Σεμινάριο : «Εκπαιδευτικοί και σχολική ζωή – όταν ο μαθητής ή η μαθήτρια ζητάει βοήθεια». H περίπτωση του Jose

Εγχειρίδια-Άρθρα Εκπαιδευτική Συμβουλευτική Μελέτη Περίπτωσης Προσωπικές Εργασίες

Σχολικό έτος 2012-13
Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων Πέλλας
Σεμινάριο με θέμα  «Διερευνώντας τη βία στo σχολείο».
Έδεσσα, Αριδαία, Γιαννιτσά
Διάρκεια 10 ώρες
Συμμετέχοντες: 108 εκπαιδευτικοί

Μια περίπτωση από το KelvynParkHighSchoolστοΣικάγο.
Ένας μαθητής, ο Jose, έριξε το παπούτσι του μέσα στην αίθουσα με κατεύθυνση προς ένα σημείο στο οποίο βρίσκονταν ένας συμμαθητής του και ο δάσκαλος μουσικής. Ο δάσκαλος μουσικής, θεώρησε ότι το παπούτσι προοριζόταν για το πρόσωπό του και εξοργισμένος  ζήτησε την τιμωρία του Jose. Στη συνεδρίαση, τα μέλη της επιτροπής καθηγητών έμαθαν από τον Jose,ότι αυτός ήθελε να εγγραφεί σε σχολή καλών τεχνών αλλά αυτό ήταν πλέον αδύνατον μετά τη βαθμολογία που πήρε από το δάσκαλο μουσικής. Έτσι η επιτροπή αποφάσισε ότι ο Jose θα ήταν καλό να βοηθήσει το δάσκαλο στην οργάνωση της συναυλίας της επόμενης εβδομάδας έτσι ώστε αυτός και ο δάσκαλος να μπορούν να συναντηθούν έξω από την τάξη και να γνωριστούν καλύτερα. Επιπλέον, ο Jose συμφώνησε να διαθέσει τα καλλιτεχνικά ταλέντα του για να κάνει μια αφίσα ώστε να προσελκύσει σπουδαστές στην σχολική ορχήστρα τζαζ.
Πράγματι, η αφίσα δημιουργήθηκε, αναπαράχθηκε και τοιχοκολλήθηκε παντού, γύρω από το σχολείο. Ο Jose  και ο δάσκαλος είδαν τα λάθη τους και διέθεσαν τα ταλέντα τους στην υπηρεσία της αποκατάστασης της ζημιάς που έγινε στο σχολείο και στο πρόγραμμα μουσικής.
Η αφίσα περιλήφθηκε αργότερα στον προσωπικό φάκελο του Jose ο οποίος έτσι έγινε δεκτός σε μια σχολή τέχνης μετά την αποφοίτησή του από το σχολείο.
Για τις ομάδες εργασίας: Συζητείστε την περίπτωση και συγκρίνετε τη στρατηγική της  επιτροπής των καθηγητών του Kelvyn Park High School με τις στρατηγικές που ενδεχομένως θα εφάρμοζε ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *