Γιατί να έχουμε σχολικό κήπο;

από Αναστασία Κασσάνδρου Κάτω από: Δραστηριότητες | Δεν υπάρχουν σχόλια »

Στις μέρες μας η συμβολή του σχολικού κήπου στη διαμόρφωση του χαρακτήρα και των δεξιοτήτων των παιδιών είναι πλέον γνωστή και αναγνωρισμένη. Μάλιστα δεν είναι λίγες οι χώρες που χρησιμοποιούν οργανωμένα και ολοκληρωμένα προγράμματα σχολικών κήπων στα εκπαιδευτικά τους συστήματα.

Στη σύγχρονη εποχή οι ανάγκες έχουν φυσικά αλλάξει και ο σχολικός κήπος δεν έχει βασικό στόχο την εκμάθηση καλλιεργειών με σκοπό τη διατήρηση της γεωργίας. Ο Σύγχρονος σχολικός κήπος πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν ένα επικουρικό εργαλείο εφαρμογής, εκμάθησης και εμπέδωσης διαφόρων θεμάτων.

Στον κήπο οι μαθητές όλων των βαθμίδων έχουν την ευκαιρία να αντιληφθούν τη σχέση αιτίας και αποτελέσματος. Αναπτύσσουν την παρατηρητικότητά τους μέσα από την παρατήρηση της ανάπτυξης των φυτών, των κλιματολογικών φαινομένων, των φυτικών εχθρών κ.α..

Ακόμη, αναπτύσσουν την ομαδικότητα, τη συνεργασία, την κοινωνικότητα και τα συναισθήματά τους. Αποκτούν αυτοεκτίμηση αλλά και σε σεβασμό στη φύση και τη ζωή. Ακόμα μπορούν να κατανοήσουν έννοιες της βιολογίας, της φυσικής των μαθηματικών ακόμα και της τέχνης και της λογοτεχνίας.Oakland School Butterfly Garden

“Oakland School Butterfly Garden” από Ronald Douglas Frazier διατίθεται με άδεια χρήσης CC by-2.0

Η μπουγάδα της ευτυχίας

από Αναστασία Κασσάνδρου Κάτω από: Δραστηριότητες | Δεν υπάρχουν σχόλια »

aplono_eftychia

Ήρθε η ώρα και το δικό μας σχολείο να γίνει μέλος της περίφημης μπουγάδας. Ελπίζουμε αυτή η δράση να κινητοποιήσει όλους τους μαθητές για κάτι που ευχόμαστε όλοι…την ευτυχία! Αναλυτικές πληροφορίες θα βρείτε και στη συνέχεια, σε αρχείο pdf.Screenshot 2024 01 02 18.49.48

Λίγο πριν τα Χριστούγεννα

από Αναστασία Κασσάνδρου Κάτω από: Γιορτές\ Ημέρες αφιερωμένες\ Παγκόσμιες ημέρες | Δεν υπάρχουν σχόλια »

Μας έχουν μείνει μόλις 6 μέρες πριν τα Χριστούγεννα και θα ήταν καλό να αρχίσετε να βάζετε σε σειρά αυτά που δε θα θέλατε να κουβαλάτε ως υποχρεώσεις με το νέο έτος. Είναι η ώρα για ένα γενικό ξεκαθάρισμα στις τσάντες μας, τις εργασίες μας, τις φιλίες μας, τα παιχνίδια μας…για να κάνουμε χώρο για το νέο.

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ

από Αναστασία Κασσάνδρου Κάτω από: Δραστηριότητες | Δεν υπάρχουν σχόλια »

Στα πλαίσια Μαθηματικών της Στ΄ Δημοτικού στην 4η Ενότητα: Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων, Κεφ. 47, Το πήρες το μήνυμα; (Άλλοι τύποι Γραφημάτων), έγινε μια έρευνα σχετικά με τις διατροφικές συνήθειες των μαθητών της Στ΄ Τάξης όσον αφορά τα πρωινά γεύματα. Ύστερα από τα αποτελέσματα της έρευνας αποφασίστηκε από κοινού η διενέργεια εκπαιδευτικού προγράμματος που στόχο θα είχε τη βελτίωση των διατροφικών συνηθειών των μαθητών. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι μαθητές απάντησαν ξανά στο ερωτηματολόγιο και αξιολογήθηκαν τα αποτελέσματα του προγράμματος.

Παρακάτω ακολουθούν οι σύνδεσμοι με τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων.

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