία που μαστίζεται από φτώχεια: σε έρευνες του ιδρύματος Νιάρχου τρεις στους δέκα μαθητές (29,32%) δηλώνουν ότι αισθάνονται επισιτιστική ανασφάλεια με ύπαρξη πείνας.

Οι «κύριοι» κυβερνώντες οδηγούν χιλιάδες μαθητές στον υποσιτισμό!!!

Και το χειρότερο είναι ότι το γνωρίζουν…!!!

Πολύ καλό σχόλιο συναδέλφου για τους «τεμπέληδες» εκπαιδευτικούς!!

Σήμερα γύρισα σπίτι μου μετά τις 4 γιατί είχαμε στο σχολείο πρόβα με τη θεατρική ομάδα και ήμουν στο σχολείο από τις 8.

Συγγνώμη που χθες γύρισα στις 2 αλλά έπρεπε να διαβάσω σπίτι δύο ώρες, όχι μόνο για να προετοιμαστώ και για να διορθώσω ασκήσεις αλλά και για να σχεδιάσω διαγωνίσματα για τους μαθητές που δίνουν πανελλήνιες και θέλουν να περάσουν στο πανεπιστήμιο.

Συγγνώμη αλλά δε δούλευα όλες τις ώρες σήμερα, είχα μερικά κενά, αλλά απασχολήθηκα σε διάφορες δουλειές του σχολείου (γραφειοκρατικές δουλειές) ή μπορεί να μιλούσα με κάποιο γονιό ή να με απασχολούσε ο τσακωμός δύο παιδιών στην εφηβεία και να τα συμβούλευα να λύνουν ειρηνικά τις διαφορές τους.

Συγγνώμη για σήμερα αλλά δεν έχω διάβασμα στο σπίτι επειδή αύριο θα πάμε εκδρομή που σημαίνει ότι θα πρέπει να έχω την ευθύνη παιδιών που παίζουν, τρέχουν και χτυπάνε. Αρχές Απρίλη επίσης θα λείψω τρεις μέρες από το σπίτι μου συνοδεύοντάς την περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου σε εκδρομή.

Συγγνώμη που δε θα είμαι στη δουλειά μου γιατί θα είμαι μαζί τους όλο το 24ωρο με μεγάλη ευθύνη, έχοντας προγραμματίσει το παραμικρό με κάθε λεπτομέρεια και υπομένοντας τη γκρίνια των μαθητών μου για τρεις μέρες για το οτιδήποτε. Και όλα αυτά επειδή νομίζω ότι τα παιδιά μαθαίνουν όταν επισκέπτονται άλλα μέρη και είναι ωραίο να χαίρονται.
Νομίζω με όλα αυτά αξίζω λίγο περισσότερες διακοπές για να ξαναγεμίσω τις μπαταρίες μου και να αρχίσω πάλι με κέφι την καινούργια χρονιά. Και δεν είμαι η εξαίρεση στο δημόσιο σχολείο, εξαιρέσεις είναι οι εκπαιδευτικοί που δε δουλεύουν.

Μάλλον οι άνθρωποι που γράφουν αρνητικά σχόλια για εμάς τους εκπαιδευτικούς ξεχνούν με ποιον τρόπο σήμερα είναι σε θέση να πουν γραπτά τη γνώμη τους και αν κρίνω από τα όσα λένε δεν θα ήταν εύκολο στο να διδαχθούν, άρα θα είχαν δασκάλους που θα δούλεψαν πολύ μαζί τους, αλλά δυστυχώς δε θα τα κατάφεραν ικανοποιητικά…!!

Αν και έχουν γραφτεί πολλά για την ψυχοπαθολογία του Έλληνα δεν συνάντησα ποτέ κάποιον που να μου δώσει μια ακριβή διάγνωση γι” αυτήν. Σας προτείνω λοιπόν τη δική μου.

Τον αναγνωρίζετε;

1. Έχει εξαιρετικά μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του – Είναι απόλυτος, δε δέχεται τη διαφωνία και προσπαθεί πάντα να επιβάλει την άποψή του με κάθε τρόπο.

2. Φαντασιώνεται τον εαυτό του ισχυρό και επιτυχημένο – Αν ήταν πρωθυπουργός, αν είχε εξουσία, αν η τύχη του χαμογελούσε…

3. Θεωρεί ότι είναι τόσο ξεχωριστός που αξίζει να βρίσκεται μόνο ανάμεσα σε «Επώνυμους» – Συχνάζει στο μπαράκι που πηγαίνει ο τάδε, ονειρεύεται διακοπές εκεί που βρίσκεται ο δείνα και θα κάνει οποιαδήποτε θυσία αρκεί να βρεθεί κοντά στους πλούσιους, τους διάσημους και τους ισχυρούς.

4. Επιθυμεί να τον θαυμάζουν, να τον φροντίζουν και να τον κολακεύουν διαρκώς – Θέλει να είναι πάντα πρώτος, διεκδικεί συνεχώς από το κράτος και την κοινωνία (αλλά ξεχνάει να δίνει) και πιστεύει όποιον του πουλάει όμορφα λόγια ακόμη κι αν είναι κούφια (κυρίαρχος λαός με αλάνθαστο πολιτικό αισθητήριο όπως έλεγε και ο μέγας ψυχολόγος Ανδρέας Παπανδρέου).

5. Απαιτεί ιδιαίτερη μεταχείριση, προτεραιότητα και απόλυτη υποταγή στις επιθυμίες του – Η δική του περίπτωση είναι πάντοτε «διαφορετική» από των άλλων, παρακάμπτει τις ουρές στα φανάρια και μπαίνει πρώτος αδιαφορώντας για όσους περιμένουν υπομονετικά, ενώ γκρινιάζει συνέχεια και για το παραμικρό.

6. Εκμεταλλεύεται χωρίς δισταγμό τους συνανθρώπους του όποτε του δοθεί η ευκαιρία – Οι «άλλοι» είναι τα κορόιδα και εκείνος ο «έξυπνος».

7. Αδιαφορεί για τα αισθήματα και τις ανάγκες όσων βρίσκονται γύρω του – «Και τι με νοιάζει εμένα; Να κόψεις το λαιμό σου.»

8. Φθονεί διαρκώς τους άλλους και πιστεύει ότι κι εκείνοι αισθάνονται ακριβώς το ίδιο – Θεός: «Τέκνο μου θέλεις κι εσύ ένα γαϊδούρι όπως του γείτονά σου;» Έλληνας: «Όχι Θεέ μου, δεν χρειάζεται. Κάνε απλώς να ψοφήσει το δικό του.»

9. Είναι εγωιστής, μεγαλομανής, με κρίσεις θυμού όποτε αμφισβητείται το αλάθητο ή η πρωτοκαθεδρία του – «Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε;»

Αν και είναι άδικο να γενικολογούμε βάζοντας όλους τους Έλληνες «στο ίδιο τσουβάλι», είμαι βέβαιος ότι στα προηγούμενα αναγνωρίσατε πολλά από τα χαρακτηριστικά του λαού μας.

Με λύπη μου λοιπόν σας πληροφορώ ότι η παραπάνω λίστα δεν γράφτηκε για να περιγράψει τους Έλληνες. Πρόκειται για μια σειρά από κριτήρια που εξέδωσε το 2000 η Αμερικανική Ψυχιατρική Ένωση για να περιγράψει όσους πάσχουν από NPD (Narcissistic Personality Disorder = Ναρκισσιστική Διαταραχή Προσωπικότητας).

Σύμφωνα με την Ένωση, ως ναρκισσιστική προσωπικότητα χαρακτηρίζεται όποιος άνθρωπος περιγράφεται από πέντε ή περισσότερα από τα παραπάνω κριτήρια. Εμείς όμως θεωρώ ότι καλύπτουμε με άνεση και τα εννέα.

