Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο η ιστορια της μοδας
31 Αυγ 2020

η ιστορια της μοδας

Συντάκτης: ΜΑΙΡΗ.Κ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία

1 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ

2  Ονομάστηκε από τους γάλλους και του διανοούμενους της εποχής «La Belle Epoque».Παρόλο που ανήκει στον 20 αιώνα χρονολογικά δεν ανήκει και στιλιστικά εξαιτίας του πολέμου. Τα όμορφα και χειροποίητα ρούχα που εως τότε ήταν προνόμιο των πλουσίων καθώς δήλωνε το υψηλό κοινωνικό τους στάτους, ήταν πλέον προνόμιο για μια καλύτερη ζωήΟι γυναίκες άρχισαν να είναι πιο ανεξάρτητες και μάλιστα δημιουργήθηκαν μάλλινα κουστούμια προσαρμοσμένα στο γυναικείο σώμαΟι φούστες έγιναν πιο κοντές (περίπου ως τους αστραγάλους) για πρακτικούς λόγουςΟι άντρες φορούσαν κουστούμια ενός ή τριών κουμπιών, τα παλτά έφταναν στο ύψος του γονάτου, ενώ τα παντελόνια έφταναν λίγο πιο κάτω απ’τον αστράγαλο και ήταν σχετικά στενά.

3  Το στυλ των ρούχων ήταν πιο απλό, επηρεασμένο από την αντρική ενδυμασίαΤα φορέματα ήταν ριχτά και αμάνικα και πλέον δεν ήταν σφιχτά στη μέση αλλά στους γοφούςΟι φούστες των φορεμάτων έφτασαν πλέον στο ύψος του γονάτουΣτη μόδα ήρθαν τα ψηλά τακούνια (5–8 cm)Έπαψαν να χρησιμοποιούνται οι κορσέδες ως εσώρουχα.Τα γυναικεία καπέλα ήταν στενά, ενώ τα αντρικά θύμιζαν τραγιάσκα

5  Τα πρωινά ρούχα των γυναικών ήταν βολικά και πρακτικά ταυτόχροναΑποτελούνταν από ριχτά φορέματα που απείχαν 20 εκατοστά από το έδαφοςΤα βραδινά ρούχα ήταν εντυπωσιακά και πολυτελή φορέματα.Μακριά ως τον αστράγαλο και στενά στη μέση και τους γοφούς και το κάτω μέρος ήταν σε σχήμα καμπάνας. Είχαν ντεκολτέ και ένα είδος πέπλου στο πίσω μέροςΤο ίδιο κόψιμο με τη στενή μέση επικράτησε και στα παλτό και τις ζακέτεςΕμφανίστηκαν νέα υφάσματα όπως το μεταλλικό λαμέΗ αντρική καθημερινή ενδυμασία έγινε πιο σπορΟι άνδρες φορούσαν μεσάτα σακάκια που τόνιζαν τους ώμους και παντελόνια σε ευθεία γραμμή με φαρδιά ρεβέρΕξαίρεση της περιόδου αποτέλεσε η ιταλίδα Elsa Schiaparelli

7    1940-1949 Κατά τη διάρκεια του Β’Π.Π. δεν υπήρξε εξέλιξη στο χώρο
Τα υφάσματα ήταν δυσεύρεταΗ στρατιωτική ενδυμασία για τους άντρες, καθιερώθηκε και στις κοινωνικές εμφανίσεις.Η γυναικεία ενδυμασία ήταν απλή και λειτουργική σε διακριτικά χρώματα.Το 47 έκανε την εμφάνιση του το New Look του Dior που επανέφερε το αίσθημα πολυτελείαςΣτην ανδρική ένδυση σακάκια μάκρυναν, φάρδυναν στους ώμους και στένεψαν στους γοφούς

8Oι νέας ηλικίας άνθρωποι απέκτησαν δική τους μόδα, στυλ και εμφάνιση, επηρεασμένη από πρότυπα του κινηματογράφου και τραγουδιστέςαπαραίτητα έγιναν τα δερμάτινα, τα τζιν, οι κλος φούστες, τα πλεκτά, τα κοτλέ και τα παπούτσια μπαλαρίνες για τα κορίτσια.Ο Dior ανεβάζει το μήκος της φούστας στο γόνατο, και δημιουργεί τις γραμμές Α , τη γραμμή Η και τη Υ.Ο Christobal Balenciaga διακρίνεται αυτή την εποχή για το ταλέντο του στα ντραπαρισμένα υφάσματα.η Channel προσπαθεί να συνδυάσει τη ραπτική με την άνεση, θέτοντας το ρούχο στην υπηρεσία του σώματος.Ο θάνατος του Christian Dior το 1957, συγκλόνισε τον κόσμο της μόδας, τουλάχιστον μέχρι την ανακοίνωση του ονόματος του διαδόχου του Yves Saint Laurent.Τα αντρικά παλτό ήταν φαρδιά και είχαν στρογγυλεμένα πέτα . Τα παντελόνια ήταν άνετα στο πάνω μέρος και στένευαν προς τα κάτωΠρώτη φορά στην μέχρι τώρα ιστορία της μόδας, που τα τζιν δεν φοριούνται μόνο από την εργατική τάξη

10Η Αμερική βρίσκει τη μούσα της στο πρόσωπο της Jackie Kennedy και επιβάλλει ένα στυλ κλασσικής κομψότηταςΗ Audrey Heyburn κάνει μύθο το μικρό μαύρο φόρεμαεμφανίζεται η μίνι φούστα και καθιερώνεται το γυναικείο παντελόνι.Εμφανίστηκαν και Αντι-κινηματα:Mod’s: προαναγγέλλει την εμφάνιση του punkHippies: εξέφραζε την αντίδραση σε μια καταναλωτική κοινωνίαΖητιάνοι: αντιπροσώπευε έναν εναλλακτικό τρόπο ενδυμασίαςΣτην ανδρική ενδυμασία, το 1965 έγιναν μεσάτα, τα παντελόνια ήταν στενά χωρίς ρεβέρ.Οι πιο αντιδραστικοί φορούσαν πολύχρωμα πουκάμισα και γιλέκα με κρόσσια.

11Οι σταρ της rock πυροδότησαν την μανία για τα λούρεξ και το υπερβολικό γκλίτερΤην εποχή αυτή επικράτησαν τα πολύ κοντά σορτς, οι πολύ ψηλές πλατφόρμες, τα εφαρμοστά πουκάμισαdisco style έκανε την εμφάνιση του την εποχή αυτή (ελαστικά ρούχα, φανταχτερά χρώματα και γυαλιστερά υφάσματα.)Επικράτησε η γραμμή Τ γραμμή, που τόνιζε τους ώμους και προμήνυε την εμφάνιση ενός πιο αυστηρού στυλ, για τα επόμενα χρόνιαΕπανήλθαν στη μόδα τα μεγάλα καπέλαΕμφανίστηκε το Punk στυλ (με εκπρόσωπο την Vivienne Westwood). Αποτελούνταν από εφαρμοστά τζιν, T-shirt με τις στάμπες και εκκεντρικά κουρέματαΤα ανδρικά πουκάμισα ήταν καρό ή ριγέ. Προτιμούνταν τα κασκόλ απ’ τις γραβάτες, τα σακάκια ήταν μεσάτα και τα παντελόνια στενά πάνω και φαρδιά προς τα κάτω

12Οι σιλουέτες των ανθρώπων έγιναν πιο λεπτές, καθώς απέκτησαν εμμονή με την υγιεινή ζωήΤην πρώτη τους εμφάνιση έκαναν αυτή τη δεκαετία μεγάλοι σχεδιαστές, όπως ο Γιόζι Γιαμαμότο και οι Κένζο ο οίκος Comme des Garcons.pencil φούστες με ψηλή μέσηΓενικότερα επανήλθαν στυλ από τις προηγούμενες δεκαετίες και δημιούργησαν μία πολυσχιδή μόδαΑπό τη δεκαετία του 80 και έπειτα δεν έχει εμφανιστεί κάποιο κάποια καινούργια μόδα στην ένδυση, απλά βλέπουμε ελαφρώς αλλαγμένες και διαμορφωμένες στο σήμερα τάσεις στη μόδα που θυμίζουν τις προηγούμενες δεκαετίες

13 Dior 21 Ιανουαρίου 1905-24 Οκτωβρίου 1957
Ξεκίνησε πουλώντας σχέδια καπέλων σε παριζιάνουςΥπηρέτησε στον πόλεμο και επέστρεψε στο Παρίσι το 1941Στην πρώτη του collection δημιούργησε το ‘New Look’ με το οποίο αναγνωρίστηκε και ο οίκος τουΤο στυλ αυτό ήταν εμπνευσμένο από το προπολεμικό στυλ των γυναικών στο Παρίσι.Κάθε του collection ειχε ένα ‘Θέμα’ (the classic suit, the ballerina skirt and the H, A and Y lines)

14 To New Look Η υψηλή κοινωνία ήταν αφοσιωμένη στη μόδα το Μόνο οι πολύ πλούσιοι άνθρωποι εκείνης της εποχής μπορούσαν να εχουν κομμάτια υψηλής ραπτικής, διότι τα ρούχα αυτά ήταν χειροποίητα και η διαδικασία παραγωγής ήταν αργή, λεπτομερής και ακριβή. Γι’ αυτό οι περισσότεροι δεν είχαν τα λεφτά για να πληρώσουν αυτά τα ρούχα. Οι πλούσιοι ήλεγχαν την μόδα, γιατί η μόδα ήταν ένα σύμβολο του κοινωνικού status. Το συνηθισμένο στυλ ηταν εξωπραγματικό, οι γυναίκες φορούσαν πολλά ρούχα το ένα πάνω από το άλλο, για παράδειγμα σεμιζιέ, κορσέ, επικάλυμμα του κορσέ, μεγάλα εσώρουχα, φανελένια μεσοφόρια (τα οποία συνήθως ήταν και περισσότερα του ενός)… Το λεγόμενο New Look του Ντιόρ

15 Coco Chanel ‘Fashion passes, style remains
19 Αυγούστου 1883 – 10 Ιανουαρίου 1971Το 1909 άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στο Παρίσι, με γυναικεία καπέλα.Το 1923 δημιούργησε το άρωμα“Σανέλ № 5” και εφηύρε το μικρό μαύρο φόρεμα,ίσως η πρώτη γυναίκα στο κινημα απελευθέρωσης των γυναικών, περισότερο μίλαγε για θυληκότητα παρά για φεμινισμό.Η Chanel μεγάλωσε σε ένα γαλλικό ορφανοτροφείο. Το απλοϊκό και άκαμπτο φόρεμα των καλογριών και το περιβάλλον αυτό επηρέασαν τα σχέδια της.Σχεδίασε επίσης κοστούμια για θεατρικά και σταρ του χολυγουντ

16 Οι καινοτομίες της είναι βασικά κομμάτια της γκαρνταρόμπας πολλών γενεών γυναικών:
τα jersey ταγέρ και φορέματα,τα ντραπέ τουρμπάνια,τα πουκάμισα,οι πλισέ φούστες,τα γυναικεία πουλόβερ,οι μπλούζες χωρίς γιακά,τα τουιντ (πλεχτά) ταγέρ,τα blazerοι δίχρωμες (μπεζ με μαύρη μύτη) γόβες χωρίς φτέρνα,τα strapless φορέματα,το μικρο μαυρο φορεμα,η ζωνη-αλυσιδατο άρωμα № 5τα κοσμηματα στα ρουχατο κασμιρενιο καρντιγκαντην καπιτονέ τσάντα με την αλυσίδατο unisex στυλ, το gypsy lookτα γυναικεία παντελονιακαθιέρωσε το μαυρισμα και τα κοντα μαλλια στις γυναίκες.

