ΒΑΛΤΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ΓΙΑ ΑΘΛΗΣΗ

 

ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
Αρχικά βάλτε βασικούς στόχους και προσδοκίες. Αυτοί οι στόχοι δεν θα είναι μόνο αθλητικοί αλλά θα περιλαμβάνουν και άλλους τομείς της ζωής σας. Δεν μπορεί να χωριστεί το ένα από το άλλο, καθώς θα αποφασίσετε με το πιο αποτελεσματικό τρόπο να αλληλοσυμπλέκεται την προπόνηση του τριάθλου με την συναρπαστική σας ζωή, βελτιώνοντας το και ενθαρρύνοντας αυτό παρά αφαιρώντας από αυτό. Από την οικογένεια στη δουλειά και από την δουλειά στο σπορ και επαναλαμβάνοντας, τι θα θέλατε να επιτύχετε? Σκεφτείτε το με άνεση χρόνου και να είστε εξονυχιστικοί. Όταν βάζετε στόχους θα πρέπει να σκεφτείτε τους ρεαλιστικούς στόχους που θέσατε αν μπορούν και οι άλλοι που ζουν μαζί σας να τους ακολουθήσουν. Πόσο χρόνο μπορεί να επενδύσετε στη προπόνηση και στους αγώνες σας? Πόσο χρόνο την ημέρα την εβδομάδα, τον μήνα, τον χρόνο και σε όλη σας τη ζωή? Θυμηθείτε να μιλήσετε ρεαλιστικά και όχι ιδεατά. Αποφύγετε την τάση να υπερβάλετε. Εάν είστε στο ξεκίνημα σας, σας θυμίζουμε να κάνετε μία επιφυλακτική προσέγγιση. Εάν έχετε ασχοληθεί έστω και λίγο είστε περισσότερο οικείοι με το επίπεδο της προπόνησης που μπορείτε να διαχειριστείτε. Ούτως ώστε είναι καλή ιδέα για εσάς τον έμπειρο τριαθλητή να δώσετε μία πιο έντονη ματιά στην προπόνηση και την επίδραση της στη ζωή σας. Το διασκεδάζεται? Κάνετε αποτελεσματική προπόνηση ή βάζετε πολλά άχρηστα χιλιόμετρα μέσα σε αυτή?

ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΓΛΥΚΟΖΗΣ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ

ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΓΛΥΚΟΖΗΣ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΟΡΜΟΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Η ρύθμιση της γλυκόζης του αίματος αποτελεί παράδειγαμ ενός συστήματος αρνητικής ανάδρασης. Κάθε παρέκλιση της γλυκόζης του αίματος από τα φυσιολογικά επίπεδα κινητοποιεί αντιδράσεις που προσπαθούν να επαναφέρουν τις φυσιολογικές τιμές.π.χ. Μετά από ένα γεύμα η απορρόφηση της γλυκόζης από το λεπτό έντερο αυξάνει τη συγκέντρωση γλυκόζης στο αίμα. Αυτό ξεκινά την έκκριση ινσουλίνης από το πάγκρεας και αναστέλλει την έκκριση της γλυκαγόνης. Το αντίθετο φαινόμενο μετά από μία νηστεία ή παρατεταμένη άσκηση η μείωση της γλυκόζης στο αίμα περιορίζει την απεέυθέρωση της ινσουλίνης ενώ ταυτόχρονα αυξάνει την παραγωγή της γλυκαγόνης. Και οι δύο αντιδράσεις αυξάνουν τη συγκέντρωση γλυκόζης στο αίμα και μειώνουν τα αποθέματα γλυκογόνου.
ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΙΑ ΓΛΥΚΟΖΗΣ 2
ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΓΛΥΚΟΖΗΣ

Ορεινό τρέξιμο τι θα πρέπει να προσέχετε

Ανηφόρες και Ορεινό Τρέξιμο

ΡΥΘΜΙΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΝΤΟΧΗΣ ΣΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ

8

ΠΩΣ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙΣ ΕΝΑ ΥΠΕΡΜΑΡΑΘΩΝΙΟ

How to Run an Ultra Marathon

Ζώνες προπόνησης

Why Training Zones Are Important

Αθλητισμός στη μέση ηλικία

Αθλητισμός σε μεσήλικες και ηλικιωμένους

ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΘΛΗΤΩΝ

Αρθρο-38-ΓΙΑ-ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ-ΑΘΛΗΤΩΝ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ

Copyright © ARSENI KIKI          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top
...