Open Courses: Δωρεάν μαθήματα για όλους

Περισσότερα από 26 ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα προσφέρουν δωρεάν και ελεύθερη πρόσβαση, μέσω του διαδικτύου, σε 4325 γνωστικά αντικείμενα. Τα open courses παρέχουν μια ευκαιρία στη μάθηση σε όλους, στην απόκτηση νέας γνώσης, επιμόρφωσης και εξειδίκευσης. Τέλος, να σημειωθεί ότι τα εν λόγω ανοικτά ψηφιακά μαθήματα αποτελούν ένα ελεύθερο περιβάλλον μάθησης, που συνάδει με…Συνέχεια ανάγνωσης Open Courses: Δωρεάν μαθήματα για όλους

Ένα σχολείο στο σύννεφο.

Ο Σουγκάτα Μίτρα είναι Ινδός εκπαιδευτικός ερευνητής και ασχολείται κυρίως με την ανάπτυξη Αυτο-οργανωμένων Περιβαλλόντων Μάθησης (ή SOLE). Είναι νικητής του βραβείου TED 2013,  με έπαθλο ένα εκατομμύριο δολάρια, καθώς και  υλικοτεχνική υποστήριξη της κοινότητας του TED για την πραγματοποίηση της προσπάθειάς του. Στόχος του αποτελεί η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού σχολείου, όπου τα παιδιά θα μπορούν να μαθαίνουν το…Συνέχεια ανάγνωσης Ένα σχολείο στο σύννεφο.

Τι είναι το Scratch;

Με το Scratch, μπορείτε να προγραμματίσετε τις δικές σας διαδραστικές ιστορίες, παιχνίδια και κινούμενα σχέδια — και να μοιραστείτε τις δημιουργίες σας με άλλους στη διαδικτυακή κοινότητα. Με την κατάλληλη διδακτική αξιοποίηση, βοηθά τους νέους να μάθουν να σκέφτονται δημιουργικά, να συμπεραίνουν μεθοδικά και να συνεργάζονται — ουσιώδεις δεξιότητες για τη ζωή στον 21ο αιώνα. Πρόκειται…Συνέχεια ανάγνωσης Τι είναι το Scratch;

Νέες Σχολικές Βιβλιοθήκες

  Με τη διεύρυνση του «Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών Δημόσιων Δημοτικών Σχολείων», 663 νέες Σχολικές Μονάδες εντάσσονται στο δίκτυο από το σχολικό έτος 2019-202 και ως εκ τούτου ο συνολικός αριθμός των Σχολικών Βιβλιοθηκών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ανέρχεται στις 1575 Σχολικές Βιβλιοθήκες. Όπως αναφέρεται από το Υπουργείο Παιδείας, “σκοπός της δημιουργίας Συστήματος Δικτύου Σχολικών Βιβλιοθηκών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση είναι η…Συνέχεια ανάγνωσης Νέες Σχολικές Βιβλιοθήκες

Σχολική Ηγεσία και Κοινωνική Δικαιοσύνη.

Από την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας γίνεται εμφανές ότι αρκετοί σχολικοί ηγέτες δεν διοικούν τα σχολεία τους με τρόπο που να εξυπηρετούν όλους τους μαθητές. Εστιάζοντας περισσότερο στη διοίκηση του σχολείου, τείνουν να αμελούν θέματα κοινωνικής δικαιοσύνης. Παράγοντες που ενισχύουν την κατάσταση αυτή αποτελούν οι συγκεντρωτικές μορφές ηγεσίας που είθισται να εφαρμόζουν οι εν λόγω ηγέτες,…Συνέχεια ανάγνωσης Σχολική Ηγεσία και Κοινωνική Δικαιοσύνη.

Σχολική επίδοση γηγενών και μεταναστών μαθητών. Μύθοι και Αλήθειες.

Στο παρόν κείμενο αναζητούνται σχέσεις μεταξύ της σχολικής επίδοσης γηγενών και μεταναστών μαθητών καθώς και  παραγόντων που την επηρεάζουν.  Ως εκ τούτου, διερευνώνται παράμετροι όπως η κοινωνικοοικονομική προέλευση των μαθητών, το μορφωτικό επίπεδο των γονιών και ο βαθμός της εμπλοκής τους στην εκπαίδευση των παιδιών τους, η γλώσσα ομιλίας στο σπίτι και στο κοινωνικό πλαίσιο…Συνέχεια ανάγνωσης Σχολική επίδοση γηγενών και μεταναστών μαθητών. Μύθοι και Αλήθειες.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση