Ημερολόγιο

Σεπτέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
Παρέχεται από το Blogs.sch.gr

ypologistis_1

 

 

 

ypologistis_3

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Χωρίς κατηγορία 13 Μαρτίου 2014 ΔΗΜΟΥΛΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

«Επιμόρφωση Β΄ Επιπέδου – Τι περίπου θα μάθουμε …»

Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) μεταβάλλουν τον κόσμο από κάθε άποψη. Το σχολείο δεν είναι δυνατόν να μείνει έξω ή να είναι μακριά από αυτή τη διαδικασία. Οι συνθήκες μάθησης στο σύγχρονο σχολείο, οι γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις που αναμένεται να αποκτήσουν οι μαθητές πρέπει να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της κοινωνίας, όπως αυτές διαμορφώνονται στο παραπάνω σκηνικό.

Είναι επομένως αναγκαίος ο εκσυγχρονισμός και η βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, και σε συνάρτηση με την αξιοποίηση των ΤΠΕ.

Οι ΤΠΕ μπορούν να παίξουν ένα σπουδαίο ρόλο στο «Νέο Σχολείο», το οποίο τοποθετεί το μαθητή στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, με την ενεργητική του συμμετοχή στις δραστηριότητες μάθησης και με εξατομίκευση της διδασκαλίας, βελτιώνει την παρεχόμενη εκπαίδευση, προωθεί τη δια βίου μάθηση και ενισχύει την καινοτομία και τη δημιουργικότητα..

Ο σημαντικότερος παράγοντας για την επιτυχία των στόχων που θέτει το «Νέο σχολείο» είναι ο ίδιος ο εκπαιδευτικός, ο οποίος πρέπει να διαθέτει τα απαραίτητα εφόδια που θα του επιτρέψουν να λειτουργήσει στη νέα πραγματικότητα και να αξιοποιήσει τα νέα δεδομένα και τις ΤΠΕ για την καλύτερη επίτευξη των μαθησιακών και παιδαγωγικών στόχων.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

 

 

 

 

Και στη λέξη εδώ θα εισάγουμε την διεύθυνση

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Χωρίς κατηγορία 13 Μαρτίου 2014 ΔΗΜΟΥΛΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

«Τα μαθήματα της Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου άρχισαν …»

[vodsch 2107]

 

 

Την εβδομάδα 24 – 28 Φεβρουαρίου 2014 άρχισαν τα μαθήματα των προγραμμάτων επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου της 5ης επιμορφωτικής περιόδου, που υλοποιούνται στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη».

Επισημαίνουμε ότι η παρούσα επιμόρφωση συμπληρώνεται με την εφαρμογή γνώσεων και δεξιοτήτων μέσα στη σχολική τάξη από τους επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς, ως οργανικό κομμάτι της επιμορφωτικής διαδικασίας, με την υποστήριξη και καθοδήγηση των επιμορφωτών και των υποστηρικτικών δομών της Πράξης.

 

[vodsch 2109]

 

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Χωρίς κατηγορία 12 Μαρτίου 2014 ΔΗΜΟΥΛΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

1 σχόλιο Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Χωρίς κατηγορία 12 Μαρτίου 2014 ΔΗΜΟΥΛΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