Χριστουγεννιάτικο Ημερολόγιο
Κανόνες σωστής διαδικτυακής συμπεριφοράς από το Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου
Παραμύθι για το Διαδίκτυο
Δημιουργία Padlet
Παρακολουθήστε το ακόλουθο βοηθητικό video στο Youtube και μάθετε να δημιουργείτε padlet
Δείτε ένα παράδειγμα δημιουργίας padlet από την περσινή χρονιά
Δημιουργία Ταινίας με το Minitool Moviemaker
Από εδώ κατεβάστε το αρχείο με τις οδηγίες
Σας εύχομαι Χρόνια πολλά και Καλά Χριστούγεννα με μια Συλλογή εικόνων
Παγκόσμια Ημέρα ατόμων με αναπηρία
Ένα αγόρι επιμένει να μένει όλη μέρα κλεισμένο σπίτι, κολλημένο μπροστά σε μια οθόνη, παίζοντας video games. Μέχρι που μία μέρα η μαμά του θα του χαρίσει ένα πολύ ιδιαίτερο δώρο…
Χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές από τη Γ΄ Δημοτικού
Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής
Το Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής, το μοναδικό Μουσείο Πληροφορικής στη νοτιανατολική Ευρώπη ξεκίνησε τις δραστηριότητες του το 2009 και από το 2012 αποτελεί τον πρώτο επίσημο φορέα στην Ελλάδα που συγκεντρώνει τη γνώση για την εξέλιξη στο χώρο της πληροφορικής από το 1970 μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1990 σε έναν ενιαίο χώρο.
Εμπνευστής και ιδρυτής του Ελληνικού Μουσείου Πληροφορικής είναι ο Γεώργιος Τσεκούρας.
Το Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής (ΕΛ.Μ.Π.) βασίζεται στις δωρεές υπολογιστών, λογισμικού και άλλων αντικειμένων από τον χώρο της Πληροφορικής, προερχόμενες από ιδιώτες, από δημόσιους και μεγάλους ιδιωτικούς οργανισμούς, καθώς και από πολλούς άλλους φορείς. Η λειτουργία του ΕΛ.Μ.Π. στηρίζεται εξ ολοκλήρου σε ιδίους πόρους.
Οι εγκαταστάσεις του Μουσείου βρίσκονται στο Μοσχάτο, στην οδό Πέτρου Σπυροπούλου 2 & Θεσσαλονικής και δέχεται μεμονωμένους επισκέπτες και σχολεία κατόπιν συνεννοήσεως με τους υπεύθυνους του Μουσείου.
Όραμα του Μουσείου είναι, μεταξύ άλλων, να προσφέρει γνώση σε όλους εκείνους που αναζητούν να μάθουν για την ιστορία της Πληροφορικής και νοσταλγούν το παρελθόν της.
Στους σκοπούς του Μουσείου περιλαμβάνονται η διάσωση, συλλογή και συντήρηση μοναδικών μηχανημάτων και εντύπων, που συντέλεσαν στην εξέλιξη της τεχνολογίας, όπως και η γνωριμία και η διάδοση της ιστορία της Πληροφορικής στο κοινό.
YouTube και Παιδιά
Από σήμερα, όλοι οι δημιουργοί είναι υποχρεωμένοι να επισημαίνουν στο YouTube Studio εάν το περιεχόμενο τους είναι ειδικό για παιδιά ή όχι. Από τώρα και έως τον Ιανουάριο, θα ξεκινήσει ο περιορισμός των δεδομένων που συλλέγει από περιεχόμενο που είναι ειδικό για παιδιά με στόχο τη συμμόρφωσή της πλατφόρμας με τη νομοθεσία. Αυτό σημαίνει ότι θα απενεργοποιηθούν οι εξατομικευμένες διαφημίσεις σε αυτό το περιεχόμενο (γεγονός που θα επηρεάσει τα έσοδα των δημιουργών περιεχομένου για παιδιά), καθώς και ορισμένες λειτουργίες, όπως σχόλια, ειδοποιήσεις και άλλα. Για να δείτε μια λίστα των λειτουργιών που επηρεάζονται, μεταβείτε εδώ.
Γιατί συμβαίνει αυτό;
Αυτές οι αλλαγές απαιτούνται στο πλαίσιο ενός διακανονισμού με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (Federal Trade Commission – FTC) των ΗΠΑ και τη Γενική Εισαγγελία της Νέας Υόρκης και θα συμβάλλουν στη διασφάλιση της συμμόρφωσής σας με τον Νόμο για την Προστασία του Απορρήτου των Παιδιών στο Διαδίκτυο (COPPA) ή/και άλλες ισχύουσες νομοθεσίες. Ανεξάρτητα από την τοποθεσία σας, το YouTube ζητά να καθορίσετε τα βίντεό σας που είναι ειδικά για παιδιά, εφόσον εμπίπτουν σε αυτήν την κατηγορία, και να πραγματοποιήσετε τις σχετικές ρυθμίσεις το συντομότερο δυνατό. Η πλατφόρμα θα χρησιμοποιήσει επίσης συστήματα μηχανικής εκμάθησης που θα βοηθήσουν να εντοπιστεί το περιεχόμενο που είναι ξεκάθαρα ειδικό για παιδιά. Αλλά μην περιμένετε από τα συστήματά να καθορίσουν το περιεχόμενο για εσάς, δεδομένου ότι, όπως όλα τα αυτοματοποιημένα συστήματα, δεν είναι αλάνθαστα. Aν δεν χαρακτηρίσετε το περιεχόμενό σας ή διαπιστωθούν σφάλματα ή κατάχρηση, η πλατφόρμα θα αναλάβει τον καθορισμό του κοινού σας. Aν αποτύχετε να χαρακτηρίσετε το περιεχόμενό σας σωστά, ενδέχεται να βρεθείτε υπόλογοι για θέματα συμμόρφωσης έναντι της FTC ή άλλων αρχών και να προβούν σε ενέργειες για τον λογαριασμό σας στο YouTube.
Τι είναι το περιεχόμενο “ειδικό για παιδιά”;
Η πλατφόρμα δεν παρέχει συγκεκριμένες νομικές συμβουλές, ωστόσο σύμφωνα με τις οδηγίες της επιτροπής FTC για τον Νόμο COPPA, ένα βίντεο απευθύνεται σε παιδιά (δηλαδή “είναι ειδικό για παιδιά, όπως εμείς ορίζουμε), εάν:
• Απευθύνεται πρωτίστως σε κοινό παιδικής ηλικίας (π.χ. βίντεο για παιδιά προσχολικής ηλικίας).
• Απευθύνεται δευτερευόντως σε κοινό παιδικής ηλικίας (π.χ. ένα βίντεο με κινούμενα σχέδια που στοχεύει κυρίως σε εφήβους, αλλά απευθύνεται και σε μικρότερα παιδιά). Μάθετε περισσότερα σχετικά με τους παράγοντες που καθορίζουν εάν το περιεχόμενό σας θεωρείται ειδικό για παιδιά εδώ.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις υποχρεώσεις σας σύμφωνα με τον Νόμο για την Προστασία του Απορρήτου των Παιδιών στο Διαδίκτυο (COPPA) και τα εργαλεία που έχουν δημιουργηθεί για να σας παρέχουν υποστήριξη εδώ.