Abrahamsson, K., Βεργίδης, Δ., Davis, M. & Fay, R. (1999). Εκπαίδευση ενηλίκων. Κοινωνική και οικονομική λειτουργία. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. |
Αθανασούλα-Ρέππα, Α., Ανθοπούλου, Σ.-Σ., Κατσουλάκης, Σ. & Μαυρογιώργος, Γ. (1999). Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων. Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. |
Allan, G. (2003). A critique of using grounded theory as a research method. Electronic Journal of Business Research Methods, 2, 1-10. |
Alpay, E. (2001). Self-Concept and Self-Esteem. Department of Chemical Engineering and Chemical Technology. London: Imperial College of Science. |
Ανδρέου, Α. (1999). Θέματα οργάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης και της σχολικής μονάδας. Αθήνα: Νέα σύνορα. |
Βαϊκούση, Δ., Βαλάκας, Ι., Κόκκος, Α. & Τσιμπουκλή, Α. (1999). Εκπαίδευση ενηλίκων. Εκπαιδευτικές μέθοδοι, ομάδα εκπαιδευομένων. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. |
Baker, S., Bird, M., Carty, J., Faulkner, D., & Swann, J. (1999). Εξέλιξη του παιδιού στο κοινωνικό περιβάλλον. Εγχειρίδιο μεθοδολογίας. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. |
Barnett, J. M. (1995). Focus Groups Tips for Beginners. Texas: Center for the Advancement of Literacy & Learning. Occasional Research Paper, 1. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://www-tcall.tamu.edu/orp/orp1.htm (30/10/2006). |
Baumeister, R.F., Campbell, J.D., Krueger J.I. & Vohs, K. D. (2005). Exploding the Self-Esteem Myth. Scientific American digital issue. January 2005. |
Bell. J. (2001). Μεθοδολογικός σχεδιασμός παιδαγωγικής και κοινωνικής έρευνας. Αθήνα: Gutenberg. |
Βεργίδης, Δ. & Καραλής, Θ. (1999). Εκπαίδευση Ενηλίκων. Σχεδιασμός, οργάνωση και αξιολόγηση προγραμμάτων. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. |
Βίγλα, Γ. (2005). Αυτοεκτίμηση, σχολική επίδοση και επαγγελματικές επιλογές μαθητών Γυμνασίου. Παράγοντες που επηρεάζουν την ικανότητα του ατόμου να κάνει σωστές επαγγελματικές επιλογές. Διπλωματική εργασία. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών. |
Bigge, M.L. (2000). Θεωρίες μάθησης για εκπαιδευτικούς (4η εκδ). Αθήνα: Πατάκης. |
Bird, M. & Hammersley, M. (1999). Εκπαιδευτική έρευνα στην πράξη. Συλλογή κειμένων (ανάτυπα). Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. |
Bird, M., Hammersley, M., Gomm, R. & Woods, P. (1999). Εκπαιδευτική έρευνα στην πράξη. Εγχειρίδιο μελέτης. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. |
Blanchet, A. & Trognon, A. (2002). Ψυχολογία ομάδων. Θεωρητικές προσεγγίσεις και εφαρμογές των ομαδικών μοντέλων(2η εκδ). Αθήνα: Σαββάλας. |
Bonner, A., Francis, K. & Mills, J. (2006). The Development of Constructivist Grounded Theory. International Journal of Qualitative Methods. March 2006. |
Borders DiAnne L. & Nassar-McMillan S. C. (2002). Use of Focus Groups in Survey Item Development. The Qualitative Report, 7, 1. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://www.nova.edu/ssss/QR/QR7-1/nassar.html) (9/11/2006) |
Borgatti, S. (χ.χ.). Introduction to Grounded Theory. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα:
theoryhttp://www.analytictech.com/mb870/introtoGT.htm (9/4/2007). |
Boud, D., Keogh, R. & Walker D. (2002). Reflection: Turning Experience into Learning. London: Kogan Page. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων: http://www.adulteduc.gr/01/pdfs/theoritikes/ oud.pdf (25/12/2006) |
Branden, Ν. (2000). Η δύναμη της αυτοεκτίμησης. Ο ρόλος της πιο σημαντικής ψυχολογικής πηγής μας. Αθήνα: Δίοδος. |
Brauner, J. (2004). Δημιουργώντας ιστορίες. Νόμος, Λογοτεχνία, Ζωή. Αθήνα: Ελληνικά γράμματα. |
Breakwell, G. (1999). Η συνέντευξη. Αθήνα. Ελληνικά Γράμματα. |
