kosotiro’s blog

Απρ 2008 12

Μέσα από την διαθεματική προσέγγιση των δύο μαθημάτων ΣΕΠ και Αρχαίων Ελληνικών έγινε μια προσπάθεια διάχυσης των στόχων και των διαδικασιών του ΣΕΠ.
Η όλη πράξη υλοποιήθηκε με την ενεργό έρευνα των μαθητών.
Η ερευνητική εργασία χωρίζεται σε δυο ενότητες:
1. Μέσα από τη διδακτική ενότητα συγκεκριμένου μαθήματος των Αρχαίων προτείνεται διδακτική παρέμβαση που υλοποιεί ταυτόχρονα και τους στόχους του μαθήματος των Αρχαίων (όπως δίνονται από το Π.Ι) και τους στόχους του ΣΕΠ (όπως δίνονται από το Π.Ι).
2. Επίσης προτείνεται δραστηριότητα που μπορεί να γίνει είτε με μορφή εργασίας στα πλαίσια προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας. Σε αυτή δίνεται έμφαση στη διαδικασία απόκτησης της γνώσης και εφοδιασμό των μαθητών με τεχνικές εμπλοκής τους στην αναζήτηση της (π.χ., δημιουργία προβληματικής κατάστασης, προσδιορισμός του προβλήματος, διατύπωση υποθέσεων εργασίας, επιλογή μεθοδολογίας και τεχνικών, διεξαγωγή έρευνας, επαλήθευση υπόθεσης εργασίας, εφαρμογή, αναθεώρησης αρχικού προβλήματος, νέος προβληματισμός, περαιτέρω εξέταση του θέματος και θεώρηση του από διάφορες οπτικές γωνίες).
Η εμπειρία έδειξε ότι με την εργασία αυτή μαθητές και καθηγητές κέρδισαν σημαντικά πράγματα τόσο σε γνωστικό όσο και σε συναισθηματικό επίπεδο.

Απρ 2008 12

Κατηγορία Γενικά           1 Σχόλιο »

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!