Δεν είμαι βέβαια ο πρώτος που γράφω για την εθνική μας ψυχασθένεια και για την ανάγκη μαζικής θεραπείας. Ωστόσο, ο ακριβής κλινικός χαρακτήρας της περίπτωσής μας δεν είχε γίνει μέχρι σήμερα αντιληπτός και γι” αυτό σπεύδω να καλύψω το κενό, συμπληρώνοντας τις γνώσεις μας.

Αμφιβάλλω όμως αν αυτό θα μας βοηθήσει σε τίποτε επειδή οι ναρκισσιστικές προσωπικότητες αποτελούν δυστυχώς τις δυσκολότερες μορφές ψυχασθενών. Αρνούνται κάθε μορφή θεραπείας, καθώς η παραδοχή ότι την έχουν ανάγκη θα γκρέμιζε το τείχος του εγωισμού που έχουν υψώσει για να κρύψουν τα συμπλέγματα κατωτερότητας, τους φόβους και τις ανασφάλειές τους.

ΠΗΓΗ: Άγνωστος αρθρογράφος

Έφτασαν και στην Ηλεία τα προβλήματα και οι επιπτώσεις εξαιτίας της ελλιπούς σίτισης των μαθητών σε σχολεία, συνεπεία της κρίσης… γεγονός το οποίο πρέπει να προβληματίσει τους αρμοδίους και να ενεργοποιήσει άμεσα τα αντανακλαστικά της Πολιτείας, Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Φορέων του Νομού.

Το πρώτο «κρούσμα» που καταγράφεται και ανακοινώνεται επισήμως σήμερα μέσω της «ΠΡΩΤΗΣ», αφορά στο Δήμο Πηνειού και συγκεκριμένα στο 12θέσιο Δημοτικό Σχολείο Τραγανού όπου – ευτυχώς – ο Σύλλογος Διδασκόντων εντόπισε το πρόβλημα και ομόφωνα αποφάσισε να το γνωστοποιήσει στο Υπουργείο Παιδείας ζητώντας παράλληλα να ληφθεί μέριμνα προκειμένου να εφαρμοστεί στο εν λόγω σχολείο το συσσίτιο κατά την πρωινή ζώνη (κάτι που εφαρμόζεται άλλωστε σε αρκετά σχολεία άλλων περιοχών της χώρας).

«Με άδειο το στομάχι…»

«Όπως συμβαίνει σε πολλά σχολεία της Ελλάδας, λόγω της οικονομικής κρίσης και του μνημονίου, έτσι και στο σχολείο μας, πολλά παιδιά έχουν ελλιπή σίτιση. Κι αυτό είτε αφορά το ίδιο τους το σπίτι, από το οποίο φεύγουν το πρωί χωρίς να έχουν τη δυνατότητα να πιουν ούτε ένα ποτήρι γάλα, είτε το σχολείο όπου αδυνατούν να πάρουν από το κυλικείο ένα κουλούρι ή ένα σάντουιτς» λέει στην «ΠΡΩΤΗ» ο Γυμναστής του Δημοτικού Σχολείου Τραγανού.

Όπως εξηγεί, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τόσο ο ίδιος όσο και οι λοιποί εκπαιδευτικοί να αντικρίζουν παιδιά ιδιαίτερα κουρασμένα, με ελλιπή λειτουργία κατά τη διάρκεια της σχολικής ημέρας. Άλλα παιδιά ζαλίζονται ή παραπονιούνται ότι πονάει η κοιλιά τους ή λένε ότι δεν νοιώθουν καλά.

Να σημειώσουμε στο σημείο αυτό ότι το συγκεκριμένο σχολείο παρουσιάζει μια ιδιαιτερότητα καθώς το Τραγανό έχει πολλούς οικονομικούς μετανάστες αλλά και παιδιά που προέρχονται από φτωχά λαϊκά στρώματα όπου πολλές οικογένειες έχουν απολέσει ακόμη και το πενιχρό εισόδημα που ενδεχομένως είχαν.