Βρετάκου, Β. & Ρουσέας, Π. (2006). Η μαθητική διαρροή στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση (γυμνάσιο, Ενιαίο Λύκειο, ΤΕΕ. Έρευνα Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Αθήνα: Επτάλοφος. |
Brookfield, S. (2001). Repositioning ideology critique in a critical theory of adult learning. Adult education quarterly, 52, 1, 7-22. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων: http://www.adulteduc.gr/001/ dfs/empeirikes/ brookfield.pdf (27-10-2006) |
Γεώργας, Δ., Γιώτσα, Α & Μπεζεβέγκης, Η. (χ.χ.). Σχέσεις σχολείου – οικογένειας. Αθήνα: Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων. |
Γεωργίου,Σ.Ν., Παναούρα,Γ. & Σταυρινίδης, Π. (2002). Σχολική αποτυχία: αιτιακή απόδοση και συμπεριφορά δασκάλων. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 33, 115-135 |
Γκότοβος, Α. (2002). Παιδαγωγική αλληλεπίδραση. Επικοινωνία και κοινωνική μάθηση στο σχολείο. Αθήνα: Gutenberg. |
Γκότοβος, Α. (2003). Η λογική του υπαρκτού σχολείου. Αθήνα: Gutenberg. |
Γούλας, Χ. (2004). Διερεύνηση του βαθμού συμμετοχής των ενηλίκων εκπαιδευομένων στο Σχεδιασμό, την Υλοποίηση και την Αξιοποίηση των προγραμμάτων Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης. Διπλωματική Μεταπτυχιακή Εργασία. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών. |
Casey, M. A. & Krueger, R. A. (2000). Focus groups. A practical guide for applied research (3nd ed.). California: Sage. |
Catterall, M. & Maclaran, P. (1997). Focus Group Data and Qualitative Analysis Programs: Coding the Moving Picture as Well as the Snapshots’. Sociological Research Online, 2. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://www.socresonline.org uk/socresonline/2/1/6.html. |
Chimienti, G. & Τριλίβα, Σ. (2002). Ανακάλυψη, αυτογνωσία, αυτοκυριαρχία, αυτοεκτίμηση. Αθήνα: Πατάκης. |
Chioncel, E., Van der Veen, R.G.W., Wildemeersch, D. & Jarvis, P. (2003). The validity and reliability of focus groups, a research method in adult education. International Journal of lifelong education, 22, 495-517 |
Cilliers, F. & Smit, B. (2006). Understanding Implicit Texts in Focus Groups from a Systems Psychodynamic Perspective. The Qualitative Report, 11, 2, 302-316. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://www.aare.edu.au/03pap/wil03067.pdf (30/10/2006). |
Cleghorn, P. (1998). Τα μυστικά της αυτοεκτίμησης. Αθήνα: Καστανιώτης |
Cohen, L. & Manion, L. (1994). Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας. Αθήνα: Μεταίχμιο. |
Courau, S. (2000). Τα βασικά ‘εργαλεία’ του εκπαιδευτή ενηλίκων. Αθήνα: Μεταίχμιο. |
Crump, A.D., Haynie, D.L., Saylor, K.E. & Simons-Morton, B.G. (1999). Student–school bonding and adolescent problem behavior. Health Education Research,14, 99-107. |
Dawson, S. & Manderson, L. (1993). Methods for social research in disease. Boston: International Nutrition Foundation for Developing Countries (INFDC). Διαθέσιμο στην http://www.unu.edu/unupress/food2/UIN03E/uin03e02.htm (13/11/2006). |
Δημαράκη, Ξ. (2005). Παράγοντες που επηρεάζουν την αυτοεκτίμηση των εφήβων με ή χωρίς προβλήματα συμπεριφοράς. Διπλωματική Μεταπτυχιακή Εργασία. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών. |
Δημουλάς, Κ., Κωνσταντάκη, Μ. & Σιδηρά, Β. (2006) Πρόγραμμα εκπαίδευσης εκπαιδευτών. Εκπαιδευτικό υλικό για τους εκπαιδευτές θεωρητικής κατάρτισης. Τόμος ΙΙΙ. Αθήνα: Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας. |
Διαμαντάκη, Κ., Ντάβου, Μ. & Πανούσης, Γ. (2001). Νέες τεχνολογίες και παλιοί φόβοι στο σχολείο. Αναπαραστάσεις και στάσεις των εκπαιδευτικών ως προς τη χρήση νέων τεχνολογιών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Αθήνα: Παπαζήσης. |
Dick B., (χ.χ). Grounded theory: a thumbnail sketch. Resource papers in action research. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://www.scu.edu.au/schools/gcm/ar/arp/ grounded.html# a_gt_intro (9/4/2007). |
Duggleby, W. (2005). What About Focus Group Interaction Data? Qualitative health research, 15, 832-840. |
Dynarski, M. & Gleason, P. (1998). Do we know whom to serve? Issues in using risk factors to identity dropouts. A Research Report from the School Dropout Demonstration Assistance Program Evaluation. U.S. Department of Education Mathematica Policy Research, Inc. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://www.mathematica-mpr.com/publications/PDFs/dod-risk.pdf (7/1/2007). |
Egertson, H.A. (2006). Of Primary Interest In Praise of Butterflies: Linking Self-Esteem and Learning. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://www.journal.naeyc. org/btj/200611/ BTJPrimaryinterest.asp (26/2/2007) |
Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας. (2006). Έκθεση Επιτροπής για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Αθήνα: ΥΠΕΠΘ. |
Ευρωπαϊκό Συμβούλιο (Σύνοδος). Λισσαβόνα, 23 & 24 Μαρτίου 2000. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://ue.eu.int/ueDocs/cms_Data/docs/pressData/el/ec/00100-rl.gr0.htm (24/11/2006) |
Ελληνική Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή -Ε.Ο.Κ.Ε. (2000). Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://www.oke.gr/greek/gnomi44.htm (26/11/2006) |
Επιτροπή Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων (2004). Έκθεση για την Προώθηση της Στρατηγικής της Λισσαβόνας. Μεταρρυθμίσεις για τη διευρυμένη Ένωση. Βρυξέλλες. |
Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, Συνεδρίαση στις 26/6/2003. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://europa.eu.int/smartapi!celewplus!prod!CELEWnumdoc&numdoc=32003H0555&lg=EL |
Ευρωπαϊκό Συμβούλιο (Έκθεση επιτροπής Wim Kok), Νοέμβριος 2004. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://europa.eu.int/comm/lisbon_strategy/pdf/2004-1866-EN-complet.pdf. |
Freire, P. (1977). Η αγωγή του καταπιεζόμενου. Αθήνα: Ράππας. |
Fullan, M. G. & Hargreaves, A. (1995). Η εξέλιξη των εκπαιδευτικών. Αθήνα: Πατάκης. |
Fudge, E. & MacDougall, C. (2003). Planning and Recruiting the Sample for Focus Groups and In-Depth Interviews. Department of Family and Child Nursing. London: Sage |
Ζαφειρόπουλος, Κ. (2005). Πώς γίνεται μια επιστημονική εργασία; Επιστημονική έρευνα και συγγραφή εργασιών. Αθήνα: Κριτική. |
Ζαφειροπούλου, Μ. & Σωτηρίου, Α. (2001). Σχέσεις μεταξύ της αυτοεκτίμησης των μαθητών και του ψυχολογικού κλίματος της τάξης τους. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 31, 151-163 |
Gibbs, Α. (1997). Focus Groups. Social Research Update, 19. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα http://www.soc.surrey.ac.uk/sru/SRU19.html (22/10/2006). |
Glaser B.G. (1992). Basics of grounded theory analysis. Mill Valley: Sociology Press. |
Glaser, B. G. (1998). Doing grounded theory: Issues and discussions. Mill Valley, CA: Sociology Press. |
Glaser, B. G. (2002). Conceptualization: On theory and theorizing using grounded theory. International Journal of Qualitative Methods, 1, 2-23. |
Golafshanφi, N. (2003). Understanding Reliability and Validity in Qualitative Research. The Qualitative Report, 8, 597-607. |
Goleman, D. (1998). Η συναισθηματική νοημοσύνη. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. |
Goulding, C. (1999). Grounded Theory: some reflections on paradigm, procedures and misconceptions. Working Paper Series June 1999, WP006/99. University of Wolverhampton. |
Gray, G. & Weare, K. (2000). Η προαγωγή της ψυχικής και συναισθηματικής υγείας στο σχολείο. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. |
Green, J., Nelson, G., J. Martin, J. & Marsh, H. (2006). The causal ordering of self-concept and academic motivation and its effect on academic achievement. International Education Journal, 7, 534-546. |
Griffin, C. (2002). Quantitative and Qualitative Research: Applications in Psychology and Education. Conference organised by The Psychological Society of Northern Greece and the School of Psychology. Greece: Aristotle University of Thessaloniki. |
Grubs R., Piantanida, M. Tananis, C. (2002). Claiming Grounded Theory for Practice-based Dissertation Research. Conference on Interdisciplinary. Qualitative Studies, Roundtable Discussion. Athens, Georgia. |
Guzman, Ι. & Kwasnik, Β. (2003). Elicitation and Analytical Techniques for Information Science “focus groups”. New York: Syracuse University. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://web.syr.edu/~iguzmand/ist820fg.pdf (3/11/2006). |
Haig B. D. (1995). Grounded Theory as Scientific Method. Philosophy of education Societ. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://www.ed.uiuc.edu/EPS/PES-Yearbook/ 95_docs/haig.html (6/1/2007). |
Hammersley, M. (1999). Εκπαιδευτική έρευνα: Τρέχοντα θέματα. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. |
Herbert, M. (1999). Ψυχολογικά προβλήματα εφηβικής ηλικίας. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. |
Henwood, K. & Pidgeon, N. (1994). Beyond the Qualitative Paradigm: A Framework for Introducing Diversity within Qualitative Psychology. Journal of Community & Applied Social Psychology, 4, 225-238. |
Hopf, D. & Ξωχέλλης, Π. (2003). Γυμνάσιο και Λύκειο στην Ελλάδα. Διαχρονικά ερευνητικά δεδομένα, κριτικές επισημάνσεις, μελλοντικές προοπτικές. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. |
Huehls, F. (2005). An Evening of Grounded Theory: Teaching Process through Demonstration and Simulation. The Qualitative Report, 10, 328-338. |
Huitt, W. (2001). Humanism and open education. Educational Psychology Interactive. Valdosta, GA: Valdosta State University. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://chiron.valdosta.edu/whuitt/col/affsys/humed.html. |
Huitt, W. (2004). Self-concept and self-esteem. Educational Psychology Interactive. Valdosta, GA: Valdosta State University. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://chiron.valdosta.edu/whuitt/col/regsys/self.html |
Iosifides, T. (2003). Qualitative Migration Research: Some New Reflections Six Years Later. The Qualitative Report, 8, 435-446. |
Ιωσηφίδης, Θ. (2003). Ανάλυση ποιοτικών δεδομένων στις κοινωνικές επιστήμες. Αθήνα: Κριτική. |
Ιωσηφίδης, Θ. (2005). Η μέθοδος των ομάδων εστίασης (focus groups) στην ποιοτική κοινωνική έρευνα. Το βήμα των κοινωνικών επιστημών, 42, 149-166 |
Ιωσηφίδης, Θ. & Σπυριδάκης, Μ. (2006). Ποιοτική κοινωνική έρευνα. Μεθοδολογικές προσεγγίσεις και ανάλυση δεδομένων. Αθήνα: Κριτική. |
Irvin, J.L. & Mullins, E.R. (2000). Transition Into Middle School. Middle School Journal Chappaqua Central School District, USA,NY, January 2000. |
Jaques, D. (2004). Μάθηση σε ομάδες. Εγχειρίδιο για όσους συντονίζουν ομάδες ενήλικων εκπαιδευομένων. Αθήνα: Μεταίχμιο. |
Jarvis, P. (2004). Συνεχιζόμενη εκπαίδευση και κατάρτιση. Θεωρία και πράξη. Αθήνα : Μεταίχμιο. |
Javeau, C. (2000). Η έρευνα με ερωτηματολόγιο. Το εγχειρίδιο του καλού ερευνητή. Αθήνα: Τυπωθήτω-Γ. Δαρδανός. |
Καραθανάση, Α., Μαλικιώση, Μ., Μπότου, Α. (χ.χ.). Συμβουλευτική Γονέων. Αθήνα: Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων. |
Κασαπίδου, Ζ., Λεκάκης, Γ., Μοστριού, Α., Μπαφέ, Ν., Παυλής, Μ. & Χαραλαμπίδης, Β. (1994). Στηρίζομαι στα πόδια μου. Ταυτότητα και αυτοεκτίμηση. Αθήνα: Κέντρο εκπαίδευσης για την πρόληψη της χρήσης ναρκωτικών και την προαγωγή της υγείας. |
