Πρόσφατα σχόλια

Σύνδεσμοι

Αναζήτηση

ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ

13 Ιουνίου 2017 από και με ετικέτα


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa

Κατηγορία Λογοτεχνία Β | 8 Σχόλια »

ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ

12 Ιουνίου 2017 από και με ετικέτα

LITTLE PRINCE (image) (1)

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
είμαι πολύ λυπημένο. Έχουν περάσει δύο μέρες και ο Μικρός Πρίγκιπας μου λείπει ήδη πάρα πολύ. Όλα είναι τόσο διαφορετικά. Τίποτα δεν είναι όπως πριν. Δεν έχω κανέναν να με φροντίζει, να με καθαρίζει από τις κάμπιες, κάποιον να νοιάζεται για μένα, να με γεμίζει χαρά. Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο απ΄όλα είναι πως δεν ξέρω αν είναι καλά, αν ξέρει πού βρίσκεται, αν κινδυνεύει. Όλα είναι πολύ μπερδεμένα μέσα μου και δεν ξέρω πώς να το διαχειριστώ όλο αυτό. Από τη μια σκέφτομαι πως είναι καλό γι΄αυτόν που έκανε ένα τέτοιο μεγάλο ταξίδι, γιατί θα αποκτήσει πολλές νέες εμπειρίες, αλλά από την άλλη εμένα με άφησε μόνο μου. Σήμερα ο χρόνος δεν περνούσε με τίποτα. Ο Μικρός Πρίγκιπας με διασκέδαζε. Σήμερα τα λεπτά μου φαινόντουσαν για ώρες και οι ώρες για μέρες. Όλη τη μέρα σκεφτόμουν τι να κάνει άραγε, αν με σκέφτεται ή με έχει ξεχάσει με όλα τα ωραία που συναντάει κάθε μέρα. Επειδή όσο τα σκέφτομαι στενοχωριέμαι περισσότερο, θα σε αφήσω, γιατί νύσταξα κιόλας. Σ΄αγαπώ πολύ. Πλέον είσαι ο μόνος μου φίλος που μπορώ να σου μιλάω. Αν δεν είχα κι εσένα δε θα ήξερα τι να κάνω. Άντε καληνύχτα. Τα λέμε αύριο ξανά! Σοφία Θ., Β1

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
Είμαι πολύ στεναχωρημένο. Τώρα καταλαβαίνω την αληθινή αξία του να έχεις φίλο. Πριν από λίγες μέρες έφυγε ο Μικρός Πρίγκιπας από τον πλανήτη. Φυσικά αυτό δε θα συνέβαινε, αν δε θύμωνε τόσο εύκολα. Λουλούδι είμαι. Θέλω κι εγώ τις περιποιήσεις μου. Αλλά από την άλλη, ίσως το παρατράβηξα. Ίσως ήμουν πολύ απαιτητικό. Του ζητούσα πολλές χάρες, αλλά και αυτός με πρόσβαλε λέγοντάς μου ότι είμαι ¨φυτό¨. Όπως και να ΄χει, δεν ήθελα να τον κάνω να νιώσει άσχημα και προπαντός να γίνω η αιτία να φύγει.
Αχ, ημερολόγιό μου, νιώθω τόση μοναξιά. Δεν έχω με κανέναν να μιλήσω, με κανέναν να γελάσω. Τελικά μέσα από τον εγωισμό μου έμεινα μόνη μου. Μόνο τον Μικρό Πρίγκιπα είχα δίπλα μου, τον οποίο απομάκρυνα από κοντά μου και δεν ξέρω άμα θα ξαναγυρίσει. Άσε που δεν καταφέρνω να επιβιώσω μόνο μου. Ο αέρας είναι τόσο δυνατός που έχουν φύγει 5 πέταλα. Οι κάμπιες αυξάνονται και έχει λυγίσει ο κορμός μου. Μικρέ Πρίγκιπα, ελπίζω να γυρίσεις γρήγορα. Διψάω, μαραζώνω γιατί δεν έχω κανέναν να με ποτίσει και γενικά να με φροντίσει. Σου υπόσχομαι αγαπημένο μου ημερολόγιο ότι, άμα επιστρέψει ο πρίγκιπάς μου θα του πω ότι αναγνωρίζω την αγάπη του, τη φροντίδα του και δε θα είμαι πια ένα αχάριστο φυτό. Χριστίνα Β., Β1

Αγαπητό μου ημερολόγιο,
μου λείπει ο φίλος μου ο μικρός πρίγκιπας, θέλω να είναι εδώ, τον έχω ανάγκη γιατί πρέπει να με φροντίσει, να μου αλλάξει θέση, να με ποτίζει, να κόβει τα μπαομπάμπ και να με αγαπάει. Πρέπει να έχω έναν φίλο, να μιλήσω μαζί του. Χρειάζομαι αγάπη για να μεγαλώσω, μακάρι να ήταν εδώ. Τον στεναχώρησα, μα τον αγαπούσα και τώρα έφυγε, τον χρειάζομαι και τον αγαπώ ακόμα. Παναγιώτης Θ., Β2

Αγαπημένε μου πιλότε,
Αποφάσισα να σου γράψω ένα γράμμα για να σου διηγηθώ πώς περνάω τις μέρες μου στον πλανήτη που ζω εγώ.
Το πρωί αφού σηκωθώ, η πρώτη μου έννοια είναι τρέξω για να δω το αγαπημένο μου τριαντάφυλλο. Είμαι τόσο υπερήφανος για την ύπαρξή του γι΄αυτό η πρώτη μου σκέψη είναι, από όσο ξέρεις κι εσύ, πώς να το φροντίσω για να παραμείνει μυρωδάτο και φανταχτερό. Και εκείνο όμως μοιάζει να περιμένει τις φροντίδες μου και κάθε μέρα με ανταμείβει με το άρωμά του και την αγάπη μου προς εμένα.
Αφού τελειώσω την επίσκεψή μου στο αγαπημένο μου λουλούδι, το αποχαιρετώ και παίρνω τον δρόμο για τα ηφαίστεια. Εκεί μου αρέσει να περνάω την ώρα μου αφού παρατηρώ τη διαφορετικότητα του κάθε ηφαιστείου και στ΄ αλήθεια κάθε μέρα νομίζω ότι και τα τρία μου δίνουν εικόνες διαφορετικές.
Κάπως έτσι περνάει η μέρα μου στον πλανήτη μου, αλλά στο σημείο αυτό θα πρέπει να σου πως ότι δεν είναι λίγες οι φορές που σκέφτομαι όλους εσάς που γνώρισα στη Γη και στ΄αλήθεια σας νιώθω κοντά μου αφού αισθάνομαι ότι με σκέφτεστε κι εσείς. Μου λείπουν οι μέρες στη Γη και θα ήθελα πολύ να μπορούσατε να με επισκεφθείτε στον πλανήτη μου. Μαρίλη Ζ., Β2

Αγαπητό μου ημερολόγιο,
σήμερα ήταν μια πολύ δύσκολη μέρα για μένα, αφού έπρεπε να αποχαιρετήσω τον μικρό μου φίλο. Το χρονικό διάστημα που περάσαμε μαζί ήταν μόνο οχτώ μέρες. Ο μικρός πρίγκιπας -έτσι λεγόταν- μου έμαθε αλήθειες που εγώ δεν ήξερα. Χαιρόμουν που ήταν φίλος μου. Μερικές φορές, βέβαια, ήταν λίγο εκνευριστικός, αλλά τι να κάνουμε, έτσι είναι τα παιδιά. Πέρα όμως από καλός φίλος, ήταν ένα παιδί μυστήριο, που δε μιλούσε για την καταγωγή του, για τη ζωή του, ή αν ήταν από άλλο πλανήτη. Μου πήρε αρκετό χρόνο για να καταλάβω ότι ήταν από τον αστεροειδή Β612. Το να τον αποχαιρετήσω ήταν ό,τι πιο δύσκολο έχω κάνει στη ζωή μου. Του χάρισα μια ζωγραφιά για να με θυμάται. Μου λείπει πάρα πολύ. Όταν κοιτάζω τον ουρανό όλο αυτόν σκέφτομαι. Ελπίζω κάποια μέρα να ξανασυναντηθούμε. Θα τον θυμάμαι πάντα με πολλή αγάπη Δημήτρης Κ., Β2

Αγαπητό μου ημερολόγιο,
Πέρασαν κιόλας 6 χρόνια από τότε που γνώρισα τον μικρό πρίγκιπα. Είμαι χαρούμενος που και οι δύο καταφέραμε να γυρίσουμε πίσω στους προορισμούς μας. Οι συνάδελφοί μου χάρηκαν που γύρισα πίσω ζωντανός, σίγουρα το ίδιο θα είχε συμβεί και στον μικρό πρίγκιπα που γύρισε πίσω στο τριαντάφυλλό του.
Κάθε βράδυ ανοίγω το παράθυρό μου και κοιτάζω τον ουρανό, βλέπω τα αστέρια, και ξέρω πως κάπου ανάμεσα στα πεντακόσια εκατομμύρια αστέρια βρίσκεται ο φίλος μου και μου γελάει. Για όλους τους ανθρώπους τα αστέρια είναι τα ίδια, τα δικά μου αστέρια δεν τα έχει κανένας, είναι εκατομμύρια καμπανάκια που ξέρουν να γελάνε.
Είναι το δώρο του μικρού πρίγκιπα σε εμένα, και γι΄αυτό οι φίλοι μου απορούν που με βλέπουν να γελάω, κοιτάζοντας τον ουρανό. Τότε εγώ τους απαντώ:»Ναι, τα αστέρια με κάνουν να γελάω». Αδαμαντία Κ., Β2

Πώς θα άρχιζα το βιβλίο, αν ήμουν ο συγγραφέας:
Ο ουρανός είναι γεμάτος από αστέρια. Σε ένα από αυτά, πολύ μικρό, στο μέγεθος ενός σπιτιού, κατοικεί ένα αγόρι, ο Μικρός Πρίγκιπας. Ο πλανήτης του ονομάζεται αστεροειδής Β612. Είναι τόσο μικρός που δεν μπορείς να τον αντικρίσεις από τη γη με γυμνό μάτι. Στον πλανήτη αυτόν δεν υπάρχει τίποτε το σπουδαίο, μονάχα τρία ηφαίστεια, δύο από τα οποία είναι ενεργά και ένα τριαντάφυλλο ανάμεσα σε πολλά άλλα ασήμαντα αντικείμενα. Το αγόρι και το τριαντάφυλλο είναι πολύ καλοί φίλοι. Νοιάζονται ο ένας για τον άλλον, σέβονται τον χαρακτήρα και τις ιδιατερότητές του, μα αυτό που έχει σημασία είναι ότι κάνουν πέρα τις διαφορές τους. Για να γίνει όμως η φιλία τους τόσο δυνατή προηγήθηκαν πολλά άλλα πράγματα. Κάποτε, πριν από πολύ καιρό, ο Μικρός Πρίγκιπας ζούσε μόνος του στον πλανήτη του, ώσπου μια μέρα έφτασε, ποιος γνωρίζει από πού, ένας σπόρος. Το βλαστάρι που φύτρωσε δεν έμοιαζε με τ΄ἀλλα. Μέρα με τη μέρα μεγάλωνε και άρχιζε να ετοιμάζει ένα λουλούδι, όταν ένα πρωινό εμφανίστηκε. Από την πρώτη στιγμή φάνηκε ότι δεν ήταν και πολύ μετριόφρον. Αντιθέτως, ήταν αυταρχικό και ματαιόδοξο. Μα τότε πώς κατάφεραν να γίνουν αυτοί οι δύο τόσο καλοί φίλοι; Όσο περίεργο και να σας φαίνεται, όλα άλλαξαν όταν ο Μικρός Πρίγκιπας επισκέφτηκε τον πλανήτη Γη. Αλλά επειδή βλέπω ότι μπερδευτήκατε, ας πάρουμε την ιστορία από την αρχή. Άννα Λ., Β2

Κατηγορία Λογοτεχνία Β, Χωρίς κατηγορία | 8 Σχόλια »

ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ

12 Ιουνίου 2017 από και με ετικέτα

«Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ»
Διδασκαλία ολόκληρου λογοτεχνικού έργου

Στο μάθημα της Λογοτεχνίας, με αφόρμηση το απόσπασμα «Ο μικρός πρίγκιπας και η αλεπού» του Αντουάν ντε Σαιντ Εξυπερύ, που ανθολογεἰται στο σχολικό εγχειρίδιο, ασχοληθήκαμε με τη διδασκαλία ολόκληρου του λογοτεχνικού έργου «Ο μικρός πρίγκιπας». Απώτερος στόχος να καλλιεργηθεί μια σχέση αγάπης των παιδιών με το βιβλίο, ώστε να γίνουν «δια βίου» αναγνώστες. Μετά την ολοκλήρωση της ανάγνωσης ανατέθηκαν δραστηριότητες στους μαθητές -ερωτήσεις που στηρίζονται στις αναγνωστικές θεωρίες και τη δημιουργική γραφή, δημιουργία πολυτροπικών κειμένων, εικαστικές δημιουργίες, δραματοποιήσεις -, τις οποίες παρουσίασαν στην ολομέλεια της τάξης.


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa

Κατηγορία Λογοτεχνία Β | 8 Σχόλια »

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ

18 Μαΐου 2017 από και με ετικέτα ,

Και η αναμνηστική μας φωτογραφία μετά τη διάκρισή μας στον Διεθνή Διαγωνισμό Ποίησης και Θεάτρου “Castello di Duino” με το ποίημα «Αναμνήσεις του καλοκαιριού». Μαζί μας και οι μαθητές του Γ4.
Οι μαθητές και μαθήτριες του Α1 και Α2.

A1-A2-Γ4

Κατηγορία Λογοτεχνία Α | 8 Σχόλια »

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ

7 Μαΐου 2017 από και με ετικέτα , , , ,

Στο μάθημα της Λογοτεχνίας, με αφορμή το ποίημα «Όλα τα πήρε το καλοκαίρι» του Οδυσσέα Ελύτη, καθώς και άλλα ποιήματα της συλλογής «Τα ρω του έρωτα», συνθέσαμε ομαδικές και ατομικές ποιητικές δημιουργίες στη στιχουργική μορφή των χαϊκού, τις οποίες και συνδιαμορφώσαμε σε ένα ενιαίο ποίημα με τίτλο «Αναμνήσεις του καλοκαιριού» και θέμα την αγάπη και τη σχέση του ανθρώπου με τη φύση. Με το ποίημα αυτό συμμετείχαμε στον Διεθνή Διαγωνισμό Ποίησης και Θεάτρου “Castello di Duino”, που διεξάγεται κάθε χρόνο από το 2000 στην Τεργέστη της Ιταλίας.
Ο Διεθνής Διαγωνισμός Ποίησης και Θεάτρου “Castello di Duino” έχει εξελιχθεί σε διεθνή θεσμό και, σύμφωνα με την Εθνική Επιτροπή UNESCO της Ιταλίας, υπό την αιγίδα της οποίας τελείται κάθε χρόνο, αποτελεί τον σημαντικότερο διεθνή διαγωνισμό ποίησης για νέους ποιητές. Μέχρι στιγμής περισσότερες από 90 χώρες έχουν εκπροσωπηθεί στα διαγωνιστικά του τμήματα, δημιουργώντας έτσι ένα διεθνές δίκτυο νέων που ενδιαφέρονται για κοινωνικά προβλήματα και προωθούν το μήνυμα της ποίησης και της αλληλεγγύης σε όλον τον κόσμο.
Η συμμετοχή μας, μαζί με τη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών του Γ4 με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Καπούτση Σ., ήταν μία από τις 40 που διακρίθηκαν φέτος με τιμητική διάκριση ανάμεσα σε 800 περίπου συμμετοχές. Συγχαρητήρια σε όλους!