17 Audrey HepburnΤη δεκαετία του 50′, που πρότυπο σωματότυπου ήταν η Marilyn Monroe, η Hepburn κατάφερε να καθιερωθεί με την αγορίστικη σιλουέτα της, που δεν έφερε καθόλου καμπύλες, και να γίνει σύμβολο της κομψότητας και του στυλ.προτιμούσε τα σκούρα χρώματα και τις παστέλ αποχρώσειςστις casual εμφανίσεις της φορούσε μπλουζάκια polo και τζιν παντελόνια.ήταν αρκετά ψηλή και κατάφερε να κάνει τις μπαλαρίνες και τα φλατ παπούτσια συνώνυμο της κομψότηταςεπέλεγε τα σωστά αξεσουάρ, αλλά λίγες φορές την βλέπουμε να φορά βαριά κοσμήματακαθιέρωσε: τονισμένη μέση, καμπαρτίνα, μαύρο στενό ζιβάγκο πουλόβερ, μανίκια τριών τετάρτων, στενά capri παντελόνια, κοντό κούρεμα, φουλάρι στο λαιμό, λευκό πουκάμισο – full skirt – ζώνη στη μέση, oversized σκούρα γυαλιά ηλίου, LBD,αντρικά πουκάμισα,μαρινιέρες,αμάνικα φορέματα, μαντήλια και καπέλα

18 Veruschka 14. Maioy 1939 Ξεκινησε ως μοντελο στα 20 της
Εγινε γνωστη εξαιτιας των απιστευτα ψηλων ποδιων τηςΕιχε υψος 1.90Εργαστηκε σε πρακτορία μόδας στη νεα Yόρκη και στο MιλανοΣυνεργαστηκε με τον Salvador Dalí και τον φωτογραφο Peter Beard, με τους οποιους εκανε φωτογραφισεις στην KenyaΤο 1975, παραιτήθηκε απ’το χώρο της μόδας εξαιτίας διαφωνιών με την τότε επικεφαλή της Vogue,Grace MirabellaΕξακολουθεί να εμφανίζεται ακόμη και σήμερα σε πασαρέλες ως καλεσμένη

19 Twiggy 19.09.1949 Από τα πρωτα διεθνώς γνωστά μοντέλα του 60
Εγινε ιδιαιτερα γνωστη λόγω του αδυνατου κορμιου της και του αντροτζινους στυλ της (κοντα μαλλια, μεγαλα ματια, μακριες βλεφαριδες)Είχε ύψος 1,67 m, βάρος 51 kg και αναλογίεςΕίχε κατηγορηθεί ότι πρόβαλε ένα ανθυγιεινό γυναικείο πρότυπο διότι ήταν πολύ αδύνατη με στενούς γοφούς

20 Kate Moss Πραγματικό όνομα : Katherine Ann Moss
ένα μοντέλο το όνομα του οποίουσυνδέεται άμεσα με την μόδα. Τοαπόλυτο fashion icon των τελευταίωνχρόνων. Ξέρει να υποστηρίζει άψογαό,τι φοράει.αποτελεί ιδιόμορφο σύμβολο της μόδας,καθώς έχει παράξενες αναλογίες.οι περισσότερες εμφανίσεις της,στηρίζονται στο μαύρο χρώμαέχει καθιερώσει τα στενά τζιν παντελόνια συνδυασμένα με σακάκιαλατρεύει τις μεταλλικές λεπτομέρειεςστα ρούχα της καθώς και τα καπέλαέχει καθιερώσει το boho-hippie style μετα μακριά floral ανέμελα φορέματατης αρέσουν τα animal prints, οιγούνες και τα δερμάτινα items

21 Καινοτόμοι οίκοι μόδας
Christian Dior – dress with bustCoco Channel – ταγιέρ με καρφίτσα καμέλιαHubert de Givenchy – το little black dress(LBD)Yves saint Laurent – smoking trouser set for womenHermes – μεταξωτό τετράγωνο φουλάρι και birkin bag και kelly bagMary Quant mini dressVivienne Westwood – παπούτσια πλατφόρμεςSonia Rykiel – χειροποίητα πλεκτάEmilio Pucci – printsAlexander mcQueen – φουλάρια με νεκροκεφαλέςPierre Balmain – tunic φόρεμα

22 Ιστορια της μοδασ Καραλή Πηνελόπη Μπραϊμιώτη Λίζα Παπαγεωργίου Κάλλη
Παππά ΓεωργίαΠολύδωρα ΑγγελικήΒασιληάς Ανάργυρος


Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πασχα
19 Απρ 2019

Πασχα

Συντάκτης: ΜΑΙΡΗ.Κ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία

 

Περιμένεις να σου ευχηθώ καλή Ανάσταση. Θα πρωτοτυπήσω λέγοντας οτι: Σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά να Χαιρετήσεις την παλιά σου ζωή και να Ανοίξεις τα φτερά σου για να ζήσεις το όνειρό σου! Σαν του κεριού το Άγιο Φώς τσ΄ Ανάστασης το βράδυ να ΄ναι η ζωή σου φωτεινή χωρίς σταλιά σκοτάδι! Πασχαλινές δέξου ευχές απ΄ τη καρδιά βγαλμένες όλες οι μέρες της ζωής να΄ ναι αναστημένες! Το Θείο φως της Ανάστασης να΄ χεις για συντροφιά σου Κι άγγελοι να ΄ναι δίπλα σου σ΄ όλα τα βήματά σου Το Θείο φως της Ανάστασης να λάμψει στη ζωή σου Κι όλου του κόσμου οι χαρές να΄ ναι πάντα μαζί σου Όσες κροτίδες πέφτουνε το Πάσχα στον αέρα τόσες χαρές σου εύχομαι να έχεις κάθε μέρα! ενα μεγαλο χαμογελο και κοντα σου αυτους που αγαπας

 

 

Εύχομαι σε όλα τα παιδιά του κόσμου «Καλό Πάσχα» και τέλος του δικού τους Γολγοθά!

                    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

Εύχομαι σε όλους τους ανθρώπους να είναι υγιείς. Εύχομαι παντού να επικρατεί ειρήνη!  Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!

Εύχομαι σε όλο τον χριστιανικό κόσμο να περάσουν ένα όμορφο Πάσχα! Ας πιαστούν όλοι μαζί από το χέρι κι ας σπάσουμε ο ένας το κόκκινο αβγό του άλλου

Αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο εύχομαι Αγάπη και Ειρήνη!

