Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Γ’

Υλικό: Ύλη ενδοσχολικών εξετάσεων Περιγραφή & Στόχοι Βιβλίο Μαθητή Τετράδιο Μαθητή Οδηγίες Μελέτης Μαθητή Διορθώσεις στο βιβλίο «Οδηγίες Μελέτης Μαθητή» Βιβλίο Εκπαιδευτικού Οδηγίες Διδασκαλίας Εισαγωγικά Ύλη Ερωτήσεις Θεωρίας Κατηγοριοποιημένα θέματα θεωρίας Διαγράμματα Ροής Κεφ.2-7-8 Κεφ.3-9 Κεφ.6 Κεφ.10 Θέματα Πανελλαδικών (επιλεγμένα με λύσεις) Θέματα Πανελλαδικών (όλες οι εκφωνήσεις) Δωρεάν ολοκληρωμένο βοήθημα

Online tests Σ/Λ (Σημείωση: για την εισαγωγή ονόματος, χρησιμοποιείτε μόνο λατινικούς χαρακτήρες.Test Σ/Λ ΑΕΠΠ – κεφ. 2, 7 (ακολουθία)Test Σ/Λ ΑΕΠΠ – κεφ. 2, 8 (επιλογή-επανάληψη)Test Σ/Λ ΑΕΠΠ – κεφ. 2, 8 (επιλογή-επανάληψη) (2o μέρος)Test Σ/Λ ΑΕΠΠ – κεφ. 3, 9Test Σ/Λ ΑΕΠΠ – κεφ. 6Test Σ/Λ ΑΕΠΠ – κεφ. 10

Εννοιολογικοί χάρτεςΑκολουθία Επιλογή Επανάληψη Δομές Δεδομένων Εισαγωγή στον προγραμματισμό Υποπρογράμματα

logo Ασκήσεις:

ΑκολουθίαΜέσοςΌρος3 Ορθογώνιο Ακτίνα Θερμοκρασία Απόσταση ΆθροισμαΨηφίων-Τριψήφιου ΣυμμετρικόςΤριψήφιου ΧρόνοςΑναγωγή

ΕπιλογήΆρτιος_περιττός ΧαρακτηρισμόςΒαθμού ΔείκτηςΜάζαςΣώματος min_max3 min_max3-cars Πρωτοβάθμια Δευτεροβάθμια Κλιμακωτή XwrismosSeOmades

Επανάληψηzaria propaideia ψηφιακόΡολόϊ christmas ChristmasTree Pollaplasia_5_7_9 Tripshfioi-MeDiaforetikaPshfia ArmstrongNumbers ΠίνακαςΤιμών1 Στατιστικά1 Τράπεζα ΕικασίαΤου-Collatz ΠρώτοιΑριθμοί ΓινόμενοΠρώτωνΠαραγόντων ΠολλαπλασιασμόςΑλάΡωσικά Σχηματισμός-Αριθμού SynenwshArithmwn fternisma BIN2DEC DEC2BIN

Πίνακεςmaxa10 Σταθμικός-Μέσος EgkyrothtaAFM ΣειριακήΑναζήτηση binarySearch search-all sort merge έξυπνη-Φυσαλίδα selection-sort NumberAnalyzer

Υποπρογράμματαyp-paradeigma-biblioy yp1 yp2 yp3 yp4 yp-ΠίνΤιμών1 yp-ΠίνΤιμών2 yp-diadVssyn yp-AplopoihshKlasmatos

logo Online σταυρόλεξα θεωρίαςΚεφ.2-7-8Κεφ.3-9Κεφ.6Κεφ.10

logoΑσκήσειςΣειρές ασκήσεων (για το σπίτι) Άσκηση κάλυψης όλων των μεθοδολογιών επεξεργασίας 1-Δ και 2-Δ πινάκων

logo Ομάδα Διαγωνισμάτων από “Το στέκι των πληροφορικών” : 2007-2008 2008-2009 2009-20102010-20112011-20122012-20132013-20142014-2015 2015-2016 2016-2017

Σχολιάστε