Βιωματικό Σεμινάριο με θέμα: «η αυτοεκτίμηση μαθητών και εκπαιδευτικών». Δραστηριότητα: Το κλειδί του μεθυσμένου.

Εγχειρίδια-Άρθρα Εκπαιδευτική Συμβουλευτική Προσωπικές Εργασίες

Σχολικό έτος 2006-07
Συμμετέχοντες: 79 εκπαιδευτικοί (4 ομάδες)
Συντονιστής: Κωνσταντίνος Κιουρτσής
Διάρκεια 5 ώρες.
Λίγα λόγια για τη λειτουργία της μαθητικής ομάδας εργασίας (πχ αγωγής υγείας) θα βρείτε στη διαδικτυακή θέση https://blogs.sch.gr/kkiourtsis/?p=6338

 Δραστηριότητα: Το κλειδί του μεθυσμένου

Παρακάτω υπάρχει μια αλληγορική ιστορία για τη μία από τις τέσσερις ομάδες του σεμιναρίου. Η ιστορία δόθηκε στα μέλη, από τα οποία – με την τεχνική των ομάδων εργασίας με λωρίδες – ζητήθηκε να αν αναζητήσουν ένα μήνυμα που πιθανώς αναδύει αυτή η ιστορία. Στην ολομέλεια, παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν αυτά τα μηνύματα.

Η ιστορία:

Μια φορά, ένας μεθυσμένος έψαχνε κάτω από μια λάμπα του δρόμου. Ένας περαστικός που τον είδε, τον ρωτάει τι κάνει. «Έχασα το κλειδί του σπιτιού μου και το ψάχνω», απάντησε ο μεθυσμένος. «Θέλεις να σε βοηθήσω;», ρωτάει ο περαστικός. «Ναι, τέσσερα μάτια είναι καλύτερα από δυο», απάντησε ο μεθυσμένος και ξανάσκυψε συνεχίζοντας να ψάχνει. Πέρασε μια ολόκληρη ώρα, μα το κλειδί δε φαινόταν πουθενά. Κάποια στιγμή ο περαστικός ρώτησε το μεθυσμένο: «Ψάχνουμε στο σωστό μέρος;». «Ναι» ήταν η απάντηση που πήρε και συνέχισε το ψάξιμο. Πέρασε κι άλλη μια ώρα, οπότε ο περαστικός ξαναρωτά: «Είσαι σίγουρος ότι έχασες το κλειδί σου εδώ;». «Όχι, το έχασα στο απέναντι στενό», απαντά ο μεθυσμένος. «Μα τότε, γιατί το ψάχνεις εδώ και όχι στο απέναντι στενό;». Και ο μεθυσμένος παίρνει ένα ύφος γεμάτο έκπληξη και του απαντά: «Μα το φως είναι εδώ. Δεν είναι στο απέναντι στενό!».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *