Πρόσκληση προς τους μαθητές μου!!!

Επιλέγοντας την παρακάτω υπερσύνδεση μπορείτε να μεταφερθείτε σε μια ιστοσελίδα με  ερωτήσεις αξιολόγησης του Κασάπη Βάιου. Επιθυμητό θα ήταν να συμμετέχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι μαθητές, ώστε από τα συμπεράσματα που θα προκύψουν να ωφεληθούν οι μαθητές του σχολείου μας. Φυσικά δεν είναι δυνατόν να αποκλειστούν οι ανειλικρινής απαντήσεις, απλά δεν θα προσφέρουν τίποτε, μάλλον σύγχυση θα προκαλέσουν.

Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου είναι ανώνυμη. Απαραίτητη προϋπόθεση για την συμπλήρωση του φύλλου αξιολόγησης είναι η παραλαβή μιας κάρτας με τον κατάλληλο κωδικό (ώστε να αποφευχθεί η συμπλήρωση του φύλλου αξιολόγησης από εξωσχολικούς).

Φύλλο αξιολόγησης του Κασάπη Βάιου

Υποδοχή μαθητών του μαθήματος ΑΕΠΠ!

Γενικό Λύκειο Χρυσούπολης

Μάθημα : Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Α.Ε.Π.Π.)

  1. Σας εύχομαι «Να περάσετε μια πολύ όμορφη και δημιουργική σχολική χρονιά!»
  2. ΟΛΟΙ οι μαθητές έχουν εξαρχής επίδοση στο μάθημα Α.Ε.Π.Π.: 20
  3. Προσπαθήστε να διατηρήσετε αυτή την υψηλή επίδοση. Πώς; Συμμετοχή – ερωτήσεις – απορίες – καθημερινές παραδόσεις ασκήσεων – «αντιγράψτε» ασκήσεις συμμαθητών εφόσον τις κατανοήσετε – συμμετοχή στις διάφορες εξετάσεις – υπάρχουν διαφορετικές λύσεις για ένα πρόβλημα – να επιμείνετε σε μια λύση δική σας μέχρι να «ξεκαθαρίσει» ποια λύση είναι περισσότερο σωστή – ο καθηγητής σας δεν είναι «αυθεντία», οπότε να κρίνετε τις προτεινόμενες λύσεις.

Πρακτικές Συμβουλές:  …….

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε ΕΔΩ!!!

Γενικό Λύκειο Χρυσούπολης

Μάθημα : Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Α.Ε.Π.Π.)