Κασαπίδου, Ζ. & Μαραγκίδη, Μ. (2000). Ψυχική υγεία. Διαπροσωπικές σχέσεις. Αθήνα: Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγιεινής. |
Κατσαντά, Π. (2005). Διερεύνηση αναγκών επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Ν. Αιτωλοακαρνανίας. Διπλωματική Μεταπτυχιακή Εργασία. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών. |
Kidd, P. S. & Parshall, M. B (2000). Getting the Focus and the Group: Enhancing Analytical Rigor in Focus Group Research. Qualitative health research, 10, 3, 293-308. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://qhr.sagepub.com/cgi/reprint/10/3/293.pdhf (8/11/2006) |
Kinach, B. M. (1995). Grounded Theory as Scientific Method: Haig-Inspired Reflections on Educational Research Methodology Philosophy of education Society. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://www.ed.uiuc.edu/EPS/PES-Yearbook/95_docs/kinach.html (17/12/2006) |
Kitzinger, J. (1995). Qualitative Research: Introducing focus groups. British Medical Journal, 31, 299-302. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://bmj.bmjjournals.com/cgi/ content/full/311/7000/299 (3/11/2006). |
Κόκκος, Α. (1999). Εκπαίδευση ενηλίκων. Το πεδίο, οι αρχές μάθησης, οι συντελεστές. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. |
Κόκκος, Α. (χχ). Η ιδιαιτερότητα και ο σκοπός της εκπαίδευσης ενηλίκων σύμφωνα με τη θεωρία του Jack Mezirow για τη μετασχηματίζουσα μάθηση. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων: http://www.adulteduc.gr/001/pdfs/ theoritikes/mez3.pdf |
Κόκκος, Α., επιμ, (2006). Πρόγραμμα εκπαίδευσης εκπαιδευτών. Εκπαιδευτικό υλικό για τους εκπαιδευτές θεωρητικής κατάρτισης. Τόμος Ι. Αθήνα: Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας. |
Κόκκος, Α. & Λιοναράκης Α. (1998). Ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Σχέσεις διδασκόντων-διδασκομένων. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. |
Κολιάδης, Ε. Α. (1997). Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β. Κοινωνικογνωστικές θεωρίες (4η εκδ). Αθήνα: έκδοση του ιδίου. |
Κολοκυθά, Σ. (2004). Τα είδη κοινωνικής στήριξης και η συνάφειά τους με την αυτοεκτίμηση εφήβων μεταναστών στην Ελλάδα. Διπλωματική εργασία. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών. |
Κοσμόπουλος, Α. (1990). Σχεσιοδυναμική παιδαγωγική του προσώπου. Αθήνα: Γρηγόρης |
Κοσμόπουλος, Α. (1994). Ψυχολογία και οδηγητική της παιδικής και νεανικής ηλικίας. Αθήνα: Γρηγόρης. |
Κοσμόπουλος Α. & Μουλαδούδης Γ. (2003). Ο Carl Rogers και η προσωποκεντρική του θεωρία για την ψυχοθεραπεία και την εκπαίδευση. Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα. |
Kosny, A. (2003). Joint Stories and Layered Tales: Support, Contradiction and Meaning Construction Focus Group Research. The Qualitative Report, 8, 4, 539-548. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://www.nova.edu/ssss/QR/QR8-4/kosny.pdf (5/11/2006). |
Κουρκούτας, Η.Ε. (2001). Η ψυχολογία του εφήβου. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. |
Krueger, R. A. (2000). Focus group interviewing. University of Minnesota. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://www.tc.umn.edu/~rkrueger/index.html (7/11/2006). |
Κυρίδης, Α. (1999). Η πειθαρχία στο σχολείο. Θεωρία και έρευνα. Αθήνα:Gutenberg |
Κωστίκα, Ι. (2004). Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Διερεύνηση απόψεων και στάσεων των στελεχών της εκπαίδευσης. Θεσσαλονίκη: Αφοι Κυριακίδη. |
Λάζος, Γ. (1998). Το πρόβλημα της ποιοτικής έρευνας στις κοινωνικές επιστήμες. Αθήνα: Παπαζήσης |
Λαμπρίδου, Β. (2006). Η συμβολή της συμβουλευτικής στη διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού. Διπλωματική εργασία. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών. |
Laing, R. D. (1988). Ο εαυτός και οι άλλοι. Αθήνα: Καστανιώτης. |
Landsheere, De, G. (1996). Η εμπειρική έρευνα στην εκπαίδευση. Αθήνα: Τυπωθήτω-Γ. Δαρδανός |
Lawry, J.D. (1989). Caritas in the classroom. The opening of the American student’s heart. Article for the meeting of The Freshman Year Experience. University of South Carolina. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://www.spinninglobe.net/caritas.htm |
Lawson, E. & McKinnon, D. (1999). Research on self-serving biases of teachers and students: the impact of deception. Australian for research in education. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://www.aare.edu.au/99pap/law99455.html |
Λευτεριώτου, Π. (2005). Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών εκπαιδευτών της Γεινικής Γραμματείας Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Διπλωματική εργασία. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών. |
Λεονταρή, Α. (1997). Αυτοεκτίμηση, ¨κέντρο ελέγχου¨ και ¨πιθανοί εαυτοί¨ σε εφήβους. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 26, 164-183 |
Λεονταρή, Α. (1998). Αυτοαντίληψη (4η εκδ). Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα. |
Lewis, M. (1995). Focus group interviews in qualitative research: a review of the literature. Action Research Electronic Reader. University of Sydney. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://www.scu.edu.au/schools/gcm/ar/arr/arow/rlewis.html (30/10/2006) |
Λιγνός, Δ. (2006). Σκέψεις και διαπιστώσεις για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Virtual School, the sciences of education online, 3. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://web.auth.gr/virtualschool/3.3/Praxis/LignosTraining Educators.tmlhttp://web.auth.gr/virtualschool/3.3/Praxis/LignosTrainingEducators.html (18/11/2006) |
Μάγος, Κ. (2005). Συνέντευξη ή παρατήρηση; Η έρευνα στη σχολική τάξη. Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων, 10, 5-19. |
MacArthur, J. D. and MacArthur, C. T. (2004). Self-Esteem. Research Network on Socioeconomic Status and Health. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://www.macses. ucsf.edu/Research/Psychosocial/notebook/selfesteem.html (1-1-2007) |
Μακράκης, Β. (2005). Ανάλυση δεδομένων στην επιστημονική έρευνα με τη χρήση του SPSS (3η έκδ.). Αθήνα: Gutenberg |
Μακρή-Μπότσαρη, Ε. (2001α). Αυτοαντίληψη και αυτοεκτίμηση, Μοντέλα, ανάπτυξη, λειτουργικός ρόλος και αξιολόγηση. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα |
Μακρή-Μπότσαρη, Ε. (2001β). Ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση της αυτοαντίληψης και της αυτοεκτίμησης μαθητών Λυκείου. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα |
Μακρή-Μπότσαρη, Ε. & Ματσαγκούρας, Η. (2003). Δομή της επαγγελματικής αυτοαντίληψης και της επαγγελματικής ικανοποίησης εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης. Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://www.pee.gr/e27_11_03/sin_ ath/mer_c_th_en_iii/mpotsari_ matasagoyras.htm (18/11/2006) |
Mallick, K & Verma, G. (2004). Εκπαιδευτική έρευνα. Θεωρητικές προσεγγίσεις και τεχνικές. Αθήνα: Τυπωθήτω-Γ. Δαρδανός. |
Marczak, Μ. & Sewell, Μ. (1991). Using focus groups for evaluation. The University of Arizona. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://ag.arizona.edu/fcs/ cyfernet/cyfar/focus.htm (24/10/2006). |
Massey, A. (1999). Methodological triangulation, or how to get lost without being found out. Studies in Educational Ethnography, 2, 183-197 |
Mason, J. (2003). Η διεξαγωγή της ποιοτικής έρευνας. Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα |
McAllister, A. (1996). Self-Serving Bias in the Classroom: Who Shows It? Who Knows It? Journal of Educational Psychology, 88. |
Mezirow, J. (2000). Learning to Think Like an Adult. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων http://www.adulteduc.gr/001/ pdfs/ theoritikes/mez2.pdf (25/12/2006). |
Μιχαλακόπουλος, Γ, Σ. (1996). Κοινωνιολογία και εκπαίδευση. Προσεγγίσεις στην κοινωνιολογική διεύρυνση της εκπαίδευσης και της εκπαιδευτικής πράξης. Θεσσαλονίκη: Αφοι Κυριακίδη. |
Moghaddam, A. (2006). Coding issues in grounded theory. Issues In Educational Research, 16, 52-66. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://www.iier.org.au/iier16/ moghaddam.html (29/10/2006). |
Μουχάγιερ, Χ.Σ. (1985). Συγκρούσεις ρόλων στο έργο του εκπαιδευτικού. Μια έρευνα για τον Έλληνα εκπαιδευτικό της Μέσης Εκπαίδευσης. Θεσσαλονίκη: Αφοι Κυριακίδη. |
Μπαγάκης, Γ. επιμ. (2005). Επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Αθήνα: Μεταίχμιο. |
Μπακιρτζής, Κ. (1998). Βιωματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην ψυχοπαιδαγωγική της επικοινωνίας. Παιδαγωγική επιθεώρηση, 28, 101-120. |
Μπίκος, Κ.Γ (2004). Αλληλεπίδραση και κοινωνικές σχέσεις στη σχολική τάξη. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. |
Μπόμπας, Λ.Χ. (1995). Η φωνή των ίδιων των μαθητών: Αυτά πιστεύω για τον εκπαιδευτικό. Πιλοτική εμπειρική έρευνα. Νέα Παιδεία, 75, 148-169 |
Νικολακάκη, Μ. (2003). Διερεύνηση προϋποθέσεων για μια αποτελεσματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων, 8, 5-19 |
Noye, D. & Piveteau, J. (1999). Πρακτικός οδηγός του Εκπαιδευτή. Αθήνα: Μεταίχμιο. |
Ξωχέλλης, Π. (2005). Ο εκπαιδευτικός στον σύγχρονο κόσμο. Ο ρόλος και το επαγγελματικό του προφίλ σήμερα, η εκπαίδευση και η αποτίμηση του έργου του. Αθήνα: Τυπωθήτω-Γ. Δαρδανός. |
Παμουκτσόγλου, Α. (2001). Προσδοκίες και προβλήματα για το αποτελεσματικό σχολείο στη 3η χιλιετία. Ναύπλιο: Ι΄ Διεθνές Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρείας της Ελλάδας |
Pandit, N. R. (1996). The Creation of Theory: A Recent Application of the Grounded Theory Method. The Qualitative Report, 2, 4. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: http://www.nova.edu/ssss/QR/QR2-4/pandit.html (29/10/2006). |
Πανταζής, Π. (2004). Από τα υποκείμενα στο υποκείμενο. Η βιογραφική προσέγγιση στην ψυχοκοινωνική έρευνα. Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα. |
Παπαδάκη-Μιχαηλίδη, Ε. (1998). Η σιωπηλή γλώσσα των συναισθημάτων. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. |
Παπαστυλιανού, Α. & Πετρόπουλος, Ν. (2001). Μορφές επιθετικότητας, βίας και διαμαρτυρίας στο σχολείο. Γενεσιουργοί παράγοντες και επιπτώσεις. Αθήνα: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. |
Παπουτσής, Χ. (2005). Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών και αντιλήψεων των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών για τις επιμορφωτικές διαδικασίες στις οποίες συμμετέχουν. Διπλωματική Μεταπτυχιακή Εργασία. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών. |
Παρασκευόπουλος, Ι. (χ.χ.). Εξελικτική ψυχολογία. Η ψυχική ζωή από τη σύλληψη ως την ενηλικίωση. Εφηβική ηλικία. Αθήνα: ιδίου |
Race, P. (1999). Το εγχειρίδιο της ανοιχτής εκπαίδευσης. Αθήνα: Μεταίχμιο. |
Rogers, A. (1999). Η Εκπαίδευση Ενηλίκων. Αθήνα : Μεταίχμιο. |
Rogers, C. (1991). Ομάδες συνάντησης. Αυτογνωσία, ψυχολογία των ομάδων, επικοινωνία. Αθήνα: Δίοδος. |
Robins, R.W., Tracy, J.L. & Trzesniewski, K.H. (2002). Global Self-Esteem Across the Life. American Psychological Association, 17, 423–434. |
Satir, V. (1989). Πλάθοντας ανθρώπους. Αθήνα: Κέδρος. |
Σταλίκας, Α. (2005). Μέθοδοι έρευνας στην ψυχολογία. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα |