Ενημέρωση

Έχει τοποθετηθεί λογοθεραπευτής στο ΚΕΔΔΥ ΚΩ για τη σχολική χρονιά 2015-2016. Υπάρχει η δυνατότητα μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το κέντρο μας, να γίνεται αρχική εκτίμηση σε πιθανά προβλήματα λόγου των μαθητών και σε εξαιρετικές περιπτώσεις να παρέχεται λογοθεραπευτική βοήθεια. Απαραίτητη προϋπόθεση η σύμφωνη γνώμη των γονέων. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το ΚΕΔΔΥ.
Τηλέφωνο επικοινωνίας : 22420 67189 κος Ζωίδης

Κατηγορίες: ΔΗΜΟΤΙΚΑ, Νηπιαγωγεία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση

Επίσκεψη στο 6ο Δημοτικό

Την Παρασκευή 16/10/2015 στις 12: 30, έχει προγραμματιστεί συνάντηση του προϊσταμένου του ΚΕΔΔΥ Κω με το Σύλλογο Διδασκόντων του 6ου Δημοτικού Σχολείου Κω, στο χώρο του σχολείου.

Κατηγορίες: Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη στο 6ο Δημοτικό

Συνεργασία Κεδδυ με σχολεία της Περιφέρειας

Έχει ξεκινήσει πρόγραμμα επισκέψεων του προσωπικού του Κεδδυ στα σχολεία της Περιφέρειάς μας. Όποιο σχολείο επιθυμεί να πραγματοποιηθεί συνάντηση με το προσωπικό του παρακαλούμε να επικοινωνήσει με το ΚΕΔΔΥ στο 2242067189

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνεργασία Κεδδυ με σχολεία της Περιφέρειας

Αιτήσεις μόνο από γονείς

Αιτήσεις γίνονται δεκτές απο το ΚΕΔΔΥ ΚΩ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΓΟΝΕΙΣ στο χώρο του ΚΕΔΔΥ από Δευτέρα έως Πέμπτη 8π.μ- 13:00μ.μ

Οι αιτήσεις με Φαξ δε θα γίνονται δεκτές

Ευχαριστούμε

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αιτήσεις μόνο από γονείς

Αιτήσεις γονέων

Οι αιτήσεις γονέων για αξιολόγηση των παιδιών τους θα γίνονται από καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή από 8 πμ -1 μμ.

Ευχαριστούμε.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αιτήσεις γονέων

Καλή σχολική χρονιά, με δύναμη και κουράγιο για τη νέα αρχή

Η νέα σχολική χρονιά αποτελεί την αφετηρία ενός κοπιώδους αλλά όμορφου όσο και ωφέλιμου ταξιδιού των μαθητών μας στους δρόμους της γνώσης, της πνευματικής καλλιέργειας και της προσωπικής τους ολοκλήρωσης.

Με υπομονή, επιμονή και καθημερινή προσπάθεια η χρονιά θα εξελιχτεί με χαμόγελα, μάθηση και φιλίες ζωής που ξεκινούν στις σχολικές αίθουσες

Οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς να έχουν δύναμη και υπομονή για να ανταποκριθούν ο καθένας στο ρόλο τους και να στηρίξουν τα όνειρα και τα θέλω των παιδιών τους.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλή σχολική χρονιά, με δύναμη και κουράγιο για τη νέα αρχή

children see children do

 

Περισσότερες συλλογές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο children see children do

Βιωματικό Εργαστήρι με Βρεφονηπιακούς Σταθμούς

Το Σάββατο 28/03/2015 ώρα 10:00 π.μ. το προσωπικό του ΚΕΔΔΥ Κω θα πραγματοποιήσει  Βιωματικό Εργαστήρι με το προσωπικό των Βρεφονηπιακών σταθμών Δήμου Κω, με θέμα: Συνεργασία εκπαιδευτικών και γονέων.

Κατηγορίες: Ημερίδες- Ομιλίες | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματικό Εργαστήρι με Βρεφονηπιακούς Σταθμούς

Συνάντηση με Δημοτικό σχολείο Πυλίου για το bullying

Συνάντηση Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015 και ώρα 12:30 το προσωπικό του ΚΕΔΔΥ Κω  με το σύλλογο διδασκόντων του Δημοτικού Σχολείου Πυλίου με θέμα: Εκφοβισμός στα σχολεία (bullying )

Κατηγορίες: Ημερίδες- Ομιλίες | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνάντηση με Δημοτικό σχολείο Πυλίου για το bullying

Δραστηριότητες Λεπτής Κινητικότητας στη Προσχολική ηλικία

Δραστηριότητες Λεπτής Κινητικότητας στη Προσχολική ηλικία

ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗ:
Το παιχνίδι με πλαστελίνη βοηθάει πολύ στην ενδυνάμωση των μυών των χεριών. Την πιέζουν, την μαλακώνουν, την κόβουν! Ασυναίσθητα λοιπόν δυναμώνουν τα χέρια και τους μύες. Αν μας φαίνεται μια «βρόμικη» δραστηριότητα καλό είναι να θέσουμε κάποιους κανόνες στο παιδί, όπως ότι πρέπει πάντα να χρησιμοποιεί σουπλά και στη συνέχεια να πλένει τα χέρια του.
Μπορούμε να ζητήσουμε από το παιδί
• να φτιάξει ένα “βάζο” χρησιμοποιώντας και τα δυο χέρια και μάλιστα να έχει ισορροπία αυτό που φτιάχνει και να σταθεί όρθιο
• να ρολάρει μπαστουνάκια πλαστελίνης («κατά το πλάθω κουλουράκια») γιατί αυτό βοηθάει στον συντονισμό των δυο χεριών, αλλά και στην ενδυνάμωση των καρπών
• να βρει κρυμμένα αντικείμενα (μικρά νομίσματα, χάντρες, πλαστικά αντικείμενα κλπ) που έχουμε κρύψει μέσα σε μπάλες από πλαστελίνη. Για να το καταφέρει αυτό προτρέπουμε το παιδί να αφαιρεί κομμάτια πλαστελίνης με το δείκτη και τον αντίχειρα μέχρι να αποκαλύψει το κρυμμένο αντικείμενο. ΘΑ είναι μάλιστα μια από τις λίγες φορές που θα το προτρέψουμε να τσιμπήσει…
ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ

Όσο κι αν φαίνεται αστείο το να βάζει το παιδί κέρματα μέσα στη σχισμή ενός κουμπαρά μπορεί να βοηθήσει πολύ στην λεπτή του κινητικότητα. Στην αρχή παροτρύνουμε το παιδί να βάζει ένα – ένα τα κέρματα μέσα στη σχισμή και αφού κατακτήσει αυτό το στάδιο παροτρύνουμε το παιδί να κρατάει στο χέρι του μερικά κέρματα και να βάζει ένα κέρμα τη φορά χωρίς να του πέφτουν τα υπόλοιπα από τη χούφτα.
ΓΚΟΦΡΕ ΧΑΡΤΙ
Κόβουμε γκοφρέ χαρτί σε μικρές λωρίδες ή τετράγωνα και ζητάμε από το παιδί να το κάνει μπαλάκι. Μπορούμε να δώσουμε διαφορετικά χρώματα χαρτί, ώστε το παιδί να μην βαριέται και στη συνέχεια να φτιάξουμε ένα ψηφιδωτό με τα μπαλάκια από χαρτί που έφτιαξε το παιδί. Εννοείται πως για να μπει στη διαδικασία το παιδί να φτιάξει τα μπαλάκια πρέπει να στοχεύει στο μετέπειτα κολάζ αλλιώς πιθανότατα δε θα το κάνει.
ΜΑΝΤΑΛΑΚΙΑ:
Τα μανταλάκια είναι ο καλύτερος τρόπος εξάσκησης των τριών δαχτύλων που χρησιμοποιούμε για να πιάσουμε το μολύβι.
Μπορούμε να παίξουμε ένα παιχνίδι πάλι με γκοφρέ χαρτί και μανταλάκια. Δίνουμε στο παιδί ένα μανταλάκι και του ζητάμε να πιάσει με το μανταλάκι όσο περισσότερα κομμάτια χαρτί μπορεί.
Ένα άλλο παιχνίδι μπορεί να είναι να μεταφέρει το παιδί κομμάτια χαρτιού ή χαρτονιού χρησιμοποιώντας το μανταλάκι από ένα μπολ σε ένα άλλο. Για να το κάνουμε πιο ενδιαφέρον μπορούμε να χρονομετρούμε την επίδοση του παιδιού για να έχει κι εκείνο ένα κίνητρο. Αφήνουμε το παιδί να μας βοηθήσει στο άπλωμα των ρούχων βάζοντας αυτό τα μανταλάκια (αυτό φυσικά προϋποθέτει ότι έχουμε την απλώστρα μας σε ασφαλές μέρος).
ΛΑΔΟΠΑΣΤΕΛ (κηρομπογιά)
Προτρέπουμε το παιδί να χρησιμοποιήσει λαδοπαστέλ για να ζωγραφίσει και αντί να ζωγραφίσει με τη μύτη να ζωγραφίσει με όλη την επιφάνεια του λαδοπαστέλ.
ΧΑΡΤΟΝΙ Ή ΧΑΡΤΙ
Σχίζουμε χαρτί ή χαρτόνι σε λωρίδες . Πιο χοντρές, πιο λεπτές, σε κομμάτια, σε τετράγωνα κλπ.! Στη συνέχεια χρησιμοποιούμε τα κομματάκια φτιάχνοντας ένα όμορφο κολάζ!
ΧΑΝΤΡΕΣ
Δίνουμε στο παιδί ένα κορδόνι και χάντρες και το προτρέπουμε να περάσει τις χάντρες στο κορδόνι.

ΑΦΡΟΣ ΞΥΡΙΣΜΑΤΟΣ
Λίγο πιο «βρώμικο» παιχνίδι, αλλά αξίζει τον κόπο γιατί έχει πλάκα και κρατάει το ενδιαφέρον των παιδιών. Τοποθετούμε στο τραπέζι (πάνω σε πλαστικό τραπεζομάντηλο κατά προτίμηση) ένα μπαλάκι αφρού ξυρίσματος. Προτρέπουμε το παιδί να το ανοίξει σε ένα επίπεδο στρώμα και να προσπαθήσει να ζωγραφίσει επάνω φιγούρες ή να σχεδιάσει κάποια γραμματάκια. Στο τέλος, του δίνουμε ένα σφουγγάρι και του ζητάμε να σκουπίσει τον πάγκο χωρίς όμως να κουνήσει τους ώμους του παρά μόνο τα χέρια του από τον μπράτσο και κάτω.
ΚΟΨΙΜΟ ΜΕ ΨΑΛΙΔΙ
Δίνουμε στο παιδί ψαλίδι (το παιδικό με τις στρογγυλεμένες άκρες) και το προτρέπουμε να κόψει στην αρχή ακανόνιστα, στη συνέχεια σε λωρίδες και αργότερα κάποιο σχήμα. Έτσι εξασκεί τη λεπτή του κινητικότητα και ταυτόχρονα εξασκείται στο κόψιμο με ψαλίδι.
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΜΕ ΝΕΡΟΜΠΟΓΙΕΣ
Τοποθετούμε σε ένα καβαλέτο ή στον τοίχο ένα μεγάλο κομμάτι χοντρό χαρτί και προτρέπουμε το παιδί να ζωγραφίσει γραμμές που ξεκινάνε από το πάνω μέρος του χαρτιού και καταλήγουν στο κάτω μέρος.
ΦΑΣΟΛΙΑ – ΦΑΚΕΣ
Χρησιμοποιούμε φασόλια ή φακές για να φτιάξουμε μωσαϊκά πάνω σε χαρτόνι. Μπορούμε να κόψουμε εμείς το σχήμα του χαρτονιού (πχ καρδούλα ή τετράγωνο ή ανθρωπάκι κλπ) και το παιδί να κολλήσει επάνω τα όσπρια. Η ανομοιομορφία στο σχήμα και το μέγεθος των όσπριων βοηθάει στην εξάσκηση των δακτύλων.
ΤΥΛΙΓΟΥΜΕ ΔΩΡΟ
Την επόμενη φορά που θα ετοιμάσουμε ένα δώρο για κάποιο πάρτι μπορούμε να το δώσουμε στο παιδί να το τυλίξει. Την πρώτη φορά μπορεί να μην το καταφέρει καλά, αλλά όσο εξασκείται τόσο καλύτερο θα γίνεται το αποτέλεσμα.

ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ ΛΕΓΚΟ
Είναι μια πολύ καλή εξάσκηση για τη λεπτή κινητικότητα τα τουβλάκια λέγκο. Αυτά που θα φτιάξει το παιδί και η προσπάθεια να ενώσει τα τουβλάκια βοηθάει πολύ στη λεπτή κινητικότητα.
ΖΑΡΙ
Χρησιμοποιούμε τα ζάρια για να παίξουμε διάφορα παιχνίδια και για να κάνουμε διάφορες δραστηριότητες στο σπίτι. Το ρίξιμο των ζαριών βοηθάει στη λεπτή κινητικότητα αλλά και σε μαθηματικές έννοιες.
ΔΑΧΤΥΛΟΚΟΥΚΛΕΣ
Ας παίξουμε με δαχτυλόκουκλες! Μικρά κουκλάκια, που το καθένα από αυτά μπαίνει σε κάποιο δάχτυλο του χεριού. Εξασκούνται τα δάχτυλα, ο καρπός αλλά και η φαντασία και η δημιουργικότητα.

Καλά παιχνίδια και ας μην ξεχνάμε πως τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα όταν παίζουν!!

Κατηγορίες: Νηπιαγωγεία | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητες Λεπτής Κινητικότητας στη Προσχολική ηλικία