Διδάσκοντες: Κασάπης Βάιος, Τζιαφάς Γεώργιος

  1. Σας ευχόμαστε «Να περάσετε μια πολύ όμορφη και δημιουργική σχολική χρονιά!»
  2. ΟΛΟΙ οι μαθητές έχουν εξαρχής επίδοση στο μάθημα Α.Ε.Π.Π.: 20
  3. Προσπαθήστε να διατηρήσετε αυτή την υψηλή επίδοση. Πώς; Συμμετοχή – ερωτήσεις – απορίες – καθημερινές παραδόσεις ασκήσεων – «αντιγράψτε» ασκήσεις συμμαθητών εφόσον τις κατανοήσετε – συμμετοχή στις διάφορες εξετάσεις – υπάρχουν διαφορετικές λύσεις για ένα πρόβλημα – να επιμείνετε σε μια λύση δική σας μέχρι να «ξεκαθαρίσει» ποια λύση είναι περισσότερο σωστή – οι καθηγητές σας δεν είναι αυθεντία, οπότε να κρίνετε τις προτεινόμενες λύσεις.
  4. Πρακτικές Συμβουλές:
  1. i.      Θα χρειαστείτε δύο τετράδια (μέχρι 30 φύλλα) για τις ασκήσεις που θα επιλύετε και θα παραδίδετε.
  2. ii.      Να έχετε ένα φάκελο με διαφάνειες για τις διάφορες φωτοτυπίες (≈ 100) που θα σας μοιραστούν.
  3. iii.      Να έχετε τις εκφωνήσεις των ασκήσεων μαζί με τις προτεινόμενες λύσεις που θα σας δίδονται.
  4. iv.      Κάθε Σαββατοκύριακο επιλέξτε 2-3 λυμένες ασκήσεις και προσπαθήστε να τις λύσετε πάλι.
  5. v.      Όλες οι σημειώσεις θα βρίσκονται επίσης στην ηλεκτρονική τάξη: http://eclass.sch.gr/
  1. Θα δεχθείτε «πίεση» ιδιαίτερα το Α’ τετράμηνο. Μέχρι τότε ο κάθε μαθητής θα έχει «βρει το δρόμο του».
  2. Θα γράψετε δύο προαιρετικά-επαναληπτικά  3-ωρα διαγωνίσματα: α) 5/01/2013 (παραμονή Φώτων) και β) 1/05/2013 (Μεγάλη Τετάρτη, το Πάσχα εφέτος θα είναι στις 5 Μαΐου). Φυσικά όποιος μαθητής επιθυμεί να «δοκιμαστεί» σε περισσότερα διαγωνίσματα, μπορεί να το ζητήσει από τους καθηγητές του.
  3. Η εξεταστέα ύλη θα ολοκληρωθεί (αν δεν υπάρξουν απρόοπτα στους καθηγητές σας όπως: ŽMNhã’U) περίπου στις 5 Απριλίου 2013. Οι υπόλοιπες διδακτικές ώρες (σχεδόν 4 εβδομάδες) θα χρησιμοποιηθούν για επαναλήψεις.
  4. Σε περίπτωση που η συνεργασία με τους καθηγητές σας παρουσιάζει προβλήματα (αδικίες – ελλιπής προετοιμασία – μεροληψίες κ.ά.), συζητήστε με τους ίδιους, και στην περίπτωση που δεν υπάρξει βελτίωση αποταθείτε στον Διευθυντή του σχολείου.

ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Α.Ε.Π.Π.

  • Δομή / Σύνταξη –Τρόπος Λειτουργίας των αλγοριθμικών/προγραμματιστικών εντολών.
  • Μετατροπή από μια δομή επανάληψης σε μια άλλη.
  • Μετατροπή αλγορίθμου από Ψευδοκώδικα σε Διάγραμμα ροής και αντίστροφα.
  • Εφαρμογή της τεχνικής  «κλιμακωτή  χρέωση»
  • Εφαρμογή της τεχνικής/άσκησης με «Φρουρό».
  • Εφαρμογή της τεχνικής ελέγχου δεδομένων.
  • Εισαγωγή δεδομένων σε μονοδιάστατο ή δισδιάστατο πίνακα.
  • Εύρεση Μέγιστων – Ελάχιστων και των αντίστοιχων θέσεών τους (όταν υπάρχουν μια φορά).
  • Υπολογισμοί Αθροισμάτων – Μέσων Όρων – Πλήθους σε πίνακες (κατά γραμμή ή στήλη).
  • Αλγόριθμοι Σειριακής Αναζήτησης – Ταξινόμησης (Φυσαλίδα).
  • Εκτέλεση ενός αλγορίθμου ή προγράμματος με ή χωρίς υποπρογράμματα.
  • Δημιουργία υποπρογραμμάτων (Συναρτήσεις / Διαδικασίες)
  • Ιδιαίτερες περιπτώσεις
    • Ταξινόμηση δύο επιπέδων
    • Χρήση ασύγχρονων δεικτών πίνακα (πχ. συγχώνευση-διαχωρισμός πινάκων)
    • Δημιουργία πίνακα για την συχνότητα εμφάνισης αριθμών (πχ 1-10)
    • Ασκήσεις με πίνακες όπου χρησιμοποιούν μερικές γραμμές-στήλες
  • ΦΑΝΤΑΣΙΑ!!!

Μάθημα 1ο Στα Πολυμέσα Δίκτυα

Εδώ μπορείτε να βρείτε τα φύλλα εργασίας και τα απαραίτητα συνοδευτικά αρχεία εργασίας.

Επιλέξτε τα Φύλλα Εργασίας και κατόπιν λήψη ή download για να αποκτήσετε ένα αντίγραφο τοπικά.

Παρόμοια επιλέξτε τα συνοδευτικά αρχεία Άσκηση Υλικού και Άσκηση Σταυρόλεξο Αλληλεπίδραση.

Για οποιεσδήποτε απορίες αναζητήστε τον καθηγητή σας!!

Καλή επιτυχία!!!

Επιδόσεις ΑΕΠΠ κατά φύλο!!??

Πολύ συχνά “ακούω” στο σχολείο μου (Γ.Ε.Λ. Χρυσούπολης Καβάλας) μαθητές (άρρεν) να “διαφημίζουν” ότι αυτοί τα καταφέρνουν καλύτερα στο μάθημα Α.Ε.Π.Π. Οπότε μετά από επεξεργασία των επιδόσεων (γραπτά) όλων των μαθητών (άρρεν- θήλυ) στο συγκεκριμένο μάθημα (αποτελέσματα εξετάσεων 2008-2009) προέκυψε το παρακάτω στατιστικό γράφημα.

Από το γράφημα μπορεί κάποιος αρχικά να συμπεράνει ότι στην βαθμολογική ζώνη 20-18 τα κορίτσια “τα καταφέρνουν καλύτερα”.  Προσωπικά ΔΕΝ πιστεύω (για αυτό το επίπεδο εργασίας-προετοιμασίας των μαθητών)  ότι διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο το ΦΥΛΟ στην διαμόρφωση της επίδοσης στο μάθημα Α.Ε.Π.Π. (πχ μπορεί ενδεχομένως τα αγόρια να “αντιλαμβάνονται” πιο εύκολα τις αλγοριθμικές δομές, όμως τα κορίτσια χαρακτηρίζονται περισσότερο επιμελή, οπότε εν τέλει επέρχεται μια ισορροπία)

Ο σκοπός του στατιστικού διαγράμματος είναι να ενθαρρύνει τις ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ, μετά από τα σχόλια που έτυχε αντιληφθώ. Φυσικά ΔΕΝ σημαίνει ότι οι ΜΑΘΗΤΕΣ πρέπει να αποθαρρυνθούν. Ο καθένας ας εργαστεί για το καλύτερο που δύναται, με επιμονή, υπομονή και μεθοδικότητα. Ευχές για επιτυχίες!!

sygritiko-koritsiwn-agoriwn.jpg

Γενικά για το μάθημα ΑΕΠΠ σχολ. έτος 2010-2011

Γενικό Λύκειο Χρυσούπολης:Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

Κασάπης Βάιος

  1. Σας εύχομαι «Να περάσετε μια πολύ όμορφη και γεμάτη υγεία σχολική χρονιά!»
  2. ΟΛΟΙ οι μαθητές έχουν εξαρχής επίδοση στο μάθημα Α.Ε.Π.Π.: 20
  3. Προσπαθήστε να διατηρήσετε αυτή την υψηλή επίδοση. Πώς; Συμμετοχή – ερωτήσεις – απορίες – καθημερινές παραδόσεις ασκήσεων – «αντιγράψτε» ασκήσεις συμμαθητών εφόσον τις κατανοήσετε – συμμετοχή στις διάφορες εξετάσεις – υπάρχουν διαφορετικές λύσεις για ένα πρόβλημα – να επιμείνετε σε μια λύση δική σας μέχρι να «ξεκαθαρίσει» ποια λύση είναι περισσότερο σωστή – ο καθηγητής σας δεν είναι αυθεντία, οπότε να κρίνετε τις προτεινόμενες λύσεις.
  4. Πρακτικές Συμβουλές:

i.      Θα χρειαστείτε δύο τετράδια για τις ασκήσεις που θα επιλύεται.

ii.      Να έχετε ένα φάκελο με διαφάνειες για τις διάφορες φωτοτυπίες (≈ 100) που θα σας μοιραστούν.

iii.      Να έχετε τις εκφωνήσεις των ασκήσεων μαζί με τις προτεινόμενες λύσεις που θα σας δίδονται.

iv.      Κάθε Σαββατοκύριακο επιλέξτε 2-3 λυμένες ασκήσεις και προσπαθήστε να τις λύσετε πάλι.