«Το κράτος να βοηθήσει τους μαθητές»

Από την πλευρά του ο Διευθυντής του Σχολείου Διονύσης Γεωργόπουλος θα επισημάνει: «Αφού διαπιστώσαμε το πρόβλημα συνεδρίασε ο Σύλλογος διδασκόντων του σχολείου μας και ομόφωνα αποφασίσαμε να στείλουμε έγγραφο στον Υπουργό Παιδείας. Θα ζητήσουμε να γίνει πράξη και στο σχολείο μας η δέσμευση της εκτελεστικής εξουσίας που είχε δοθεί το προηγούμενο διάστημα για τη σίτιση των αδύναμων μαθητών. Πιστεύουμε ότι πρέπει το κράτος να βοηθήσει όσους μαθητές έχουν ανάγκη. Όλα τα παιδιά πρέπει να έχουν δικαίωμα στη μόρφωση και στην παιδεία».

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο κ. Γεωργόπουλος τόνισε ότι το αίτημα που θα σταλεί στην κεντρική υπηρεσία του Δήμου θα κοινοποιηθεί και στο Δήμο Πηνειού. «Μετά την απάντηση του Υπουργείου θα καθορίσουμε τις περαιτέρω ενέργειές μας» καταλήγει.

Το θέμα είναι σοβαρό…

Στην Ηλεία ουσιαστικά πρόκειται για το πρώτο σχολείο όπου επισήμως γνωστοποιείται το πρόβλημα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν κι άλλα. Σε κάθε περίπτωση το θέμα είναι σοβαρό και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπιστεί. Στην περιοχή του Τραγανού υπάρχουν πολλές φτωχές οικογένειες που βιώνουν τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης και- όπως αποδεικνύεται- τα πρώτα θύματα είναι τα παιδιά… (ΠΗΓΗ:http://grblogs.gr/)

–> θα καθίσουμε με σταυρωμένα χέρια;

–> Να τους ξαναψηφίσουμε αγαπητοί μου…

–> Ίσως έτσι καταφέρουν να ολοκληρώσουν το Δολοφονικό τους έργο οι Άθλιοι πολιτικάντηδες του τόπου μας!!!

.

Σκέφτομαι και γράφω: «Η δημοκρατία στην Ελλάδα σήμερα».
Του μαθητή της 6ης Δημοτικού Πέτρου Σαλ……………..

Η δημοκρατία γεννήθηκε πρώτη φορά πριν από χιλιάδες χρόνια στην Ελλάδα και μετά απλώθηκε σ’ όλο τον κόσμο πολύ γρήγορα, παρόλο που δεν υπήρχε Ίντερνετ. Η δημοκρατία είναι το πιο σπουδαίο από τα πολιτεύματα, είναι πολύ καλό πράγμα. Αν δεν ήταν, θα την είχαμε καταργήσει όπως τα θερμόμετρα με τον υδράργυρο.

Δημοκρατία στην Ελλάδα σήμερα σημαίνει να μπορείς να λες ελεύθερα τη γνώμη σου, φτάνει να συμφωνεί μαζί σου ο Πρετεντέρης, η Τρέμη και ο Πρωτοσάλτης. Δημοκρατία επίσης είναι να μπορείς να διαδηλώνεις ελεύθερα για ό, τι πράγμα θέλεις. Υπάρχουν χιλιάδες διαδηλώσεις για να πηγαίνεις κάθε τόσο. Θα ήθελα κι εγώ να πάω σε μια διαδήλωση που θα λέει ότι μπορούμε να τρώμε ελεύθερα σουβλάκια, τσίζμπουρκερ και άλλα σκατοφαγιά κάθε μέρα κι όχι 1 φορά το μήνα, αλλά δεν έχει φτιαχτεί ακόμα τέτοια διαδήλωση. Σ’ αυτές που γίνονται σήμερα οι μεγάλοι διαδηλώνουν για το ίδιο πράγμα αλλά ξεχωριστά. Άμα βρεθούνε όλοι αυτοί που κατεβαίνουν στους δρόμους μαζί, μπορεί να τσακωθούνε και να αρχίσουνε τις μπουνιές. Στις διαδηλώσεις περνάς ωραία, είναι σκέτη περιπέτεια, αρκεί να φοράς μάσκα, γυαλιά και να αντέχεις το ξύλο. Οι μεγάλοι που πηγαίνουν σ’ αυτές καλά θα κάνουν να αγοράζουν δικά τους γυαλιά γιατί την τελευταία φορά που πήγε ο μπαμπάς μου, μου πήρε τα γυαλιά του κολυμβητηρίου για να μην τον τσούζουν τα μάτια του και μου τα έχασε. Εγώ νεύριασα και μετά …τσακώθηκε με τη μαμά που τον έλεγε άχρηστο και πως αν ήταν άξιος θα έτρωγε κι αυτός μερικά λεφτά από αυτά που τρώγανε και οι άλλοι και τώρα δε θα αναγκαζόταν να τρέχει στις διαδηλώσεις, και να τρώει ξύλο, 40 χρονών άνθρωπος, αλλά δεν πολυκατάλαβα τι εννοούσε.

Στη Δημοκρατία ψηφίζεις όποιον θέλεις για να γίνει βουλευτής και μετά άμα δε σου αρέσει μπορείς να τον βρίσεις, να τον φασκελώσεις ή να του πετάξεις αυγό ελεύθερα. Αυτός όμως όσες βρισιές κι αν ακούσει δεν το κουνάει από τη θέση του, δεν καταλαβαίνει Χριστό.

Οι διαφορετικοί βουλευτές μέσα στη Βουλή φωνάζουν, τσακώνονται, κάνουν τους εχθρούς και τους μαλωμένους και καμιά φορά βρίζουν ο ένας τον άλλο. Ένας είπε τους άλλους γαϊδούρια προκαιρού και μετά αυτοί τον κάνανε Υπουργό. Άρα στη Δημοκρατία μπορείς να βρίζεις ελεύθερα άμα είσαι μεγάλος. Άμα πάλι είσαι μικρός, μπορεί να σε βάλει η δασκάλα τιμωρία γιατί είπες το Θοδωρή, μαλακοπίτουρα. Σήμερα στην Ελλάδα έχουμε Δημοκρατία που είναι καλή. Το αντίθετο της Δημοκρατίας είναι η Χούντα που είναι κακή.

Είναι αυτή που είχε ο μπαμπάς όταν ήταν μικρός. Στη Χούντα δεν κάνουν εκλογές και δεν κλείνουν τα σχολεία 4 μέρες. Ούτε τώρα κάνουμε εκλογές γιατί θα είναι καταστροφή για τον τόπο, λένε όλοι στις τηλεοράσεις, που δε θέλουν να χάνουμε μαθήματα και να μείνουμε αγράμματοι. Σήμερα έχουμε για πρωθυπουργό έναν πολύ καλό κύριο τον Παπαδήμο που αρέσει πολύ στη γιαγιά γιατί είναι σοβαρός, όμορφος, τα λέει ωραία απέξω χωρίς να τα διαβάζει σαν τον προηγούμενο, και έχει έρθει απ’ το εξωτερικό.

Η γιαγιά που έχει Αλσχάιμερ νομίζει ότι είναι ο βασιλιάς και απορεί γιατί δε φοράει στολή. Το βασιλιά δεν τον είχε ψηφίσει κανείς για να μας κυβερνά, αλλά ούτε και τούτον τον έχει ψηφίσει κανείς, γι’ αυτό μπερδεύεται η γιαγιά. Δημοκρατία ακόμα είναι να κάνεις ότι λένε οι πιο πολλοί. Στο σχολείο μου δεν έχουμε δημοκρατία γιατί ενώ είμαστε 25 παιδιά στην τάξη, κάνουμε πάντα αυτό που θέλει η δασκάλα μας. Στο σπίτι μας πάλι έχουμε δημοκρατία. Κάνουμε πάντα αυτό που θέλουμε ο αδερφός μου, η μαμά μου κι εγώ. Είμαστε πιο πολλοί απ’ τον μπαμπά μου. Είμαστε ο λαός. Και ο μπαμπάς είναι ένας καλός κυβερνήτης που μας ακούει.

Και στην Ελλάδα έχουμε δημοκρατία και στο σπίτι έχουμε δημοκρατία και θα ήμασταν όλοι ευτυχισμένοι αν εκτός από δημοκρατία, ο μπαμπάς είχε και δουλειά.

ΠΗΓΗ: http://pekp.gr

Η παραίτηση ΜΙΑΣ Δασκάλας που κάνει την ψυχή μας να… αλυχτά!

Το κείμενο της παραίτησης:

Λαμβάνω την τιμή να υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση μου ως δασκάλας, στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Πειραιά.

Οι λόγοι που μ’ έκαναν να επιλέξω αυτή την οδό είναι οι εξής:

– Ως δασκάλα πίστευα πάντα πως η στάση μου είναι παράδειγμα κι ό,τι νιώθω περνάει σαν αέρας στις ψυχές των παιδιών. Όχι κούφια λόγια και μπούρδες. Συναισθήματα και πράξεις, στάση ζωής. Δεν μπορώ ν’ αντικρίζω τα μάτια των παιδιών μου, χωρίς να ντρέπομαι να υπηρετώ μία παιδεία που δεν υφίσταται. Δεν έχω το δικαίωμα, δεν μου επιτρέπεται. Αρνούμαι να συμμετέχω στο συστηματάκι σας: «Πρώτα ο μαθητής», «Δωρεάν δημόσια παιδεία», «Ίσες ευκαιρίες για όλους»; Αρνούμαι τους φόρους των συμπολιτών μου να τους προσφέρω αδιαμαρτύρητα στους προδότες της χώρας μου, χωρίς να μπορώ να αρνηθώ ή ν’ αντισταθώ στις αποφάσεις τους.

– Αρνούμαι να συναινώ, να συνεργάζομαι και να διευκολύνω αυτούς που μάτωσαν τη χώρα. Τους στυγνούς δολοφόνους, που δολοφονούν κάθε μέρα κάποιον συμπολίτη μου. (Μεταξύ των θυμάτων και ο άντρας μου).

– Δεν συνεργάζομαι μ’ αυτούς που έκλεψαν τον ιδρώτα των συνταξιούχων, χωρίς ντροπή και σεβασμό στα χρόνια τους.

– Δεν συνεργάζομαι μ’ αυτούς που γέμισαν τη χώρα άστεγους και τώρα κάνουν τους ελεήμονες τάχα.

– Δεν θέλω την ελεημοσύνη τους, δεν αναγνωρίζω τα μιάσματα, τους θρασύδειλους που παράνομα κυβερνούν τη χώρα με την πεποίθηση ότι συμφωνούμε.

Για όλους αυτούς τους λόγους,
ΕΠΕΙΔΗ
Η ψυχή μου αλυχτά,

Αποχωρώ και ΑΠΑΙΤΩ, το μόνο δικαίωμα που μου αφήσατε για ν’ αντισταθώ, την παραίτησή μου, να την κάνετε ΑΜΕΣΑ δεκτή.

Αναδημοσίευση.

Κατεβάστε το αρχείο απ”   Ε Δ Ω και βοήθειά μας….

….και για τους δυσκολόπιστους , φιλοκυβερνητικούς ενδεχομένως,   Ε Δ Ω

….και στη διεύθυνση ==>>  http://www.doe.gr/index.php?categoryid=73&p2_articleid=8468

.

Από το καλοκαίρι του 2012 η εφαρμογή του θεσμού και για τους εκπαιδευτικούς. Αναμένεται να ανακοινωθεί σήμερα και να προστεθεί η διάταξη στο πολυνομοσχέδιο. Θα εφαρμοστεί σε όσους είναι τουλάχιστον 53 ετών και έχουν συμπληρώσει 33 χρόνια υπηρεσίας.

