Ταξιδεύουμε στη γη των δεινοσαύρων

Τα παιδιά περιηγούνται και εντοπίζουν στο χάρτη στη διαδικτυακή εφαρμογή  http://maps.google.com/τα μέρη όπου έζησαν οι δεινόσαυροι. Στη συνέχεια χωρίζονται σε ομάδες και τους δίνεται ένας χάρτης

.png

Καλούνται να μετρήσουν  το μήκος της απόστασης μεταξύ το που έζησαν οι δεινόσαυροι και που έπεσε ο μετεωρίτης.  «Πώς μπορούμε να βρούμε ποια είναι η μεγαλύτερη ή η μικρότερη;». Οι μαθητές/τριες εξοικειώνονται με μετρικές διαδικασίες. Κάθε ομάδα προτείνει τη μονάδα μέτρησης και τη μετρική διαδικασία. Στο τέλος, οι ομάδες παρουσιάζουν στην ολομέλεια τον τρόπο που έδρασαν και συγκρίνουν τα αποτελέσματα των μετρήσεων και τα συμπεράσματά τους.

Ζωγραφική με το Tux Paint

Το Tux Paint είναι ένας εναλλακτικός τρόπος σχεδίασης, ψηφιακός  Κάθε ομάδα που ολοκληρώνει το έργο της σχετικό με τους δεινόσαυρους το αποθηκεύει πατώντας την ανάλογη επιλογή. Το Tux Paint είναι ένα δωρεάν πρόγραμμα ζωγραφικής, αισθητικής έκφρασης και ανάπτυξης της δημιουργικότητας που διαθέτει πολλά σχεδιαστικά εργαλεία.

324635459 1229252391356590 7266980884819896167 n 324914619 424701616497878 8599850360996161710 n 320590948 437768058495512 1406488670693514777 n 324518515 507802541506946 960398453207428338 n 324524465 579447380387331 2461424793353222462 n 324465077 919217556102693 5055193942887928261 n 1 324327880 877201280281233 2515610573891504562 n 324413699 861628918401466 3603718389198428207 n 326424450 541555701315214 6294198426766043940 n 325542200 550087577069696 7194783273255328129 n 325104506 1324516565011106 6307490019593731049 n 1 326063369 1308272276396784 6923972975555175482 n 324914619 424701616497878 8599850360996161710 n 1 320590948 437768058495512 1406488670693514777 n 1 324518515 507802541506946 960398453207428338 n 1 327013453 912012300224533 1547195463572479539 n 324465077 919217556102693 5055193942887928261 n 2

Οι μικροί Παλαιοντολόγοι

Τα παιδιά έφτιαξαν ένα ψηφιακό παζλ όπου αποκαλύφτηκε η εικόνα ενός παλαιοντολόγου.

324538310 554618736631530 6426008073279054030 n 326442613 540419384722921 5461849819870020424 n 324375531 926439328715155 893449165543807476 n 326125828 712761720399424 2996265343723987992 n 324449012 706251757763919 9088377213837794064 n 326562514 1172538323625176 5146886293252611102 n 325551286 1287561108490273 9204962534637929655 n 324601394 697346255392483 6827175329713408563 n

Στη συνέχεια οι μαθητές και οι μαθήτριες έκαναν ανασκαφές και ανακάλυψαν οστά δεινοσαύρων και μικρά δεινοσαυράκια. Μετά την ανασκαφή έγινε ταξινόμηση του υλικού σε κατηγορίες με κριτήρια που προκύπτουν από την παρατήρηση (μεγάλοι-μικροί δεινόσαυροι, φυτοφάγοι-σαρκοφάγοι, με-χωρίς κέρατα κλπ)

325894129 573154104707831 3224523859076797928 n 1 324062156 1219488575343742 4020429628537833422 n 324158141 545049360719718 6539617312320557990 n 324551464 698029068476081 7203824235760936528 n 1 324551464 698029068476081 7203824235760936528 n 324630291 672370614685109 8735252569224403509 n 324650792 849429382833925 1341403973298100460 n 325358984 504141991867816 61618507837131552 n 325479441 1311726462959361 8077122690904880256 n