Τα παιδάκια κάθε Πάσχα

τσουγκρίζουν αβγουλάκια

κόκκινο κίτρινο , πορτοκαλί

κι ό,τι άλλο θέλει η ψυχή

Να τα τσουγκράμε να γελάμε

και καλά να τα μασάμε!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

Αυτή τη χρονιά τη Μ. Εβδομάδα πέρασέ την διαφορετικά. πήγαινε στην Εκκλησία περισσότερο, βάψε κόκκινα αβγά και οργάνωσε ένα ωραίο γιορταστικό γεύμα την Κυριακή του Πάσχα. Μα πάνω από όλα μην ξεχνάς να περνάς χρόνο με τους αγαπημένους σου ανθρώπους και να βοηθήσεις όσο μπορείς αυτούς που έχουν την ανάγκη σου.

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

Καλό Πάσχα σε όλους με υγεία κι ευτυχία. Επίσης θυμηθείτε να μην έρθετε 10 κιλά παραπάνω από το σουβλιστό αρνι και τη μαγειρίτσα που θα φάτε!

Φέτος η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει Ευτυχία, Χαρά κι Αγάπη σε όλο τον κόσμο.

Το Φως της Ανάστασής Του να φωτίσει όλους μας. Μακάρι το πένθος και τα κλάματα να τελειώσουν τη Μ. Παρασκευή.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μαθηματικος διαγονισμος Καγγουρο

Ιστορία του διαγωνισμού

Η ιδέα του διαγωνισμού ξεκίνησε το 1993 όταν εκπρόσωποι από οκτώ χώρες  (Γαλλία, Ρωσία, Ουγγαρία, Λευκορωσία, Ολλανδία, Πολωνία, Ρουμανία και Ισπανία), με μεγάλη πείρα σε διεθνείς μαθηματικούς διαγωνισμούς, αποφάσισαν να διοργανώσουν έναν διαγωνισμό ο οποίος θα απευθυνόταν σε όλους τους μαθητές και όχι μόνο σε εκείνους που έχουν υψηλή επίδοση στα Μαθηματικά.

Ένα χρόνο αργότερα, το 1994, οι πρώτοι εκπρόσωποι ίδρυσαν τον Διεθνή Οργανισμό Kangourou Sans Frontieres (Καγκουρό Χωρίς Σύνορα) με έδρα το Παρίσι. Ο βασικός στόχος του Οργανισμού ήταν η προώθηση των Μαθηματικών με διασκεδαστικό τρόπο, χωρίς φυλετικές ή κοινωνικές διακρίσεις. Συγχρόνως οργάνωσαν έναν μαθηματικό διαγωνισμό κατά τα πρότυπα ενός επιτυχημένου εθνικού διαγωνισμού στην Αυστραλία. Από τον τελευταίο, με λίγη δόση χιούμορ, πήρε το όνομά του και ο νέος διαγωνισμός.

Η Ελλάδα έγινε μέλος του Οργανισμού Kangourou Sans Frontieres τον Οκτώβριο του 2006.

Σήμερα είναι μέλη σχεδόν όλες οι Ευρωπαϊκές χώρες, οι ΗΠΑ, και χώρες της Ασίας, Αφρικής και Λατινικής Αμερικής.

Οι διάφορες χώρες που συμμετέχουν στον διαγωνισμό δεν ανταγωνίζονται μεταξύ τους, ούτε γίνονται συγκρίσεις των αποτελεσμάτων. Ωστόσο, τα θέματα κατασκευάζονται από κοινού από τους εκπροσώπους των χωρών μελών, κατά την ετήσιά τους συνάντηση. Οι διαγωνιζόμενοι γράφουν σε κοινά θέματα με εξαίρεση έναν μικρό αριθμό ερωτήσεων. Οι διαφορές είναι μόνο οι απαραίτητες ώστε να ληφθούν υπ΄ όψιν οι εκπαιδευτικές ιδιαιτερότητες και διαφορές στο αναλυτικό πρόγραμμα κάθε χώρας μέλους.

Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα της Καγκουρό Ελλάς, η οποία είναι αφιερωμένη στον Μαθηματικό διαγωνισμό «Καγκουρό» και στο μαθηματικό παιχνίδι…

Ο διαγωνισμός Καγκουρό του 2019.

Ο επόμενος διαγωνισμός Καγκουρό θα λάβει μέρος το Σάββατο,
30 Μαρτίου του 2019, στις 09:00 το πρωί.

Πατήστε εδώ για να δείτε τα φετινά δώρα και άλλες πληροφορίες για μαθητές.

Ο διαγωνισμός Καγκουρό του 2019.

Ο επόμενος διαγωνισμός Καγκουρό θα λάβει μέρος το Σάββατο,
30 Μαρτίου του 2019, στις 09:00 το πρωί.

Πατήστε εδώ για να δείτε τα φετινά δώρα και άλλες πληροφορίες για μαθητές.

 

Διακριθέντες μαθητές προηγούμενων ετών

Έτους 2018 | Έτους 2017 | Έτους 2016
Έτους 2015 | Έτους 2014 | Έτους 2013
Έτους 2012 | Έτους 2011 | Έτους 2010
Έτους 2009 | Έτους 2008 | Έτους 2007

Διεθνής Μαθηματικός Διαγωνισμός «Καγκουρό»

Ο Διεθνής Μαθηματικός Διαγωνισμός «Καγκουρό» είναι ο μεγαλύτερος εκπαιδευτικός διασκεδαστικός διαγωνισμός στον κόσμο, με συμμετοχή 6,5 εκατομμυρίων μαθητών από 70 χώρες. Η Ελλάδα άρχισε να συμμετέχει στον διαγωνισμό από τον Μάρτιο του 2007.

Το Υπουργείο Παιδείας της χώρας μας ενθαρρύνει τους μαθητές να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό
(δείτε την σχετική εγκύκλιο εδώ).

Η φιλοσοφία του διαγωνισμού βασίζεται στην αρχή ότι τα Μαθηματικά είναι μία κουλτούρα η οποία πρέπει να παρέχεται σε όλους. Ειδικά, επειδή τα Μαθηματικά καλλιεργούν την σκέψη και φέρνουν πνευματική ικανοποίηση, δεν πρέπει να απευθύνονται μόνο σε λίγους.

Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όλοι οι μαθητές από την Β΄ Δημοτικού μέχρι την Γ΄ Λυκείου, ανεξάρτητα από το τύπο ή τη μορφή του Σχολείου τους (Δημόσιο, Ιδιωτικό, κ.λπ.). Τα θέματα στα οποία διαγωνίζονται δεν απαιτούν ειδικές γνώσεις Μαθηματικών και δεν απευθύνονται μόνο σε μαθητές με ιδιαίτερη κλίση στα Μαθηματικά. Ο κοινός νους, η καθαρή σκέψη και η αγάπη για τα Μαθηματικά είναι αρκετά εφόδια για να αντιμετωπίσει κανείς τα θέματα του διαγωνισμού.

Για να δείτε δείγμα από παλαιότερα θέματα, μπορείτε να κατεβάσετε τα πλήρη θέματα του διαγωνισμού του 2012, με συστηματικές λύσεις, από τη σελίδα «Δείγμα θεμάτων».

Το «Καγκουρό», όμως, δεν είναι μόνο ένας ετήσιος διαγωνισμός. Με αφορμή τον διαγωνισμό παράγεται εκπαιδευτικό υλικό που προάγει την γνώση, διαχέει την πληροφορία και καλλιεργεί την σκέψη.

Όλοι οι μαθητές που παίρνουν μέρος στον διαγωνισμό λαμβάνουν δώρα με ενδιαφέρον εκπαιδευτικό περιεχόμενο, ανεξάρτητα από την επίδοσή τους, και μια Βεβαίωση Συμμετοχής.

Επιπλέον, ένας στους έξι διαγωνιζόμενους παίρνει επιπρόσθετα συμβολικά βραβεία με βάση την επίδοσή του.

Για εγγραφή στο διαγωνισμό απαιτείται συνδρομή 12,50 ευρώ. Το ποσό αυτό καλύπτει τα έξοδα του διαγωνισμού, τα δώρα που παίρνουν όλοι οι συμμετέχοντες (των οποίων η αξία είναι μεγαλύτερη από τη συνδρομή) και τα βραβεία των διακριθέντων.

Οι εγγραφές και η καταβολή της συνδρομής για συμμετοχή στο διαγωνισμό γίνονται απευθείας στα Κέντρα Εξέτασης. Βρείτε ένα Κέντρο Εξέτασης κοντά σας από την στήλη αριστερά.

Για συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις εγγραφές και τον διαγωνισμό πατήστε εδώ.

Copyright © 2019 Καγκουρό Ελλάς

 

Διακριθέντες μαθητές προηγούμενων ετών

Έτους 2018 | Έτους 2017 | Έτους 2016
Έτους 2015 | Έτους 2014 | Έτους 2013
Έτους 2012 | Έτους 2011 | Έτους 2010
Έτους 2009 | Έτους 2008 | Έτους 2007

Διεθνής Μαθηματικός Διαγωνισμός «Καγκουρό»

Ο Διεθνής Μαθηματικός Διαγωνισμός «Καγκουρό» είναι ο μεγαλύτερος εκπαιδευτικός διασκεδαστικός διαγωνισμός στον κόσμο, με συμμετοχή 6,5 εκατομμυρίων μαθητών από 70 χώρες. Η Ελλάδα άρχισε να συμμετέχει στον διαγωνισμό από τον Μάρτιο του 2007.

Το Υπουργείο Παιδείας της χώρας μας ενθαρρύνει τους μαθητές να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό
(δείτε την σχετική εγκύκλιο εδώ).

Η φιλοσοφία του διαγωνισμού βασίζεται στην αρχή ότι τα Μαθηματικά είναι μία κουλτούρα η οποία πρέπει να παρέχεται σε όλους. Ειδικά, επειδή τα Μαθηματικά καλλιεργούν την σκέψη και φέρνουν πνευματική ικανοποίηση, δεν πρέπει να απευθύνονται μόνο σε λίγους.

Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όλοι οι μαθητές από την Β΄ Δημοτικού μέχρι την Γ΄ Λυκείου, ανεξάρτητα από το τύπο ή τη μορφή του Σχολείου τους (Δημόσιο, Ιδιωτικό, κ.λπ.). Τα θέματα στα οποία διαγωνίζονται δεν απαιτούν ειδικές γνώσεις Μαθηματικών και δεν απευθύνονται μόνο σε μαθητές με ιδιαίτερη κλίση στα Μαθηματικά. Ο κοινός νους, η καθαρή σκέψη και η αγάπη για τα Μαθηματικά είναι αρκετά εφόδια για να αντιμετωπίσει κανείς τα θέματα του διαγωνισμού.

Για να δείτε δείγμα από παλαιότερα θέματα, μπορείτε να κατεβάσετε τα πλήρη θέματα του διαγωνισμού του 2012, με συστηματικές λύσεις, από τη σελίδα «Δείγμα θεμάτων».

Το «Καγκουρό», όμως, δεν είναι μόνο ένας ετήσιος διαγωνισμός. Με αφορμή τον διαγωνισμό παράγεται εκπαιδευτικό υλικό που προάγει την γνώση, διαχέει την πληροφορία και καλλιεργεί την σκέψη.

Όλοι οι μαθητές που παίρνουν μέρος στον διαγωνισμό λαμβάνουν δώρα με ενδιαφέρον εκπαιδευτικό περιεχόμενο, ανεξάρτητα από την επίδοσή τους, και μια Βεβαίωση Συμμετοχής.

Επιπλέον, ένας στους έξι διαγωνιζόμενους παίρνει επιπρόσθετα συμβολικά βραβεία με βάση την επίδοσή του.

Για εγγραφή στο διαγωνισμό απαιτείται συνδρομή 12,50 ευρώ. Το ποσό αυτό καλύπτει τα έξοδα του διαγωνισμού, τα δώρα που παίρνουν όλοι οι συμμετέχοντες (των οποίων η αξία είναι μεγαλύτερη από τη συνδρομή) και τα βραβεία των διακριθέντων.

Οι εγγραφές και η καταβολή της συνδρομής για συμμετοχή στο διαγωνισμό γίνονται απευθείας στα Κέντρα Εξέτασης. Βρείτε ένα Κέντρο Εξέτασης κοντά σας από την στήλη αριστερά.

Για συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις εγγραφές και τον διαγωνισμό πατήστε εδώ.

Copyright © 2019 Καγκουρό Ελλάς
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ski ΚΑΛΙΑΚΟΥΔΑ ΧΕΛΙΔΟΝΑ ΒΕΛΟΥΧΙ

VELOYXI FREE SKI TEAM

ΠΡΩΤΗ  ΦΟΡΑ ΕΓΙΝΕ ΑΝΑΒΑΣΗ ΜΕ ΟΡΙΒΑΤΙΚΑ ΣΚΙ ΣΤΑ ΤΡΕΙΑ  ΒΟΥΝΑ  ΠΕΡΙΞ ΤΟΥ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ. ΤΟ ΒΕΛΟΥΧΙ ,Η ΚΑΛΙΑΚΟΥΔΑ, Η ΧΕΛΙΔΟΝΑ ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ.

ΣΥΜΕΤΕΧΟΥΝ Ο ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ ,Ο ΗΛΙΑΣ ΖΑΧΑΡΑΚΗΣ ,Ο ΚΩΣΤΑΣ ΛΕΛΟΥΔΗΣ

ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ  ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΗΣ ΚΟΡΥΦΕΣ ΤΩΝ ΤΡΕΙΩΝ ΒΟΥΝΒΝ  ΧΡΕΙΑΣΤΙΚΑΝ 11 ΩΡΕΣ

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΘΛΗΜΑ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ
8 Μαρ 2019

ΑΘΛΗΜΑ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ

Συντάκτης: ΜΑΙΡΗ.Κ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία

Woman Skier 5591528187_8e49da5a0a_b

Ο χειμώνας ήρθε για τα καλά, και το χιόνι έχει αρχίσει να σκεπάζει τα βουνά … Φτάνει για να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε μια απόδραση για σκι! Και γι ‘αυτό, οι γαλλικές Άλπεις είναι μεταξύ των κορυφαίων προορισμών για σκι σε όλο τον κόσμο. Με μια μεγάλη ποικιλία από θέρετρα, είναι βέβαιο ότι θα βρεις αυτό που θέλεις: από κορυφαίες πίστες για πολύ έμπειρους σκιέρ μέχρι εύκολες διαδρομές για αρχάριους, χιονοδρομικά ιδανικά για οικογένειες ή ξέφρενη νυχτερινή ζωή, για χαμηλού προϋπολογισμού ή σούπερ chic …

Αυτό είναι ένας οδηγός που θα σε βοηθήσει να επιλέξεις το θέρετρο των γαλλικών Άλπεων που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σου …

Νίκος Πολυχρονίδης εκτελεί ένα άλμα με σκι, το 2013

Το Άλμα με σκι είναι άθλημα με σκι στο οποίο οι αθλητές κατεβαίνουν ράμπα απογείωσης, εκτελούν το άλμα με σκοπό να προσγειωθουν όσο πιο μακριά γίνεται.

Εκτός από το μήκος του άλματος, κριτές δίνουν πόντους για το στυλ. Τα σκι που χρησιμοποιούνται για άλμα με σκι είναι φαρδύ και μακρύ (260-275 εκατοστά). Το άλμα με σκι είναι κυρίως ένα χειμερινό άθλημα, που εκτελειται στο χιόνι, και αποτελεί μέρος των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων, αλλά μπορεί επίσης να πραγματοποιηθεί και το καλοκαίρι σε τεχνητές επιφάνειες.

Το άθλημα πρωτοαναφέρεται στην Νορβηγία το 18ο αιώνα, και από τα τέλη του 19ου αιώνα εξασκείται διεθνώς. Ήταν ήδη το πρόγραμμα των πρωτον χειμερινών αγώνων το 1924. Το άθλημα δεν εξασκείται στην Ελλάδα, διότι προϋποθέτει ειδικές εγκαταστάσεις που δεν είναι διαθέσιμες. Ο μέχρι σήμερα μοναδικός Έλληνας αθλητής στο άλμα με σκι είναι ο Νίκος Πολυχρονίδης, ο οποίος έχει το εθνικό ρεκόρ με 186 μέτρα. Το παγκόσμιο ρεκόρ κατέχει από το 2017

ΠΗΓΕΣ

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%86%CE%BB%CE%BC%CE%B1_%CE%BC%CE%B5_%CF%83%CE%BA%

CE%B9https://woman2womenblog.com/2014/12/02/ωρα-για-σκι-σκι-στισ-γαλλικεσ-αλπεισ/

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
8 Μαρ 2019

ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

Συντάκτης: ΜΑΙΡΗ.Κ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία

Η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας (International Women’s Day) γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 8 Μαρτίου. Θεσπίστηκε για πρώτη φορά το 1977 με απόφαση της γενικής συνέλευσης του ΟΗΕ για να αναδείξει τα προβλήματα και να προωθήσει τα δικαιώματα της γυναίκας.

Θέμα του φετινού εορτασμού (2019) είναι: «Ισότητα στην Τεχνολογία, Καινοτομία για την Αλλαγή» («Think Equal, Build Smart, Innovate for Change»). Στο μήνυμά του ο γ.γ του ΟΗΕ Αντόνιο Γκουτέρες επισημαίνει, μεταξύ άλλων: «Πρέπει να βρούμε καινοτόμους τρόπους επαναπροσδιορισμού και ανοικοδόμησης του κόσμου μας, έτσι ώστε να λειτουργεί για όλους. Οι γυναίκες φορείς λήψης αποφάσεων σε τομείς όπως ο αστικός σχεδιασμός, οι μεταφορές και οι δημόσιες υπηρεσίες μπορούν να αυξήσουν την πρόσβαση των γυναικών, να αποτρέψουν την παρενόχληση και τη βία και να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής όλων».Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας Χρόνια Πολλά!” από 100% φυσικό βιοδιασπώμενο latex χωρίς νιτροσαμίνη κατασκευασμένα στην Ευρώπη.   Αυτός ο κωδικός διατίθεται σε σακούλα των 25 μπαλονιών 12” σε διάφορα χρώματα.   Τα μπαλονια latex που υπάρχουν σε αυτήν τη συλλογή είναι 100% οικολογικά. Τα χρώματα και τα άλλα συστατικά των μπαλονιών είναι χωρίς νιτροσαμίνη και σύμφωνα με τις τελευταίες προδιαγραφές των διεθνών κανονισμών.   Ζητείστε μας να δείτε πιστοποιητικά ποιότητας.   Τα μπαλόνια latex της συλλογής μας θα τα βρείτε σε κλασικό σχήμα μπαλονιού, σε πιο σφαιρικό σχήμα, καθώς και σε καρδιές, μπαλόνια κατασκευής και άλλα σχήματα…. Επίσης τα μπαλόνια latex 12” υπάρχουν και τυπωμένα με ονόματα και με πάρα πολλά όμορφα σχέδια και μηνύματα για κάθε περίσταση…   Τα μπαλόνια latex 12” φουσκώνονται με αέρα ή με ήλιον. Για να τα  φουσκώσουμε με αέρα χρησιμοποιούμε μια απλή τρόμπα μπαλονιών ή μια ηλεκτρική για περισσότερη ευκολία και τα στολίζουμε ή τα προσφέρουμε επάνω σε ένα καλαμάκι στήριξης εύκολα, ή τα στολίζουμε στο χώρο όπως θέλουμε.   Αν φουσκώσουμε με ήλιον τα μπαλόνια latex των 12”  θα αιωρούνται γύρω στις 20 ώρες. Αν θέλουμε τα μπαλόνια μας να πετάνε για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα(1-2 εβδομάδες) θα πρέπει να τα μονώσουμε με HI Float. Ο όγκος ηλίου που χρειάζονται τα μπαλόνια είναι 0,02 m3 και η ανυψωτική ικανότητά τους 14 gr.   Τα κλασικά μπαλόνια latex της συλλογής μας θα τα βρείτε σε μεγέθη 5”, 10”, 12”,13”,18”, 24”, 30” & 36”   Όταν πρόκειται να ελευθερώσουμε μπαλόνια φροντίζουμε να είναι μόνο latex , να έχουμε κόψει κοντές τις κορδέλες ώστε να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος να τυλιχτούν σε καλώδια ρεύματος.

ΠΗΓΕΣ

https://www.sansimera.gr/worldays/4

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ

Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying) χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια κατάσταση, κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά, με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου.

Στο μήνυμα του ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου αναφέρει μεταξύ άλλων: «Ο ενδοσχολικός εκφοβισμός και η θυματοποίηση, φαινόμενο που γίνεται πλέον ορατό στις ανησυχητικές διαστάσεις του σε πολλές χώρες, δεν αποτελεί μόνο εκπαιδευτικό αλλά και κοινωνικό πρόβλημα. Μπορεί να εκδηλώνεται στο περιβάλλον του σχολείου, αλλά απηχεί στρεβλώσεις του ευρύτερου κοινωνικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος, καθώς συνδέεται, μεταξύ άλλων, με τον ρατσισμό, την ομοφοβία, κάθε είδους ανισότητες, την κανονικοποίηση της βίας και της ρητορικής του μίσους. Η εκφοβιστική συμπεριφορά έχει συχνά μη αναστρέψιμες συνέπειες για την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών που την υφίστανται και υπονομεύει την ποιότητα της εκπαίδευσης. Για όλους αυτούς τους λόγους, λοιπόν, η βία δεν μπορεί και δεν πρέπει να γίνεται ανεκτή.

»Η απάντηση στην εξάπλωση του προβλήματος δεν μπορεί παρά να είναι το δημοκρατικό και συμπεριληπτικό σχολείο, που αποδέχεται και τιμά τη διαφορετικότητα και την ποικιλομορφία∙ που ευαισθητοποιεί όλα τα μέλη της κοινότητας –μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς– και προωθεί την αλληλοκατανόηση και την ειρηνική επίλυση των προβλημάτων στις διαπροσωπικές σχέσεις που εστιάζει στην ηθική και ανθρωπιστική διάσταση της παιδείας, στην καλλιέργεια του σεβασμού, της ενσυναίσθησης, της αλληλεγγύης και της συμμετοχικότητας, και όχι μόνο στα μαθησιακά αποτελέσματα. Στον αξιακό χαρακτήρα του σχολείου πρέπει να κατατείνουν οι προσπάθειες όλων μας, πολιτείας, κοινωνίας, οικογένειας, γιατί μόνο αυτός μπορεί να διασφαλίσει την ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης και την προαγωγή των κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών μας».

6 Μαρτιου -ημέρα κατα της σχολικης βιας  

ΠΗΓΕΣ
https://www.sansimera.gr/worldays/345
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανοιχτή βιβλιοθήκη – οδηγός διατροφής για μαθητές

Η Ανοικτή Βιβλιοθήκη ιδρύθηκε το 2010 και αποτελεί ένα αποθετήριο με χιλιάδες ελληνικά ψηφιακά βιβλία που διανέμονται ελεύθερα και νόμιμα στο διαδίκτυο από τους δημιουργούς ή τους εκδότες.

Περιλαμβάνει επίσης έργα Κλασικής Λογοτεχνίας και Αρχαίας Γραμματείας που είναι ελεύθερα πνευματικών δικαιωμάτω

 

πηγή – www.openbook.gr

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 2 εργονομικες εργασιες
27 Μαρ 2018

2 εργονομικες εργασιες

Συντάκτης: ΜΑΙΡΗ.Κ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία

Το κάθισμα γραφείου Mitos της γερμανικής εταιρίας Interstuhl είναι ένα από τα πιο εργονομικά καθίσματα που έχουν κατασκευαστεί και συνδυάζει στυλ και χρηστικότητα με τον καλύτερο τρόπο.

Η δημιουργία ενός ορθοπεδικά σωστού καθίσματος που προορίζεται για πολύωρη εργασία έχει εξελιχθεί σε επιστήμη. Πολλές εταιρίες έχουν παρουσιάσει εξαιρετικά προϊόντα όμως το κάθισμα γραφείου Mitos ξεχωρίζει εξαιτίας του αδιανόητου πλήθους ρυθμίσεων που διαθέτει. Ένα απλό κάθισμα εργασίας διαθέτει συνήθως 2 απλές ρυθμίσεις, ρύθμιση ύψους και ρύθμιση πλάτης. Ένα εξελιγμένο κάθισμα προσθέτει άλλες 2-3 ρυθμίσεις, όμως το Mitos με 9 ρυθμίσεις καθιστά ακόμη και τα πιο εξελιγμένα προϊόντα του ανταγωνισμού απλοϊκά. Ο βασικός σχεδιασμός τηρεί όλα τα ορθοπεδικά κριτήρια για σωστή στήριξη της σπονδυλικής στήλης και αποφυγή πόνου στην μέση. Επίσης κατά την συνήθη πρακτική των μελετημένων καθισμάτων εργασίας η πλάτη αποτελείται από διάτρητο πλέγμα για καλύτερο εξαερισμό.

