ΒΑΛΤΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ΓΙΑ ΑΘΛΗΣΗ

  ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟΧΟΥΣ Αρχικά βάλτε βασικούς στόχους και προσδοκίες. Αυτοί οι στόχοι δεν θα είναι μόνο αθλητικοί αλλά θα περιλαμβάνουν και άλλους τομείς της ζωής σας. Δεν μπορεί να χωριστεί το ένα από το άλλο, καθώς θα αποφασίσετε με το πιο αποτελεσματικό τρόπο να αλληλοσυμπλέκεται την προπόνηση του τριάθλου με την συναρπαστική σας ζωή, βελτιώνοντας […]

ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΓΛΥΚΟΖΗΣ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ

ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΓΛΥΚΟΖΗΣ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΟΡΜΟΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Η ρύθμιση της γλυκόζης του αίματος αποτελεί παράδειγαμ ενός συστήματος αρνητικής ανάδρασης. Κάθε παρέκλιση της γλυκόζης του αίματος από τα φυσιολογικά επίπεδα κινητοποιεί αντιδράσεις που προσπαθούν να επαναφέρουν τις φυσιολογικές τιμές.π.χ. Μετά από ένα γεύμα η απορρόφηση της γλυκόζης από το λεπτό έντερο αυξάνει τη συγκέντρωση […]

Ορεινό τρέξιμο τι θα πρέπει να προσέχετε

Ανηφόρες και Ορεινό Τρέξιμο

;
Copyright © ARSENI KIKI          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top
...