Την ένταξη των εκπαιδευτικών στην «προσυνταξιοδοτική» εφεδρεία από το καλοκαίρι του 2012 αναμένεται -σύμφωνα με πληροφορίες -να αποφασίσει σήμερα η κυβέρνηση. Σε αλλεπάλληλες κυβερνητικές συσκέψεις, που πραγματοποιήθηκαν το Σαββατοκύριακο, συζητήθηκε το ενδεχόμενο να προβλεφθεί ρητά στο πολυνομοσχέδιο ότι ο θεσμός της προσυνταξιοδοτικής εφεδρείας θα ισχύσει και στους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μετά το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Η σχετική απόφαση αναμένεται να ανακοινωθεί εντός της ημέρας και θα αποτυπωθεί σε προσθήκη που θα γίνει στις διατάξεις του πολυνομοσχεδίου για την εφεδρεία. Κυβερνητικοί κύκλοι επισημαίνουν ότι από το μέτρο εξαιρούνται οι καθηγητές πανεπιστημίων και ΤΕΙ, ενώ για τους δάσκαλους και τους καθηγητές γυμνασίων και λυκείων θα εφαρμοστεί από τον Ιούλιο του 2012.

Η «προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα» θα εφαρμοστεί σε όσους εκπαιδευτικούς είναι τουλάχιστον 53 ετών και έχουν συμπληρώσει 33 χρόνια προϋπηρεσίας, στα οποία θα συνυπολογιστεί και η υπηρεσία τους στον ιδιωτικό τομέα. Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές που έχουν εργαστεί στην ιδιωτική εκπαίδευση πριν από το 1983, θα έχουν τη δυνατότητα να «αναγνωρίσουν» την προϋπηρεσία τους καταβάλλοντας ένα χρηματικό ποσό για την «εξαγορά» των ενσήμων. Αναμένεται να εξαιρεθούν όσοι κατέχουν θέσεις προϊσταμένων.

Η «εφεδρεία» στον χώρο των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα επιφέρει σημαντικές ανακατατάξεις στα σχολεία της χώρας. Η μαζική έξοδος από την εργασία χιλιάδων εκπαιδευτικών σε συνδυασμό με τις ελάχιστες έως μηδενικές προσλήψεις που θα πραγματοποιηθούν στον χώρο της παιδείας το 2012, θα σημάνει νέες συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων από τον Σεπτέμβριο. Η μείωση των συμβασιούχων εκπαιδευτικών (ωρομίσθιων και αναπληρωτών), που θεωρείται βέβαιο ότι θα πραγματοποιηθεί τη χρονιά που έρχεται, θα έχει ως αποτέλεσμα την πραγματοποίηση «σαρωτικών» μετατάξεων, προκειμένου να καλυφθούν τα κενά στις σχολικές μονάδες.

Οι μετατάξεις
Οι μετατάξεις -σύμφωνα με κυβερνητικούς κύκλους- δεν θα έχουν γεωγραφικούς περιορισμούς αλλά θα αφορούν το σύνολο της επικράτειας με αποτέλεσμα όσοι δεν αποδεχτούν τη μετακίνησή τους, να τίθενται στην εφεδρεία.

Η κυβέρνηση θα αποφασίσει σήμερα και για μία σειρά άλλων αλλαγών που αφορούν το νέο μισθολόγιο και το βαθμολόγιο. Κυβερνητικές πηγές αναφέρουν ότι εξετάζονται ευνοϊκές τροποποιήσεις για την επανακατάταξη των δημοσίων υπαλλήλων στο νέο βαθμολόγιο. Σήμερα θα αποφασιστεί εάν θα μειωθούν τα χρόνια προϋπηρεσίας που προβλέπονται στο πολυνομοσχέδιο, σύμφωνα με τα οποία καθορίζονται οι νέοι βασικοί μισθοί των εν ενεργεία υπαλλήλων.

πηγή: ΕΘΝΟΣ