Third High School Alexandroupolis II°

segnalazione

Μπορείτε να διαβάσετε το ποίημά μας στα ελληνικά και αγγλικά και να δείτε τα κολάζ που δημιουργήσαμε στο πλαίσιο της ίδιας δραστηριότητας.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α1 και Α2


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa

INTERNATIONAL POETRY COMPETITION CASTELLO DI DUINO

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ
(Xαϊκού του καλοκαιριού)
Ένα καράβι
στ΄ απέραντο γαλάζιο
μ’ άσπρα πανιά.

Καραβόπανο
στου Αιγαίου μας το φως
ήλιος που λάμπει.

Λάμπει ο ήλιος
πάνω στο πρόσωπό μου
και στη θάλασσα.

Μια εκκλησούλα
στην άμμο με καντήλι
το καλοκαίρι.

Η εκκλησούλα
δίπλα σε μια θάλασσα
βλέπει τον ήλιο.

Τα παιδιά παίζουν
όμορφα καραβάκια
τα κοχυλάκια.

Παίζαμε παιδιά
στην ίδια παραλία
μεγαλώσαμε.

Μέσα στον βυθό
αφρόσκονες και φύκια
χορεύουν τρελά.

Φύκια στον βυθό
ο ουρανός γαλάζιος
και ’γω κολυμπώ.

Η άμμος καίει
τα δελφίνια πηδάνε
και χαίρομαι.

Ονειρεύομαι
βλέποντας τα καράβια
και τα σύννεφα.

Μυρίζει δυόσμο
το καλοκαίρι στην Τζια
και πετούν πουλιά.

Περιστεράκι
πέταξε στον ουρανό
τον πιο γαλανό.

Τα περιστέρια
στον ουρανό αστέρια
και στο πέλαγος.

Βραδινά μπάνια
κάτω από τ΄ αστέρια
ερωτευμένοι.

Μ΄ ένα φιλί σου
στα ουράνια πετώ
γιατί σ΄ αγαπώ.

Το καλοκαίρι
πέρασε και χάθηκες
έμεινα μόνος.

SUMMER MEMORIES
(Haiku of summer)

A boat
in the endless blue
with white sails.

Sailcloth
in our Aegean’s light
sun shining.

The sun is shining
on my face
and on the sea.

A little church
on the sand with a hanging oil-lamp
in the summer.

The little church
by the sea
is watching the sun.

The children are playing
beautiful little boats
the small seashells.

When we were kids we played
on the same beach
we have grown up.

On the seabed
foam and dust and seaweeds
are dancing like crazy.

Seaweeds on the bottom (of the sea)
the sky is blue
and I am swimming.

The sand is hot
the dolphins are jumping
and I am happy.

I am dreaming
watching the ships
and the clouds.

It smells spearmint
in the summer in Tzia (island)
and birds are flying.

A little pigeon
flew in the sky
the most blue one.

The pigeons
(like) stars in the sky
and in the open sea.

Swimming at night
under the stars
falling in love.

With a kiss of yours
I fly in the sky
because I love you.

The summer
passed by and you are lost
I was left alone.

Κατηγορία Λογοτεχνία Α | 8 Σχόλια »

Όταν η Αστραδενή συνάντησε τον Μαρκοβάλντο

15 Ιουνίου 2016 από και με ετικέτα ,

Στο μάθημα της Λογοτεχνίας, με αφορμή τα αποσπάσματα «H Ζωή στη Σύμη» της Ευγενίας Φακίνου και «Μανιτάρια στην πόλη» του Ίταλο Καλβίνο, πραγματοποιήσαμε με τη βοήθεια των ΤΠΕ ασκήσεις δημιουργικής γραφής, μπαίνοντας στη θέση των ηρώων και γράφοντας τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας. Αποδώσαμε την ιστορία του Μαρκοβάλντο σε μορφή ψηφιακού κόμικ, βάζοντας στη θέση των ηρώων τους δικούς μας αγαπημένους ήρωες, τα Μinions. Βρήκαμε τις ομοιότητες και τις αναλογίες που υπάρχουν ανάμεσα στην ηρωίδα της Ευγενίας Φακίνου, την Αστραδενή και τον Μαρκοβάλντο και αποδώσαμε ψηφιακά με κόμικ τη συνάντηση των δύο ηρώων. Παρακολουθήσαμε βίντεο για το περιβάλλον και τη μόλυνσή του και δημιουργήσαμε παρουσιάσεις ppt και ψηφιακές αφίσες-κολάζ για τα μανιτάρια, τον ευεργετικό ρόλο της φύσης στη ζωή του ανθρώπου, τους κινδύνους που κρύβει η διαβίωση στα αστικά κέντρα και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι στην πόλη, όπως ο Μαρκοβάλντο και η Αστραδενή.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α1


