Ποιος έκλεψε το Ουράνιο Τόξο;

“Ποιος έκλεψε το Ουράνιο Τόξο;”

Συγγραφή: Κατερίνα Καζέλα, Μαρία Καζέλα

Περιεχόμενο Προγράμματος:
Παιδιά, παιχνίδια, γέλιο, φιλία, αγάπη και το Ουράνιο τόξο στη μέση, σε ένα τρελό πανηγύρι χαράς! Κάποιος όμως ζήλεψε αυτή τη χαρά, αυτή τη φιλία και έκλεψε το Ουράνιο τόξο. Ποιος αλήθεια να’ ναι αυτός; Και τι μεγάλες πατούσες είναι αυτές; Αλήθεια, τι θα κάνουν τα παιδιά για να πάρουν πίσω το φίλο τους το Ουράνιο Τόξο;
Η Ευθαλία η Κουκουβάγια θα γίνει ο οδηγός της ομάδας στο ταξίδι αυτό. Τα παιδιά σε ρόλο Σπουδαίων Βοηθών και εμπλεκόμενα μέσα από τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος θα ξεκινήσουν το ταξίδι της αναζήτησης με απώτερο στόχο να ελευθερώσουν το φίλο τους, που όπως ανακαλύπτουν στη διάρκεια του ταξιδιού, έκλεψε ο δράκος. Ο δρόμος δεν θα είναι εύκολος γιατί ο δράκος τους στήνει διάφορες παγίδες. Τα παιδιά αναπτύσσοντας συνεργασία και αλληλοβοήθεια, με πίστη στη φιλία και την αγάπη που τους συνδέει, θα καταφέρουν να ξεπεράσουν τα εμπόδια και να ελευθερώσουν το ουράνιο τόξο.

Σχετικά με ΚΑΖΕΛΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

Η Κατερίνα Καζέλα είναι Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Προσχολικής Εκπαίδευσης στο 3ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ Αττικής. Διετέλεσε Σχολική Σύμβουλος στην 56η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής Αττικής, στην 48η Περιφέρεια Π.Α Κυκλάδων και στην 46η Περιφέρεια Π.Α Δωδεκανήσου από το 2006 έως 2018. Έχει σπουδάσει Νηπιαγωγός στην Κύπρο και έχει εκπονήσει διδακτορική διατριβή με υποτροφία του ΙΚΥ στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Έχει διδάξει με σύμβαση Π.Δ 407/80 στο Π.Τ.Π.Ε του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας τα μαθήματα: Η διαδικασία της Αξιολόγησης στην Προσχολική Εκπαίδευση», «Διδακτική και Μεθοδολογία δραστηριοτήτων», «Θεωρία Προσχολικής Εκπαίδευσης», το «Σεμινάριο Πρακτικής άσκησης» καθώς και το   μάθημα της «Πρακτικής άσκησης».
 Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα  εστιάζουν σε ζητήματα διδακτικής μεθοδολογίας με έμφαση στη δημιουργία κατάλληλων αναπτυξιακών περιβαλλόντων που βασίζονται στις αρχές της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας και μάθησης, της διδακτικής των Φ.Ε, καθώς και στην πειραματική εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων στην προσχολική εκπαίδευση. Έχει σχεδιάσει και εφαρμόσει στην περιφέρεια ευθύνης της  σειρά καινοτομιών στην εκπαιδευτική πράξη όπως, Προγράμματα Μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό, Εφαρμογή της Αυτοαξιολόγησης στην εκπαιδευτική μονάδα, Η λειτουργία και Εφαρμογή του Portofolio στο νηπιαγωγείο, Η σύμπραξη των Φυσικών Επιστημών και των Τεχνών, Τεχνικές Εμψύχωσης στη διδασκαλία – Η χρήση της Κούκλας. Τα τελευταία χρόνια έχει αναπτύξει ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη μεθοδολογία των Perosna dolls για την προσέγγιση της Διαφορετικότητας, της Πρόληψης της Βίας και του Σχολικού Εκφοβισμού και την εφαρμογή της στην τάξη.
Έχει συμμετάσχει ως εισηγήτρια σε διεθνή και πανελλήνια συνέδρια, σε ημερίδες και σεμινάρια και διαθέτει πλούσιο επιμορφωτικό έργο σε δημόσιους και άλλους επιστημονικούς φορείς. Το επιμορφωτικό της έργο εστιάζει σε θέματα  διδακτικής μεθοδολογίας, διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, στη Διαμόρφωση της Ομάδας και την ανάπτυξη σχέσεων και στη χρήση των Perosna dolls.
Το συγγραφικό της έργο περιλαμβάνει την έκδοση τριών βιβλίων, συμμετοχές σε βιβλία και συλλογικούς τόμους, άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων.


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.