v.      Όλες οι σημειώσεις θα βρίσκονται επίσης στην ιστοσελίδα: http://eclass.sch.gr/

  1. Θα δεχθείτε «πίεση» ιδιαίτερα το Α’ τετράμηνο. Μέχρι τότε ο κάθε μαθητής θα έχει «βρει το δρόμο του».
  2. Θα γράψετε δύο προαιρετικά 3-ωρα διαγωνίσματα: α) 5/01/2011 (παραμονή Φώτων) και β) 20/04/2011 (Μεγάλη Τετάρτη).
  3. Η εξεταστέα ύλη θα ολοκληρωθεί (επειδή το Πάσχα εφέτος θα είναι στις 24 Απριλίου και αν δεν υπάρξουν απρόοπτα στον καθηγητή όπως: ïNNM%’U) περίπου στις 15 Απριλίου 2011. Οι υπόλοιπες διδακτικές ώρες (σχεδόν 3 εβδομάδες) θα χρησιμοποιηθούν για επαναλήψεις.
  4. Σε περίπτωση που η συνεργασία με τον καθηγητή σας παρουσιάζει προβλήματα (αδικίες – ελλιπής προετοιμασία – μεροληψίες κ.ά.), συζητήστε με τον ίδιο, και στην περίπτωση που δεν υπάρξει βελτίωση αποταθείτε στον Διευθυντή του σχολείου.

ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Α.Ε.Π.Π.

  • Δομή / Σύνταξη –Τρόπος Λειτουργίας των αλγοριθμικών/προγραμματιστικών εντολών.
  • Μετατροπή από μια δομή επανάληψης σε μια άλλη.
  • Μετατροπή αλγορίθμου από Ψευδοκώδικα σε Διάγραμμα ροής και αντίστροφα.
  • Εφαρμογή της τεχνικής  «κλιμακωτή  χρέωση»
  • Εφαρμογή της τεχνικής/άσκησης με «Φρουρό».
  • Εφαρμογή της τεχνικής ελέγχου δεδομένων.
  • Εισαγωγή δεδομένων σε μονοδιάστατο ή δισδιάστατο πίνακα.
  • Εύρεση Μέγιστων – Ελάχιστων και των αντίστοιχων θέσεών τους (όταν υπάρχουν μια φορά).
  • Υπολογισμοί Αθροισμάτων – Μέσων Όρων – Πλήθους σε πίνακες (κατά γραμμή ή στήλη).
  • Αλγόριθμοι Σειριακής Αναζήτησης – Ταξινόμησης (Φυσαλίδα).
  • Εκτέλεση ενός αλγορίθμου και προγράμματος με ή χωρίς υποπρογράμματα.
  • Δημιουργία υποπρογραμμάτων (Συναρτήσεις / Διαδικασίες)
  • Ιδιαίτερες περιπτώσεις
    • Ταξινόμηση δύο επιπέδων
    • Χρήση ασύγχρονων δεικτών πίνακα (πχ. συγχώνευση-διαχωρισμός πινάκων)
    • Δημιουργία πίνακα για την συχνότητα εμφάνισης αριθμών (πχ 1-10)
    • Ασκήσεις με πίνακες όπου χρησιμοποιούν μερικές γραμμές-στήλες
  • ΦΑΝΤΑΣΙΑ!!!

· ΦΑΝΤΑΣΙΑ!!!

Συγκριτικά στατιστικά.

Παρακάτω εμφανίζονται τα συγκριτικά στατιστικά που αφορούν τις επιδόσεις των μαθητών του σχολείου μας της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης σε σχέση με τις αντίστοιχες επιδόσεις των μαθητών πανελλαδικά.

aepp.jpg

maths.jpgfysiki.jpgaode.jpg

Υπολογισμός Βαθμών Πρόσβασης & Μορίων

Με το παρακάτω αρχείο excel μπορείτε αφού επιλέξετε το φύλλο με την αντίστοιχη κατεύθυνση, να καταχωρήσετε τους προφορικούς και γραπτούς βαθμούς και να υπολογίσετε τον Γενικό Βαθμό Πρόσβασης καθώς και τα μόρια κατά επιστημονικό πεδίο.

Υπολογισμός Μορίων