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa

Η ζωή στη φύση - Η ζωή στην πόλη

Κατηγορία Λογοτεχνία Α | 8 Σχόλια »

Εργασία και επάγγελμα

4 Ιουνίου 2016 από και με ετικέτα ,

Στην ενότητα «Συζητώντας για την εργασία και το επάγγελμα» της Νεοελληνικής Γλώσσας, αξιοποιώντας τις μικρές αγγελίες και τα βιογραφικά σημειώματα που συντάξαμε, υποδυθήκαμε ρόλους ανθρώπων που προσφέρουν και αναζητούν εργασία. Χωρισμένοι σε ομάδες, αναζητήσαμε στο διαδίκτυο πληροφορίες για όσα επαγγέλματα δε γνωρίζαμε και δημιουργήσαμε ppt με αυτά που θα μας ενδιέφερε να ακολουθήσουμε, καθώς και παρουσιάσεις παραδοσιακών επαγγελμάτων που σήμερα ασκούνται με διαφορετικό τρόπο. Τέλος, δημιουργήσαμε παρουσιάσεις και ψηφιακές αφίσες-κολάζ για τα επαγγέλματα που χάνονται, για τα επαγγέλματα του μέλλοντος και τις προοπτικές τους στην αγορά εργασίας και για την παιδική εργασία και εκμετάλλευση. Σας παρουσιάζουμε κάποιες από τις εργασίες μας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β1


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

Τα επαγγέλματα του μέλλοντος

Κατηγορία Νεοελληνική Γλώσσα B | 8 Σχόλια »

ραψωδία α 109-173

4 Ιανουαρίου 2016 από και με ετικέτα ,

Στην ενότητα αυτή είδαμε για πρώτη φορά τον αοιδό Φήμιο. Δημιούργησα μια μικρή παρουσίαση για τους αοιδούς. Σέβη Β., Α1.

Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa

Κατηγορία Οδύσσεια Α | 8 Σχόλια »

ραψωδία α 109-173

3 Ιανουαρίου 2016 από και με ετικέτα , ,

Πώς ήταν το μυκηναϊκό ανάκτορο; Ποια ήταν η επίπλωσή του, τα οικιακά σκεύη και άλλα αντικείμενα που χρησιμοποιούσαν, ποιο ήταν το υπηρετικό προσωπικό του παλατιού; Μαρία Κεσ.- Άννα Λ., Μαρία Κ., Χριστίνα Ευ. Α2, Σοφία Θ. – Μαρία -Βαρβάρα Γ. Α1, Έφη Ου.- Ευαγγελία Τσ. Α4.

Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa


Αναρτήθηκε στο authorSTREAM από τον/την Thalassa

Κατηγορία Οδύσσεια Α | 8 Σχόλια »

Από τον τόπο μου σε όλη την Ελλάδα

3 Ιανουαρίου 2016 από και με ετικέτα

Οι αφίσες μας για την Αλεξανδρούπολη. Αλεξία, Χρήστος, Φρειδερίκη, Χρύσα, Β1.
Αλεξανδρούπολη
10 λόγοι για να επισκεφθείτε την Αλεξανδρούπολη

ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ

ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ 2

ΧΡΥΣΑ

ΧΡΥΣΑ 2

Κατηγορία Νεοελληνική Γλώσσα B | 8 Σχόλια »

« Παλιότερα άρθρα