Όμως το σημείο που κάνει το Mitos μοναδικό είναι ο επαναστατικός μηχανισμός «transmotion» που υποστηρίζει τις περισσότερες εξελιγμένες λειτουργίες του. Οι δυνατότητες είναι πραγματικά απεριόριστές καθώς ο χρήστης μπορεί να ρυθμίσει το ύψος του καθίσματος, το μήκος του καθίσματος, το βύθισμα της ανάκλησης, το ύψος και την γωνία των υποβραχιόνιων, το ύψος και την γωνία του στηρίγματος κεφαλής, το βύθισμα του μηχανισμού ανάλογα με το βάρος του και την στήριξη της πλάτης. Τέλος εάν κάποιος αποφασίσει να κάνει ένα μικρό διάλειμμα, μπορεί με το πάτημα ενός διακόπτη να ενεργοποιήσει την λειτουργία Relax και να απολαύσει την χαλαρή και ελαφρώς οριζοντιωμένη στάση μιας άνετης πολυθρόνας.

Η ποιότητα κατασκευής του Mitos είναι πραγματικά κορυφαία τόσο σε υλικά, όσο και σε τεχνικές λύσεις. Για να υλοποιηθούν οι διάφορες ρυθμίσεις του καθίσματος έχουν χρησιμοποιηθεί καινοτόμοι μηχανισμοί. Για παράδειγμα η στήριξη του κάτω μέρους της σπονδυλικής στήλης γίνεται με την χρήση ενός μαξιλαριού που φουσκώνει με πεπιεσμένο αέρα, ενώ το κάθισμα έχει ένα ρολό στο οποίο διπλώνει ώστε να μπορεί να αλλάζει το βάθος του.

Ένα ακόμη ενδιαφέρον προϊόν της σειράς καθισμάτων Mitos είναι και το Mitos Mobile το οποίο συμπληρώνει τέλεια το βασικό κάθισμα εργασίας. Το Mitos Mobile είναι ένα βοηθητικό κάθισμα το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως κάθισμα επισκέπτη και έχει μόνο δύο βασικές ρυθμίσεις, ύψος καθίσματος και κλήση πλάτης. Το χαρακτηριστικό όμως που το κάνει να ξεχωρίζει είναι ότι μετατρέπεται και σε μια εξαιρετική βάση για φορητό υπολογιστή. Συνδυάζοντας και τα δύο μαζί ο χρήστης μπορεί να τοποθετήσει το Laptop του στο επιθυμητό ύψος και γωνία και να εργαστεί στην στάση που επιθυμεί, από απολύτως όρθια έως σχεδόν ξαπλωμένη.

Η σειρά Mitos αποτελεί τρανταχτό παράδειγμα που δείχνει ότι το καλό  Design μπορεί να αλλάξει την ζωή και την καθημερινότητα μας. Το Mitos βελτιώνει έναν χώρο εργασίας σε πολλά επίπεδα καθώς διαθέτει ευελιξία, κάνει την εργασία πιο ξεκούραστη και το βασικότερο προστατεύει όσους κάνουν πολύωρη δουλειά γραφείου από προβλήματα με την μέση και την σπονδυλική τους στήλη.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργονομικες συσκευες
27 Μαρ 2018

Εργονομικες συσκευες

Συντάκτης: ΜΑΙΡΗ.Κ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία

 

 

 

 

 

Το πληκτρολόγιο είναι μία συσκευή εισόδου ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή. Η βασική λειτουργία του πληκτρολογίου είναι η εισαγωγή χαρακτήρων (κειμένου) στον υπολογιστή. Επιπλέον, περιλαμβάνει αρκετά ακόμα πλήκτρα που βοηθούν στην ευκολότερη πλοήγηση στον υπολογιστή.

Τα πλήκτρα ενός πληκτρολογίου μπορούν να ταξινομηθούν σε:

  • Πλήκτρα πληκτρολόγησης (αλφαριθμητικά). Τα πλήκτρα αυτά περιλαμβάνουν τα ίδια πλήκτρα γραμμάτων, αριθμών, στίξης και συμβόλων με μια παραδοσιακή γραφομηχανή.
  • Πλήκτρα ελέγχου. Τα πλήκτρα αυτά χρησιμοποιούνται μόνα τους ή σε συνδυασμό με άλλα πλήκτρα για την εκτέλεση συγκεκριμένων ενεργειών. Τα πλήκτρα ελέγχου που χρησιμοποιούνται συχνότερα είναι τα Ctrl, Alt, Win ή Cmd και το Esc.
  • Πλήκτρα λειτουργιών. Τα πλήκτρα λειτουργιών χρησιμοποιούνται για την εκτέλεση συγκεκριμένων εργασιών. Έχουν την ετικέτα F1, F2, F3 και ούτω καθεξής, μέχρι το F12. Η λειτουργικότητα αυτών των πλήκτρων διαφέρει ανάλογα με το πρόγραμμα.
  • Πλήκτρα περιήγησης. Τα πλήκτρα αυτά χρησιμοποιούνται για την περιήγηση σε έγγραφα ή ιστοσελίδες και για την επεξεργασία κειμένου. Περιλαμβάνουν τα πλήκτρα με τα βέλη, τα πλήκτρα Home, End, Page Up, Page Down, Delete και Insert.
  • Αριθμητικό πληκτρολόγιο. Το αριθμητικό πληκτρολόγιο χρησιμεύει στη γρήγορη εισαγωγή αριθμών. Τα πλήκτρα είναι ομαδοποιημένα σε ένα τμήμα που μοιάζει με συμβατική αριθμομηχανή ή αθροιστική μηχανή.